Daarom. We bedoelen het goed hoor, saban.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als saban zich er wat van aantrekt, is ie boos. Och, geen zorgen over maken, het is een gozer met een stel hersenen en denkvermogen.
jou ookquote:Op zondag 15 juli 2007 01:58 schreef dvdfreak het volgende:
mij niet toch hoop ik
die vind ik echt waardeloos, life of brian en the holy grail, van monty python vind ik wel briljantquote:Op zondag 15 juli 2007 01:52 schreef dvdfreak het volgende:
ooknog 20:30 - 22:35 Monty Python's The Meaning of Life (1983) RTL 7
euh..niets voor mijquote:Op zondag 15 juli 2007 01:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je dat vaag vond moet je de laatste film van gondry zien
The Science of Sleep
[afbeelding]
ach ja als ie nog leeft merken we het welquote:Op zondag 15 juli 2007 01:53 schreef Emel het volgende:
Waar is scorp nou? ik maak me zorgen om hem.
hahahaquote:
maar toch...ik mail hem morgen welquote:Op zondag 15 juli 2007 02:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach ja als ie nog leeft merken we het wel![]()
gelukkig maar vind je ook OK namelijk, lief gaat me iets ver daarentegenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:00 schreef Emel het volgende:
slayage vind ik ook OK.
aantal jaren geleden lieten ze op net 5 nog de oude frankenstein,mummy en invisble man films zienquote:Op zondag 15 juli 2007 01:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
die vind ik echt waardeloos, life of brian en the holy grail, van monty python vind ik wel briljant
als ie achter de pc kan kruipen lijkt me dat ie dan ook effe langs fok kan wippenquote:
mij ook hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
gelukkig maar vind je ook OK namelijk, lief gaat me iets ver daarentegen
yok canim, hastaquote:
Ik vind je lief.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:04 schreef Emel het volgende:
[..]
mij ook hoor![]()
lief zeg ik alleen als ik iemand heel graag mag.
benim bilmedigim biseylermi var yoksa?quote:
maar doet ie nietquote:Op zondag 15 juli 2007 02:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
als ie achter de pc kan kruipen lijkt me dat ie dan ook effe langs fok kan wippen
quote:
had je het toen gemist ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:03 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
aantal jaren geleden lieten ze op net 5 nog de oude frankenstein,mummy en invisble man films zien![]()
ik ken hem amperquote:Op zondag 15 juli 2007 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Insan bir gecmis olsuna gider, bir bakar felan.. Aahhh.
het kan ook zo zijn dat ik iemand heel erg mag, die niet lief isquote:Op zondag 15 juli 2007 02:04 schreef Emel het volgende:
[..]
mij ook hoor![]()
lief zeg ik alleen als ik iemand heel graag mag.
als ik je leuk zou vinden, ga ik anders met je om hoorquote:
dus heeft het geen zin om em te mailen, nehalve als ie straks weer terug is dat je dan kan zeggen: "hey scorp heb je gemist man en ik had je ook gemaild en alles"quote:
Dat kan ook...quote:Op zondag 15 juli 2007 02:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
het kan ook zo zijn dat ik iemand heel erg mag, die niet lief is
Hands down, ik ben gay.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:08 schreef Emel het volgende:
[..]
als ik je leuk zou vinden, ga ik anders met je om hoor![]()
naja, we wachten af danquote:Op zondag 15 juli 2007 02:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
dus heeft het geen zin om em te mailen, nehalve als ie straks weer terug is dat je dan kan zeggen: "hey scorp heb je gemist man en ik had je ook gemaild en alles"![]()
maak je geen zorgen, je bent mijn type nietquote:
ken je lang wachtenquote:
We moeten minimaal 1 keer gebivakkeerd hebben in een sanotorium, voor we in je ik vind je mijn type lijst voorkomen?quote:Op zondag 15 juli 2007 02:11 schreef Emel het volgende:
jullie zijn allemaal mijn type nietmaar ik vind jullie OK
![]()
neeuh, zo werkt het niet..quote:Op zondag 15 juli 2007 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
We moeten minimaal 1 keer gebivakkeerd hebben in een sanotorium, voor we in je ik vind je mijn type lijst voorkomen?
we zijn geen van allen nederlanders iddquote:Op zondag 15 juli 2007 02:11 schreef Emel het volgende:
jullie zijn allemaal mijn type nietmaar ik vind jullie OK
![]()
het gaat om de persoon hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 02:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
we zijn geen van allen nederlanders idd![]()
bana bakma yani istersen mail yollaquote:
ik wacht evenquote:
als jij het zegtquote:
ik val op innerlijkquote:
suuuurequote:
Jawel!quote:
ja dat merk ik, ziet er ook niet uit jouw paginaquote:Op zondag 15 juli 2007 02:25 schreef Emel het volgende:
ik kom weinig op Hyves
URL?!quote:Op zondag 15 juli 2007 02:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja dat merk ik, ziet er ook niet uit jouw pagina![]()
juist emquote:Op zondag 15 juli 2007 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neen. Het innerlijke zie je pas als je het uiterlijke goed genoeg vindt voorjezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |