De ervaring brengt Andy naar de halve finalequote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:51 schreef MissX het volgende:
nu ff breaken
Waarvan? Want als 'ie zo gaat dweilen op belangrijke punten haalt 'ie die van Wimbledon zeker niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De ervaring brengt Andy naar de halve finale
Tsja, er zit natuurlijk ook een keerzijde aan. Zoveel aces slaan, meer dan 80 winners slaan en nog steeds zoveel moeite hebben om een wedstrijd te winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Gasquet slaat gewoon meer aces dan Roddick.
Het zou wat zijn zegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:02 schreef Vaud het volgende:
Morgen weer een fransoos die ten koste van een nr1 de finale haalt![]()
Zal nu nog wel niet gebeuren. Maar ik denk dat hij de soort speler is die ooit aan de sokkel van federer kan gaan zagen.quote:
Maar die 'zeekoe' pakt morgen mooi wel een paar ton, iets waar jij tien jaar voor moet werken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bartoli. Fan zal ik nóóit van die zeekoe worden
.
Herkenbaar, en ik vrees dat morgen hetzelfde gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef MissX het volgende:
Ik heb alleen geen reet gedaan behalve achter de tv/pc gezeten. Terwijl ik eik een triljoen dingen moest doen
Goh, daar zal ze wel mee zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bartoli. Fan zal ik nóóit van die zeekoe worden
.
en de start van de Tour de France.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wederom een grote verrassing![]()
Morgen dus weer een lekker t.v.-middagje, 2 halve finales (heren) + 1 finale (dames) Wimbledon, Kwalificatie GP Silverstone![]()
Same here.. ('t is dat ik vanochtend gewoon moest werken, dat is toch het productieve deel van de dag geweest).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef MissX het volgende:
Wat een dag![]()
Ik heb alleen geen reet gedaan behalve achter de tv/pc gezeten. Terwijl ik eik een triljoen dingen moest doen
Ik hoop dat ie morgen Federer pakt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
93 winners, fenomenaal!
Ja zeker, valt in het niet bij de sport wmb.quote:
Beelden van de mooiste partij van 't toernooiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even nagenieten met Wimbledon Today @ BBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |