quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
hey christopher eccleston!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef skippy22 het volgende:
http://i145.photobucket.c(...)19/Afbeelding067.jpg Nu weten julie allemaal hoe ik der uitzie![]()
je lijkt er sprekend op, vooral die orenquote:
hij heeft the doctor gespeeld in het eerste seizoen van de nieuwe reeksquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:29 schreef dvdfreak het volgende:
doctor who?
Wou ze weg photoshoppen maar zonder oren ziet het er helemaal niet uitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
je lijkt er sprekend op, vooral die oren![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wou ze weg photoshoppen maar zonder oren ziet het er helemaal niet uit![]()
dude je hebt wel al die klassiekers gezien, maar nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:28 schreef dvdfreak het volgende:
3. Aliens - Pulp Fiction
10. Memento - Big Lebowski, The
13. Fight Club - Buono, il brutto, il cattivo, Il
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:28 schreef dvdfreak het volgende:
. M - Reservoir Dogs
2. Rear Window - Godfather: Part II, The
3. Aliens - Pulp Fiction
4. Donnie Darko - Salaire de la Peur, Le
5. Godfather, The - Goodfellas
6. Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le - Nuovo Cinema Paradiso
7. Saving Private Ryan - Eternal Sunshine of the Spotless Mind
8. Clockwork Orange, A - Apocalypse Now
9. Kill Bill Vol. 1 - Elephant Man, The
10. Memento - Big Lebowski, The
11. Se7en - C'era una Volta il West
12. One Flew over the Cuckoo's Nest - 12 Angry Men
13. Fight Club - Buono, il brutto, il cattivo, Il
14. Metropolis - Casablanca
15. Shawshank Redemption, The - Schindler's List
16. Ballada o soldate - Requiem for a Dream
owwwwkayyyyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:59 schreef dvdfreak het volgende:
ik wist wat ik moet kiezen daar heb ik het niet vetgedrukt
Eigenlijk wel. Majah ben soms een nep-Turk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken wachten totdat de auto vanzelf met een boog om je heen rijdt.
oeh spannendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:52 schreef saban het volgende:
Ik ga morgen eindelijk met het meisje uit waarmee ik uit mee wou gaan![]()
Emel niet boos worden
Ik date ook met anderen. Waarom zou jij niet mogen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:52 schreef saban het volgende:
Ik ga morgen eindelijk met het meisje uit waarmee ik uit mee wou gaan![]()
Emel niet boos worden
Met ons gaat het prima.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:56 schreef Emel het volgende:
Merhaba beste mensen...Hoe gaat het met jullie?![]()
Oke danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:57 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik date ook met anderen. Waarom zou jij niet mogen?Van mij mag je!
Mooi zo, ik ben er blij omquote:
Trouwens, saban, weet je vriendin het?quote:
OMG hij leeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef stukovich het volgende:
Leuke OP! trouwens, my compliments.
Wat is Scheveningen toch heerlijk!!!!!!!!
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik ga morgen naar Scheveningenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef stukovich het volgende:
Ik ga morgen naar scheefquote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef stukovich het volgende:
Nee?quote:
Huh, ik ookquote:
Ook in de middag..tijdstip moet ik nog doorgeven aan die vriend. Ik wil even uitslapen enzoquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
OMG hij leeft.![]()
Met mij gaat alles goed zoals ik net al zei. Met jou alles ok?
Ja, hij leeft ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Scheveningen![]()
Moe maar tevreden![]()
Hoe is het met jou?
en je date met een ander?quote:
Hoe zijn je tentamens gegaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij leeft ja.![]()
Lekker man, mijn laatste tentamens gehad voor dit collegejaar, dus eigenlijk wel al schoolvakantie, echter werk gaat ook door.
Ik zit al twee dagen op Scheveningen, niet normaal meer, vandaag alleen al 17 bitter lemon gedronken.
Maar alleen die van Kinley natuurlijk:
[afbeelding]
Ik heb een vriendin, ik date morgen met een ander meid. Mijn vriendin weet niet dat ik ga daten.quote:
een echte turkquote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, ik date morgen met een ander meid. Mijn vriendin weet niet dat ik ga daten.
Ik wil me zaken niet in een andermans neus steken, maar dit is soort van semi-vreemdgaan toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, ik date morgen met een ander meid. Mijn vriendin weet niet dat ik ga daten.
Duidelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef saban het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wil me zaken niet in een andermans neus steken, maar dit is soort van semi-vreemdgaan toch?
Klinkt Geweldig. Lekker weer ook de laatste dagen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij leeft ja.![]()
Lekker man, mijn laatste tentamens gehad voor dit collegejaar, dus eigenlijk wel al schoolvakantie, echter werk gaat ook door.
Ik zit al twee dagen op Scheveningen, niet normaal meer, vandaag alleen al 17 bitter lemon gedronken.
Maar alleen die van Kinley natuurlijk:
[afbeelding]
Ik hoop dat ik de drie tentamens heb gehaald.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoe zijn je tentamens gegaan?
Wel lekker zo schoolvakantie![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef Emel het volgende:
stukovich, wil je ook in de OP?
Je date, terwijl je bezet bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef saban het volgende:
Ja ehm, ik mag toch wel vriendinnen hebben? Ik ga niet gelijk met haar feestbeesten. Wat drinken en een filmpje pakken.
Komt eigelijk deels door haar zelf
Leuk ga je naar Renesse toe?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klinkt Geweldig. Lekker weer ook de laatste dagen.![]()
Ik ga als het goed is naar Zeeland ergens deze vakantie.
Okquote:Op zondag 15 juli 2007 00:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Leuke reeks geworden uiteindelijk, dus waarom ook niet.
Emel! Ik doe toch niks verkeerds met haar! Het is alleen wat drinken en een bios pakken. Dan mag ik dus ook niet met jou daten voordat het uit is? Waar slaat dat op dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Je date, terwijl je bezet bent.
Komt door haar deels? Dan nog! Maak het netjes uit.
Sorry saban, ik ben zwaar teleurgesteld.
Nog niet bekend. We hebben alleen met een paar vrienden afgesproken dat we naar Zeeland gaan. We zien wel nog.quote:
Goedzo!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de drie tentamens heb gehaald.
Van belastingrecht weet ik het in ieder geval zeker, dat is een mooi vak!
Heb ook alweer de boeken voor volgend semester binnen![]()
Lekker in de hoek van mijn kamer gegooid, en die sla ik wel weer open als ik terugkom van vakantie.
Heb jij nog vakantieplannen?
omschrijf niets verkeerdsquote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef saban het volgende:
[..]
Emel! Ik doe toch niks verkeerds met haar!
Ik date niet met jou, saban. Ik ga alleen wat drinken met jou..geen bios enzo. En wij hebben geen bijbedoelingen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef saban het volgende:
[..]
Emel! Ik doe toch niks verkeerds met haar! Het is alleen wat drinken en een bios pakken. Dan mag ik dus ook niet met jou daten voordat het uit is? Waar slaat dat op dan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:19 schreef saban het volgende:
[..]
Afspreken @ Scheveningen.
Wat drinken, film pakken, naar huis.
Alhoewel er wel al een quote van mij in verwerkt is: elke vatandas die ik vergeten heb, heb ik ooit eens gebruiktquote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef Emel het volgende:
[..]
Ok
Graag een tekst erbij. Beschrijf jezelf in drie woorden![]()
kulagina kupe olsun bu laflarquote:Op zondag 15 juli 2007 00:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik date niet met jou, saban. Ik ga alleen wat drinken met jou..geen bios enzo. En wij hebben geen bijbedoelingen.
Altijd eerlijk zijn...hoe zal jij vinden, als zij achter jou rug om met een jongen een filmpje pakt? Behandel de ander, zoals je zelf behandelt wil worden. Ondanks jullie problemen.
Hehe, ik zorg dat dit in de OP komtquote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Alhoewel er wel al een quote van mij in verwerkt is: elke vatandas die ik vergeten heb, heb ik ooit eens gebruikt![]()
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
Oke, ben benieuwd. Laat weten wat het geworden is.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nog niet bekend. We hebben alleen met een paar vrienden afgesproken dat we naar Zeeland gaan. We zien wel nog.![]()
cok yuzsuz cikti bu saban canim...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef Emel het volgende:
Je praat je gedrag goed met tig argumenten.
Is dat meisje een goede vriendin? Wat is het? Weet je vriendin van haar bestaan af?quote:
Yep, de hele maand augustus, Eerst 3 weken Turkije, en daarna nog naar Parijs met een groep vrienden.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:17 schreef Emel het volgende:
[..]
Goedzo!even uitrusten nu.
Ik werk de zomer door en mogelijk in sept/oktober op vakantie. Jij gaat weg in de zomer?
Zij noemt mij abi. Ik ken haar broer, zoiets zou ik niet denken over haar.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef Emel het volgende:
[..]
Is dat een meisje een goede vriendin? Wat is het? Weet je vriendin van haar bestaan af?
Maar je vertelt niet tegen je vriendin?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:25 schreef saban het volgende:
[..]
Zij noemt mij abi. Ik ken haar broer, zoiets zou ik niet denken over haar.
Wat is het? Een vriendin. Ja mijn vriendin weet van haar.
Pfff liefde is echt de hoax van de 21ste eeuw.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef Emel het volgende:
Ik ben serieus zwaar teleurgesteld.
Klinkt heel goed zegquote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Yep, de hele maand augustus, Eerst 3 weken Turkije, en daarna nog naar Parijs met een groep vrienden.
Wel al plannen voor sept/okt?
Izmir, en de Ege denizi.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:27 schreef Emel het volgende:
[..]
Klinkt heel goed zegWaar in Turkije?
Nee, geen plannen. Ik plan wel op laatst moment ofzo![]()
1 jaar niet geweest ik wil er graag weer heen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Izmir, en de Ege denizi.
Mooiste zee van Turkije!
Dit wordt waarschijnlijk één van mijn laatste keren dat ik voorlopig naar Turkije ga, heb het een beetje gehad daarzo.
I know maar ik walg van vreemdgaan..dingen verzwijgen..en dan je gedrag goedpraten..quote:Op zondag 15 juli 2007 00:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Pfff liefde is echt de hoax van de 21ste eeuw.
Vroeger trouwde je met iemand en daarmee bracht je je hele door, eeuwige trouw etc.
Tegenwoordig is iedereen teveel met zichzelf bezig en zijn we te snel uitgekeken op een persoon, en gaan we vaker vreemd.
Komt door het ontbreken van intelligentie, mensen praten niet meer met elkaar. Ze zijn 'verliefd' zijn een half jaar met elkaar en hebben daarna niets meer om over te praten.
De zin van het leven etc...
Tnx, Dr. Phil.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef IHVK het volgende:
Ik ga slapen iyi geceler. En succes met alle relatieproblemen.![]()
Nee ik weet weinig, daarom moet ik me er ook niet mee bemoeien.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef saban het volgende:
IVHK weet je hoelang ik haar al niet kan bereiken?
Lekker zeg! Geniet ervanquote:Op zondag 15 juli 2007 00:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Izmir, en de Ege denizi.
Mooiste zee van Turkije!
Dit wordt waarschijnlijk één van mijn laatste keren dat ik voorlopig naar Turkije ga, heb het een beetje gehad daarzo.
Pfff, zo gaat het toch altijd. Iedereen gaat vreemd op den duur (gechargeerd gezegd).quote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef Emel het volgende:
[..]
I know maar ik walg van vreemdgaan..dingen verzwijgen..en dan je gedrag goedpraten..
Niets persoonlijks, saban.![]()
Communiceren, via welke weg dan ook. Maar niets geheimzinnigs gaan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef saban het volgende:
IVHK weet je hoelang ik haar al niet kan bereiken?
Yep, New York, en Tokio staan nu voor mij op het programma. En heb ook al zeer veel geld gespaard ervoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Lekker zeg! Geniet ervan
Kan me voorstellen. Ik richt me laatste jaren op andere landen.
Ik zal niet nooit nooit zeggen maar ik zal echt alles voor doen om niet vreemd te gaan. Je maakt iemand zo verschrikkelijk kapot, lijkt me.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Pfff, zo gaat het toch altijd. Iedereen gaat vreemd op den duur (gechargeerd gezegd).
Echte trouw is haast niet meer te vinden. Triest maar waar.
Ze staan ook op mijn lijst, maar zal wel even durenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Yep, New York, en Tokio staan nu voor mij op het programma. En heb ook al zeer veel geld gespaard ervoor.
Vanaf volgend jaar![]()
Yep, doe vooral je best. Maar mannen zijn volgens mij niet te vertrouwen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:35 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik zal niet nooit nooit zeggen maar ik zal echt alles voor doen om niet vreemd te gaan. Je maakt iemand zo verschrikkelijk kapot, lijkt me.
Ben jij ooit vreemdgegaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Yep, doe vooral je best. Maar mannen zijn volgens mij niet te vertrouwen.
Trouwens als mannen niet te vertrouwen zijn, dan zijn vrouwen ook niet te vertrouwen. Een man gaat immers (veelal) vreemd met een vrouw.
Maar het zijn vooral mannen die het vreemdgaan actief opzoeken. Trieste wezens eigenlijk die mannen.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Ze staan ook op mijn lijst, maar zal wel even duren
Gaaf zeg!!
Nee, ook nooit de verleiding gehad. Maar ik heb veel vrienden, en je hoort zo af en toe nog eens wat.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Ben jij ooit vreemdgegaan?
Mannen en vrouwen gaan vreemdweet niet of mannen vaker vreemdgaan.
Ja, echt?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
De twee mooiste steden in de wereld. Ik ga er ook alles aan doen om later in één van deze twee steden proberen te werken.
Ach, wat een dromen om na te jagen!
Ik ben ook nooit vreemdgegaan..zal het ook niet doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, ook nooit de verleiding gehad. Maar ik heb veel vrienden, en je hoort zo af en toe nog eens wat.
Yep, maar je hebt natuurlijk een bepaalde levensstijl die je hier aan het ontwikkelen ben, en die levensstijl wil je graag continueren in het buitenland.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Ja, echt?
Waarom zou het niet kunnen? Een mens kan een hoop bereiken, met veel inzet.
Wat voor levensstijl?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:40 schreef stukovich het volgende:
[..]
Yep, maar je hebt natuurlijk een bepaalde levensstijl die je hier aan het ontwikkelen ben, en die levensstijl wil je graag continueren in het buitenland.
Je zei het op zo'n manier, alsof je wel bijbedoelingen had. Hey, je bent een volwassen man. Je weet waar je mee bezig bent. Aan ons hoef je niets te verantwoorden. Het zijn jouw zaken. Mijn afkeur is over het algemeen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:40 schreef saban het volgende:
Waarom zou ik bijbedoelingen hebben?
Qua carriere en je inkomsten.quote:
Ik keur vreemdgaan af. En dingen verzwijgen enzo. En opmerkingen als 'komt deels door haar gedrag'.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef saban het volgende:
Jullie zijn anders wel diegene die vooroordelen
En daar is het lastig natuurlijk omdat je er onbekend mee bent. Je kiest wel dure steden uitquote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Qua carriere en je inkomsten.
Als je als persoon vrij materialistisch ingesteld bent, is het moeilijk om met minder door het leven te gaan.
Dat is misschien wel mijn zwakke punt. Hier in Nederland weet je alle marktomstandigheden etc om in te schatten welke stappen je moet ondernemen om een bepaalde levensstijl te financieren.
Dat ik niet iets mag drinken met een meid, terwijl ik een vriendin hebquote:Op zondag 15 juli 2007 00:52 schreef zarGon het volgende:
Nolmus burda yahu...
Je snapt het niet helemaal hequote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef saban het volgende:
[..]
Dat ik niet iets mag drinken met een meid, terwijl ik een vriendin heb
een man die met een vrouw uitgaat zonder bijbedoelingen, geloof je zelf dat je het gelooft?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef Emel het volgende:
Ik geloof je als je zegt dat je geen bijbedoelingen hebt.
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
een man die met een vrouw uitgaat zonder bijbedoelingen, geloof je zelf dat je het gelooft?![]()
Ik geloof saban op zijn woordquote:Op zondag 15 juli 2007 00:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
een man die met een vrouw uitgaat zonder bijbedoelingen, geloof je zelf dat je het gelooft?![]()
Je bent oud genoeg om alles zelf te bepalen, er is genoeg gezegd hier, maar waarom weet je vriendin er niet vanaf?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef saban het volgende:
[..]
kijk dit zegt mijn fobo hierover:quote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef saban het volgende:
[..]
Feministquote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik geloof saban op zijn woord
maar ik weet dat mannen vaak bijbedoelingen hebbenbijna altijd eigenlijk
prcs waarom verzwijgen als er toch niets aan de hand is???quote:Op zondag 15 juli 2007 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent oud genoeg om alles zelf te bepalen, er is genoeg gezegd hier, maar waarom weet je vriendin er niet vanaf?
Het is zo..quote:
idd ook al denken ze dat ze geen bijbedoelingen hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik geloof saban op zijn woord
maar ik weet dat mannen vaak bijbedoelingen hebbenbijna altijd eigenlijk
Erg hequote:Op zondag 15 juli 2007 00:52 schreef Emel het volgende:
[..]
En daar is het lastig natuurlijk omdat je er onbekend mee bent. Je kiest wel dure steden uit
Precies...ik weet uit eigen ervaringen, dat in 9 van 10 gevallen, een vriend wel bijbedoelingen hebt of krijgt.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd ook al denken dat ze geen bijbedoelingen hebben![]()
Yep. Triest he.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Precies...ik weet uit eigen ervaringen, dat in 9 van 10 gevallen, een vriend wel bijbedoelingen hebt of krijgt.
Gelijk heb je..gewoon ervoor gaan, dan heb je het iig geprobeerdquote:Op zondag 15 juli 2007 00:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
Erg he![]()
Maar ach, doelen moeten uitdagend zijn zeg ik dan maar.
Ik zet het in de OP, kan jij je bericht nog wijzigen? Je krijgt zo bevestiging van mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Emel het volgende:
Selim, zou je stukovich in de OP bij willen zetten?
met deze tekst: Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
Jah, ik kan nog wijzigenquote:Op zondag 15 juli 2007 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zet het in de OP, kan jij je bericht nog wijzigen? Je krijgt zo bevestiging van mij.
saban, niemand beweert dat hier als jij eenmaal hebt gezegd dat je geen bijbedoeling hebt, maar het is wel opvallend, en dit zeg ik zonder je te beschuldigen, dat je vriendin er niet vanaf weet.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:02 schreef saban het volgende:
Dat je het later kan krijgen, ben ik mee eens, maar dat je bij een eerste date al bijbedoelingen MOET hebben :/
Zelfdequote:Op zondag 15 juli 2007 01:03 schreef stukovich het volgende:
Mensen, ik ga nog wat lezen. Fijne voortzetting van de nacht allemaal.
Iyi geceler en geniet van je leesvoer.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:03 schreef stukovich het volgende:
Mensen, ik ga nog wat lezen. Fijne voortzetting van de nacht allemaal.
Heel erg jammer gewoon.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
saban, niemand beweert dat hier als jij eenmaal hebt gezegd dat je geen bijbedoeling hebt, maar het is wel opvallend, en dit zeg ik zonder je te beschuldigen, dat je vriendin er niet vanaf weet.
Komt over als - alsof ik wel bijbedoelingen heb.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik date niet met jou, saban. Ik ga alleen wat drinken met jou..geen bios enzo. En wij hebben geen bijbedoelingen.
In een relatie sprak ik ook af met andere jongens (goede vrienden/collega's). Mijn vriend was altijd van op de hoogte. Hij kwam ook weleens mee.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef saban het volgende:
Verzin een ander naam?
Afspreken? Betekend gewoon hetzelfde.
Ok, ik noem het voortaan anders
'Ik ga wat drinken met vrienden'.
je hebt tweemaal slayagequote:Op zondag 15 juli 2007 01:10 schreef zarGon het volgende:
Emel, je kunt de OP wijzigen.
Gezien, ging iets fout blijkbaar. Probeer het eens nogmaals. (Kopieeren en plakken)quote:
saban, we kunnen uren lullen, maar jij hebt je plannen al gemaakt. Er is hier ook genoeg gezegd.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:06 schreef saban het volgende:
[..]
[..]
Komt over als - alsof ik wel bijbedoelingen heb.
Waarom mijn vriendin het niet weet? We hebben zowiezo geen goede contact meer de laatste tijd, ze reageert nergens op. Ik heb haar vandaag meerdere keren proberen te bereiken.
niets mis meequote:
quote:
herkesin basini agrittin, je dacht zeker: "nu is het mijn beurt"quote:Op zondag 15 juli 2007 01:31 schreef Emel het volgende:
Iedereen weg?
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
herkesin basini agrittin, je dacht zeker: "nu is het mijn beurt"![]()
PC zat vast. Benim basimi herzaman agritabilirsin.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:31 schreef Emel het volgende:
Iedereen weg?
Jij bent een schatquote:Op zondag 15 juli 2007 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
PC zat vast. Benim basimi herzaman agritabilirsin.
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
PC zat vast. Benim basimi herzaman agritabilirsin.
sommige mensen zijn aardig, slayagequote:
Dat ben jij elke keer.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:42 schreef Emel het volgende:
Selim, misschien kun je in de OP erbij zetten dat degene die de laatste post heeft gemaakt het nieuw deeltje opent.
Wanneer?quote:
Omdat de rest lui en traag isquote:
wat was dat over mannen met bijbedoelingen enzo?quote:
Ik hoor het wel danquote:
bourne suremecy voor de helft gekekenquote:Op zondag 15 juli 2007 01:42 schreef dvdfreak het volgende:
jaja
geldt niet voor Selim...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat was dat over mannen met bijbedoelingen enzo?![]()
ik geloof jequote:
is ie homo dan?quote:
Niet dat ik het weetquote:
meer van hetzelfde is het eigenlijk maar wel leuk gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
deel 2 niet gezien deel 1 was wel aardig
wasda?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef Emel het volgende:
[..]
Niet dat ik het weet
Selim zit graag in friendszone![]()
vrouwen zien je dan als een vriend, die naar je luistert, altijd voor je is...zonder bijbedoelingenquote:
quote:
noteer maar alvast in je agenda voor volgende week vrijdag 23:10 - 00:55quote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
meer van hetzelfde is het eigenlijk maar wel leuk gedaan
"Ik ben homo" doet het ook goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:48 schreef Emel het volgende:
[..]
vrouwen zien je dan als een vriend, die naar je luistert, altijd voor je is...zonder bijbedoelingen
geweldige vage filmquote:Op zondag 15 juli 2007 01:49 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
noteer maar alvast in je agenda voor volgende week vrijdag 23:10 - 00:55
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) Ned 2
dat geloof ik meteenquote:
Boh, goed dat je het zegt.. Die moet ik nog steeds zien. * zarGon note het in zijn calenderagendatelefoongeval.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:49 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) Ned 2
Niet door mij hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 01:53 schreef zarGon het volgende:
Mên, ik ben volwaardig online geanaliseerd zie ik.
Ik vind je aardig jaquote:Op zondag 15 juli 2007 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Och, ik ben aardig bevonden door de emel-party-test-pennel. Ik kan weer slapen straks.
een van mijn all time favoritesquote:Op zondag 15 juli 2007 01:49 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) Ned 2![]()
Als saban zich er wat van aantrekt, is ie boos. Och, geen zorgen over maken, het is een gozer met een stel hersenen en denkvermogen.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:54 schreef Emel het volgende:
saban, ben je boos op ons?
als je dat vaag vond moet je de laatste film van gondry zienquote:
Daarom. We bedoelen het goed hoor, saban.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als saban zich er wat van aantrekt, is ie boos. Och, geen zorgen over maken, het is een gozer met een stel hersenen en denkvermogen.
jou ookquote:Op zondag 15 juli 2007 01:58 schreef dvdfreak het volgende:
mij niet toch hoop ik
die vind ik echt waardeloos, life of brian en the holy grail, van monty python vind ik wel briljantquote:Op zondag 15 juli 2007 01:52 schreef dvdfreak het volgende:
ooknog 20:30 - 22:35 Monty Python's The Meaning of Life (1983) RTL 7
euh..niets voor mijquote:Op zondag 15 juli 2007 01:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je dat vaag vond moet je de laatste film van gondry zien
The Science of Sleep
[afbeelding]
ach ja als ie nog leeft merken we het welquote:Op zondag 15 juli 2007 01:53 schreef Emel het volgende:
Waar is scorp nou? ik maak me zorgen om hem.
hahahaquote:
maar toch...ik mail hem morgen welquote:Op zondag 15 juli 2007 02:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach ja als ie nog leeft merken we het wel![]()
gelukkig maar vind je ook OK namelijk, lief gaat me iets ver daarentegenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:00 schreef Emel het volgende:
slayage vind ik ook OK.
aantal jaren geleden lieten ze op net 5 nog de oude frankenstein,mummy en invisble man films zienquote:Op zondag 15 juli 2007 01:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
die vind ik echt waardeloos, life of brian en the holy grail, van monty python vind ik wel briljant
als ie achter de pc kan kruipen lijkt me dat ie dan ook effe langs fok kan wippenquote:
mij ook hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
gelukkig maar vind je ook OK namelijk, lief gaat me iets ver daarentegen
yok canim, hastaquote:
Ik vind je lief.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:04 schreef Emel het volgende:
[..]
mij ook hoor![]()
lief zeg ik alleen als ik iemand heel graag mag.
benim bilmedigim biseylermi var yoksa?quote:
maar doet ie nietquote:Op zondag 15 juli 2007 02:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
als ie achter de pc kan kruipen lijkt me dat ie dan ook effe langs fok kan wippen
quote:
had je het toen gemist ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:03 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
aantal jaren geleden lieten ze op net 5 nog de oude frankenstein,mummy en invisble man films zien![]()
ik ken hem amperquote:Op zondag 15 juli 2007 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Insan bir gecmis olsuna gider, bir bakar felan.. Aahhh.
het kan ook zo zijn dat ik iemand heel erg mag, die niet lief isquote:Op zondag 15 juli 2007 02:04 schreef Emel het volgende:
[..]
mij ook hoor![]()
lief zeg ik alleen als ik iemand heel graag mag.
als ik je leuk zou vinden, ga ik anders met je om hoorquote:
dus heeft het geen zin om em te mailen, nehalve als ie straks weer terug is dat je dan kan zeggen: "hey scorp heb je gemist man en ik had je ook gemaild en alles"quote:
Dat kan ook...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
het kan ook zo zijn dat ik iemand heel erg mag, die niet lief is
Hands down, ik ben gay.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:08 schreef Emel het volgende:
[..]
als ik je leuk zou vinden, ga ik anders met je om hoor![]()
naja, we wachten af danquote:Op zondag 15 juli 2007 02:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
dus heeft het geen zin om em te mailen, nehalve als ie straks weer terug is dat je dan kan zeggen: "hey scorp heb je gemist man en ik had je ook gemaild en alles"![]()
maak je geen zorgen, je bent mijn type nietquote:
ken je lang wachtenquote:
We moeten minimaal 1 keer gebivakkeerd hebben in een sanotorium, voor we in je ik vind je mijn type lijst voorkomen?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:11 schreef Emel het volgende:
jullie zijn allemaal mijn type nietmaar ik vind jullie OK
![]()
neeuh, zo werkt het niet..quote:Op zondag 15 juli 2007 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
We moeten minimaal 1 keer gebivakkeerd hebben in een sanotorium, voor we in je ik vind je mijn type lijst voorkomen?
we zijn geen van allen nederlanders iddquote:Op zondag 15 juli 2007 02:11 schreef Emel het volgende:
jullie zijn allemaal mijn type nietmaar ik vind jullie OK
![]()
het gaat om de persoon hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 02:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
we zijn geen van allen nederlanders idd![]()
bana bakma yani istersen mail yollaquote:
ik wacht evenquote:
als jij het zegtquote:
ik val op innerlijkquote:
suuuurequote:
Jawel!quote:
ja dat merk ik, ziet er ook niet uit jouw paginaquote:Op zondag 15 juli 2007 02:25 schreef Emel het volgende:
ik kom weinig op Hyves
URL?!quote:Op zondag 15 juli 2007 02:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja dat merk ik, ziet er ook niet uit jouw pagina![]()
juist emquote:Op zondag 15 juli 2007 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neen. Het innerlijke zie je pas als je het uiterlijke goed genoeg vindt voorjezelf.
van emel?quote:
iemand hoeft voor mij niet superknap te zijn..boeiend...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neen. Het innerlijke zie je pas als je het uiterlijke goed genoeg vindt voorjezelf.
weet ik..saai is hetquote:Op zondag 15 juli 2007 02:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja dat merk ik, ziet er ook niet uit jouw pagina![]()
Mag nietquote:
mag ik je url plaatsen emel?quote:
Heeft niet alleen met knap zijn te maken. Hij heeft het of niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:28 schreef Emel het volgende:
[..]
iemand hoeft voor mij niet superknap te zijn..boeiend...
neequote:
Precies..daar gaat het omquote:Op zondag 15 juli 2007 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft niet alleen met knap zijn te maken. Hij heeft het of niet.
en mag ik MIJN url plaatsenquote:
dumb ass!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Blamage, ik moest het aan Emel vragen..
Kapsones...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Precies..daar gaat het om
Er is "iets" of niet. Chemie. Heb ik met weinig mensen.
hoezo?quote:
jaquote:
Er is iets mis met jou chemie,quote:Op zondag 15 juli 2007 02:33 schreef Emel het volgende:
[..]
hoezo?
Je hebt chemie met iemand of niet. Alsof je daar iets aan kan doen.
ja maar dat is hetzelfde als jouw url plaatsenquote:
hahahaquote:
no shitquote:
oeps..ik dacht dat het post van Selim wasquote:Op zondag 15 juli 2007 02:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja maar dat is hetzelfde als jouw url plaatsen![]()
aso!!!quote:
ja man ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 02:37 schreef Emel het volgende:
hey mensen, ik ga slapen..morgen moet ik ook naar Scheveningen
Iyi geceler size
pfffquote:
Over je reactie heen gelezen,quote:Op zondag 15 juli 2007 02:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
pfff
bogazinda kalir insallah, acisida burnundan cikar![]()
sen rakiyi buzluga koy koop ik meteen effe een treinkaartjequote:Op zondag 15 juli 2007 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over je reactie heen gelezen,...
Gel kardes, kapimiz herzaman acik. Beraber cigkofte sefasi yapariz.
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach ja als ie nog leeft merken we het wel![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:53 schreef Emel het volgende:
Waar is scorp nou? ik maak me zorgen om hem.
Hehe! ik maakte me zorgen zeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:56 schreef -scorpione- het volgende:
![]()
Computer was stuk, moest effe een nieuwe halen![]()
Heerlijk weekend, zonnetje schijntBraderie bij mij in de straat
![]()
En eindelijk m'n rode bandWas een eitje
![]()
Hier is het 20 graden en zonnigquote:Op zondag 15 juli 2007 10:45 schreef Emel het volgende:
Ik ga op de motor naar Scheveningen, maar waarom is het nu donker en bewolkt?![]()
hmm..volgens mij wordt het geen Scheveningen vandaag.quote:
it's alive!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 09:56 schreef -scorpione- het volgende:
![]()
Computer was stuk, moest effe een nieuwe halen![]()
Heerlijk weekend, zonnetje schijntBraderie bij mij in de straat
![]()
En eindelijk m'n rode bandWas een eitje
![]()
Hmmmm, misschien kan ik dan beter nu alvast even de braderie op lopen, straks is het hier ook k*tweerquote:
Neeeeee, dat meen je nietquote:Op zondag 15 juli 2007 11:17 schreef Emel het volgende:
regen en onweer
dat was mijn dagje Scheveningen haha
waar zat jij dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef Da.Rock het volgende:
Wheheheh, hier is het al 27 graden en extreem zonnig
Volgens knmi.nl is het overal zo......notquote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef Da.Rock het volgende:
Wheheheh, hier is het al 27 graden en extreem zonnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |