Yep, doe vooral je best. Maar mannen zijn volgens mij niet te vertrouwen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:35 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik zal niet nooit nooit zeggen maar ik zal echt alles voor doen om niet vreemd te gaan. Je maakt iemand zo verschrikkelijk kapot, lijkt me.
Ben jij ooit vreemdgegaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Yep, doe vooral je best. Maar mannen zijn volgens mij niet te vertrouwen.
Trouwens als mannen niet te vertrouwen zijn, dan zijn vrouwen ook niet te vertrouwen. Een man gaat immers (veelal) vreemd met een vrouw.
Maar het zijn vooral mannen die het vreemdgaan actief opzoeken. Trieste wezens eigenlijk die mannen.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Ze staan ook op mijn lijst, maar zal wel even duren
Gaaf zeg!!
Nee, ook nooit de verleiding gehad. Maar ik heb veel vrienden, en je hoort zo af en toe nog eens wat.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Ben jij ooit vreemdgegaan?
Mannen en vrouwen gaan vreemdweet niet of mannen vaker vreemdgaan.
Ja, echt?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
De twee mooiste steden in de wereld. Ik ga er ook alles aan doen om later in één van deze twee steden proberen te werken.
Ach, wat een dromen om na te jagen!
Ik ben ook nooit vreemdgegaan..zal het ook niet doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, ook nooit de verleiding gehad. Maar ik heb veel vrienden, en je hoort zo af en toe nog eens wat.
Yep, maar je hebt natuurlijk een bepaalde levensstijl die je hier aan het ontwikkelen ben, en die levensstijl wil je graag continueren in het buitenland.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Ja, echt?
Waarom zou het niet kunnen? Een mens kan een hoop bereiken, met veel inzet.
Wat voor levensstijl?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:40 schreef stukovich het volgende:
[..]
Yep, maar je hebt natuurlijk een bepaalde levensstijl die je hier aan het ontwikkelen ben, en die levensstijl wil je graag continueren in het buitenland.
Je zei het op zo'n manier, alsof je wel bijbedoelingen had. Hey, je bent een volwassen man. Je weet waar je mee bezig bent. Aan ons hoef je niets te verantwoorden. Het zijn jouw zaken. Mijn afkeur is over het algemeen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:40 schreef saban het volgende:
Waarom zou ik bijbedoelingen hebben?
Qua carriere en je inkomsten.quote:
Ik keur vreemdgaan af. En dingen verzwijgen enzo. En opmerkingen als 'komt deels door haar gedrag'.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef saban het volgende:
Jullie zijn anders wel diegene die vooroordelen
En daar is het lastig natuurlijk omdat je er onbekend mee bent. Je kiest wel dure steden uitquote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Qua carriere en je inkomsten.
Als je als persoon vrij materialistisch ingesteld bent, is het moeilijk om met minder door het leven te gaan.
Dat is misschien wel mijn zwakke punt. Hier in Nederland weet je alle marktomstandigheden etc om in te schatten welke stappen je moet ondernemen om een bepaalde levensstijl te financieren.
Dat ik niet iets mag drinken met een meid, terwijl ik een vriendin hebquote:Op zondag 15 juli 2007 00:52 schreef zarGon het volgende:
Nolmus burda yahu...
Je snapt het niet helemaal hequote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef saban het volgende:
[..]
Dat ik niet iets mag drinken met een meid, terwijl ik een vriendin heb
een man die met een vrouw uitgaat zonder bijbedoelingen, geloof je zelf dat je het gelooft?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:49 schreef Emel het volgende:
Ik geloof je als je zegt dat je geen bijbedoelingen hebt.
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
een man die met een vrouw uitgaat zonder bijbedoelingen, geloof je zelf dat je het gelooft?![]()
Ik geloof saban op zijn woordquote:Op zondag 15 juli 2007 00:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
een man die met een vrouw uitgaat zonder bijbedoelingen, geloof je zelf dat je het gelooft?![]()
Je bent oud genoeg om alles zelf te bepalen, er is genoeg gezegd hier, maar waarom weet je vriendin er niet vanaf?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef saban het volgende:
[..]
kijk dit zegt mijn fobo hierover:quote:Op zondag 15 juli 2007 00:53 schreef saban het volgende:
[..]
Feministquote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik geloof saban op zijn woord
maar ik weet dat mannen vaak bijbedoelingen hebbenbijna altijd eigenlijk
prcs waarom verzwijgen als er toch niets aan de hand is???quote:Op zondag 15 juli 2007 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent oud genoeg om alles zelf te bepalen, er is genoeg gezegd hier, maar waarom weet je vriendin er niet vanaf?
Het is zo..quote:
idd ook al denken ze dat ze geen bijbedoelingen hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik geloof saban op zijn woord
maar ik weet dat mannen vaak bijbedoelingen hebbenbijna altijd eigenlijk
Erg hequote:Op zondag 15 juli 2007 00:52 schreef Emel het volgende:
[..]
En daar is het lastig natuurlijk omdat je er onbekend mee bent. Je kiest wel dure steden uit
Precies...ik weet uit eigen ervaringen, dat in 9 van 10 gevallen, een vriend wel bijbedoelingen hebt of krijgt.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd ook al denken dat ze geen bijbedoelingen hebben![]()
Yep. Triest he.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Precies...ik weet uit eigen ervaringen, dat in 9 van 10 gevallen, een vriend wel bijbedoelingen hebt of krijgt.
Gelijk heb je..gewoon ervoor gaan, dan heb je het iig geprobeerdquote:Op zondag 15 juli 2007 00:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
Erg he![]()
Maar ach, doelen moeten uitdagend zijn zeg ik dan maar.
Ik zet het in de OP, kan jij je bericht nog wijzigen? Je krijgt zo bevestiging van mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:57 schreef Emel het volgende:
Selim, zou je stukovich in de OP bij willen zetten?
met deze tekst: Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
Jah, ik kan nog wijzigenquote:Op zondag 15 juli 2007 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zet het in de OP, kan jij je bericht nog wijzigen? Je krijgt zo bevestiging van mij.
saban, niemand beweert dat hier als jij eenmaal hebt gezegd dat je geen bijbedoeling hebt, maar het is wel opvallend, en dit zeg ik zonder je te beschuldigen, dat je vriendin er niet vanaf weet.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:02 schreef saban het volgende:
Dat je het later kan krijgen, ben ik mee eens, maar dat je bij een eerste date al bijbedoelingen MOET hebben :/
Zelfdequote:Op zondag 15 juli 2007 01:03 schreef stukovich het volgende:
Mensen, ik ga nog wat lezen. Fijne voortzetting van de nacht allemaal.
Iyi geceler en geniet van je leesvoer.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:03 schreef stukovich het volgende:
Mensen, ik ga nog wat lezen. Fijne voortzetting van de nacht allemaal.
Heel erg jammer gewoon.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
saban, niemand beweert dat hier als jij eenmaal hebt gezegd dat je geen bijbedoeling hebt, maar het is wel opvallend, en dit zeg ik zonder je te beschuldigen, dat je vriendin er niet vanaf weet.
Komt over als - alsof ik wel bijbedoelingen heb.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik date niet met jou, saban. Ik ga alleen wat drinken met jou..geen bios enzo. En wij hebben geen bijbedoelingen.
In een relatie sprak ik ook af met andere jongens (goede vrienden/collega's). Mijn vriend was altijd van op de hoogte. Hij kwam ook weleens mee.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef saban het volgende:
Verzin een ander naam?
Afspreken? Betekend gewoon hetzelfde.
Ok, ik noem het voortaan anders
'Ik ga wat drinken met vrienden'.
je hebt tweemaal slayagequote:Op zondag 15 juli 2007 01:10 schreef zarGon het volgende:
Emel, je kunt de OP wijzigen.
Gezien, ging iets fout blijkbaar. Probeer het eens nogmaals. (Kopieeren en plakken)quote:
saban, we kunnen uren lullen, maar jij hebt je plannen al gemaakt. Er is hier ook genoeg gezegd.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:06 schreef saban het volgende:
[..]
[..]
Komt over als - alsof ik wel bijbedoelingen heb.
Waarom mijn vriendin het niet weet? We hebben zowiezo geen goede contact meer de laatste tijd, ze reageert nergens op. Ik heb haar vandaag meerdere keren proberen te bereiken.
niets mis meequote:
quote:
herkesin basini agrittin, je dacht zeker: "nu is het mijn beurt"quote:Op zondag 15 juli 2007 01:31 schreef Emel het volgende:
Iedereen weg?
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
herkesin basini agrittin, je dacht zeker: "nu is het mijn beurt"![]()
PC zat vast. Benim basimi herzaman agritabilirsin.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:31 schreef Emel het volgende:
Iedereen weg?
Jij bent een schatquote:Op zondag 15 juli 2007 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
PC zat vast. Benim basimi herzaman agritabilirsin.
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
PC zat vast. Benim basimi herzaman agritabilirsin.
sommige mensen zijn aardig, slayagequote:
Dat ben jij elke keer.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:42 schreef Emel het volgende:
Selim, misschien kun je in de OP erbij zetten dat degene die de laatste post heeft gemaakt het nieuw deeltje opent.
Wanneer?quote:
Omdat de rest lui en traag isquote:
wat was dat over mannen met bijbedoelingen enzo?quote:
Ik hoor het wel danquote:
bourne suremecy voor de helft gekekenquote:Op zondag 15 juli 2007 01:42 schreef dvdfreak het volgende:
jaja
geldt niet voor Selim...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat was dat over mannen met bijbedoelingen enzo?![]()
ik geloof jequote:
is ie homo dan?quote:
Niet dat ik het weetquote:
meer van hetzelfde is het eigenlijk maar wel leuk gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
deel 2 niet gezien deel 1 was wel aardig
wasda?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef Emel het volgende:
[..]
Niet dat ik het weet
Selim zit graag in friendszone![]()
vrouwen zien je dan als een vriend, die naar je luistert, altijd voor je is...zonder bijbedoelingenquote:
quote:
noteer maar alvast in je agenda voor volgende week vrijdag 23:10 - 00:55quote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
meer van hetzelfde is het eigenlijk maar wel leuk gedaan
"Ik ben homo" doet het ook goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:48 schreef Emel het volgende:
[..]
vrouwen zien je dan als een vriend, die naar je luistert, altijd voor je is...zonder bijbedoelingen
geweldige vage filmquote:Op zondag 15 juli 2007 01:49 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
noteer maar alvast in je agenda voor volgende week vrijdag 23:10 - 00:55
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) Ned 2
dat geloof ik meteenquote:
Boh, goed dat je het zegt.. Die moet ik nog steeds zien. * zarGon note het in zijn calenderagendatelefoongeval.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:49 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) Ned 2
Niet door mij hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 01:53 schreef zarGon het volgende:
Mên, ik ben volwaardig online geanaliseerd zie ik.
Ik vind je aardig jaquote:Op zondag 15 juli 2007 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Och, ik ben aardig bevonden door de emel-party-test-pennel. Ik kan weer slapen straks.
een van mijn all time favoritesquote:Op zondag 15 juli 2007 01:49 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) Ned 2![]()
Als saban zich er wat van aantrekt, is ie boos. Och, geen zorgen over maken, het is een gozer met een stel hersenen en denkvermogen.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:54 schreef Emel het volgende:
saban, ben je boos op ons?
als je dat vaag vond moet je de laatste film van gondry zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |