Hij is nog vrij jong, Hij gaat denk af en toe invallen. Naarmate de tijd verstrekt en als hij beter wordt maakt hij kans op een basisplek.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Colin Kazim-Richards van Sheffield United ook naar Fenerbahçe toch? Maakt die kans op een basisplek?
sinds ulusoy het daar voor het zeggen heeft iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ah, jullie hebben ook al zo'n vervelend complot?
Ik vind het juist een goede regel, anders had je nu zo'n competitie en nationaal elftal als de Russen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:53 schreef xminator het volgende:
Hij is half Turks. Kijk ff op youtube voor een paar doelpunten van hem.
Hij oogt best wel krachtig. Voor de rest weet ik niet zo veel over hem. Alleen dat hij best jong is en potentie heeft.
Buitenlanders limiet MOET worden opgeheven .*O* Alleen omdat die 6alatasarayli ulusoy er alles aan doet om Fenerbahce klein te houden en 6saray kampioen te maken is er zo een gare buitenlanders limiet.
Ja omdat jullie geen geld hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goede regel, anders had je nu zo'n competitie en nationaal elftal als de Russen.Enige nadeel is dat er Europees weinig wordt gepresteerd door de clubs, maar voor de rest.
Hebben we gevraagd welke voetbalclub goed/SLECHT is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Burakius het volgende:
De enige echte goede voetbalclub
[afbeelding]
verveel je je burak?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Burakius het volgende:
[afbeelding]
just facts my dear .. just factsquote:
Alleen hoort dat niet echt in dit topic thuis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Burakius het volgende:
[afbeelding]
quote:
Een foto tonen van een voetbalclub is inderdaad een fact..quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:50 schreef ClioSporT het volgende:
14 - 0 in onderlinge resultaten?
Ik hoor graag van je. ( en kom niet met info over het behalen van een uefa cup in het jaar 234 v Chr.)
Ja echt he, daar beginnen ze altijd mee...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
14 - 0 in onderlinge resultaten?
Ik hoor graag van je. ( en kom niet met info over het behalen van een uefa cup in het jaar 234 v Chr.)
goed voor zequote:Galatasaray'a indirim yok
Tahkim Kurulu, Galatasaray'a verilen 5 maç seyircisiz oynama cezasını onadı. Kurul Hasan Şaş'a verilen 2 maçlık cezayı ise 1 maça indirdi.
NTVSPOR
Güncelleme: 22:38 TSİ 28 Haziran 2007 Perşembe
Futbol Federasyonu Tahkim Kurulu, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun Turkcell Süper Lig'in 33.haftasında Ali Sami Yen Stadı’nda oynanan ve Fenerbahçe'nin 2-1 lik galibiyetiyle sonuçlanan derbi maçta çıkan olaylar nedeniyle Galatasaray'a verilen 5 maçlık seyircisiz oynama cezasını onayladı.
Sarı-kırmızılı kulübün itirazı üzerine duruşmalı olarak toplanan Tahkim Kurulu, yaptığı toplantı sonrası verilen 5 maçlık cezada indirime gitmedi.
Öte yandan aynı maçta kadroda olmamasına rağmen saha içinde rakip futbolcuya centilmenlik dışı hareketler yaptığı gerekçesiyle Galatasaraylı futbolcu Hasan Şaş'a verilen 2 maç men cezası ise 1 maça indirildi.
Bu arada Tahkim Kurulu Başkanı Türker Arslan, Galatasaray'ın aldığı 5 maçlık seyircisiz oynama cezasının onandığı toplantıya katılmadı.
Basında bazı sözlerinin yanlış yansıtıldığını, bu nedenle herhangi bir polemiğe fırsat vermemek için bu toplantıya katılmadığını açıklayan Arslan, yanlış bir değerlendirme olmaması için bu dosyanın görüşmesinden çekildiğini söyledi.
met die hoere ulusoy zal het altijd zo blijven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:10 schreef ClioSporT het volgende:
5 wedstrijden is zo weinig.. Herinner de 3 wedstrijden die Fenerbahce kreeg. Dan zou 6alatasaray nu minsten 10 wedstrijden moeten krijgen.
ik hoop van nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Slayage het volgende:
umit karan naar fener?![]()
is die ali bilgin een degelijke voetballer?
so truequote:Op zondag 1 juli 2007 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'De enige dat klopt in de Turkse kranten, dat is de datum.'-Haim Revivo
Fenerbahce was goed bezig. Er moeten een paar dingen aangepast worden. We misten ook wat basisspelers. Niet alleen dat maar veel spelers speelden erg goed, waaronder Deivid. Colin-Kazim en Ali Bilgin brachten ook veel leven in het spel toen ze erin kwamen. Ik heb best veel hoop in Fenerbahce er moeten een paar dingen aangepast worden, alleen ik heb een beetje het gevoel dat we iets missen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef Devrim_ het volgende:
Pff..Fenerbahce was echt slecht bezig
Als ze zo blijven spelen winnen ze echt niet van Anderlecht
Ja zoals we hebben kunnen zien met tirabzonspor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Anderlecht was ook niet overtuigend hoor.. en dat was zelfs om de competitie. Ik zie het positief in voor Fener.. maja je weet het nooit in Europa met turkse clubs
Makkelijk praten nu, hé? We zullen zien hoe het met jullie zal verlopen.quote:
Makkelijk praten nu, hé? We zullen zien hoe het met jullie zal verlopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Wedstrijd is afgelopen. Eindstand: 2-0 voor Istanbul Buyuksehir Belediyespor. Deze club is pas gepromoveerd naar de Turkcell Superlig.
Nee joh, bij hun 'speelden' er andere zaken . Bijv. kleuren van dingen etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:59 schreef ClioSporT het volgende:
Daar noem je eventjes een aantal goede spelers op, maar goed.
Wel knap dat ze zonder Lugano, Appiah en een half geblesseerde Alex alsnog de superkupfinale hebben gewonnen tegen besiktas.
"Jullie"?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Makkelijk praten nu, hé? We zullen zien hoe het met jullie zal verlopen.
[..]
Weet ik veel, een echte Fenerli steunt Fenerbahçe altijd ook als ze verliezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
"Jullie"?
Ik ga alleen naar wedstrijden van Fener dus met "jullie" zou je ook jezelf bedoelen
Ik ben geen echte fenerliquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet ik veel, een echte Fenerli steunt Fenerbahçe altijd ook als ze verliezen.
Ja jullie waren vorig jaar ook al kampioen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:30 schreef magnifor het volgende:
Ha ha, lekker. Verloren van een team dat net gepromoveerd is.![]()
![]()
Als wij zondag winnen dan hebben wij gelijk een voorsprong van drie punten. Zegt nog niets natuurlijk, maar een goede start is nooit weg natuurlijk.
Galatasaray dit jaar kampioen.![]()
![]()
![]()
Juist en het jaar daarvoor heeft bjk en ulusoy jullie kampioen gemaakt, wat wil je zeggen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:00 schreef magnifor het volgende:
fb is vorig jaar niet door zich zelf kampioen geworden. Galatasaray en bjk hebben fb kampioen gemaakt...
Mag ik ook niet zeggen dat Fener slecht speelt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet ik veel, een echte Fenerli steunt Fenerbahçe altijd ook als ze verliezen.
Nee joh, als Fenerbahce kampioen wordt komen er andere zaken in het spel. Ene keer kopen we teams om andere keer spelen zij slecht. Dan is het toch je eigen schuld dat je slecht speelt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:20 schreef ClioSporT het volgende:
LoL![]()
![]()
Het is toch logisch dat de ene punten laat liggen en de ander niet en uiteindelijk kampioen wordt ?
Dat we jullie zowel uit en thuis hebben geklopt vorig seizoen komt zeker ook niet door Fenerbahce.![]()
![]()
Dat is logisch natuurlijk, maar wat ik bedoel is dat zowel fb als de rest veel punten hebben laten liggen. Uiteindelijk had fb de langste adem. Ze zijn echt niet kampioen geworden omdat ze zo goed speelden ofzo, maar door de domheid van de rest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:20 schreef ClioSporT het volgende:
LoL![]()
![]()
Het is toch logisch dat de ene punten laat liggen en de ander niet en uiteindelijk kampioen wordt ?
Atlanta Funbox!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat is dus ongeveer 250 euro? Vertel..
Ik heb onlangs http://www.digiturkwebtv.com/paketler.aspx ontdekt en een proefabonnement (1 maand voor $ 21,95) genomen. Op mijn 32" LCD-tv ziet het er goed uit (op >2m kijkafstand).
Een jaarabonnement kost omgerekend ongeveer 107 euro (*O* lage dollarkoers).
Alleen de thuiswedstrijden van FB, GS en BJK.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:35 schreef magnifor het volgende:
LigTV zendt nu in HD uit als het goed is.
Laat me je bevindingen maar weten, ziet er iig interessant uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Atlanta Funbox!
Hiermee kan je eigenlijk alles kijken via de satteliet.
Klik
Hiermee kan je dus heel het digiturk platform bekijken en bijv. ook Film 1.1 Film 1.2 Film 1.3 etc. etc.
Ik krijg mijn Funbox vandaag binnen.
Het enige wat je moet doen is je box op het internet aansluiten en op de schotel natuurlijk.
1 keer het programma updaten en je kanalen zoeken
Ik krijg mijn box over een paar uurtjes binnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me je bevindingen maar weten, ziet er iig interessant uit.
Bij de dreambox moet ik zelf een server regelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:59 schreef xminator het volgende:
Kon je beter een dreambox halen. Die is velen malen beter.
Ok , iig ik wil ook wel horen hoe dit is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bij de dreambox moet ik zelf een server regelen
Bij deze atlanta funbox worden de servers vanzelf gevonden
Je kan die box aansluiten op je pc en software er op donderen (spelletjes en opneem software) maar dat is allemaal niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Ok , iig ik wil ook wel horen hoe dit is.
Heb je er ook software voor zodat je met je pc kan frutselen etc.?
Dat klopt, uiteindelijk was Fenerbahce de beste waardoor ze uiteindelijk kampioen werden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef magnifor het volgende:
[..]
Uiteindelijk had fb de langste adem.
Ga eens lekker in een GS-topic spammen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:Galatasaray
4-0 gewonnen.
Onder andere door een geweldig doelpunt vanLincoln
Hakan Sukur heeft een clubrecord gebroken. Nog 1 doelpunt en hij wordt de speler die het meest heeft gescoord in de Turkse Super Lig.Galatasaray
Is dat op dinsdag of woensdag?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:18 schreef Heero87 het volgende:
Terugwedstrijd in Anderlecht komt trouwens live op Sporza.
Elishaquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga eens lekker in een GS-topic spammen.
Mooi, kan 'ie gelijk stoppen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:Galatasaray
4-0 gewonnen.
Hakan Sukur heeft een clubrecord gebroken. Nog 1 doelpunt en hij wordt de speler die het meest heeft gescoord in de Turkse Super Lig.Galatasaray
Euh, idd, open lekker je eigen topic ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:Galatasaray
4-0 gewonnen.
Ga eens naar je 6s topic.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:56 schreef magnifor het volgende:
Galatasaray
Ach ja nu kom je stoer doen met inek saban. Maar wanneer hij opgesteld staat en er geen doelpunten komen zitten de 6s supporters wel te huilen van waarom laten ze hem spelen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:
Hakan Sukur heeft een clubrecord gebroken. Nog 1 doelpunt en hij wordt de speler die het meest heeft gescoord in de Turkse Super Lig.
quote:
Je zit al diep onder het vriespunt met je niveauquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef magnifor het volgende:
Ik verlaag mij niet tot jouw niveau...
Maar jij gaat verder dan pesten, bij jou is het gewoon trollen en dat wordt meestal niet gewaardeerdquote:
Ik had je lager ingeschat,quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef magnifor het volgende:
Ik verlaag mij niet tot jouw niveau...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |