abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50587444
Colin Kazim-Richards van Sheffield United ook naar Fenerbahçe toch? Maakt die kans op een basisplek?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50596346
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Colin Kazim-Richards van Sheffield United ook naar Fenerbahçe toch? Maakt die kans op een basisplek?
Hij is nog vrij jong, Hij gaat denk af en toe invallen. Naarmate de tijd verstrekt en als hij beter wordt maakt hij kans op een basisplek.
  maandag 18 juni 2007 @ 22:53:46 #203
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50596623
Ik denk dat hij toch gelijk kan vechten voor een basisplek. Goede aankoop.
pi_50598220
wat is hij voor speler eigenlijk? en waarom heet ie kazim?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_50623905
Hij is half Turks . Kijk ff op youtube voor een paar doelpunten van hem.
Hij oogt best wel krachtig. Voor de rest weet ik niet zo veel over hem. Alleen dat hij best jong is en potentie heeft.

Buitenlanders limiet MOET worden opgeheven .*O* Alleen omdat die 6alatasarayli ulusoy er alles aan doet om Fenerbahce klein te houden en 6saray kampioen te maken is er zo een gare buitenlanders limiet.
pi_50693333
Ah, jullie hebben ook al zo'n vervelend complot?
pi_50699718
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ah, jullie hebben ook al zo'n vervelend complot?
sinds ulusoy het daar voor het zeggen heeft idd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:37:26 #208
123545 DatMeenJeNiet
pi_50701472
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:53 schreef xminator het volgende:
Hij is half Turks . Kijk ff op youtube voor een paar doelpunten van hem.
Hij oogt best wel krachtig. Voor de rest weet ik niet zo veel over hem. Alleen dat hij best jong is en potentie heeft.

Buitenlanders limiet MOET worden opgeheven .*O* Alleen omdat die 6alatasarayli ulusoy er alles aan doet om Fenerbahce klein te houden en 6saray kampioen te maken is er zo een gare buitenlanders limiet.
Ik vind het juist een goede regel, anders had je nu zo'n competitie en nationaal elftal als de Russen. Enige nadeel is dat er Europees weinig wordt gepresteerd door de clubs, maar voor de rest.
pi_50718576
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik vind het juist een goede regel, anders had je nu zo'n competitie en nationaal elftal als de Russen. Enige nadeel is dat er Europees weinig wordt gepresteerd door de clubs, maar voor de rest.
Ja omdat jullie geen geld hebben.
Als er geen buitenlanders limiet was konden wij ook eens jonge talentjes binnenhalen net zo als Nederlandse clubs het bijv. ook doen en dan verkopen.
De enige paar echt goede (Turkse) getalenteerde spelers kosten ook erg veel, omdat er maar een kleine aantal zijn.
pi_50733044
De enige echte goede voetbalclub

In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_50735827
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Burakius het volgende:

[afbeelding]
Hebben we gevraagd welke voetbalclub goed/SLECHT is?
Nee? Oke.
En dit is nogsteeds et Fenerbahçe topic niet 6saray.
pi_50736574
quote:

[afbeelding]
verveel je je burak?
-Rabia Al-Basri
pi_50737184
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

verveel je je burak?
just facts my dear .. just facts
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_50737210
quote:

[afbeelding]
Alleen hoort dat niet echt in dit topic thuis.
pi_50737621
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef Burakius het volgende:

[..]

-Rabia Al-Basri
pi_50765756
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef Burakius het volgende:

[..]

Een foto tonen van een voetbalclub is inderdaad een fact..

Weet je wat ik een fact noem?

Onderlinge resultaten van het Seizoen 2006 - 2007

Turkcell Super Lig: (voetbal)

Fenerbahce-Galatasaray: 2-1
Galatasaray-Fenerbahce: 1-2

+ Kampioen Fenerbahce

Beko Basketbol Ligi: (basketbal)

Normale Seizoen:

Fenerbahce Ulker-Galatasaray Cafe Crown: 75-64
Galatasaray Cafe Crown-Fenerbahce Ulker: 57-91

Play-off's halve finales:
Fenerbahce Ulker-Galatasaray Cafe Crown: 76-70
Galatasaray Cafe Crown-Fenerbahce Ulker: 64-69

+ Kampioen Fenerbahce

Turkiye Bayanlar Basketbol Ligi: (basketbal vrouwen)

Galatasaray-Fenerbahce: 63-74
Fenerbahce-Galatasaray: 86-67

Play-off's halve finales:
Fenerbahce-Galatasaray: 79-77
Galatasaray-Fenerbahce: 52-77

+ Kampioen Fenerbahce

Erkekler Voleybol Birinci Ligi: (Volleybal heren)

1. Etappe:
Galatasaray-Fenerbahce: 1-3
Fenerbahce-Galatasaray: 3-0

Bayanlar Voleybol Birinci Ligi: (Volleybal vrouwen)

1. Etappe:
Fenerbahce-Galatasaray: 3-0
Galatasaray-Fenerbahce: 2-3

14 - 0 in onderlinge resultaten?

Ik hoor graag van je. ( en kom niet met info over het behalen van een uefa cup in het jaar 234 v Chr.)
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:52:36 #217
123545 DatMeenJeNiet
pi_50765812
pi_50766020
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_50767715
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:50 schreef ClioSporT het volgende:

Ik hoor graag van je. ( en kom niet met info over het behalen van een uefa cup in het jaar 234 v Chr.)
-Rabia Al-Basri
pi_50772826
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:50 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ja echt he, daar beginnen ze altijd mee...
Leuk dat ze dat hebben behaald maar waar zijn ze nu? Tromso .
pi_50967106
umit karan naar fener?

is die ali bilgin een degelijke voetballer?
-Rabia Al-Basri
pi_50967602
quote:
Galatasaray'a indirim yok
Tahkim Kurulu, Galatasaray'a verilen 5 maç seyircisiz oynama cezasını onadı. Kurul Hasan Şaş'a verilen 2 maçlık cezayı ise 1 maça indirdi.

NTVSPOR
Güncelleme: 22:38 TSİ 28 Haziran 2007 Perşembe

Futbol Federasyonu Tahkim Kurulu, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun Turkcell Süper Lig'in 33.haftasında Ali Sami Yen Stadı’nda oynanan ve Fenerbahçe'nin 2-1 lik galibiyetiyle sonuçlanan derbi maçta çıkan olaylar nedeniyle Galatasaray'a verilen 5 maçlık seyircisiz oynama cezasını onayladı.

Sarı-kırmızılı kulübün itirazı üzerine duruşmalı olarak toplanan Tahkim Kurulu, yaptığı toplantı sonrası verilen 5 maçlık cezada indirime gitmedi.

Öte yandan aynı maçta kadroda olmamasına rağmen saha içinde rakip futbolcuya centilmenlik dışı hareketler yaptığı gerekçesiyle Galatasaraylı futbolcu Hasan Şaş'a verilen 2 maç men cezası ise 1 maça indirildi.

Bu arada Tahkim Kurulu Başkanı Türker Arslan, Galatasaray'ın aldığı 5 maçlık seyircisiz oynama cezasının onandığı toplantıya katılmadı.

Basında bazı sözlerinin yanlış yansıtıldığını, bu nedenle herhangi bir polemiğe fırsat vermemek için bu toplantıya katılmadığını açıklayan Arslan, yanlış bir değerlendirme olmaması için bu dosyanın görüşmesinden çekildiğini söyledi.
goed voor ze
-Rabia Al-Basri
pi_50969703
5 wedstrijden is zo weinig.. Herinner de 3 wedstrijden die Fenerbahce kreeg. Dan zou 6alatasaray nu minsten 10 wedstrijden moeten krijgen.
pi_50971506
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:10 schreef ClioSporT het volgende:
5 wedstrijden is zo weinig.. Herinner de 3 wedstrijden die Fenerbahce kreeg. Dan zou 6alatasaray nu minsten 10 wedstrijden moeten krijgen.
met die hoere ulusoy zal het altijd zo blijven.
Turkse voetbal zal corrupt blijven.
Turkse voetbal zal slecht blijven.
Onder leiding van hem.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:01:32 #225
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_51004230
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Slayage het volgende:
umit karan naar fener?

is die ali bilgin een degelijke voetballer?
ik hoop van niet
pi_51007957
Nee, Umit Karan gaat niet naar f5...
pi_51012076
Oh, dus hij blijft bij 6S
pi_51017781
Als de namen die in de wandelgangen worden genoemd waar zijn dan komen er binnenkort 2 sterspelers naar Fenerbahce

Cicinho en Ronaldo, wat zou dat geweldig zijn

--------------Serdar---------------
-------------------------------------
Cicinho-Edu-Lugano-Roberto C
-------------------------------------
--Appiah--Aurelio-Wederson--
---------------Alex-----------------
--------------------------------------
--------Ronaldo---Kezman--------

Nou dat zou nog eens wat zijn, maar ja eerst hopen dat voetbalbond de buitenlanders limiet naar 8 brengt, maar ik betwijfel het.
pi_51018085
Appiah is denk ik niet te houden, die heeft andere dingen in zijn hoofd. Verder ziet het er wel erg solide uit zo, mocht het er van komen. Cicinho is toch wel wishful thinking, Ronaldo zou kunnen. Vind ik wel onwerkelijk als hij het doet.
That's all folks!
  zondag 1 juli 2007 @ 01:41:34 #230
123545 DatMeenJeNiet
pi_51018546
'De enige dat klopt in de Turkse kranten, dat is de datum.'-Haim Revivo
pi_51043700
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'De enige dat klopt in de Turkse kranten, dat is de datum.'-Haim Revivo
so true
-Rabia Al-Basri
pi_51205850
İlhan Parlak Fenerbahçe ye geldi. Een jonge en goede speler .
gjk was ook achter hem aan alleen konden ze hem niet krijgen. Misschıen kopen ze hem van Fener als hij faalt. Want gjk is wel erg goed ın het kopen van Fenerbahçe spelers.
pi_51421746
Afgeschreven Fenerbahce voetballers inderdaad
  vrijdag 13 juli 2007 @ 21:34:50 #234
123545 DatMeenJeNiet
pi_52142094
Gister naar Fenerbahce - bjk geweest. We hebben gewonnen met 2 -1 .

maandag 6 augustus 2007 @ 16:01:09 #236
123545 DatMeenJeNiet
pi_52142103
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:13:56 #237
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52142422
Hee, wat denken jullie van Koef?
Ta mère bien.
pi_52142778
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ga je club eens supporteren beziktas tribune was zowat leeg.
pi_52149184
pi_52175604
Pff..Fenerbahce was echt slecht bezig
Als ze zo blijven spelen winnen ze echt niet van Anderlecht
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:25:35 #241
123545 DatMeenJeNiet
pi_52178300
Anderlecht was ook niet overtuigend hoor.. en dat was zelfs om de competitie. Ik zie het positief in voor Fener.. maja je weet het nooit in Europa met turkse clubs
pi_52184672
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef Devrim_ het volgende:
Pff..Fenerbahce was echt slecht bezig
Als ze zo blijven spelen winnen ze echt niet van Anderlecht
Fenerbahce was goed bezig. Er moeten een paar dingen aangepast worden. We misten ook wat basisspelers. Niet alleen dat maar veel spelers speelden erg goed, waaronder Deivid. Colin-Kazim en Ali Bilgin brachten ook veel leven in het spel toen ze erin kwamen. Ik heb best veel hoop in Fenerbahce er moeten een paar dingen aangepast worden, alleen ik heb een beetje het gevoel dat we iets missen.
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Anderlecht was ook niet overtuigend hoor.. en dat was zelfs om de competitie. Ik zie het positief in voor Fener.. maja je weet het nooit in Europa met turkse clubs
Ja zoals we hebben kunnen zien met tirabzonspor.
De Turkse media probeert anderlecht als een slechte club te laten zien zodat ze als we verliezen Fener te bombarderen. Maar de meesten weten wel dat Anderlecht een goede team is. Ik denk dat de kans voor Fenerbahce om te winnen 60/40 is. Het enige wat slecht is is dat we eerst thuis moeten spelen en dan uit.
pi_52269722

1e helft afgelopen: 2-0 achter

pi_52270517
Goede generale repetitie zeg!

De maker van de 1-0 is ex-Fener toch?
pi_52271128
LOL
Verliezen tegen İ.B.B
Anderlecht!
pi_52271387
Het gaat volgende week nog leuk worden tegen Anderlecht. :| Met deze verdediging kan Anderlecht waarschijnlijk 10x scoren...

Can is een nep-verdediger; waarom is Lugano er eigenlijk niet? Ik mis Luciano: sympathiek, kan goed verdedigen EN scoren.

En ja, Kerim is ex-Fener.

/edit: Istanbul Buyuksehir Belediyespor heeft Kerim - volgens mij - voor een jaar geleend van Fener.

[ Bericht 7% gewijzigd door sylvesterrr op 10-08-2007 22:51:18 ]
pi_52271497
Wedstrijd is afgelopen. Eindstand: 2-0 voor Istanbul Buyuksehir Belediyespor. Deze club is pas gepromoveerd naar de Turkcell Superlig.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:24:28 #248
123545 DatMeenJeNiet
pi_52272609
Tja, Fener stelt bar weinig voor zonder Alex, Lugano en Appiah.
pi_52273567
Daar noem je eventjes een aantal goede spelers op, maar goed.

Wel knap dat ze zonder Lugano, Appiah en een half geblesseerde Alex alsnog de superkupfinale hebben gewonnen tegen besiktas.
pi_52273664
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:35 schreef Devrim_ het volgende:
LOL
Verliezen tegen İ.B.B
Anderlecht!
Makkelijk praten nu, hé? We zullen zien hoe het met jullie zal verlopen.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Wedstrijd is afgelopen. Eindstand: 2-0 voor Istanbul Buyuksehir Belediyespor. Deze club is pas gepromoveerd naar de Turkcell Superlig.
Makkelijk praten nu, hé? We zullen zien hoe het met jullie zal verlopen.
Ok ziet dat je Fbli bent, maar goed. I.B.B. is echt geen team dat je moet onderschatten. Vooral omdat ze zijn gepromoveerd spelen ze beter en harder dan ooit.

quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:59 schreef ClioSporT het volgende:
Daar noem je eventjes een aantal goede spelers op, maar goed.

Wel knap dat ze zonder Lugano, Appiah en een half geblesseerde Alex alsnog de superkupfinale hebben gewonnen tegen besiktas.
Nee joh, bij hun 'speelden' er andere zaken . Bijv. kleuren van dingen etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')