quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
hey christopher eccleston!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef skippy22 het volgende:
http://i145.photobucket.c(...)19/Afbeelding067.jpg Nu weten julie allemaal hoe ik der uitzie![]()
je lijkt er sprekend op, vooral die orenquote:
hij heeft the doctor gespeeld in het eerste seizoen van de nieuwe reeksquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:29 schreef dvdfreak het volgende:
doctor who?
Wou ze weg photoshoppen maar zonder oren ziet het er helemaal niet uitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
je lijkt er sprekend op, vooral die oren![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wou ze weg photoshoppen maar zonder oren ziet het er helemaal niet uit![]()
dude je hebt wel al die klassiekers gezien, maar nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:28 schreef dvdfreak het volgende:
3. Aliens - Pulp Fiction
10. Memento - Big Lebowski, The
13. Fight Club - Buono, il brutto, il cattivo, Il
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:28 schreef dvdfreak het volgende:
. M - Reservoir Dogs
2. Rear Window - Godfather: Part II, The
3. Aliens - Pulp Fiction
4. Donnie Darko - Salaire de la Peur, Le
5. Godfather, The - Goodfellas
6. Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le - Nuovo Cinema Paradiso
7. Saving Private Ryan - Eternal Sunshine of the Spotless Mind
8. Clockwork Orange, A - Apocalypse Now
9. Kill Bill Vol. 1 - Elephant Man, The
10. Memento - Big Lebowski, The
11. Se7en - C'era una Volta il West
12. One Flew over the Cuckoo's Nest - 12 Angry Men
13. Fight Club - Buono, il brutto, il cattivo, Il
14. Metropolis - Casablanca
15. Shawshank Redemption, The - Schindler's List
16. Ballada o soldate - Requiem for a Dream
owwwwkayyyyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:59 schreef dvdfreak het volgende:
ik wist wat ik moet kiezen daar heb ik het niet vetgedrukt
Eigenlijk wel. Majah ben soms een nep-Turk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken wachten totdat de auto vanzelf met een boog om je heen rijdt.
oeh spannendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:52 schreef saban het volgende:
Ik ga morgen eindelijk met het meisje uit waarmee ik uit mee wou gaan![]()
Emel niet boos worden
Ik date ook met anderen. Waarom zou jij niet mogen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:52 schreef saban het volgende:
Ik ga morgen eindelijk met het meisje uit waarmee ik uit mee wou gaan![]()
Emel niet boos worden
Met ons gaat het prima.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:56 schreef Emel het volgende:
Merhaba beste mensen...Hoe gaat het met jullie?![]()
Oke danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:57 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik date ook met anderen. Waarom zou jij niet mogen?Van mij mag je!
Mooi zo, ik ben er blij omquote:
Trouwens, saban, weet je vriendin het?quote:
OMG hij leeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef stukovich het volgende:
Leuke OP! trouwens, my compliments.
Wat is Scheveningen toch heerlijk!!!!!!!!
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik ga morgen naar Scheveningenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef stukovich het volgende:
Ik ga morgen naar scheefquote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef stukovich het volgende:
Nee?quote:
Huh, ik ookquote:
Ook in de middag..tijdstip moet ik nog doorgeven aan die vriend. Ik wil even uitslapen enzoquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
OMG hij leeft.![]()
Met mij gaat alles goed zoals ik net al zei. Met jou alles ok?
Ja, hij leeft ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Scheveningen![]()
Moe maar tevreden![]()
Hoe is het met jou?
en je date met een ander?quote:
Hoe zijn je tentamens gegaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij leeft ja.![]()
Lekker man, mijn laatste tentamens gehad voor dit collegejaar, dus eigenlijk wel al schoolvakantie, echter werk gaat ook door.
Ik zit al twee dagen op Scheveningen, niet normaal meer, vandaag alleen al 17 bitter lemon gedronken.
Maar alleen die van Kinley natuurlijk:
[afbeelding]
Ik heb een vriendin, ik date morgen met een ander meid. Mijn vriendin weet niet dat ik ga daten.quote:
een echte turkquote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, ik date morgen met een ander meid. Mijn vriendin weet niet dat ik ga daten.
Ik wil me zaken niet in een andermans neus steken, maar dit is soort van semi-vreemdgaan toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, ik date morgen met een ander meid. Mijn vriendin weet niet dat ik ga daten.
Duidelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef saban het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wil me zaken niet in een andermans neus steken, maar dit is soort van semi-vreemdgaan toch?
Klinkt Geweldig. Lekker weer ook de laatste dagen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij leeft ja.![]()
Lekker man, mijn laatste tentamens gehad voor dit collegejaar, dus eigenlijk wel al schoolvakantie, echter werk gaat ook door.
Ik zit al twee dagen op Scheveningen, niet normaal meer, vandaag alleen al 17 bitter lemon gedronken.
Maar alleen die van Kinley natuurlijk:
[afbeelding]
Ik hoop dat ik de drie tentamens heb gehaald.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoe zijn je tentamens gegaan?
Wel lekker zo schoolvakantie![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef Emel het volgende:
stukovich, wil je ook in de OP?
Je date, terwijl je bezet bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef saban het volgende:
Ja ehm, ik mag toch wel vriendinnen hebben? Ik ga niet gelijk met haar feestbeesten. Wat drinken en een filmpje pakken.
Komt eigelijk deels door haar zelf
Leuk ga je naar Renesse toe?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klinkt Geweldig. Lekker weer ook de laatste dagen.![]()
Ik ga als het goed is naar Zeeland ergens deze vakantie.
Okquote:Op zondag 15 juli 2007 00:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Leuke reeks geworden uiteindelijk, dus waarom ook niet.
Emel! Ik doe toch niks verkeerds met haar! Het is alleen wat drinken en een bios pakken. Dan mag ik dus ook niet met jou daten voordat het uit is? Waar slaat dat op dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Je date, terwijl je bezet bent.
Komt door haar deels? Dan nog! Maak het netjes uit.
Sorry saban, ik ben zwaar teleurgesteld.
Nog niet bekend. We hebben alleen met een paar vrienden afgesproken dat we naar Zeeland gaan. We zien wel nog.quote:
Goedzo!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de drie tentamens heb gehaald.
Van belastingrecht weet ik het in ieder geval zeker, dat is een mooi vak!
Heb ook alweer de boeken voor volgend semester binnen![]()
Lekker in de hoek van mijn kamer gegooid, en die sla ik wel weer open als ik terugkom van vakantie.
Heb jij nog vakantieplannen?
omschrijf niets verkeerdsquote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef saban het volgende:
[..]
Emel! Ik doe toch niks verkeerds met haar!
Ik date niet met jou, saban. Ik ga alleen wat drinken met jou..geen bios enzo. En wij hebben geen bijbedoelingen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef saban het volgende:
[..]
Emel! Ik doe toch niks verkeerds met haar! Het is alleen wat drinken en een bios pakken. Dan mag ik dus ook niet met jou daten voordat het uit is? Waar slaat dat op dan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:19 schreef saban het volgende:
[..]
Afspreken @ Scheveningen.
Wat drinken, film pakken, naar huis.
Alhoewel er wel al een quote van mij in verwerkt is: elke vatandas die ik vergeten heb, heb ik ooit eens gebruiktquote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef Emel het volgende:
[..]
Ok
Graag een tekst erbij. Beschrijf jezelf in drie woorden![]()
kulagina kupe olsun bu laflarquote:Op zondag 15 juli 2007 00:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik date niet met jou, saban. Ik ga alleen wat drinken met jou..geen bios enzo. En wij hebben geen bijbedoelingen.
Altijd eerlijk zijn...hoe zal jij vinden, als zij achter jou rug om met een jongen een filmpje pakt? Behandel de ander, zoals je zelf behandelt wil worden. Ondanks jullie problemen.
Hehe, ik zorg dat dit in de OP komtquote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Alhoewel er wel al een quote van mij in verwerkt is: elke vatandas die ik vergeten heb, heb ik ooit eens gebruikt![]()
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
Oke, ben benieuwd. Laat weten wat het geworden is.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nog niet bekend. We hebben alleen met een paar vrienden afgesproken dat we naar Zeeland gaan. We zien wel nog.![]()
cok yuzsuz cikti bu saban canim...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef Emel het volgende:
Je praat je gedrag goed met tig argumenten.
Is dat meisje een goede vriendin? Wat is het? Weet je vriendin van haar bestaan af?quote:
Yep, de hele maand augustus, Eerst 3 weken Turkije, en daarna nog naar Parijs met een groep vrienden.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:17 schreef Emel het volgende:
[..]
Goedzo!even uitrusten nu.
Ik werk de zomer door en mogelijk in sept/oktober op vakantie. Jij gaat weg in de zomer?
Zij noemt mij abi. Ik ken haar broer, zoiets zou ik niet denken over haar.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef Emel het volgende:
[..]
Is dat een meisje een goede vriendin? Wat is het? Weet je vriendin van haar bestaan af?
Maar je vertelt niet tegen je vriendin?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:25 schreef saban het volgende:
[..]
Zij noemt mij abi. Ik ken haar broer, zoiets zou ik niet denken over haar.
Wat is het? Een vriendin. Ja mijn vriendin weet van haar.
Pfff liefde is echt de hoax van de 21ste eeuw.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef Emel het volgende:
Ik ben serieus zwaar teleurgesteld.
Klinkt heel goed zegquote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Yep, de hele maand augustus, Eerst 3 weken Turkije, en daarna nog naar Parijs met een groep vrienden.
Wel al plannen voor sept/okt?
Izmir, en de Ege denizi.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:27 schreef Emel het volgende:
[..]
Klinkt heel goed zegWaar in Turkije?
Nee, geen plannen. Ik plan wel op laatst moment ofzo![]()
1 jaar niet geweest ik wil er graag weer heen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Izmir, en de Ege denizi.
Mooiste zee van Turkije!
Dit wordt waarschijnlijk één van mijn laatste keren dat ik voorlopig naar Turkije ga, heb het een beetje gehad daarzo.
I know maar ik walg van vreemdgaan..dingen verzwijgen..en dan je gedrag goedpraten..quote:Op zondag 15 juli 2007 00:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Pfff liefde is echt de hoax van de 21ste eeuw.
Vroeger trouwde je met iemand en daarmee bracht je je hele door, eeuwige trouw etc.
Tegenwoordig is iedereen teveel met zichzelf bezig en zijn we te snel uitgekeken op een persoon, en gaan we vaker vreemd.
Komt door het ontbreken van intelligentie, mensen praten niet meer met elkaar. Ze zijn 'verliefd' zijn een half jaar met elkaar en hebben daarna niets meer om over te praten.
De zin van het leven etc...
Tnx, Dr. Phil.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef IHVK het volgende:
Ik ga slapen iyi geceler. En succes met alle relatieproblemen.![]()
Nee ik weet weinig, daarom moet ik me er ook niet mee bemoeien.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef saban het volgende:
IVHK weet je hoelang ik haar al niet kan bereiken?
Lekker zeg! Geniet ervanquote:Op zondag 15 juli 2007 00:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Izmir, en de Ege denizi.
Mooiste zee van Turkije!
Dit wordt waarschijnlijk één van mijn laatste keren dat ik voorlopig naar Turkije ga, heb het een beetje gehad daarzo.
Pfff, zo gaat het toch altijd. Iedereen gaat vreemd op den duur (gechargeerd gezegd).quote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef Emel het volgende:
[..]
I know maar ik walg van vreemdgaan..dingen verzwijgen..en dan je gedrag goedpraten..
Niets persoonlijks, saban.![]()
Communiceren, via welke weg dan ook. Maar niets geheimzinnigs gaan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef saban het volgende:
IVHK weet je hoelang ik haar al niet kan bereiken?
Yep, New York, en Tokio staan nu voor mij op het programma. En heb ook al zeer veel geld gespaard ervoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Lekker zeg! Geniet ervan
Kan me voorstellen. Ik richt me laatste jaren op andere landen.
Ik zal niet nooit nooit zeggen maar ik zal echt alles voor doen om niet vreemd te gaan. Je maakt iemand zo verschrikkelijk kapot, lijkt me.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Pfff, zo gaat het toch altijd. Iedereen gaat vreemd op den duur (gechargeerd gezegd).
Echte trouw is haast niet meer te vinden. Triest maar waar.
Ze staan ook op mijn lijst, maar zal wel even durenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Yep, New York, en Tokio staan nu voor mij op het programma. En heb ook al zeer veel geld gespaard ervoor.
Vanaf volgend jaar![]()
Yep, doe vooral je best. Maar mannen zijn volgens mij niet te vertrouwen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:35 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik zal niet nooit nooit zeggen maar ik zal echt alles voor doen om niet vreemd te gaan. Je maakt iemand zo verschrikkelijk kapot, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |