Warm kloteweerquote:
Hehe 's ochtends ben ik al helemaal niets waard dus ik kan het maar beter nu doenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon blijven uitstellen tot morgenochtend
Ik had m'n verenigingsblad vandaag af moeten hebben, maar ben nog niet eens halverwege. Morgen dus maar ff langs de drukker om e.e.a. uit te stellen
ik vond t vandaag wel lekker juist! Al zal het in Enschede nog een tikkie warmer zijn geweest dan hier, da's altijd zo.... Maar ik heb heerlijk op mn balkon gegeten en daarvoor op een terrasje in de zon gezeten in mn zomerjurkje en asociaal grote zonnebrilquote:
Dat is warm ja maar minder vochtig. Dus....quote:Op maandag 16 juli 2007 23:04 schreef MaJo het volgende:
Het is inderdaad erg benauwd vandaagWord nog leuk in Hongarije, daar is het nu 40+ graden
Toen ik vanochtend naar m'n werk ging was het al 30 graden. Op de fiets is dat niet zo erg, want dan heb ik nog luchtkoeling... eenmaal op werk zweette ik aan alle kanten, en da's niet prettigquote:Op maandag 16 juli 2007 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
ik vond t vandaag wel lekker juist! Al zal het in Enschede nog een tikkie warmer zijn geweest dan hier, da's altijd zo.... Maar ik heb heerlijk op mn balkon gegeten en daarvoor op een terrasje in de zon gezeten in mn zomerjurkje en asociaal grote zonnebril
Ja dat is waar... Maar je weet wat voor huid ik heb dus dat wordt kleurtje kreeftquote:Op maandag 16 juli 2007 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is warm ja maar minder vochtig. Dus....
Been there, done that...got the blistersquote:Op maandag 16 juli 2007 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is waar... Maar je weet wat voor huid ik heb dus dat wordt kleurtje kreeft
In hetzelfde bedrijf als Neleos, tenminste nog een week of 2 is dat zoquote:Op maandag 16 juli 2007 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
Waar werk jij eigenlijk Tim?
Zelfde bedrijf als ik, maar niet op dezelfde afdelingquote:
Slaap zequote:Op maandag 16 juli 2007 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga toch naar bed nu, fijn naar het onweer luisteren![]()
Trusten!
Sssst! Er slapen hier mensen!quote:
oeps, en dan net nog meer kabaal gemaakt.quote:
Maar jij ging toch naar Utrecht?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef Soempie het volgende:
En ik was vergeten msn uit te doen. Allemaal geweldig nieuws berichtjes van mensen![]()
![]()
Broertje van m'n beste vriend (en ondertussen ook een beetje mijn broertje) komt in Groningen wonen!
Ik was zo blij dat te lezenHij zou eigenlijk naar Utrecht gaan, maar is ingeloot voor geneeskunde in Grunn. Ik ben zo happy nu
![]()
![]()
Zo heette het vroegāh, maar die inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
snt?
In bier zit toch ook gist?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik voor één keer in mijn leven écht gist nódig en is het niet in huis
Ook niet in een flesje bier of heb je echt bakkersgist nodig?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik voor één keer in mijn leven écht gist nódig en is het niet in huis
Dat kloptquote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook niet in een flesje bier of heb je echt bakkersgist nodig?
Dat was wel het plan voor volgend jaar, ja.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze zijn superwild vanavond.
- Pak 2 literfles...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe mij ook zo'n muggenval. Ze zijn superwild vanavond.
Maar ik ga naar Friesland, en dan is Groningen superdichtbijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was wel het plan voor volgend jaar, ja.Ook omdat ik er schijtziek van word dat iedereen Grunn te ver vindt om langs te komen en het voor mij zo'n roteind reizen is naar N-H steeds. En iedereen zou weg gaan uit Groningen.
![]()
Duvel Groen? Heb ik nog nooit gezien dacht ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1 gram gist is dan inderdaad nog wel redelijk wat, denk dat je daar dan het snelste bent met Duvel of zoiets (en dan niet Duvel Groen, want dat is gefilterd)
Heb ik allemaal maar dat helpt ECHT niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:15 schreef wyccie het volgende:
Of zo'n muggenstekker halen. Of een spuitbus.
MaJo wordt ook niet gestoken en zij is sowieso een prinses.. don't talk yourself into a crisis just yet..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:13 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, ik heb hier nog geen enkele mug gezien, wel fruitvliegjes, maar ook die weet ik goed in bedwang te houden dit jaar.
Ik ben gewoon niet lekker meer.![]()
Dat is waar...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik ga naar Friesland, en dan is Groningen superdichtbij
Fotos?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:13 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, ik heb hier nog geen enkele mug gezien, wel fruitvliegjes, maar ook die weet ik goed in bedwang te houden dit jaar.
Ik ben gewoon niet lekker meer.![]()
Open deuren vragen erom om ingetrapt te wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha Nem.. niet wyccie zo stangen..
Ik ben allang blij dat er nu hier geen muggen zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MaJo wordt ook niet gestoken en zij is sowieso een prinses.. don't talk yourself into a crisis just yet..
Onweer is al langs geweest neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er nu hier geen muggen zijn.
't Is ook best koel in mijn kamer. Ik slaap zelfs met een deken en een fleecekleed.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er nu hier geen muggen zijn.
't Is ook best koel in mijn kamer. Ik slaap zelfs met een deken en een fleecekleed.![]()
Ik denk dat jij foto's moet laten zien, want blijkbaar ben jij wel lekker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Open deuren vragen erom om ingetrapt te worden
Ik snap echt niet waar de rest van het land het over heeft; overstromingen, bliksem, etc. Er is hier helemaal NIKS aan de hand. Zo raar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Onweer is al langs geweest neem ik aan?
Wie heeft z'n/haar mond voorbij gepraat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij foto's moet laten zien, want blijkbaar ben jij wel lekker.
De muggen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Wie heeft z'n/haar mond voorbij gepraat?
Waar woon je? (ongeveer, denk aan je privacy)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar de rest van het land het over heeft; overstromingen, bliksem, etc. Er is hier helemaal NIKS aan de hand. Zo raar.
Serieus, ik ben dus een macho hetero man, m'n innerlijke temperatuur wordt alleen verhoogd door vrouwmensen.. maar Nem.. poh poh.. wat een manquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij foto's moet laten zien, want blijkbaar ben jij wel lekker.
Volgens mij is mijn woonplaats geen geheim meer, maar ik woon bij Sheep en Mikkie in de buurt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar woon je? (ongeveer, denk aan je privacy)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Serieus, ik ben dus een macho hetero man, m'n innerlijke temperatuur wordt alleen verhoogd door vrouwmensen.. maar Nem.. poh poh.. wat een man
De mussen ja!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Serieus, ik ben dus een macho hetero man, m'n innerlijke temperatuur wordt alleen verhoogd door vrouwmensen.. maar Nem.. poh poh.. wat een man
Ik weet alleen dat Mikkie in Nijmegen woont. Daar dus in de buurt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn woonplaats geen geheim meer, maar ik woon bij Sheep en Mikkie in de buurt.
Gefilterde gewone Duvel, Bert's Bierhuis in Utrecht heeft het en Café de Geus in Enschede ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Duvel Groen? Heb ik nog nooit gezien dacht ik.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet alleen dat Mikkie in Nijmegen woont. Daar dus in de buurt?
Jij was inderdaad wat overenthousiast met de foto's na de eerste meet..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
Anyway..mijn foto heeft hier vaak genoeg gestaan dus dat is wel genoeg
Hoho..dat was slechts een collage in de OP van een speciaal topicquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jij was inderdaad wat overenthousiast met de foto's na de eerste meet..
Ik ben niet zo goed in rondleidingen/ dingen die je moet bezoeken. Tijdje terug een soort rondleiding gedaan en dan achteraf bedenken: achter de martinitoren was ook wel mooi geweest.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
Hee Soemp, als ik naar Groningen ga voor een dagje uit, wat moet ik dan bezoeken?
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Um.. ik ben een fan van het museum.. ik moet zeggen dat ik relatief weinig 'toeristen' in Groningen zie.. weet je wat ik echt aan zou raden? Noorderzon! Dat is van 16 tot 26 augustus.. dans, theater, muziek, cabaret, eten, drinken, lekker weer, leuke mensen.. allemaal in het Noorderplantsoen.. ik plan m'n vakanties daaromheen!
Ik heb een schurfthekel aan winkelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik bedoel nou ook weer niet dat ik de Japanse toerist uit wil gaan hangen en kerken ga bezoeken! (Ik word vast geweigerd)
Ik wil in ieder geval het museum bezoeken en verder gewoon ....een beetje... winkelen... je weet wel...![]()
Dat tentje ken ik wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De laatste keer dat ik in Groningen was heb ik nog een lekker broodje gegeten bij een of ander klein tentje vlakbij de Hema, vlak langs een weg waar de hele tijd een bus overheen reed... Pistoletje met kaas, mozzarella, zalm, parmaham en nog wat zooi. En vage dingetjes waarvan ik niet weet wat het waren maar die niet lekker smaakten
Ik niet, ik hoor er nu voor het eerst vanquote:
't werkt nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:33 schreef wyccie het volgende:
Even Soempie jaloers maken: Ben & Jerry's voor mijn neus. Cookie dough![]()
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Goh dat idee krijg ik niet altijdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan winkelen.![]()
Winkelen in m'n eentje is goed te doenquote:
En een hobbezak aan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
wyccie.. laat wel weten als naar Groningen gaat hč.. je mag een bivakmuts op als we biertje doen op Noorderzon.
Als ik dat heb heet het geen winkelen maar bijvoorbeeld "kleren kopen"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Winkelen in m'n eentje is goed te doenMeestal heb ik een missie
![]()
Mag ook een badkuippak zijnquote:
hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen zin om te gaan slapen, maar het is verstandiger als ik het wel doe
welk?quote:
De C3-PO's? Nee. Coco Pops welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je die serieus thuis staan nu?
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempie, doe je nog wel eens quizzen?
The Colour of Magic van Terry Pratchett (Discworld Serie)quote:
Maar wij hebben geen Dunkin Donuts in Nederlandquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees net dat je bij Dunkin Donuts koffie met frambozen of bosbessen-smaak kan krijgen
Discworld Serie, dat wist ik natuurlijk. Hoeveel boeken moet je nog?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
The Colour of Magic van Terry Pratchett (Discworld Serie)
Er heeft er een op Schiphol gezeten...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wij hebben geen Dunkin Donuts in Nederland
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. weet je niet waar die S voor staat of zo?
Voor de Q kan ook nogquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Voor de C (of voor de l als je het voluit schrijft)
Je mist de humor-factorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de C.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. weet je niet waar die S voor staat of zo?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moment..even tellenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Discworld Serie, dat wist ik natuurlijk. Hoeveel boeken moet je nog?![]()
15 gelezen en er zijn er nu 37.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Discworld Serie, dat wist ik natuurlijk. Hoeveel boeken moet je nog?![]()
Hoeveel dagen doe je over een boek?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
15 gelezen en er zijn er nu 37.
Ik had eigenlijk al gehoopt rond de 21 te zitten
Neen. Ik lees ze hoofdzakelijk op subverhaallijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:05 schreef wyccie het volgende:
Jemig. Lees je ze op alfabet?
De meesten van de tot nu toe gelezen boeken had ik in een dag of 3 uit.quote:
Dat kloptquote:Ik heb trouwens jouw boek hier nog liggen.![]()
Wehehehequote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef MaJo het volgende:
Grrr... Ik zei toch net dat ik geen zin had om aan mijn artikelen te werken? Wilde ik er net aan beginnen kom ik erachter dat mijn notieblok in Utrecht ligt terwijl ik 30km verder op bij mijn ouders ben![]()
Net dus de auto gepakt en heen en weer gereden. Nu heb ik nog minder zin om die stomme stukken te tikken....
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
MaJo wordt ook niet gestoken en zij is sowieso een prinses.. don't talk yourself into a crisis just yet..
Je snapt wel dat mijn verhaal niet grappig was he?quote:
Absoluutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je snapt wel dat mijn verhaal niet grappig was he?![]()
![]()
![]()
Aan de slagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef MaJo het volgende:
Grrr... Ik zei toch net dat ik geen zin had om aan mijn artikelen te werken? Wilde ik er net aan beginnen kom ik erachter dat mijn notieblok in Utrecht ligt terwijl ik 30km verder op bij mijn ouders ben![]()
Net dus de auto gepakt en heen en weer gereden. Nu heb ik nog minder zin om die stomme stukken te tikken....
quote:
Je moetquote:
Hoe eerder je begint, hoe eerder je op je bed ligt.quote:
Ik moet m'n bed nog opmaken. Ik kan je vertellen dat dat een rotklus is als je een tweepersoonshoogslaper hebt.quote:
Omdat die wino optreden na optreden aflast? Echt schandalig is dat... Het levert wel mooie beelden opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik nog even flink lachen @ Amy Whinehouse?
Discworld IS ook heel erg coolquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:18 schreef MaJo het volgende:
Dat Discworld klinkt verbazingwekkend leuk eigenlijkAsmo had me er al eens mee gespamd, misschien toch eens aan beginnen
Ik wil ook lezen in plaats van een artikel tikken(en ja ik ben al bezig
)
Het mooiste vind ik nog dat je in Engeland sinds kort kan wedden of ze op komt dagen of niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat die wino optreden na optreden aflast? Echt schandalig is dat... Het levert wel mooie beelden op
Dat is dus juist niet zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef wyccie het volgende:
Klinkt inderdaad goed, maar er wordt wel héél veel verwezen. Aangezien ik er niet van houd om grappen te missen, wordt het nog een grote stap om er ooit aan te beginnen.
Hmm ik heb voor mijn verjaardag vorig jaar wel een fantasy trologie gekregen waarvan ik de naam vergeten ben, dat zou best wel eens die kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Discworld IS ook heel erg cool
En dan moet je Asmo maar vragen om om de Watch Trilogy voor op vakantie. Dan heb je het leukste begin
Daarbij moet je The Hitchhikers Guide to The Galaxy ook nog lezen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet m'n bed nog opmaken. Ik kan je vertellen dat dat een rotklus is als je een tweepersoonshoogslaper hebt.![]()
Seriously? Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog dat je in Engeland sinds kort kan wedden of ze op komt dagen of niet.
Dus ik dacht: ze zal nu toch wel braaf zijn? Je bent een beetje dom als je gaat wedden dat ze niet komt.
Komt ze gewoon weer niet
My lips are sealedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm ik heb voor mijn verjaardag vorig jaar wel een fantasy trologie gekregen waarvan ik de naam vergeten ben, dat zou best wel eens die kunnen zijnSnel checken dus (en mondje dicht tegen asmo
) Misschien leuk voor op vakantie, hoewel HP ook meegaat
Oeh ja en Hitchhikers guide
Ik krijg het nog druk
Ik bedoel de "motifs" die je op die Wikipagina ziet. Verwijzingen naar andere boeken! Die ik niet heb gelezen dus!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is dus juist niet zo.
In de boeken wordt zelden naar personages verwezen. Er wordt gewoon opnieuw verteld over een personage of een grap. Dus in principe komt dezelfde grap in verschillende vormen in meerdere boeken terecht
Dat is dus juist het fijne. Er wordt niet verwezen, je kunt overal beginnen
Ik had een aardig zakcentje kunnen verdienenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog dat je in Engeland sinds kort kan wedden of ze op komt dagen of niet.
Dus ik dacht: ze zal nu toch wel braaf zijn? Je bent een beetje dom als je gaat wedden dat ze niet komt.
Komt ze gewoon weer niet
Oh, ik ook niet. Boeit ook niet. Soms herken ik een stukje. Zoals één boek waarbij het om racisme gaat en er paralellen getrokken worden met de Islam. Maar daar hoef je niets voor gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel de "motifs" die je op die Wikipagina ziet. Verwijzingen naar andere boeken! Die ik niet heb gelezen dus!
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
tubbie??
Ik houd die illusie ook graag hoog..quote:
Kijk dat ben ik sowieso welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik houd die illusie ook graag hoog..
..maar als je echt op een typemachine werkt nu.. dan ben je wel zo'n beetje de tofste babe van Utrecht en omstreken..
Neen..avatar-related.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet in verband met wyccie haar sanitaire gewoontes verder of zo..?
That 70's zou bezig moeten zijn...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Leuk leuk.. je bent me zoals altijd weer een paar stappen voor..
Ik ben gelukkig altijd wel snel met het schrijven van artikelen. Ben de meeste tijd kwijt aan uitstellen eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, dat is nog rap gegaan
Jij ligt er wel voor 3-en in
Lekker, dat zelfbewustzijn! Staat je goed..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk dat ben ik sowieso welMaar helaas geen typmachine nee, dat was wel tof geweest
One article down, two more to go
I is watching.. meerdere afleveringen toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
That 70's zou bezig moeten zijn...
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig altijd wel snel met het schrijven van artikelen. Ben de meeste tijd kwijt aan uitstellen eigenlijk![]()
Zou best kunnenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
I is watching.. meerdere afleveringen toch?
Nu 'Teachers' dat vind ik onwijs suf.. en ze roken allemaal.. dat kan echt niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou best kunnen
Heb even geen zin om te kijken...zit te lezen
Gek..volgens Teletekst zou om 1:40 That 70s moeten zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nu 'Teachers' dat vind ik onwijs suf.. en ze roken allemaal.. dat kan echt niet!
Hierna komt volgens mij Tracy Morgan.. dat vind ik wel weer leuk
En alle kinderen en vrouwen de stuipen op het lijf jagen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb tevens waarschijnlijk de fabrikant gevonden van mijn avatarmasker.
Als het 'm is ga ik proberen hem voor Lowlands te krijgen
Whehehe ik weet niet of dat een compliment isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem.. een vriendin van me lijkt op Laurie.. (alleen qua uiterlijk)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En alle kinderen en vrouwen de stuipen op het lijf jagen?
Mwah is ook maar een pose op internetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lekker, dat zelfbewustzijn! Staat je goed..
Ik heb nog een hele mooie.. met een rood en een zwart lint..![]()
Er zit stof op..![]()
Sinds twee weken een laptop.. het rusthuis wacht..
Kitty was gisteren een lerares van Derrick in The Tracy Morgan Show. Zelfde lachje!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat "Jackie" de stem doet van Meg Griffin in The Family Guy
Ahh.. ik weet toch hoe je bent.. (een beetje)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah is ook maar een pose op internet
Oeh hebben hebben hebben?![]()
![]()
Bijna klaar met het tweede artikel
Nee het lange artikel heb ik al geschreven. Het is meer dat ik het onderwerp lastig vind (schoolzwemmen)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is het lange artikel? Of het artikel waar je niet tevreden over bent?
Oh gutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het lange artikel heb ik al geschreven. Het is meer dat ik het onderwerp lastig vind (schoolzwemmen)
Hoe kun je dat nou zeggen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat keepmyfile gebeuren is vorig jaar helemaal langs me heen gegaan. Ik vind het echt mooi. Wereld aan nieuwe vragen!
Inderdaad, die goeie oude tijd met dafquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen?
Je hebt toch ook wel Daf's Foute Melodieparade meegemaakt?
Ja um.. dat wel, maar ik heb het nooit actief zelf gebruikt zeg maar. Ik dacht dat ik me aan moest melden of dat het te ingewikkeld zou zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen?
Je hebt toch ook wel Daf's Foute Melodieparade meegemaakt?
Je gaat me toch niet vertellen dat je Dido goed vindt?quote:
Ik heb hem ooit gemailed voor de 2e meet, geen reactie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad, die goeie oude tijd met dafLeeft ie nog eigenlijk?
Life for Rent is wel een mooi liedje.. zij was ook onwijs indie toen ze 12 was heb ik gehoord.. heb haar lief!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Dido goed vindt?
Ja echt welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Dido goed vindt?
Ik doelde zelfs op het hele Albumquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Life for Rent is wel een mooi liedje.. zij was ook onwijs indie toen ze 12 was heb ik gehoord.. heb haar lief!
Tony Rich valt er dan net buiten.. whaha..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt wel
Mijn muzieksmaak is enorm breed. Behalve RAP en R&B kan ik me overal in vinden
Ik draai die CD niet zo vaak meer maar kom 'm net weer tegen![]()
Oh zo..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja um.. dat wel, maar ik heb het nooit actief zelf gebruikt zeg maar. Ik dacht dat ik me aan moest melden of dat het te ingewikkeld zou zijn.
Die cd ben ik trouwens kwijt. Bij m'n broer in de computer laten zitten en hij heeft 'm weg gegooid of zo denk ik.
Nou ja, goed. Uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tony Rich valt er dan net buiten.. whaha..
Ja, werkelijk verschrikkelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zag op een gegeven moment een clip van Jewel.. en ik zou zweren dat het een parodie was.. ze zat onder de make up.. borsten benadrukt.. strakke spijkerbroek.. maar al te gauw werd me duidelijk dat dit serieus de nieuwe Jewel was.. onbegrijpelijk!
Ken ik niet. Eens opzoeken.quote:Zo rond '99 heeft ze ook een dichtbundel uitgebracht.. a Night without Armor.. Armor, niet Amor, met Jewel is/was Amor altijd aanwezig
Ja, JB is ook walgelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:39 schreef MaJo het volgende:
Iew nee Dido vind ik echt verschrikkelijk. Van haar stem krijg ik echt rillingen. Het James Blunt effect zeg maarCheck mijn fobo maar bij dingen die ik haat
Hehe er is wel meer wat ik slecht vind hoor, alleen bij Dido en JB krijg ik echt jeuk als ik die hoor. Ik zap ook meteen als ik ze hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..allen Dido en James Blunt dus
Je filmsmaak is overings totaal niets mis mee
Ik de Tweeling en Breakings the Waves niet gezien maar de rest wel
Tuurlijk respecteer ik ze, en mensen die ervan houden ook wel (al kan ik het écht niet begrijpenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MaJo, haat past toch niet bij jou?
Je hebt er minder mee, maar respecteert wel hun arbeidsethos? Dat klinkt beter..
James Blunt is lief. Ik vind het stoer hoe hij omgaat met het feit dat hij dan op numm1 staat van 'meest irritante liedje ooit' terwijl 'You're Beautiful' gewoon een mooi nummer is. Radiostations en mensen kunnen geen maat meer houden in deze maatschappij van overconsumptie. Blegh!
Wow lezen en fokken tegelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo plat trouwens
Ben aardig opgeschoten in mijn boek
Nee serieus, haat niet. Ik heb wel een sterk gevoel voor of ik mensen kan vertrouwen of niet. Als ik dan voel dat iemand niet pluis is begrijpen anderen soms niet waarom ik afstand houd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:50 schreef Nembrionic het volgende:
Kom op Stan..ook jij kent haat jegens iets of iemand
Dat is die vrouwelijke inslag..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow lezen en fokken tegelijkJe kunt goed multitasken
Ook ķk heb vrouwelijke kantenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow lezen en fokken tegelijkJe kunt goed multitasken
Dat vind ik al leuker om te horen..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk respecteer ik ze, en mensen die ervan houden ook wel (al kan ik het écht niet begrijpen) en ok misschien is haat een groot woord, maar ik krijg er serieus kriebels van als ik ze hoor. En niet positieve kan ik je vertellen. Serieus, zet voor de gein eens James Blunt op in mijn buurt
Overigens heb ik laatst een hele uitzending Oprah gezien met JB omdat ik hem als persoon wel sympathiek vind. Heb zelfs naar de nummers geluisterd
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is die vrouwelijke inslag..
Nou goed..haten is wat sterk wellicht. Maar er is vast wel iets of iemand waar jij rillingen bij krijgt als je er al aan moet denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee serieus, haat niet. Ik heb wel een sterk gevoel voor of ik mensen kan vertrouwen of niet. Als ik dan voel dat iemand niet pluis is begrijpen anderen soms niet waarom ik afstand houd.
Haat ken ik niet, echt niet. Jezus is in mijn hart, dat gaat niet samen met haat.
The witness confesses! Hang himquote:
Hm.. Fran Drescher dus.. en de oud-voorzitter van de voetbalclub waar ik ben opgegroeid..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou goed..haten is wat sterk wellicht. Maar er is vast wel iets of iemand waar jij rillingen bij krijgt als je er al aan moet denken.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hm.. Fran Drescher dus.. en de oud-voorzitter van de voetbalclub waar ik ben opgegroeid..
Zekers.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:04 schreef Neleos het volgende:
Hier nog wat te doen dan?
Zo..lekker typejequote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat was een achterbakse galblaas. Mijn moeder gaf me pas vorig jaar gelijk toen hij werd ontslagen wegens valsheid in geschrifte en door zijn vrouw verlaten vanwege het onderhouden van innige banden met een Poolse prostituée.
Nee, inderdaad. Ik wou eerst even wachten tot iemand anders het opmerkte, maar niemand zei wat...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zekers.
Jij had die Ouagadougou gewoon goed toch? Ik snapte het al niet.
dat puntquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:09 schreef steve555 het volgende:
Even voor de goede orde, Spleen, die punt van ouagadougou. Neleos had hem voor jou, ik heb mij dat overlezen. excuses
Geeft niks. Ben wel benieuwd of er nog iemand een nieuw topic gaat openen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:09 schreef steve555 het volgende:
Even voor de goede orde, Spleen, die punt van ouagadougou. Neleos had hem voor jou, ik heb mij dat overlezen. excuses
Zeker als je de reeds gestelde vraag gezien hebt is dat vrij interessant.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geeft niks. Ben wel benieuwd of er nog iemand een nieuw topic gaat openen?
Inderdaad, dat is een makkelijk punt scoren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zeker als je de reeds gestelde vraag gezien hebt is dat vrij interessant.
Heyquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hee, was jij d'r ook? Nou, truste dan maar he.![]()
Tong speelt vals.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:35 schreef Neleos het volgende:
Oke. OPeetje toegevoegd, maar ik ga niet meer tellen vanavond.
nee, te lui voor, wat is de url?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Steve, heb je het nieuwe quiztopic al gevonden?
Uhh.. nee ik ga in zomerslaap denk ik.. laat me weten als er een gezellige meet is of zo..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:49 schreef Neleos het volgende:
Kom jij ook nog even kijken dan Stanley?
Ok.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Uhh.. nee ik ga in zomerslaap denk ik.. laat me weten als er een gezellige meet is of zo..
Dat is voor de filmquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
Die rechter is weloverigens.....
Maar jammer van het geblondeerde haar
I'm drop dead serious!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |