quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
Federer hakt Gasquet eraf. Als Roddick zich niet was gaan realiseren dat hij in de volgende ronde weer tegen Federer moest had hij gewoon in drie sets gewonnen. Nu gaat hij vanaf dat punt alles halfcourt aangeven aan Gasquet zoals hij het tegen Fed ook altijd doet. Het is raar om te zien dat zo'n jongen die in zijn jeugd zo overstroomde van het zelfvertrouwen en zo excentriek zijn punten vierde nu een mentaal wrak is geworden.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed voorbeeld was de Australian Open van dit jaar, elke keer dezelfde fout van A-Rod.
Pijn aan zijn egoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:16 schreef RayMania het volgende:
Wat heeft Djokovic dan, blessure?
Djokovic redt het never nooit niet meer.quote:Nadal 3-6 3-1 Djokovic
Limping and feeling his back (also troublesome), Djokovic is relying on his serve to get him through, but surely it's not going to be enough, even against a Nadal who is still not entirely in the zone.
"I'm afraid to say that Djokovic is thinking about quitting. He's shaking his head and just moving forward anymore."
BBC Sport analyst Boris Becker
Nadal 3-6 3-0 Djokovic
It looks like Nadal's time has come in this semi-final as he wins 40-15 to go 3-0 up. He's still making the odd unforced error but the force is surely with him now.
Nadal 3-6 2-0 Djokovic
The turning point. Djokovic thinks he has the game won but Nadal challenges a baseline call and this time Hawk-Eye is on his side. He earns breakpoint and converts it with a smash at the net. Boy is he pumped up now.
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:19 schreef MissX het volgende:
godver ik wil zien wat er gebeurd op Court 1
Wat een klassepartij dan weer van Nadal, die gast die is echt fenomenaal aan het tennissen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:21 schreef Mindlight het volgende:
Als ik Djokovic zo zie lopen denk ik ook dat hij zo opgeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |