quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zo, een waterdicht onderzoek. 100% correlatie en een alpha van 0%. Ik zeg niets meer, respect![]()
kijk maar is op politieke vlakquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zo, een waterdicht onderzoek. 100% correlatie en een alpha van 0%. Ik zeg niets meer, respect![]()
Serieus, achterlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Imam+ masker = profeet in varkensnuit 'gemaakt door Denen'.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Emel het volgende:
Centraal ajb!
Zoek maar bij youtube op "gayreek" of "Musta kemal gay"quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Emel het volgende:
En wat is je obsessie met gays??
Zeer vriendelijke mensen![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Je zit er gewoon op te wachten hèAls een speer een nieuw topic en meteen vragen om centraal
![]()
Je moet niet te snel gaan anders is die meet eind van de week al![]()
Resetten, anders kapotslaan met hamer.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef skippy22 het volgende:
Router heeft weer eens kuren
Geen problemen mee zolang ze maar niet aan m,n kangeroe kont zittenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Emel het volgende:
En wat is je obsessie met gays??
Zeer vriendelijke mensen![]()
En toen gingen duizenden mensen de straat op ? Jezus wat zijn de meeste moslims makkelijk te manipuleren zeg.quote:
Hoe vaak gay-gerelateerd filmpjes..zodat jij kan lachenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef dvdfreak het volgende:
eeh sinds wanneer ben ik gays geobserdeerd,ik weet niet waar jij dat vandaan haald
Je begint anders wel te hakkelen en spelfouten te makenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef dvdfreak het volgende:
eeh sinds wanneer ben ik gays geobserdeerd,ik weet niet waar jij dat vandaan haald
Dat triggerde de mensen juist, rest was 'minder erg'.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
En toen gingen duizenden mensen de straat op ? Jezus wat zijn de meeste moslims makkelijk te manipuleren zeg.![]()
sommige mensenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zoek maar bij youtube op "gayreek" of "Musta kemal gay"![]()
Regelmatig!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef dvdfreak het volgende:
dinds wanneer heb ik een gay-gerelateerd filmpje geplaatst behalve deze keer dan
Waarom zou je?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Emel het volgende:
[..]
sommige mensenwalgelijk gewoon
Is het zo lastig om een ander met respect te benaderen?
Ik zit goed hierquote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef dvdfreak het volgende:
ga ergens anders spelen
"Emel, ga tikkertje spelen op de A2."quote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef dvdfreak het volgende:
ga ergens anders spelen
geef mij ook watquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef dvdfreak het volgende:
niet reageren als je het je niet bevalt ik weet dat je je posts wilt opkrikken
Waar? In de kast? Geen ruimte, daar sta jij alquote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef dvdfreak het volgende:
ga ergens anders spelen
Hayirli yolculuklar.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef Slayage het volgende:
ammada ugrastirdi su printer beni, ustten vermeyi denedim, zorladim hatta ama yemedi, meger ustten degilde alttan vermemi istiyormus![]()
hoe dan ook tickets geprint, ingepakt ready to go![]()
En dat bepaal jij voor mij?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef dvdfreak het volgende:
niet reageren als je het je niet bevald ik weet dat je je posts wilt opkrikken
Hayirli yolculuklarquote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef Slayage het volgende:
ammada ugrastirdi su printer beni, ustten vermeyi denedim, zorladim hatta ama yemedi, meger ustten degilde alttan vermemi istiyormus![]()
Veel plezier, al heb ik geen flauw benul waar het over gaatquote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef Slayage het volgende:
quote:
Trustenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waar? In de kast? Geen ruimte, daar sta jij al![]()
Ik begin flauw te worden. Ik ga maar eens slapen denk ik.Is beter voor ons allen
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef zarGon het volgende:
Menschen, ik ga de Casanova (BBC versie) kijken. Kusjes.
Ik spreek jullie morgen wel... Tot morgen,. Trusten alvast aan de mensen die gaan slapen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je begint anders wel te hakkelen en spelfouten te makenIets te verbergen?
![]()
thanks!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef zarGon het volgende:
Menschen, ik ga de Casanova (BBC versie) kijken. Kusjes.
Ik spreek jullie morgen wel... Tot morgen,. Trusten alvast aan de mensen die gaan slapen.
quote:
zelfde je weetquote:
Jeetje, kon je niets beters verzinnen?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef dvdfreak het volgende:
wanneer komt grumpy old woman weer op tv
Ouwe, doe normaalquote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef dvdfreak het volgende:
jammer dat je het niet begrijptquote:Op maandag 16 juli 2007 22:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Veel plezier, al heb ik geen flauw benul waar het over gaat![]()
ja man thanksquote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef IHVK het volgende:
Hayirli yolculuklar Slayage
Jammer dat hij niet begreep dat je jaren bezig was iets te printen?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
jammer dat je het niet begrijpt![]()
thanks!![]()
moet ik alle spelfouten uit turken topics er uit gaan halen?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je begint anders wel te hakkelen en spelfouten te makenIets te verbergen?
![]()
Je laat je wel kennen hequote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
moet ik spelfouten uit alle turken topic er uit gaan halen?
quote:
Na Hard Gay Ramen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef dvdfreak het volgende:
quote:
antalya retour, keer 8 augustus terug, dus 3 weken, heen onur air (spannendquote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar ga je heen, maatschappije, prijs, periode?
Helal olsun broer.
400 euro?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
antalya retour, keer 8 augustus terug, dus 3 weken, heen onur air (spannend) terug pegasus air 400
ik denk dat niemand het begreepquote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet begreep dat je jaren bezig was iets te printen?
dankje emelquote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef Emel het volgende:
Veel plezier, slayage
ja 400 rondquote:
wat heb je gelezen?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef Emel het volgende:
ik heb nog een keer gelezen
je postquote:
ja soms wel maar dat verschilt als er een aanbieding is kan het idd een stuk goedkoper zijn en wanneer je boekt is ook belangrijk natuurlijk, beetje vaag systeem is hetquote:
jammerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:14 schreef dvdfreak het volgende:
edit edit
quote:
quote:
Ik heb het dan ook over jouw reisperiodequote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja soms wel maar dat verschilt als er een aanbieding is kan het idd een stuk goedkoper zijn en wanneer je boekt is ook belangrijk natuurlijk, beetje vaag systeem is het
sprak vanmiddag iemand die had via neckerman een aanbieding geregeld voor 2 personen retour iets van 500, klm vliegen ze danquote:
jupquote:
de eeuwige edittorquote:Op maandag 16 juli 2007 22:14 schreef dvdfreak het volgende:
edit edit
ikquote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef Slayage het volgende:
zijn er nog hyvers hiero?
Inclusief hotel broer?quote:
jij telt niet, je komt er nooit en je hebt er niet eens een foto op staanquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij telt niet, je komt er nooit en je hebt er niet eens een foto op staan
maar klm vliegt volgens mij alleen naar ankara en istanbulquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Totaalprijs incl. alle toeslagen: 351,-
Drastische toeristendaling vanuit Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Totaalprijs incl. alle toeslagen: 351,-
Ook gehoord.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
sprak vanmiddag iemand die had via neckerman een aanbieding geregeld voor 2 personen retour iets van 500, klm vliegen ze dan
quote:
Ja, kan je goed gelijk in hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
maar klm vliegt volgens mij alleen naar ankara en istanbul
Goed man, de drie maanden zijn weer begonnen he. Eindelijk weer quality posts op de vroege ochtend.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey agie, hoessie?
Neen, retour vlucht.
Marokko stijgt momenteel.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Drastische toeristendaling vanuit Nederland.
2 jaar geleden nog 1.000.000, dit jaar waarschijnlijk iets van 600.000...![]()
Hehequote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Goed man, de drie maanden zijn weer begonnen he. Eindelijk weer quality posts op de vroege ochtend.
Goedkoop man!!!
Ik ga 3 weken met THY naar Izmir voor 440 euro.
28 juliquote:
Alles beter dan OnurAir.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:24 schreef Emel het volgende:
mijn broer ging voor 425 geloof ik..THY
11 dagen nog, netjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
28 juli![]()
Dolletjes.
3 belangrijkste dingen zijn al ingepakt bijna ingepakt:
- iPod gevuld met kwaliteitsmuziek
- Studiemateriaal![]()
- En de Quote van augustus gaat mee.
Wat heeft een man nog meer nodig...
Oh bahhquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Alles beter dan OnurAir.
![]()
Mijn oom heeft trouwens op een vlucht last gehad van een airco welke niet werkte. Moet je eens visualiseren: 200+ stinkmensen en dan geen airco...![]()
Fi Eman Allahquote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Slayage het volgende:
peer em mensen, nog laatste paar dingetjes doen en dan me nest opzoeken![]()
tot kijk en wens de mensen die niet op vakantie gaan veel zon toeals jullie niets meer van me vernemen, kunnen jullie onur air de schuld geven
![]()
adieu, vaarwel, aufwiedersehen, goodbye![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Slayage het volgende:
tot kijk en wens de mensen die niet op vakantie gaan veel zon toeals jullie niets meer van me vernemen, kunnen jullie onur air de schuld geven
![]()
Abel - Onderwegquote:
quote:Het is allang verleden tijd
Dat je mijn verjaardag niet vergat
Je onvoorwaardelijk koos voor mij
Kijk anders nog ff een episode van air crash investigationquote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Slayage het volgende:
![]()
Schandalig personeel, praat niet eens Engels.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Oh bahh![]()
Ik betaal liever meer dan dat ik met OHY vlieg![]()
Dus............ hoe gaat het eigenlijk met jouw toekomstige Next Top Model?quote:
ze zijn niet echt gekwalificeerdquote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Schandalig personeel, praat niet eens Engels.
Dus die stewardess zo vragen wat ik wilde drinken, en ik heel bijdehand in het Nederlands antwoorden, het duurde 5 minuten voordat ze begreep wat appelsap was![]()
Wordt over een week 20quote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dus............ hoe gaat het eigenlijk met jouw toekomstige Next Top Model?
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:35 schreef saban het volgende:
Wie zegt dat we willen meeten?
Ga je trouwen?!?!?!?!?!??!?quote:
Ho ho, Slow down met hoofdletterquote:Op maandag 16 juli 2007 22:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ga je trouwen?!?!?!?!?!??!?
Of eentje importen vanuit Toerkei?
Niet trouwen?quote:
Ooit insha Allah.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Niet trouwen?
Matig!
Ga je wel stemmen dan in Turkije![]()
De verkiezingen zijn volgende week (22ste volgens mij). Echt weer ouderwetse partijpunten waar iedereen mee propageert:
- Meer banen
- Verlaging inflatie
Terwijl de kernproblemen van Turkije zijn Noord-Irak + voorkoming van een burgeroorlog
Pfffff, alsof die politieke partijen macht hebben. Leger drukt zijn zin door, en wil het liefst een zo links mogelijke marionet als president.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ooit insha Allah.
Mja, zijn de leidende probleemfactoren in TR hé.
Hoe staan de peilingen er voor?
En ondertussen wordt de EU zoet gehouden met gegarandeerde gasleveringen als in 2010 de langlopende contracten aflopen met Rusland.quote:Turkey returns to energy chess game
Turkey made an important move in the energy chess game when it signed a Memorandum of Understanding (MoU) with Iran over the weekend that will make both Russia and the US rethink their positions on gas policies in particular and on energy policy in general, said Cenk Pala, director general of strategic relations at state-owned Turkish Pipeline Company (BOTAŞ), affiliated with the Ministry of Energy and Natural Resources.
Nou, jij staat te popelen om te stemmen?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:42 schreef stukovich het volgende:
[..]
Pfffff, alsof die politieke partijen macht hebben. Leger drukt zijn zin door, en wil het liefst een zo links mogelijke marionet als president.
[..]
En ondertussen wordt de EU zoet gehouden met gegarandeerde gasleveringen als in 2010 de langlopende contracten aflopen met Rusland.
Dus de peilingen zijn als volgt: de bevolking krijgt weer flink op zijn kloten![]()
De Genç Parti van Cem Uzan.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, jij staat te popelen om te stemmen?
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/6894575.asp?gid=196quote:Op maandag 16 juli 2007 22:42 schreef stukovich het volgende:
[..]
Pfffff, alsof die politieke partijen macht hebben. Leger drukt zijn zin door, en wil het liefst een zo links mogelijke marionet als president.
[..]
En ondertussen wordt de EU zoet gehouden met gegarandeerde gasleveringen als in 2010 de langlopende contracten aflopen met Rusland.
Dus de peilingen zijn als volgt: de bevolking krijgt weer flink op zijn kloten![]()
Was lekker hoor, ik heb genotenquote:
Jeej, corrupt maffia aan de machtquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
De Genç Parti van Cem Uzan.
Hij mag dan wel een hele holding hebben opgeblazen met daaraan gerelateerd een schuld van ruim een miljard, maar hij is vernieuwend![]()
Uiteindelijk toch nog met de motor gegaan?quote:
yep, ik durfde het aanquote:Op maandag 16 juli 2007 22:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch nog met de motor gegaan?
Krijgen we weer Susurluk-schandaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jeej, corrupt maffia aan de macht
Was je naar een strandtent gegaan (nogal logisch voor Scheveningenquote:
Wellicht ja, maar economie en inflatie is sinds enkele jaren weer enigzins stabiel te noemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Krijgen we weer Susurluk-schandaal.
Heeft de media ook weer wat voer!
De Turkse politiek is erg verdeeld, de bevolking niet. Die verrechtst steeds verder...
Ja, maar 2 weken geleden is het brood weer 15% duurder geworden wegens zam op meel of tarwe.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wellicht ja, maar economie en inflatie is sinds enkele jaren weer enigzins stabiel te noemen.
ja naar een strandtent, vraag me niet welke..we hebben op meerdere plekken gezeten. En gewandeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Was je naar een strandtent gegaan (nogal logisch voor Scheveningen) en zo ja welke.
Sorry, ik heb liever dat dingen duurder worden dan dat mijn geld, bezittingen etc minder waard zijn, de vraag is, is het stabieler met huidige regime of niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, maar 2 weken geleden is het brood weer 15% duurder geworden wegens zam op meel of tarwe.
En dat komt hard aan.
En daarnaast is de Turkse economische vooruitgang vooral tot stand gebracht door IMF-gelden, en zijn het bepaalde partijen die ervan profiteren.
Als je er ooit weer eens bent moet je WIJ proberen, ligt naast de Brunotti, erg leukquote:Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef Emel het volgende:
[..]
ja naar een strandtent, vraag me niet welke..we hebben op meerdere plekken gezeten. En gewandeld.
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:51 schreef stukovich het volgende:
[afbeelding]
Bülent Ersoy is getrouwd, jammer Trigger!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is goed, doe ikquote:Op maandag 16 juli 2007 22:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als je er ooit weer eens bent moet je WIJ proberen, ligt naast de Brunotti, erg leuk![]()
Dude & dames, spreek jullie later.quote:
quote:
yep aan het werkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:59 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
so, jij bent een vroege vogel..
maarreuh, ook gunaydin..
aan het werk?
quote:
Simdiden afiyet olsun... Waar wordt de beste lacmacun verkocht?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:39 schreef Emel het volgende:
Hey lieve mensen
Hoe is het met jullie?
Ik ga zo Turkse pizza halen buiten (de beste Turkse pizza van Rotterdam)
Kaya pastanesiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Simdiden afiyet olsun... Waar wordt de beste lacmacun verkocht?.
en buyuk cim bomquote:
Wat is het adres?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:48 schreef Emel het volgende:
Zal ik ook wat voor jullie meenemen?
moeten jullie even komen halen op mijn werk
Met deze dag an sich is niets mis hoor!quote:
Dat laatste jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Met deze dag an sich is niets mis hoor!
Misschien wel met jouw gebeurtenissen op deze dag?!?
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:52 schreef saban het volgende:
Cem Uzan? Je bent gek.
Ik had het ook niet tegen jou hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, nu nog even niet, het is nog te vers![]()
Triest, het wordt steeds agressiever, de samenleving.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:05 schreef saban het volgende:
Emel, waar ik het over had;
http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=1687
Sprak 'm net, heel zijn arm in 't gipsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:10 schreef stukovich het volgende:
[..]
Triest, het wordt steeds agressiever, de samenleving.
Waar komt al die woede toch vandaan!
Yep, waar je ook mee moet oppassen is ruzie met zwervers, 99% kans dat een zwerver ook nog eens besmet is met allerhande ziektes.quote:
Jahquote:
Niet vrolijk dat je thuis bentquote:
Ik heb effe geen behoefte aan ellende van mensen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:05 schreef saban het volgende:
Emel, waar ik het over had;
http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=1687
erg moe en chagoquote:
Aha, is dat nou niet het vervelende van jouw beroep, de charme (mensen helpen) is direct ook het grootste nadeel (al die vervelende verhalen)?quote:
Het is goed te doen, maar het is zeer pittig allemaal. Hoge werkdruk ook. Vandaag begon ik de dag rustig om 8.15 uur en nu kom ik overspannen thuisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:55 schreef stukovich het volgende:
[..]
Aha, is dat nou niet het vervelende van jouw beroep, de charme (mensen helpen) is direct ook het grootste nadeel (al die vervelende verhalen)?
Anyway, cheer up![]()
Hulde!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef Emel het volgende:
[..]
Het is goed te doen, maar het is zeer pittig allemaal. Hoge werkdruk ook. Vandaag begon ik de dag rustig om 8.15 uur en nu kom ik overspannen thuisteveel onverwachte tussendoor crisisgevallen, naast mijn eigen geplande gesprekken met clienten.
Ach voor de rest gaat het goedben alleen nu even erg moe door de ellende van de samenleving
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:02 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hulde!
Ik zou het niet kunnen, luisteren naar andersmans problemen, daar ben ik veels te gehaast voor, tevens zou ik iemand eerder de huid vol schelden dan constructief bezig te zijn![]()
Heb jij wel eens meegemaakt dat een actieve patiënt zelfmoord heeft gepleegd, en hoe verwerk je dit?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Je moet inderdaad veel geduld hebben, actief kunnen luisteren en goed kunnen invoelen. Als je zelf niet stabiel bent als hulpverlener, decompenseer je binnen een week![]()
Ik heb te maken met alles wat je bedenken kan. Ik kijk van nergens meer op. Heel bijzonder hoe mensen 'ziek' kunnen zijn. Ernstig psychisch ziek.
Tot nu toe heb ik te maken gehad met jonge mensen die een suicidepoging ondernomen hebben en zo bij mij terecht komen. Mijn taak is voorkomen dat ze weer suicidepoging ondernemen, door ze te leren op andere manieren met spanningen/emoties om te gaan. Dat ze innerlijk sterker worden. Daarnaast is het mijn taak om de omgeving waarin ze zich bevinden te stabiliseren. Omgeving waarin heel veel problemen, complexe problemen afspelen. Dat betekent voor mij ook veel samenwerken met andere instanties en de ouders behandelen. Iedereen in het gezin behandelen, los van het kind/jongere.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef stukovich het volgende:
[..]
Heb jij wel eens meegemaakt dat een actieve patiënt zelfmoord heeft gepleegd, en hoe verwerk je dit?
Of heb je een manier gevonden om werk en privé gescheiden te houden, voorzover mogelijk?
Knap hoor, überhaupt is al het werk dat te maken heeft met hulpverlening erg goed.quote:
Meneer wordt al wat losserquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef -scorpione- het volgende:
Nou Emel, je mag mij binnenkort ook bellen, er is me weer een geintje geflikt daar word je niet vrolijk van.![]()
Maar goed dat je zo met je werk om kan gaan, grote klasse!![]()
Dankje, voor je waardering. Ik stel het op prijs. Voor veel mensen lijkt het allemaal zo simpel, helaas. Was het maar simpel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Knap hoor, überhaupt is al het werk dat te maken heeft met hulpverlening erg goed.
Zo verschillend als met mijn werk. Als ik een klote dag heb gehad of een tentamen kut ging dan merken de mensen in mijn directe omgeving daar juist wat van![]()
Heb je het gevoel dat je dit werk tot je 65ste kunt volhouden. Het lijkt mij lastig dat je altijd andersmans problemen moet oplossen.
Als je zelf problemen hebt, voel je je dan niet machteloos, als expert probleemoplosser?
Sure, scorpquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef -scorpione- het volgende:
Nou Emel, je mag mij binnenkort ook bellen, er is me weer een geintje geflikt daar word je niet vrolijk van.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef stukovich het volgende:
Ik ben weg, tschuss zu all!
Wat dan ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef -scorpione- het volgende:
Hey skippyquote:
Vertel ik liever nu even niet zo over internet en ik ben nog aan het afkoelen.quote:
Ja...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
Meneer wordt al wat losser![]()
Is het echt zo erg!
Hmm..spijt me om te horenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Vertel ik liever nu even niet zo over internet en ik ben nog aan het afkoelen.
En zelfmoord plegen is wel het laatste dat ik zou doenIk ben gewoon erg kwaad nu, waarom kunnen mensen niet gewoon eerlijk iets recht in je gezicht vertellen
Lafaards
![]()
Waarom niet hier weet niemand wie je bentquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Vertel ik liever nu even niet zo over internet en ik ben nog aan het afkoelen.
En zelfmoord plegen is wel het laatste dat ik zou doenIk ben gewoon erg kwaad nu, waarom kunnen mensen niet gewoon eerlijk iets recht in je gezicht vertellen
Lafaards
![]()
Trouwen met jou?quote:
Sorry skip, ik ben niet verliefd op jequote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Sorry skip, ik ben niet verliefd op je![]()
Je bent wel aardige jongen![]()
quote:
sen guldurdunquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:52 schreef saban het volgende:
Ne guluyon?
jammerquote:
wat dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:57 schreef saban het volgende:
Net weer een dvd gehuurd, wat een baggerfilmen allemaal zeg, hebben ze niks leuks meer?
Owh dan niet hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Sorry skip, ik ben niet verliefd op je![]()
Je bent wel aardige jongen![]()
Die wilde ik nog zienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:58 schreef saban het volgende:
Smokin' aces
Treur niet, ik ben op niemand verliefdquote:
hmm, niets voor mijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:59 schreef saban het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LIZgzuIG8l8 schijnt in te zijn, beetje te simpel
Jongens in een salvarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:58 schreef Emel het volgende:
Is salvar nog steeds een trend joh?
Ik zie nog meisjes en jongens in salvar lopen![]()
jongens in salvar staat zo gekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:00 schreef saban het volgende:
[..]
Jongens in een salvar
Bij de dames staat het sexy (geen koy-salvari, maar die ik soms bij bruiloften zie)
je bent bezet, afgeschreven door mijquote:
hoe komt dat dan?quote:
ik stang je een beetjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:06 schreef saban het volgende:
Pfff, bedoelde jij zoiets
Ik heb het over een zwarte!!
salvarquote:
last van je hormonen misschien?quote:
hahahaquote:
ik geloof je meteenquote:
hehe foto?quote:
schiet niet op zoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef saban het volgende:
Foto, op mn computer denk ik. Heb niks op mn laptop.
Is goed hoor, kardesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:23 schreef saban het volgende:
[..]
Je krijgt ze snel te zienalleen niet vandaag
Onverzorgd jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:23 schreef Emel het volgende:
wat ik niet snap: meisjes en jongens in joggingsbroeken...
Ik heb er nu een aanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:23 schreef Emel het volgende:
wat ik niet snap: meisjes en jongens in joggingsbroeken...
het ziet er lomp uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:25 schreef saban het volgende:
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen, het zit wel lekkeralleen durf er niet mee naar buiten
beetje onverzorgd enzo
ook buiten?quote:
Geen idee..heb je Perfume: The Story of a Murderer gezien?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef saban het volgende:
Wat zal ik morgen gaan huren??
dunno, denk het niet, een recente film?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Geen idee..heb je Perfume: The Story of a Murderer gezien?
Al gezien, met liefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:31 schreef Emel het volgende:
Blood Diamond schijnt ook goed te zijn
yepquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:30 schreef saban het volgende:
[..]
dunno, denk het niet, een recente film?
ohjeequote:
Niet gezien danquote:
The Prestige is al te huur hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:34 schreef saban het volgende:
[..]
Niet gezien dan
the Prestige of The Good Shepperd, welke zal ik morgen doen? of is the Prestige nog niet te huur?
wel goed opletten!quote:
en dan klagen dat je baggerfilm vondquote:
strakjesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:48 schreef saban het volgende:
ga slapen!
waarom wil je een kloon?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef skippy22 het volgende:
Kut ik kan geen r@b kloon maken De @ is een teken dat niet is toegestaan![]()
Ik had al een sig ein volk een reich ein r@b![]()
goed dat jij geen contact zoektquote:
Lekker mee baggerenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef Emel het volgende:
[..]
waarom wil je een kloon?
er is op fok iemand die Emed heet..grappig![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:53 schreef IHVK het volgende:
Zijn hier ook meer LARP-ers?
Oh wat ben ik grappig.![]()
doe je toch al??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |