als iedereen een sjaaltje krijgt wil ik ookquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
jij snapt Dennis ook!!! jij mag ook naar de "VillavandennisHousewarmingparty"
Amanda heeft liefdesverdriet!! das dus heel duidelijk!!! ben jij toevalig man ofzo ??? dat zegt iedere vrouw met liefdesverdriet!! jammer alleen dat ze niet meer boos is op Nadiaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef ScofieldM het volgende:
Het zit Amanda wel heel hoog allemaal voor iemand die niks meer voelt en die er niks meer om geeft![]()
Fout is om die zoen te verzwijgenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat heeft Brian eigenlijk fout gedaan? Alleen een tong in iemands mond steken? Zo ontzettend erg is dat nu toch ook weer niet. Drama om niets. Zoenen is gaaf toch? (wie zei dat ook alweer)
Er zijn nog 50 M, nog 50 L, nog 50 XL, nog 49 XXL en nog 48 XXXLquote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ocmer, ik zet je op de lijst samen met dgk maar ik weet niet of er nog t shirtjes zijn hoor!!!
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik begin meneer max ook steeds grappiger te vinden
Als het nix voorstelde dan had hij het toch ook gelijk eerlijk tegen Amanda kunnen zeggen??quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat heeft Brian eigenlijk fout gedaan? Alleen een tong in iemands mond steken? Zo ontzettend erg is dat nu toch ook weer niet. Drama om niets. Zoenen is gaaf toch? (wie zei dat ook alweer)
Eerst een beetje aardig zijn naar Dennis toe, dan zullen we kijken, ik bedoel we zijn speciaal die Dennisfans!!! en dat willen we zo houdenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als iedereen een sjaaltje krijgt wil ik ook![]()
die laat zich weer nemen vanavond.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft medelijden met Brian. Ze vindt zelf dat ze harder moet worden.
Het is ook niet niks, als je een relatie hebt/had met een fjngevoelig persoon als brain gaat dat je niet in je hoerige kleren zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef ScofieldM het volgende:
Het zit Amanda wel heel hoog allemaal voor iemand die niks meer voelt en die er niks meer om geeft![]()
Nee, dat gaat dus niet gebeuren. Open een normale OP of laat het iemand anders over!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef F04 het volgende:
[..]
Ontopic! En als je het niet bevalt dan ga je maar weg.
Brian heeft zijn tong in Natas en Nadia hun mond gestopt en dat niet tegen Mannie gezegd.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Brian heeft gedaan?
Zich wezenloos staan te trappen in de fitness omdat dellie het uit heeft gemaakt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Adothehague het volgende:
Heb jij ook leuke shirtjes ??? en drama ?? dan ben ik van de partij hoor!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Meneermax het volgende:
[..]
euh thnx. Mocht de housewarming van Dennis niet doorgaan, 1 januari is de mijne
Laat hij het bad ook vollopen?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Shayndel het volgende:
Brainless doe t wel er vreemd. vuilniszakken waarvoor en fohne wat die anders nooit doet. :S
Echt en daarom zijn Nadia en Amanda zo boos op hem? Of zijn ze boos op Dennis?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian heeft zijn tong in Natas en Nadia hun mond gestopt en dat niet tegen Mannie gezegd.
Volgens mij mag ze van 'achter' niet te veel drinken omdat ze te weinig eet. Als ze tussendoor een appel eet, laat ze dat iedere keer heel duidelijk op de camera zien en een keer zei ze erbij "Zie je dat ik wel eet"quote:Op maandag 23 juli 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
Nada mag niet meer drinken, waarom nou niet?![]()
die 36 en 34 m zijn voor mij en mn hond hoor !!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er zijn nog 50 M, nog 50 L, nog 50 XL, nog 49 XXL en nog 48 XXXL
brain heeft met nadia gezoent en nadia zou dit heel erg vinden, amanda kreeg dit te horen van nadia en nou is het uitquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Adothehague het volgende:
hij heeft 2 dagen de kans gehad, maar Nadia was niet te beroerd om het Mannie te vertellenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja....wie zonder zonde ik.....hij kreeg niet eens de kans trouwens.
Hoe lang kreeg hij de kans niet?? Dag of 3??quote:Op maandag 23 juli 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja....wie zonder zonde ik.....hij kreeg niet eens de kans trouwens.
Oke bedankt voor de info. Dus het is nu uit tussen Amanda en Brian?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef ocmer het volgende:
[..]
brain heeft met nadia gezoent en nadia zou dit heel erg vinden, amanda kreeg dit te horen van nadia en nou is het uit
Me favo avatar is weer teruuugggquote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er zijn nog 50 M, nog 50 L, nog 50 XL, nog 49 XXL en nog 48 XXXL
Jaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de info. Dus het is nu uit tussen Amanda en Brian?
Als jij dat geniaal vindt hoop ik dat je geen kinderen hebt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef Meneermax het volgende:
En toch he,
- anale sex
- drama
- geweld
- misschien vanavond lesbo-aktie
De scriptschrijvers zijn eigenlijk wel geniaal!
Ja dus geniet ervan, want dat duurt nooit lang.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de info. Dus het is nu uit tussen Amanda en Brian?
Hij kreeg de kans niet eens om echt te zoenen bedoelde ik. Ik denk dat Brian ook daar het meest boos om is. Niet eens een echte zoen en toch stuk. Als je iets doet, moet je het goed doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe lang kreeg hij de kans niet?? Dag of 3??
Eerst een beetje aardig zijn naar mij toe, dan zullen we kijken, ik bedoel we zijn speciaal!!! en dat willen we zo houdenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Heb jij ook leuke shirtjes ??? en drama ?? dan ben ik van de partij hoor!!
Daar heeft hij het overquote:Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Als jij dat geniaal vindt hoop ik dat je geen kinderen hebt.![]()
Daarom heeft hij ook 3 pogingen gedaan natuurlijk....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kreeg de kans niet eens om echt te zoenen bedoelde ik. Ik denk dat Brian ook daar het meest boos om is. Niet eens een echte zoen en toch stuk. Als je iets doet, moet je het goed doen.
Yup, ik heb wel een kind. And your point is?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Als jij dat geniaal vindt hoop ik dat je geen kinderen hebt.![]()
Amanda is daarom boos op Brian en ze was boos op Nadia omdat zij het ook niet meteen vertelde, maar Natas had tegen Nadi agezegd dat ze het niet moest vertellen want dat moest Brian zelf doen. Maar na veel tranen van Nadia, die dus meer heeft gehuild dan Mannie, heeft Mannie haar verrgeven en slaapt ze voortaan bij Nadia in bed.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Echt en daarom zijn Nadia en Amanda zo boos op hem? Of zijn ze boos op Dennis?
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef SIRA het volgende:
Brian is nu toch wel lief met Ellie
vind 'm nu bijna zielig
dit duurt heus niet lang hoor.......................ze kunnen niet zonder elkaar dus geef ze tot morgen....quote:Op maandag 23 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezien dr figuur is dit dus ook aandacht vragen, met dat dieet van haar val je mega af!!! en kotsen doet ze ook niet, aandacht krijgen daar houd ze van, bovendien kom je van drank ook mega aan!! Dus een en al aandacht die grietquote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij mag ze van 'achter' niet te veel drinken omdat ze te weinig eet. Als ze tussendoor een appel eet, laat ze dat iedere keer heel duidelijk op de camera zien en een keer zei ze erbij "Zie je dat ik wel eet"
toppie bedanktquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda is daarom boos op Brian en ze was boos op Nadia omdat zij het ook niet meteen vertelde, maar Natas had tegen Nadi agezegd dat ze het niet moest vertellen want dat moest Brian zelf doen. Maar na veel tranen van Nadia, die dus meer heeft gehuild dan Mannie, heeft Mannie haar verrgeven en slaapt ze voortaan bij Nadia in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |