Dat klopt, uiteindelijk was Fenerbahce de beste waardoor ze uiteindelijk kampioen werden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef magnifor het volgende:
[..]
Uiteindelijk had fb de langste adem.
Ga eens lekker in een GS-topic spammen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:Galatasaray
4-0 gewonnen.
Onder andere door een geweldig doelpunt vanLincoln
Hakan Sukur heeft een clubrecord gebroken. Nog 1 doelpunt en hij wordt de speler die het meest heeft gescoord in de Turkse Super Lig.Galatasaray
Is dat op dinsdag of woensdag?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:18 schreef Heero87 het volgende:
Terugwedstrijd in Anderlecht komt trouwens live op Sporza.
Elishaquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga eens lekker in een GS-topic spammen.
Mooi, kan 'ie gelijk stoppen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:Galatasaray
4-0 gewonnen.
Hakan Sukur heeft een clubrecord gebroken. Nog 1 doelpunt en hij wordt de speler die het meest heeft gescoord in de Turkse Super Lig.Galatasaray
Euh, idd, open lekker je eigen topic ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:Galatasaray
4-0 gewonnen.
Ga eens naar je 6s topic.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:56 schreef magnifor het volgende:
Galatasaray
Ach ja nu kom je stoer doen met inek saban. Maar wanneer hij opgesteld staat en er geen doelpunten komen zitten de 6s supporters wel te huilen van waarom laten ze hem spelen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:
Hakan Sukur heeft een clubrecord gebroken. Nog 1 doelpunt en hij wordt de speler die het meest heeft gescoord in de Turkse Super Lig.
quote:
Je zit al diep onder het vriespunt met je niveauquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef magnifor het volgende:
Ik verlaag mij niet tot jouw niveau...
Maar jij gaat verder dan pesten, bij jou is het gewoon trollen en dat wordt meestal niet gewaardeerdquote:
Ik had je lager ingeschat,quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef magnifor het volgende:
Ik verlaag mij niet tot jouw niveau...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |