quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zo, een waterdicht onderzoek. 100% correlatie en een alpha van 0%. Ik zeg niets meer, respect![]()
kijk maar is op politieke vlakquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zo, een waterdicht onderzoek. 100% correlatie en een alpha van 0%. Ik zeg niets meer, respect![]()
Serieus, achterlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Imam+ masker = profeet in varkensnuit 'gemaakt door Denen'.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Emel het volgende:
Centraal ajb!
Zoek maar bij youtube op "gayreek" of "Musta kemal gay"quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Emel het volgende:
En wat is je obsessie met gays??
Zeer vriendelijke mensen![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Je zit er gewoon op te wachten hèAls een speer een nieuw topic en meteen vragen om centraal
![]()
Je moet niet te snel gaan anders is die meet eind van de week al![]()
Resetten, anders kapotslaan met hamer.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef skippy22 het volgende:
Router heeft weer eens kuren
Geen problemen mee zolang ze maar niet aan m,n kangeroe kont zittenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Emel het volgende:
En wat is je obsessie met gays??
Zeer vriendelijke mensen![]()
En toen gingen duizenden mensen de straat op ? Jezus wat zijn de meeste moslims makkelijk te manipuleren zeg.quote:
Hoe vaak gay-gerelateerd filmpjes..zodat jij kan lachenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef dvdfreak het volgende:
eeh sinds wanneer ben ik gays geobserdeerd,ik weet niet waar jij dat vandaan haald
Je begint anders wel te hakkelen en spelfouten te makenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef dvdfreak het volgende:
eeh sinds wanneer ben ik gays geobserdeerd,ik weet niet waar jij dat vandaan haald
Dat triggerde de mensen juist, rest was 'minder erg'.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
En toen gingen duizenden mensen de straat op ? Jezus wat zijn de meeste moslims makkelijk te manipuleren zeg.![]()
sommige mensenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zoek maar bij youtube op "gayreek" of "Musta kemal gay"![]()
Regelmatig!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef dvdfreak het volgende:
dinds wanneer heb ik een gay-gerelateerd filmpje geplaatst behalve deze keer dan
Waarom zou je?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Emel het volgende:
[..]
sommige mensenwalgelijk gewoon
Is het zo lastig om een ander met respect te benaderen?
Ik zit goed hierquote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef dvdfreak het volgende:
ga ergens anders spelen
"Emel, ga tikkertje spelen op de A2."quote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef dvdfreak het volgende:
ga ergens anders spelen
geef mij ook watquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef dvdfreak het volgende:
niet reageren als je het je niet bevalt ik weet dat je je posts wilt opkrikken
Waar? In de kast? Geen ruimte, daar sta jij alquote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef dvdfreak het volgende:
ga ergens anders spelen
Hayirli yolculuklar.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef Slayage het volgende:
ammada ugrastirdi su printer beni, ustten vermeyi denedim, zorladim hatta ama yemedi, meger ustten degilde alttan vermemi istiyormus![]()
hoe dan ook tickets geprint, ingepakt ready to go![]()
En dat bepaal jij voor mij?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef dvdfreak het volgende:
niet reageren als je het je niet bevald ik weet dat je je posts wilt opkrikken
Hayirli yolculuklarquote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef Slayage het volgende:
ammada ugrastirdi su printer beni, ustten vermeyi denedim, zorladim hatta ama yemedi, meger ustten degilde alttan vermemi istiyormus![]()
Veel plezier, al heb ik geen flauw benul waar het over gaatquote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef Slayage het volgende:
quote:
Trustenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waar? In de kast? Geen ruimte, daar sta jij al![]()
Ik begin flauw te worden. Ik ga maar eens slapen denk ik.Is beter voor ons allen
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef zarGon het volgende:
Menschen, ik ga de Casanova (BBC versie) kijken. Kusjes.
Ik spreek jullie morgen wel... Tot morgen,. Trusten alvast aan de mensen die gaan slapen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je begint anders wel te hakkelen en spelfouten te makenIets te verbergen?
![]()
thanks!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef zarGon het volgende:
Menschen, ik ga de Casanova (BBC versie) kijken. Kusjes.
Ik spreek jullie morgen wel... Tot morgen,. Trusten alvast aan de mensen die gaan slapen.
quote:
zelfde je weetquote:
Jeetje, kon je niets beters verzinnen?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef dvdfreak het volgende:
wanneer komt grumpy old woman weer op tv
Ouwe, doe normaalquote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef dvdfreak het volgende:
jammer dat je het niet begrijptquote:Op maandag 16 juli 2007 22:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Veel plezier, al heb ik geen flauw benul waar het over gaat![]()
ja man thanksquote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef IHVK het volgende:
Hayirli yolculuklar Slayage
Jammer dat hij niet begreep dat je jaren bezig was iets te printen?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
jammer dat je het niet begrijpt![]()
thanks!![]()
moet ik alle spelfouten uit turken topics er uit gaan halen?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je begint anders wel te hakkelen en spelfouten te makenIets te verbergen?
![]()
Je laat je wel kennen hequote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
moet ik spelfouten uit alle turken topic er uit gaan halen?
quote:
Na Hard Gay Ramen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef dvdfreak het volgende:
quote:
antalya retour, keer 8 augustus terug, dus 3 weken, heen onur air (spannendquote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar ga je heen, maatschappije, prijs, periode?
Helal olsun broer.
400 euro?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
antalya retour, keer 8 augustus terug, dus 3 weken, heen onur air (spannend) terug pegasus air 400
ik denk dat niemand het begreepquote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet begreep dat je jaren bezig was iets te printen?
dankje emelquote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef Emel het volgende:
Veel plezier, slayage
ja 400 rondquote:
wat heb je gelezen?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef Emel het volgende:
ik heb nog een keer gelezen
je postquote:
ja soms wel maar dat verschilt als er een aanbieding is kan het idd een stuk goedkoper zijn en wanneer je boekt is ook belangrijk natuurlijk, beetje vaag systeem is hetquote:
jammerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:14 schreef dvdfreak het volgende:
edit edit
quote:
quote:
Ik heb het dan ook over jouw reisperiodequote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja soms wel maar dat verschilt als er een aanbieding is kan het idd een stuk goedkoper zijn en wanneer je boekt is ook belangrijk natuurlijk, beetje vaag systeem is het
sprak vanmiddag iemand die had via neckerman een aanbieding geregeld voor 2 personen retour iets van 500, klm vliegen ze danquote:
jupquote:
de eeuwige edittorquote:Op maandag 16 juli 2007 22:14 schreef dvdfreak het volgende:
edit edit
ikquote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef Slayage het volgende:
zijn er nog hyvers hiero?
Inclusief hotel broer?quote:
jij telt niet, je komt er nooit en je hebt er niet eens een foto op staanquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij telt niet, je komt er nooit en je hebt er niet eens een foto op staan
maar klm vliegt volgens mij alleen naar ankara en istanbulquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Totaalprijs incl. alle toeslagen: 351,-
Drastische toeristendaling vanuit Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Totaalprijs incl. alle toeslagen: 351,-
Ook gehoord.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
sprak vanmiddag iemand die had via neckerman een aanbieding geregeld voor 2 personen retour iets van 500, klm vliegen ze dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |