Iets met Tour de France ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kop van L'Equipe morgen in Frankrijk.
Dat schijnt Gasquet-Roddick te zijn geweest, helaas daar maar 1 set van kunnen zien. Hopelijk straks nog wat mooie winners.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beelden van de mooiste partij van 't toernooi.
Onder het bezielende commentaar van McEnroequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Dat schijnt Gasquet-Roddick te zijn geweest, helaas daar maar 1 set van kunnen zien. Hopelijk straks nog wat mooie winners.
Geen van beide, Bartoli was beter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef erkel het volgende:
Ik heb de wedstrijd van Henin tegen Bartoli gemist.
Maar hoe is het mogelijk dat Bartoli heeft gewonnen?Henin had een blessure of werd ze helemaal gek van dat mens?
Geen van allen, vanaf set 2 speelde Bartoli fantastischquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef erkel het volgende:Henin had een blessure of werd ze helemaal gek van dat mens?
Nou ja, respect voor Bartoli dan maarquote:
Kan ik me goed voorstellen, het niveauverschil van (ik blijf zeggen) Bartoli was gigantisch.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou ja, respect voor Bartoli dan maarDan heeft ze het verdient.
Ik heb dan nog wel eerste set grotendeels gezien en daarna niks meer. En ik dacht: Henin walst eroverheen. Het ging zo makkelijk, ik snapte er niks van toen ik die uitslag zag![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, het niveauverschil van (ik blijf zeggen) Bartoli was gigantisch.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:21 schreef Chivu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar ga jij toch ook veel beter van tennissen?
Neuh, die spelen geen tennis.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:17 schreef MissX het volgende:
[..]
Misschien is Miss verkiezingen kijken wat voor jou.
Bijna indentieke partijen als op Roland Garros, alleen Donkey niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
13.00 NL-tijd (tegelijk dus):
Federer - Gasquet
Djokovic - Nadal
Daarna op CC: vrouwenfinale tussen Bartoli en V. Williams.
Dat zou een verrassing morgen alleen nog maar groter en leuker maken. Ik ga er goed voor zitten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Federer heeft een 4setter achter de rug, maar daarvoor vrijwel niks. Nadal een 3setter.
Daartegenover heeft djoko 9 uur in 2 dagen op de baan gestaan, en Gasquet een 5setter die net pas afgelopen is. Terwijl die anderen al de favorieten waren.
*Bookmarkt*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Buakaw het volgende:
Federer geeft die kleuter gewoon een flink pak slaag, reken daar maar op
Dat is ook weer overdreven, ik wilde alleen maar zeggen dat het "op papier" een vrijwel onmogelijke opgave is terwijl ze zich beide zullen voelen alsof ze de hele wereld aankunnenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Buakaw het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:51 schreef borisz het volgende:
Ik ben voor Willams in de vrouwen finale
Successupporterquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Buakaw het volgende:
Vandaag nietquote:
Nee hoord, anders was ik wel voor Nadal net als jij...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
SuccessupporterEcht alleen maar voor de betere spelers. Zo kan ik het ook
![]()
Precies, ook mijn ding niet zo. En goed, hij kan fysiek kapot zitten, maar een pandoering verwacht en hoop ik toch niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
SuccessupporterEcht alleen maar voor de betere spelers. Zo kan ik het ook
![]()
Ik hoop zometeen nog even wat hoogtepuntjes en samenvattingen van ales te kunnen zien, maar dit kan ik zeer waarderen van Heninquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer eerlijke reactie van Henin, ze geeft alle credits aan Bartoli.
Die 'kleuter' versloeg Federer althans wel in 2005, waar slechts drie andere tennissers dat wisten te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Buakaw het volgende:
Ik ga niet eens kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:51 schreef borisz het volgende:
Ik ben voor Willams in de vrouwen finale
Wat een verschil metquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer eerlijke reactie van Henin, ze geeft alle credits aan Bartoli.
Ik vond dat Federer tijdens die wedstrijd gewoon geen zin had om dat tournooi te spelenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die 'kleuter' versloeg Federer althans wel in 2005, waar slechts drie andere tennissers dat wisten te doen.
En dat op 19-jarige leeftijd. Okay, vorig jaar werd hij ingemaakt, maar we zijn nu een jaar verder, een jaar ervaring rijker en een halve finale is anders dan een eerste ronde partij.
Kan niet hč, Australian Open is al gewonnen door Fed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:06 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik vond dat Federer tijdens die wedstrijd gewoon geen zin had om dat tournooi te spelenMaar zou grappig zijn als er weer een Franse verrassing komt. En daarna wint Nadal gewoon wimbledon en haalt hij eerder een gs dan Federer
Ik bedoel dat hij eerder een career gs gaat halen dat Fedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan niet hč, Australian Open is al gewonnen door Fed.
Oh, dat zie ik niet gebeuren. Op gras heeft Nadal denk ik alleen Federer als echte concurrent (misschien Roddick en Djokovic nog), maar op de andere ondergronden kunnen veel meer spelers uit de voeten. De US Open zie ik hem bijvoorbeeld nooit winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij eerder een career gs gaat halen dat Fed![]()
Waarom denk je dat? Gasquet heeft weleens van Federer gewonnen. Niet dat ik overigens iets anders verwacht dan jij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef Buakaw het volgende:
Misschien ben ik te voorbarig als ik zeg dt Federer, Gasquet in de pan gaat hakken.
Maar denk toch dat Federer zonder al te veel moeite van Gasquet wint.
Federer en Djokovic halen de finale, en Williams wint.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van de partijen van morgen? Ik hoop dat Bartoli, Federer en Nadal winnen. Al lijkt me een finale Federer-Djokovic ook wel leuk, als Djokovic tenminste goed speelt.![]()
3 woorden gras ROGER FEDERERquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Gasquet heeft weleens van Federer gewonnen. Niet dat ik overigens iets anders verwacht dan jij.![]()
![]()
Zijn er al tijden bekend?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef Mindlight het volgende:
CC:
Federer-Gasquet
Bartoli - Williams
Court 1:
Djokovic - Nadal
Officiële Wimbledon-site zegt nog niets.quote:
Volgens mij zag ik net 12:00 op bbc? en na fed de dames finale. Iemand die het ook gezien heeft?quote:
Maar nadal heeft dan ook wel eens grote hardcourt tournooien gewonnen, dus hij kan het welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik niet gebeuren. Op gras heeft Nadal denk ik alleen Federer als echte concurrent (misschien Roddick en Djokovic nog), maar op de andere ondergronden kunnen veel meer spelers uit de voeten. De US Open zie ik hem bijvoorbeeld nooit winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |