Dit is het Wimbledon topic, traditie dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, het toernooi zit er bijna op.
Wat is het nut van zo'n debiel lange OP?.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, het toernooi zit er bijna op.
Wat is het nut van zo'n debiel lange OP?.
Ik heb alleen dat plaatje van Hingis toegevoegd een keertje, daarna gingen anderen ook plaatjes toevoegen..tsja...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:38 schreef XL het volgende:
Tering.... jullie hadden echt een onhandig lelijke OP gemaakt![]()
![]()
![]()
Come on, Marion.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:43 schreef azaroth het volgende:
wat werd er tegen bartoli geroepen?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:44 schreef Mindlight het volgende:
Zonde, het lijkt nu wel echt voorbij.
Yep, ik vond het leuker dan ik van te voren verwachttequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nou het damestoernooi was weer geweldig
Wat ben jij ontzettend triest om een voorbeeldige tennisster qua gedrag en inzet zo te beledigen, zonder enige rationele aanleiding. Dat geeft toch wel aan op wat voor niveau jij zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
New balls.
Het is gelopen. 5-1
Dag dikke pad.![]()
Oke dan, echte topsporter. WILLIAMS!!![]()
Hantuchova - Serena, gisteren Henin - Bartoli waren toch wel een van de hoogtepunten van deze Wimbledon editie, en vandaag de finale was zeker geen slachtpartijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nou het damestoernooi was weer geweldig
Wat heeft dat mens toch ook weer aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef Mindlight het volgende:
En Serena zit te sms'en terwijl het hele stadion Bartoli een hartverwarmend applaus geeft, zegt weer genoeg
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Oorverdovende applaus voor Bartoli. Ze is de smaakmaker van dit toernooi, ze haalde het voorspelbare eruit en zorgde voor een sensatie.
mooie beeldenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Mindlight het volgende:
Toch vind ik dit wel mooi van de vader van Venus.
Jahah, schitterendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Mindlight het volgende:
Wat deed hij nou? De vader van Bartoli troosten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Mindlight het volgende:
Hij zal iets moois gezegd hebben, want hij barstte in tranen uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat deed hij nou? De vader van Bartoli troosten?
Nope.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
Heeft Venus de fans wel bedankt, geloof het niet?
Wat je niet hebt kan je niet bedankenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
Heeft Venus de fans wel bedankt, geloof het niet?
Tegenstander kwam ook pas later natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Lol, dat is volgens mij een standaard. Je tegenstander en de fans en je eigen groep.
Ik heb me verzet maar een tweetal relschoppers hebben 't verziektquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:12 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Ben je even een paar dagen druk en afwezig is de OP gehalveerd en in eerdere topics helemaal verdwenen![]()
![]()
![]()
Totaal irrelevant natuurlijk maar het maakte het wel speciaal en fun. Nu het is het een topic als alle anderen..
Het is een schande![]()
Ik vind het ook een schande. Wij moeten gewoon het volgende topic openen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb me verzet maar een tweetal relschoppers hebben 't verziekt. En op 't eind kregen ze nog achterban ook
.
Deal, met meer plaatjes en luchtige comments dan ooitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind het ook een schande. Wij moeten gewoon het volgende topic openen.
Nou, dat valt wel mee vind ik. Hij slaat ook prachtige volleys en dropshots en hij heeft enorm veel spelinzicht. Heb je bijvoorbeeld die duikvolley tegen Soderling gezien? Dat soort volleys zie ik verder alleen spelers als Sampras en Federer slaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb hard moeten lachen om Bartoli omdat ze die sprongen maakte de hele tijd tegen Krajicek ( Haar wedstrijd tegen Henin en Williams heb ik niet gezien)
Hoop dat morgen Federer wint, op de een of andere manier vind ik Nadal weinig uitstraling hebben, en ik stoor me aan zijn sokken-neurose. Nadal komt over als een van de velen Spanjaarden die ooit getennisd hebben op de een of andere manier. ( niet racistisch bedoeld) Vooral het slagen arsenaal dus en de techniek ook, alsof het bij hem alleen maar rammen is tegen de bal.
Mooie avatar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind het ook een schande. Wij moeten gewoon het volgende topic openen.
Heb niet het complete toernooi gevolgd omdat ik geen zin had om steeds te wachten op het vervolg van de partij door de regen. Heb wel fragmenten gezien en dan trek ik een conclusie op gevoel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee vind ik. Hij slaat ook prachtige volleys en dropshots en hij heeft enorm veel spelinzicht. Heb je bijvoorbeeld die duikvolley tegen Soderling gezien? Dat soort volleys zie ik verder alleen spelers als Sampras en Federer slaan.
Je kijkt via sport1 of zo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:55 schreef Mindlight het volgende:
Krajicek slaat op 2e service nog ff 135 mph
Erg grappig deze wedstrijd.
Het was ook zeker een leuke partij om te zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
Murray/Jankovic blijven maar winnen.
Ze staan nu al in de halve finale.
Ja leuk koppel vormen die 2quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
Murray/Jankovic blijven maar winnen.
Ze staan nu al in de halve finale.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:33 schreef Mindlight het volgende:
Zit er nou verder niemand naar te kijken?Ik lig zo nu en dan dubbel hier
Wat zit je te kijken dan? En waar?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:33 schreef Mindlight het volgende:
Zit er nou verder niemand naar te kijken?Ik lig zo nu en dan dubbel hier
Krajicek/Cash tegen Woodford/Woodbridge op Sport 1.2quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat zit je te kijken dan? En waar?
sport1 richardquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat zit je te kijken dan? En waar?
Whehequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:18 schreef TheGeneral het volgende:
HAHa die reclame van Woods en Federer!! Net op BBC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gevonden:
http://nl.youtube.com/watch?v=0AcbjxqWhrM
sport1 (3e xquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welk net?
Ja, zeker. Heb je hem zelf gemaakt?quote:
Nee, is Federer zijn Nike logo. Hij, Woods en Ronaldinho hebben een eigen Nike logo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. Heb je hem zelf gemaakt?
Wat denk jij trouwens van de finale van morgen?
Die sprongen maakt ze om zich te concentreren.......net als Nadal bij elke service aan zijn broek staat te sjorren...en Djokovic die de bal 90x laat stuiteren voordat hij slaat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb hard moeten lachen om Bartoli omdat ze die sprongen maakte de hele tijd tegen Krajicek ( Haar wedstrijd tegen Henin en Williams heb ik niet gezien)
Die sprongen zijn om haar spieren scherp te zetten. Ze is klein en moet dus hoog springen. Door die even te springen zet ze haar spieren op scherp en kan ze hoger springen zegt ze.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die sprongen maakt ze om zich te concentreren.......net als Nadal bij elke service aan zijn broek staat te sjorren...en Djokovic die de bal 90x laat stuiteren voordat hij slaat.
Bartoli speelde geweldig tegen Henin, tegen Williams zag je dat maar af en toe.... Williams terrecht winnaar, maar Bartoli meer dan terecht de sensatie van dit toernooi...
Of zo als McEnroe zei: De nieuwe Monica Seles....
Ik zit ook te kijken ja. Jankovic vindt ik toch wel erg tof zeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi om te zien die Murray en Jankovic, staan gewoon alweer een break voor in de halve finale en ze staan maar te lachen na ieder punt.
Ja, ze is heel schattig. Da's nou het eerste meisje op de WTA-tour dat ik echt leuk vind.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:15 schreef Quippe het volgende:
Zit nu naar Bartoli ff te kijken op de BBC, lief![]()
Ja, dat zit er inderdaad wel in. Toch hoop ik dat het spannend wordt. Als Federer dik wint, vind ik er weinig aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, is Federer zijn Nike logo. Hij, Woods en Ronaldinho hebben een eigen Nike logo.
Ik denk dat Federer wint. 4 sets. Nadal is toch kwetsbaar geweest tegen spelers als Soderling, Youzhny, Djokovic die laatste 2 waren helaas geblesseerd.Hij is best vaak gebroken door hun en heeft het vaak lastig gehad op zijn servicegames. En Federer staat toch nog een heel stuk boven die 3 spelers. Dus ik verwacht dat hij ook Nadal het heel moeilijk kan maken, en dus winnen van hem.
Interviewde Sue Pierce Brosnan en Federer tegelijk?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
hahahaa die Sue na het interviewtje met 007 en Fed "two good looking legends and Gary"![]()
![]()
En dan zitten wij met Babs![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Interviewde Sue Pierce Brosnan en Federer tegelijk?![]()
Heeft iemand het (al) op YouTube zien staan? Ik wil het heel graag zien.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
Die Jankovic, beetje kloten met een ballenjongen
.
Nee, halve finale. Geweldig om te zien en geweldig hoe die Jankovic zich gewoon tot publiekslieveling maaktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Jankovic![]()
Is dit nu de finale, ik val er net in?
Ze heeft gewoon iets vertederends... ik vind het een schatjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, halve finale. Geweldig om te zien en geweldig hoe die Jankovic zich gewoon tot publiekslieveling maakt.
Jankovic is cute.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://nl.youtube.com/watch?v=ae1WeTvdT94
Ja, ik ook. Ze loopt zelfs tíjdens de punten nog te lachen. Ik vind het ook vooral mooi dat ze niet eens van plan waren te gaan dubbelen (toch?) en dan zover komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon iets vertederends... ik vind het een schatje
Hé, ik sta in je sig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
hahahaa die Sue na het interviewtje met 007 en Fed "two good looking legends and Gary"![]()
![]()
En dan zitten wij met Babs![]()
Hopelijk zenden ze morgen ook nog wat van die dubbels uit, komt vaak een leuke rally in voorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch wel de charme van Wimbledon, zo'n mixed-dubbel in de schemering met een dol-enthousiast publiek én spelers... ok er staat een Brit op de baan maar toch
Als Jankovic en Murray de finale halen wordt het zeker uitgezondenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze morgen ook nog wat van die dubbels uit, komt vaak een leuke rally in voor.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef Buakaw het volgende:
[afbeelding]
![]()
Maar ze is wel een schatje hoor...![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
haha. Iemand uit het publiek roept: Jelena I love you!
Draait ze zich om: You do?
Allemaal lachend natuurlijk
dit heb ik gemistquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Bij Bartoli riep ook iemand dat. Dat was ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien riep je wel zo hard dat ze het hoorde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij Bartoli riep ook iemand dat. Dat was ik.![]()
Alleen zat ik thuis.![]()
Zou dat echt kunnen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Misschien riep je wel zo hard dat ze het hoorde.
Tuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou dat echt kunnen?Ik riep echt wel heel hard.
Marion, als je dit leest: ja, ik wil.![]()
Romantisch hč?![]()
Het genoegen is geheel aan mijn kantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hé, ik sta in je sig!Wat een eer.
![]()
![]()
Ik begrijp niet wat er nu gebeurd met die ballenjongen. Waarom zit ie op die stoel, wat is er aan vooraf gegaan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://nl.youtube.com/watch?v=ae1WeTvdT94
Echt?quote:
En ze verdienen dus gewoon evenveel. Echt gelijkheidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef TheGeneral het volgende:
Ook leuk:
Henin deed er zo'n 5 uur over om de halve finale te halen.
Djokovic deed er zo'n 17 uur over. Klein verschil.
Waarom hij er precies ging zitten weet ik niet. Waarschijnlijk zei Jankovic dat. Murray was op dat moment een plaspauze aan het houden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:46 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat er nu gebeurd met die ballenjongen. Waarom zit ie op die stoel, wat is er aan vooraf gegaan?
Dat is een drogredenering. Denk je nou echt dat Henin ook meer 1 minuut minder traint dan Federer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:48 schreef Vaud het volgende:
[..]
En ze verdienen dus gewoon evenveel. Echt gelijkheid![]()
Ik zit voor mn pc te schreeuwen maar het blijft verdacht stil...quote:
haha, ben wel benieuwd hoe die situatie is onstaan danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waarom hij er precies ging zitten weet ik niet. Waarschijnlijk zei Jankovic dat. Murray was op dat moment een plaspauze aan het houden.
Ze zaten toen gewoon leuk met elkaar te praten, Jankovic vroeg of hij haar handdoek wilde en zij toen Murray terug kwam dat ze een nieuwe partner had enz.
je hebt daar wel een punt, maar Ze moeten gewoon ook 5 sets spelenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:50 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Dat is een drogredenering. Denk je nou echt dat Henin ook meer 1 minuut minder traint dan Federer.
Het werkt alleen vanuit Nederland naar London, andersom helaas niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:51 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
[..]
Ik zit voor mn pc te schreeuwen maar het blijft verdacht stil...
wow, dan ga ik nu allemaal lieve woordjes schreeuwenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het werkt alleen vanuit Nederland naar London, andersom helaas niet.![]()
Mag ook slecht want ze kunnen je toch niets maken want ze weten niet wie het is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
[..]
wow, dan ga ik nu allemaal lieve woordjes schreeuwen
dank je, maarNee, het zijn verschillende lichamen die je niet even hard kan belasten, daarvan gaat de kwaliteit van het spel achteruit en je sluit een grote groep tennisters uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Vaud het volgende:
[..]
je hebt daar wel een punt, maar Ze moeten gewoon ook 5 sets spelen![]()
ja..., dan stop ik ermee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mag ook slecht want ze kunnen je toch niets maken want ze weten niet wie het is.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel aan mijn kant![]()
De functienaam bijft gewoon hetzelfde of ze nou 1, 3, 5 of 7 sets spelen. Maar ja, heb eigenlijk ook geen zin om naar die eerste ronden veegpartijen te zien bij de dames. Misschien zouden ze kunnen beginnen met een vijfzetter in de gs finalequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
dank je, maarNee, het zijn verschillende lichamen die je niet even hard kan belasten, daarvan gaat de kwaliteit van het spel achteruit en je sluit een grote groep tennisters uit.
Vrouwen en mannen moeten in dezelfde functie, gelijk beloond worden. En die functie is wimbledon-speler. Dat is ware invulling aan gelijkheid geven.zo ik ben scherp op een zaterdagavond![]()
Prachtig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Net een klein stukje op bbc, dat "gepest" tijdens de pauzesquote:Op zondag 8 juli 2007 00:09 schreef Norrage het volgende:
Niks leuker dan mixdubbels bij een zonsondergang op zaterdagavond
Jamie en Jelena![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 10:34 schreef Burghardt het volgende:
Jankovic/Murray gewoon geprogrammeerd op Centre Court na de herenfinale.
Onzin natuurlijk. Je moet het zien uit het oogpunt van het marktmechanisme. Meer mensen interesseren zich voor de mannen, meer reclame inkomsten, meer prijzengeld. Zo is het niets anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
dank je, maarNee, het zijn verschillende lichamen die je niet even hard kan belasten, daarvan gaat de kwaliteit van het spel achteruit en je sluit een grote groep tennisters uit.
Vrouwen en mannen moeten in dezelfde functie, gelijk beloond worden. En die functie is wimbledon-speler. Dat is ware invulling aan gelijkheid geven.zo ik ben scherp op een zaterdagavond![]()
quote:Donald Young heeft zich geplaatst voor de finale van het jeugdtoernooi van Wimbledon. De inmiddels zeventienjarige Amerikaan versloeg in twee sets de Australier Greg Jones.
Young is de jongste speler die ooit een jeugd grandslam won. Op vijftienjarige leeftijd won hij de Australian Open en haalde hij op Wimbledon de halve finale. Young besloot op zestienjarige leeftijd geen jeugdtoernooien meer te spelen en zijn heil te zoeken bij de ATP. Nu speelt hij echter toch weer op jeugdslams.
Dankzij zijn jeugdprestaties kreeg hij wildcards voor verschillende grote toernooien en haalde hij een dik sponsorcontract bij Nike binnen. In 10 ATP-toernooien won hij slechts 1 van de 23 sets die hij speelde. Dat was in de eerste ronde van de US open in 2006 tegen de halve finalist van deze editie van Wimbledon, Novak Djokovic.
De stap naar ATP niveau bleek groot, Young gaat nu echter proberen via kleine Challengers en Futures de stap alsnog te maken. In April won hij zijn eerste future al. Verder zal hij ook het jongenstoernooi van de US Open spelen.
Fed is een levende legende die in stand gehouden moet worden. We vertellen onze kleinkinderen straks over de grote Fedquote:Op zondag 8 juli 2007 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
Overtuig me eens ?
Waarom voor Federer ? of waarom voor Nadal ?
Federer vanwege het perfect tennis.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
Overtuig me eens ?
Waarom voor Federer? Omdat ie geschiedenis schrijft als ie 5 keer op rij wint...quote:Op zondag 8 juli 2007 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
Overtuig me eens ?
Donald Young komt er weer aanquote:Op zondag 8 juli 2007 11:28 schreef TheVulture het volgende:
en we een serieuze strijd krijgen om de nmr 1 positie...
Als deze mannen een ace record op elkaar gaan slaan is dat ook fantastisch hoor, zeker Nadal krijgt normaal gesproken niet veel aces om zijn oren.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Mooie uitleg thx
Dat dilemma heb ik dus ook.
5x is geweldig, maar ondanks zijn sokjes optrekkerij gun ik het dat haantje wel om Raf even op zn plek te zetten.
Jammer dat ik geen echte voorkeur heb. Maar een strijd in 5 setten met prachtig tennis is ook wat waard. Beter dan een 3 setter met een Ace record.
Beetje rare carriemove heeft die maar ik denk dat ie nu wel het juiste pad kiest.... maar die is wel hard met zijn neus op de feiten gedrukt jaquote:
Het zijn allemaal mannetjes met een ego & een dikke bankrekening. Tuurlijk is het makkelijk maar kom op zie de humor er van in. Het is echt niet kwetsend of zoquote:Op zondag 8 juli 2007 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ook zag ik dat filmpje van het "Nadal nadoen "
Eerst vond ik het wel grappig, maar naderhand eigenlijk sneu.
Iedereen heeft zn maniertjes............. nadoen is zooooooooooo makkelijk.
Hij is nog steeds maar 17 en staat 292 op de wereldranglijst.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje rare carriemove heeft die maar ik denk dat ie nu wel het juiste pad kiest.... maar die is wel hard met zijn neus op de feiten gedrukt ja
Ja, maar als hij ze wint zijn ze ook minder bijzonder.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:38 schreef mitt het volgende:
Alleen jammer dat Federer geen legendarische wedstrijden wint, maar juist verliest.
Kloptquote:Op zondag 8 juli 2007 11:35 schreef XL het volgende:
[..]
Als deze mannen een ace record op elkaar gaan slaan is dat ook fantastisch hoor, zeker Nadal krijgt normaal gesproken niet veel aces om zijn oren.
i knowquote:Op zondag 8 juli 2007 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mannetjes met een ego & een dikke bankrekening. Tuurlijk is het makkelijk maar kom op zie de humor er van in. Het is echt niet kwetsend of zo.
Ik vond het leuk, vooral die service van Sharapova
.
Voor wie ben jij Mitt ?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:38 schreef mitt het volgende:
Alleen jammer dat Federer geen legendarische wedstrijden wint, maar juist verliest.
mitt is voor Sergio Roitmanquote:
In het voetbal word je kampioen door je slechte wedstrijden te winnen. Federer is een legende doordat hij zijn matige voorrondes gewoon al-tijd doorkomtquote:Op zondag 8 juli 2007 11:46 schreef Norrage het volgende:
Fed is dit hele jaar nog niet echt top geweest, erg wisselvallig. Zelfs in zijn wedstrijden hier op Wimby, en Nadal is echt nog beter dan vorig jaar.
Jij BENT Nadalquote:Op zondag 8 juli 2007 11:46 schreef Norrage het volgende:
Hup Nadal! Ik kan niks zien, want ik speel zelf een finale
Maar ik ben zo hard voor Nadal! Ik hoop echt voor het tennis dat Nadal de #1 positie echt gaat bedreigen. Fed is dit hele jaar nog niet echt top geweest, erg wisselvallig. Zelfs in zijn wedstrijden hier op Wimby, en Nadal is echt nog beter dan vorig jaar.
Mijn stem gaat naar Nadal vandaag!
Maar wel leuk als dat een keer anders is toch ?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:50 schreef erkel het volgende:
Ik hoop dat Federer wint.
De beste tennisser van het moment en met de mooiste techniek, dan behoor je WImbledon te winnen. Nadal goeie werktennisser met ook uitstekende techniek uiteraard, maar Roland Garros is meer zijn terrein.
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:51 schreef Norrage het volgende:
Ik denk ook wel dat Fed wint, maar ik ben voor Nadal.
Neh, voor mijn part wint Nadal nooit Wimbledon en Federer nog 5x opéénvolgend. Van Federer krijg ik nooit genoeg en hoop dat hij een record aantal Wimbledon overwinningen behaald, zodat niemand ooit er nog overheen gaatquote:Op zondag 8 juli 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar wel leuk als dat een keer anders is toch ?
Om een of andere reden ben ik het met je eens, maar als je dan naar de statistieken kijktquote:Op zondag 8 juli 2007 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Federer op de een of andere manier een beetje sleets deze Wimbledon... hij tennist nog wel fantastisch maar hij heeft niet meer dat onaantastbare naar mijn mening... ik zie Nadal echt stunten vanmiddag...
Hij heeft wel een redelijk makkelijk programma gehad... zijn eerste serieuze opponent was eigenlijk Haas en die gaf een walk-over...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om een of andere reden ben ik het met je eens, maar als je dan naar de statistieken kijkt. Hij heeft al 1 set verloren
. Gister haalde ie z'n niveau gewoon, dus het zal wel aan alle regen gelegen hebben.
Ik heb alle vertrouwen in gewoon straight sets.
Hmm..dat zullen we nog wel eens zienquote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Vaud het volgende:
Ik ga voor Nadal in 4 sets. Zou het eigenlijk niet eens een stunt noemen. Federer heeft het altijd moeilijk tegen Nadal en dit keer ligt er veel druk op Fed. En inderdaad, deze Wimbledon is hij niet zo onaantastbaar als vorig jaar.
Jij moet genoten hebben van Bartoli he meidquote:Op zondag 8 juli 2007 12:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hmm..dat zullen we nog wel eens zien![]()
Ik denk dat Federer wint in 3 sets![]()
Ze lachen zo verliefd naar elkaarquote:Op zondag 8 juli 2007 12:19 schreef TheGeneral het volgende:
Hier nog een filmpje van Jelena Jankovic en Murray. Lijkt wel of ze een stelletje zijn:
http://www.dailymotion.com/kiera123/video/x2hgwq_jj-jm-2
quote:
Nadal is wel wat anders dan Gonzo en Roddick hoor....Nadal staat niet iets van 10-0 achter in onderlinge ontmoetingen, en Nadal deed het toch echt wel erg goed tegen Fed vorig jaar...en nu is hij alleen maar beter en meer ervaren en Fed minder goed...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:23 schreef TheGeneral het volgende:
Ach deze discussie hebben we altijd. AO, dachten veel mensen dat Gonzalez wel zou winnen. US Open 2006, Roddick was zo goed bezig, die zou wel winnen, vorig jaar Wimbledon, Nadal haalde de finale, die zou hij toen wel winnen. En wie won er elke keer? Federer. Gewoon zoals het vandaag ook gaat.
Die Brit wordt leuk dankzij Jelenaquote:
quote:ELENA JANKOVIC: We'll see. I will try. Just for me it's very difficult because I play a lot of singles. It can be sometimes very tiring to play both. I try to save my energy for singles.
JAMIE MURRAY: That's why I'm running for all the drop shots.
JELENA JANKOVIC: Okay, if he will do that, I will play with him.
JAMIE MURRAY: Loads of conditions.
Ja, ze is wel liefquote:Op zondag 8 juli 2007 12:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij moet genoten hebben van Bartoli he meid![]()
Ik droomde dat Federer in de eerste ronde werd uitgeschakeld.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:24 schreef RayMania het volgende:
Ik droomde over de finale, dat Nadal 4-2 voorstond in de 5e set.
En toen ???quote:Op zondag 8 juli 2007 12:24 schreef RayMania het volgende:
Ik droomde over de finale, dat Nadal 4-2 voorstond in de 5e set.
Ik droomde dat ik zelf de finale wonquote:Op zondag 8 juli 2007 12:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik droomde dat Federer in de eerste ronde werd uitgeschakeld.
Federer gaat denk ik gewoon weer winnen.
Beetje prutsen in het begin, chagerijnig worden, gas geven en klaar.![]()
Je bent dus voor Rafaquote:Op zondag 8 juli 2007 12:26 schreef mitt het volgende:
Het lijkt voor Roger steeds moeilijker te worden zich te motiveren voor de potjes tegen jongens waarvan hij al 8 keer heeft gewonnen.
Tegen Safin is dat niet zo, en daar liet hij echt een supertempo zien. Hetzelfde verwacht ik vandaag, een scherpe Federer waardoor Nadal geen kans heeft.
Maar wie had het kunnen verwachten, Nadal weer in de finale van Wimbledon. Sensationeel!
Maar een banaatje minder zo her en der kan het meiske behoorlijk ver brengen + een RSI behandeling.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 2 uurtjes, en dan zal McEnroe ff zeggen dat Fed gaat winnen.
McEnroe is keigaafquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
Nog een kwartier en dan mag dat lieve jonge gastje de baan op![]()
tot later WD kijkertjes![]()
Dat ideetje had ik ookquote:Op zondag 8 juli 2007 12:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar een banaatje minder zo her en der kan het meiske behoorlijk ver brengen + een RSI behandeling.
Maar haar ( mentale) kracht![]()
Ik had zelfs heel even het para idee dat ze steeds expres de eerste set verloor om de tegenstandster op het verkeerde been te zetten.
Ach, zo maar een ideetje![]()
Nadal heeft er ook voor geknokt met z'n 5setters, z'n partij in 4 dagen enz.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:47 schreef Heero87 het volgende:
Ik ga toch voor Federer, zou me enorm verbazen moest hij het niet halen. En hij verdient het ook gewoon.
Je kan ook zeggen dat Federer dit seizoen na 3 verliespartijen helemaal werd afhgeschreven. Het Federer tijdperk zou voorbij zijn. Maar hij staat toch gewoon in de finale van Roland Garros en van Wimbledon. Dus hij verdient het om te winnen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nadal heeft er ook voor geknokt met z'n 5setters, z'n partij in 4 dagen enz.
Als je het over verdienen hebt staat Nadal bovenaan deze keer.
Volgens mij staat Fed, op rg na, nooit langer op de baan dan z'n tegenstander.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die kontkrabber heeft gewoon geluk gehad dat hij 2 geblesseerde tegen zich had...En tegen Soderling kwam hij gewoon goed weg...nee Federer gaat heeel makelijk winnen....quote:Op zondag 8 juli 2007 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien pleegt die Bjeurn Bōrg wel een moordaanslag, zodat zijn records blijven staan.
maar tegen zijn grootste angstgegner Berdych speelde hij natuurlijk helemaal niet goed hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 12:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die kontkrabber heeft gewoon geluk gehad dat hij 2 geblesseerde tegen zich had...En tegen Soderling kwam hij gewoon goed weg...nee Federer gaat heeel makelijk winnen....
SCHANDEquote:Op zondag 8 juli 2007 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
En Nadal heeft toch 3 gelukspartijen gehad Toch nog ff provoceren![]()
Ah, zo bedoelde ik het niet. Eerder op basis van zijn hele carričre. Federer verdient het imo om bij de besten te horen, en de beste heeft op dit momet 5 Wimbledon-zeges op rij, dus moet hij dat ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Federer is zenuwachtig voor de finale vandaag hoor. Tegen Nadal is hij dat altijd. Op Roland Garros speelde hij ook slechter tegen Nadal dan in de rest van het toernooi. Anders was die partij 100x mooier geweest. Vandaag is hij ook zenuwachtig, maar vandaag kan hij dat prima hebben. De ondergrond is nu in zijn voordeel. Nadal op gras is weliswaar de op-een-na-beste grasspeler, het verschil met nummer 2 is te groot. Nadal is op gras niet anders dan een Gonzalez in supervorm op de AO of Roddick in supervorm op US Open of een Amerikaanse TMS.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:26 schreef mitt het volgende:
Het lijkt voor Roger steeds moeilijker te worden zich te motiveren voor de potjes tegen jongens waarvan hij al 8 keer heeft gewonnen.
Tegen Safin is dat niet zo, en daar liet hij echt een supertempo zien. Hetzelfde verwacht ik vandaag, een scherpe Federer waardoor Nadal geen kans heeft.
Maar wie had het kunnen verwachten, Nadal weer in de finale van Wimbledon. Sensationeel!
Oh no, de relschoppers zijn terugquote:Op zondag 8 juli 2007 13:02 schreef XL het volgende:
Fed in 3, no doubt.
Praat eens over tennis en niet alleen op de persoon. Ik heb het begrepen. Je mag me niet, prima. Ik jou ook niet.quote:
Dude, ik zet er een smiley achterquote:Op zondag 8 juli 2007 13:06 schreef XL het volgende:
Praat eens over tennis en niet alleen op de persoon. Ik heb het begrepen. Je mag me niet, prima. Ik jou ook niet.
ok, sorry.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dude, ik zet er een smiley achter.
Hangt ook veel af van de openingsfase, denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:07 schreef Mindlight het volgende:
Ben ook bang voor Fed in 3 maar heb toch nog ijdele hoop op een spannende pot.
Hmm maar Federer begint het hele toernooi al met een 6-4 of 7-5 natuurlijk in de eerste set. Het zal wel tot 4-4 of 5-5 gelijk op gaan, dan zet Federer even een halve set aan, en staat hij een set en een break voor. Eigenlijk vrij voorspelbaarquote:Op zondag 8 juli 2007 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hangt ook veel af van de openingsfase, denk ik.
Dat zet toch een stempel.
Bjorn was meer van de moordaanslagen op zichzelf geloof ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien pleegt die Bjeurn Bōrg wel een moordaanslag, zodat zijn records blijven staan.
Waarom wordt er uberhaupt over sport gepraat? Dat is toch juist het mooie eraan?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:12 schreef Daklem het volgende:
Waarom speculeren als je over anderhalf uur de partij live kunt zien? Iedereen heeft er zo zijn meninge over.
Dan hadden we precies 26 topics gehaald, de leeftijd waarop Borg onverwachts is gestopt met tennissen (vanwege moordaanslagen op zichzelf).quote:Op zondag 8 juli 2007 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
Als we er niet over hadden gepraat hadden we niet op 38 topics gezeten. Dus het moest wel.
Het leukste vind ik over resultaten praten, ipv speculeren wie gaat winnen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waarom wordt er uberhaupt over sport gepraat? Dat is toch juist het mooie eraan?
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:19 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 50 dagen trouwens, dan begint de US open.
Ik snap sowieso niet waarom die partij zo laat gespeeld moet worden? Zeker nudat ze dit soort informatie weten..quote:Op zondag 8 juli 2007 13:22 schreef TheGeneral het volgende:
Headline:
Dry and sunny this morning. Showers breaking out this afternoon.
Als het maar niet gaat regenen...
Als wedder is het speculeren ook uiterst belangrijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:19 schreef Daklem het volgende:
Het leukste vind ik over resultaten praten, ipv speculeren wie gaat winnen.
Ja dan begin je toch gewoon 2,5 uur vroeger in een leeg stadion.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die partij zo laat gespeeld moet worden? Zeker nudat ze dit soort informatie weten..![]()
Wimbledon en die tradities![]()
Preciesquote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef APK het volgende:
[..]
Als wedder is het speculeren ook uiterst belangrijk.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:27 schreef Miss_S het volgende:
ik hoop dat het gaat regenen ben pas rond 7 uur thuis
Ja, waarom niet? Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ja dan begin je toch gewoon 2,5 uur vroeger in een leeg stadion.
waarom snap ik deze niet?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef APK het volgende:
[..]
Als wedder is het speculeren ook uiterst belangrijk.![]()
Misschien om dezelfde reden niet als het eerder beginnen niet snappen.quote:
Ja, die snaptte ik ook totaal nietquote:Op zondag 8 juli 2007 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien om dezelfde reden niet als het eerder beginnen niet snappen.
Inderdaad!quote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 50 minuten dan begint in ieder geval de voorbeschouwing. Hebben we wat om naar te kijken.
Of dat hij Federer kan stangen wanneer hij de beker aan nadal geeftquote:Op zondag 8 juli 2007 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
Borg doet toch ook de prijsuitreiking? Of niet? Zou wel tof zijn als hij Federer zijn 5e beker overhandigd.
Dat zal hij niet doen. Hij wil juist dat Federer wint.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:48 schreef Vaud het volgende:
[..]
Of dat hij Federer kan stangen wanneer hij de beker aan nadal geeft![]()
Federer weer huilen?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
Borg doet toch ook de prijsuitreiking? Of niet? Zou wel tof zijn als hij Federer zijn 5e beker overhandigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |