Suarez en Kennedy.. okquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die hebben daar nog niet de kans voor gehad. Lovre is mijns inziens gewoon mislukt in Brussel.
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:56 schreef Zipportal het volgende:
@venomsnake: Jij hebt zeker zojuist naar Radio Noord geluisterd.
haha, dan dachten ze hetzelfde als ik..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:01 schreef Zipportal het volgende:
Dacht ik, want ik luisterde zojuist naar Radio Noord, en daar zeiden ze ook Poot stijf houden.
pas updaten als de transferperiode is afgelopen.quote:
Fragment was vanochtend al op de radio. Ik weet niet wat ik er van moet denken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:25 schreef venomsnake het volgende:
interview met Nijland over de kwestie Suarez
Gewoon een goede instelling van iemand die de hoofdprijs wil voor een speler en anders niet. Alleen moet Suarez wel heel erg bijzondere dingen doen komend seizoen bij Groningen, wil hij de interesse wekken van een veel grotere club dan Ajax.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Fragment was vanochtend al op de radio. Ik weet niet wat ik er van moet denken.
Slechte tvp, I know...
Tsja, dat zegt Martin van Geel ook over Sneijder, en Ajacieden hebben absoluut geen fijn gevoel over een eventueel vertrek van hem wat nog gewoon als een zwaard van Damocles boven de club hangt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:41 schreef Magno het volgende:
Lastig idd...
Dat hij zegt:
'Wij hebben geen bedrag in onze hoofd. Want wij willen hem niet verkopen.'
geeft wel een fijn gevoel!
Ah, daar hebben we de alwetende twi weer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een goede instelling van iemand die de hoofdprijs wil voor een speler en anders niet. Alleen moet Suarez wel heel erg bijzondere dingen doen komend seizoen bij Groningen, wil hij de interesse wekken van een veel grotere club dan Ajax.
Mijn excuses dat ik ontopic reageer op een interview met Nijland, accepeer alsjeblieft mijn nederige excuses. Hoe vaak heeft een echte topclub nu een speler weggeplukt bij een Nederlandse subtopper? En dan spreek ik niet over een Werder Bremen, want die mochten willen dat ze een Europese topploeg waren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:46 schreef The_Verve het volgende:
Ah, daar hebben we de alwetende twi weer.
Moet dat dan? Groningen is ook blij met het geld van Zaragoza, Stuttgart, Monaco of Aston Villa hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik ontopic reageer op een interview met Nijland, accepeer alsjeblieft mijn nederige excuses. Hoe vaak heeft een echte topclub nu een speler weggeplukt bij een Nederlandse subtopper? En dan spreek ik niet over een Werder Bremen, want die mochten willen dat ze een Europese topploeg waren.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik ontopic reageer op een interview met Nijland, accepeer alsjeblieft mijn nederige excuses. Hoe vaak heeft een echte topclub nu een speler weggeplukt bij een Nederlandse subtopper? En dan spreek ik niet over een Werder Bremen, want die mochten willen dat ze een Europese topploeg waren.
Nijland zegt in het interview dat Suarez als hij nog zo'n jaar speelt als dit jaar naar een club kan die veel groter is dan Ajax. De clubs die je noemt vind ik dat niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet dat dan? Groningen is ook blij met het geld van Zaragoza, Stuttgart, Monaco of Aston Villa hoor.
Financieel gezien zijn ze dat wel. En dat is denk ik ook zijn eindstation. Bij een Real Madrid, Chelsea, Manchester United of AC Milan zal ie nooit gaan spelen, tenzij als 5e aanvaller of zo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Nijland zegt in het interview dat Suarez als hij nog zo'n jaar speelt als dit jaar naar een club kan die veel groter is dan Ajax. De clubs die je noemt vind ik dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |