quote:De beste tennissers van de wereld, gras, regen, aardbeien met room, the queue, Henmania.
Dit zijn een aantal ingredienten die we ook in 2007 hebben vanaf "The all England lawn tennis club." Op 25 Juni is het circus losgebarsten om op 8 Juli te eindigen met ongetwijfeld Roger Federer als de grote winnaar.
Roger Federer
De grote favoriet uit Zwitserland gaat proberen om zijn vijfde titel (op rij) te behalen. Dit is na Bjorn Borg nog niemand gelukt, maar wie twijfelt eraan dat Federer de eerste gaat worden?
Rafael Nadal
Dat moet dan zijn grootste uitdager Rafael Nadal zelf zijn. De heerser van het gravel haalde vorig jaar al enigzins verassend de finale en liet daarmee zien op gras niet alleen goed te kunnen voetballen. Dit jaar zal Nadal er dus alles aan gelegen zijn om Federer te verslaan. Maar het is maar zeer de vraag of de meester het zover laat komen.
Outsiders
Het rijtje outsiders wordt aangevoerd door voormalig winnaar Lleyton Hewitt. Voor de hegemonie van Roger Federer was hij de beste. Maar sindsdien is Hewitt eigenlijk nooit meer zo goed geweest. Nu lijkt hij bezig met een comeback naar de absolute wereldtop, maar het is nog wat te vroeg om van hem te verwachten dat hij het Federer echt lastig gaat maken.
Verder hebben mannen als Mario Ancic, David Nalbandian, Jonas Bjorkman, Marcos Baghdatis, Novak Djokovic, Big Dick Norman en Andy Roddick het in zich om ver te komen. Maar de finale lijkt (in ieder geval voor de helft) op voorhand al in gevuld.
Nederlanders?
De Wimbledon successen van Sjeng Schalken en met name Richard Krajicek liggen alweer ver achter ons en nieuw Nederlands geluk moet gaan komen van Michaela Krajicek bij de dames. Kan zij voor een verrassing zorgen en ver reiken in het toernooi, waarin zij voor het eerst een geplaatste speelster is? Tweede troef is het jonge talent Thiemo de Bakker. Dankzij een wildcard van de Wimbledonorganisatie, wegens zijn winst in het juniorentoernooi vorig jaar, staat ook hij in het hoofdtoernooi en maakt hij zijn debuut op een grand slam.
Wimbledon 2007: veel plezier!
voor kleinzusje
en voor de mannen:
voor Mirri:
Roger Featherer, Andy Rodduck, Boris Beaker en John Quackenroe:
en voor alle fans van Babs, haar legendarische comment op 01-07:
en voor alleAna
fans:
en voor het sporten altijd eerst goed rekken:
Voorgaande delen:
[Tennis] Wimbledon 2007
[Tennis] Wimbledon 2007 #2: Hopen op goed weer!
Wimbledon #3: Federer naar ronde 2.
Wimbledon #4 Morgen einde partij van Misa en Henman
Wimbledon #5 Misa door, Tim op 12-11, hup Carlos
Wimbledon #6 Valt het doek voor De Bakker?
Wimbledon #7, Gasquet plays with his Racquet
Wimbledon #8 bagel voor Mischa
Wimbledon #9 - Hup Micha - Hup zon!
Wimbledon #10: Waar luiers Misa misschien helpen
Wimbledon # 11 Met een winnende Kraai
Wimbledon #12: Misa, laat je haar groeien!
Wimbledon #13 - '96: Krajicek, '07: Krajicek!
Wimbledon # 14 Misa alweer gewonnen!
Wimbledon #15: Met Kleine Kraai vandaag.
Wimbledon #16 - Wimbledon vs. De Regen
Wimbledon #17 - Mischa op weg naar de kwartfinale!
Wimbledon #18 - Met een natte Hantuchova.
Wimbledon #19: Met Krajicek in de kwartfinale!
Wimbledon #20 Misa tegen Janko ???
Wimbledon #21 Ook op dinsdag regent het
Wimbledon #22 - Die organisatie daar ook bij Wimbledon :r
Wimbledon #23 Met marathontennis op baan zestien
Wimbledon #24: tijd voor Kraai
Wimbledon #22 - Die organisatie daar ook bij Wimbledon :r
Wimbledon # 23 Misa over 10 minuutjes
Wimbledon #24: tijd voor Kraai
Wimbledon #25: Kraai op weg naar de halve finale
Wimbledon #26: with extra large showers
Wimbledon #27 Hup Misa!
Wimbledon #28: Kraai 1/4finale goede prestatie _O_
Wimbledon #34 Respect voor Djoko!
Handige links:
Livescore Wimbledon
Livestreams wedstrijden
RTLZstreams
RTLsport
Andere tennistopics:
Martin Verkerk, deel 4.
Misa Krajicek #12: op naar Grand Slams
Thiemo de Bakker (deel 1) - De toekomst?
Het Grote Roger Federer Topic Deel 2: Legendarisch
Vaaaamos hier voor Rafael Nadal
Barbra Barend
[Tournament] De Fok!-spt tennisgame
[Tannas] Gok mee en red Juan z'n tennismanager #14
[Tennis] Recreatief Tennis Topic Deel 9
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXI
De OP vind je hier
GAME ON!
Ik doe meequote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:00 schreef Quippe het volgende:
ik buig heeeeel diep voor deze dame vandaag hoor![]()
![]()
Die haten Henin net wat meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:01 schreef BB-boy het volgende:
Schitterend!
Waar zijn die Bartoli haters nu?
plak dan wel de OP er in !!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
hier verder ?
grapje toch, hij is leukquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:01 schreef BigFire het volgende:
wat had Krajicek hier een makkie gehad zeg![]()
zo'n kans om Wimbledon finale te halen krijgt ze nooit meer
Ja, want Henin is echt een koekebakkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:01 schreef BigFire het volgende:
wat had Krajicek hier een makkie gehad zeg![]()
zo'n kans om Wimbledon finale te halen krijgt ze nooit meer
niks dat is het 'mquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef pekel het volgende:
Wat is er met Henin?
Niks, dat is het mooie. Bartoli is gewoon beter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef pekel het volgende:
WHAT THE FUCK
Ik schakel net in en schrik me kapot!
Wat is er met Henin?
Dat zou ik nu toch ook niet zeggen. Moet je eens kijken naar het percentage aan missers dat ze vandaag slaat. Voor haar is dat ongezien ...quote:
In de rally wordt ze gewoon weggeslagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat zou ik nu toch ook niet zeggen. Moet je eens kijken naar het percentage aan missers dat ze vandaag slaat. Voor haar is dat ongezien ...
Te danken aan het goede spel van Bartoliquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zou ik nu toch ook niet zeggen. Moet je eens kijken naar het percentage aan missers dat ze vandaag slaat. Voor haar is dat ongezien ...
nee, de beste v d wereld. maar ze heeft vandaag juist een off-day. daarom zeg ik het..quote:
ga weg met je kut smoesjes....als henin versnelt dan versnelt Bartoli erna meteen en loopt henin weer achter de feiten...ze wordt weggespeeld klaar uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze wordt ook constant de hoeken in gemept, gek dan je dan fouten maaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als belg mag je dit zeggen, maar echt realistisch is het nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:06 schreef pekel het volgende:
Staat daar nou een Nederlandse politieagent?
Bartoli stijgt boven zichzelf uit en Henin haalt geen fractie van het niveau van de eerste set meer. Dan kun je inderdaad spreken van weggespeeld worden. Dat ben ik met je eens hoor ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:05 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ga weg met je kut smoesjes....als henin versnelt dan versnelt Bartoli erna meteen en loopt henin weer achter de feiten...ze wordt weggespeeld klaar uit
Nee, is niet niveaudaling Henin, met name flinke niveaustijging Bartoli, prachtig!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bartoli stijgt boven zichzelf uit en Henin haalt geen fractie van het niveau van de eerste set meer. Dan kun je inderdaad spreken van weggespeeld worden. Dat ben ik met je eens hoor ...
ben de enige die de mening deelt met deze Vlaming blijkbaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bartoli stijgt boven zichzelf uit en Henin haalt geen fractie van het niveau van de eerste set meer. Dan kun je inderdaad spreken van weggespeeld worden. Dat ben ik met je eens hoor ...
Hahhahaquote:
Tom Boonen neemt het stokje overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, nu kunnen we ons als Belg tenminste rustig op de Tourproloog concentreren morgen. Bedankt Justine !
Ik lachte haar al weg na set 1 tegen Jankovic. Het lachen is me inmiddels wel vergaan. Inplaats van te lachen zit ik nu steeds heel hard MOOOOEEEEE!!!! te roepen voor de TV.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:06 schreef Mindlight het volgende:
Eigenlijk is het wel leuk om eens een postoverzichtje te maken van mensen die Bartoli weglachten na set 1.
Ook wel een enorme niveaudaling van Henin natuurlijk. Als Henin op topniveau is, klopt ze iedereen, zelfs Bartoli.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, is niet niveaudaling Henin, met name flinke niveaustijging Bartoli, prachtig!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:08 schreef J_CDA het volgende:
Sorry, hoor maar het zegt toch genoeg over het vrouwentennis dat een vrouw met ruim 10 kilo overgewicht de finale van wimbledon haalt.
Typisch. VRT begon ook pas tennis uit te zenden toen er een paar dames succesvol werden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, nu kunnen we ons als Belg tenminste rustig op de Tourproloog concentreren morgen. Bedankt Justine !
je hebt de wedstrijd gemist zekerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:08 schreef J_CDA het volgende:
Sorry, hoor maar het zegt toch genoeg over het vrouwentennis dat een vrouw met ruim 10 kilo overgewicht de finale van wimbledon haalt.
Hoevaak hebben we dit al gezegd over tegenstanders van Bartoli? Ik moet t nu eerst maar eens zien, ik hoop iig dat Bartoli de 2 mooiste weken van haar leven een mooi slot geeft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Henin leek toen het slecht begon te gaan ook nauwelijks nog geīnteresseerd, best een serieuze afgang, dit.
Bartoli heeft haar professioneel aangepakt en verdiend gewonnen. Desalniettemin gaat Venus dit met de vingers in de neus winnen.
Er moest een reden zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze zag Pierce Brosnan in het publiek, dat is haar favoriete acteur en dat heeft haar net wat extra motivatie gegeven.
En als het Nederlands voetbalelftal draait kloppen ze ook iedereen. Alleen, als wij dat zeggen zijn we arrogante diknekkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:08 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ook wel een enorme niveaudaling van Henin natuurlijk. Als Henin op topniveau is, klopt ze iedereen, zelfs Bartoli.
Maar dat doet niks af van Bartoli's geweldige prestatie natuurlijk.
Ach Henin is ook lelijk dus wat dat betreftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:11 schreef Buakaw het volgende:
Dit moet de lelijkste finale )kwa uiterlijk) ooit worden...
Nog steeds onderschatten... Sommige leren het niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Henin leek toen het slecht begon te gaan ook nauwelijks nog geīnteresseerd, best een serieuze afgang, dit.
Bartoli heeft haar professioneel aangepakt en verdiend gewonnen. Desalniettemin gaat Venus dit met de vingers in de neus winnen.
1 keer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we dit al gezegd over tegenstanders van Bartoli?
Het nederlands voetbalelftal won geen 8 grote toernooien de afgelopen jaren zoals Heninquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:10 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En als het Nederlands voetbalelftal draait kloppen ze ook iedereen. Alleen, als wij dat zeggen zijn we arrogante diknekken![]()
De suprematie van Henin is natuurlijk wel op feiten gebaseerd. Henin is afgetekend nummer 1 van de wereld, heeft op Wimbledon na alles wat er te winnen valt gewonnen. Als Henin op topniveau is, wint ze sowieso van Bartoli, dat valt toch niet te betwijfelen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:10 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En als het Nederlands voetbalelftal draait kloppen ze ook iedereen. Alleen, als wij dat zeggen zijn we arrogante diknekken![]()
Henin is uitgeschakeld hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:11 schreef Buakaw het volgende:
Dit moet de lelijkste finale )kwa uiterlijk) ooit worden...
Henin is normaalgesproken beter dan Venus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1 keer.
Venus is gewoon veel beter aan het spelen en kan wat Henin vandaag in de eerste set deed probleemloos 2 sets volhouden.
Denk ik dan.
Kunnen we toch nog een setje kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:14 schreef TheArt het volgende:
Jonge jonge, Gasquet krijgt vleugels!
Het loopt dan ook lang niet altijd goed, maar ALS hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het nederlands voetbalelftal won geen 8 grote toernooien de afgelopen jaren zoals Henin![]()
Dat wel, maar Venus hoort veel hoger natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:15 schreef Heero87 het volgende:
Trouwens de nummer 19 tegen nummer 31 in de finale... hoe lang is het geleden dat zoiets gebeurd is? Geweldig natuurlijk.
dat de nummer 19 tegen 31 speelde in een wimbledonfinale? geen idee eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:15 schreef Heero87 het volgende:
Trouwens de nummer 19 tegen nummer 31 in de finale... hoe lang is het geleden dat zoiets gebeurd is? Geweldig natuurlijk.
da's natuurlijk zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat wel, maar Venus hoort veel hoger natuurlijk.
maar Henin had een off-dayquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Henin is normaalgesproken beter dan Venus.
Dus...
In ruim een jaar 2 ek'squote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het nederlands voetbalelftal won geen 8 grote toernooien de afgelopen jaren zoals Henin![]()
Misschien is Miss verkiezingen kijken wat voor jou.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:16 schreef Hathor het volgende:
Dit moest verboden worden.Alle tennistoernooien moeten vantevoren al Sharapova-Ivanovic als finale krijgen, het oog wil verdomme toch ook wat?
![]()
Nee, meer algemeen.... dat twee lager gerangschikte spelers de finale halen. Geen top tien speelsters ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:16 schreef Buakaw het volgende:
[..]
dat de nummer 19 tegen 31 speelde? geen idee eigenlijk?
Ongetwijfeld wint Venus de eerste set met 6-0, maar daarna begint Bartoli pas he.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:16 schreef BigFire het volgende:
[..]
maar Henin had een off-day
makkie voor Venus dus
Ik zal het bookmarken voor morgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:16 schreef BigFire het volgende:
[..]
makkie voor Venus dus
Henin had een offday, Krajicek deed zichzelf mentaal de das om, Jankovic was veel te moe na veel te veel toernooien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:16 schreef BigFire het volgende:
[..]
makkie voor Venus dus
Nope, vrouwentennis wordt gewoon zwaar overschat. Vrouwentennis staat voor mij in verhouding tot mannentennis als amateurvoetbal staat tot champions league voetbalquote:
ik voorspel een soort Martin Verkerk performance van Bartoli morgenquote:
Toch vind ik dat je Bartoli daarmee te kort doet. Henin kreeg een offday na beter spel van Bartoli, Krajicek deed zichzelf mentaal de das om na goeie punten van Bartoli die ze niet wist te verwerken, en de moeheid van Jankovic kwam eruit tegen Bartoli, toeval?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Henin had een offday, Krajicek deed zichzelf mentaal de das om, Jankovic was veel te moe na veel te veel toernooien.
Bartoli profiteerde er elke keer optimaal van, dat is ook niet veel speelsters gegeven, maar dit succes is en blijft veel meer een gevolg van omstandigheden dan van verborgen talent.
Tuurlijk doe je haar daarmee tekort. Man dat spel was super in de laatste setquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:21 schreef Mindlight het volgende:
Toch vind ik dat je Bartoli daarmee te kort doet. Henin kreeg een offday na beter spel van Bartoli, Krajicek deed zichzelf mentaal de das om na goeie punten van Bartoli die ze niet wist te verwerken, en de moeheid van Jankovic kwam eruit tegen Bartoli, toeval?
helemaal waar. ook goed van Bartoli dat ze geprofiteerd heeft (en telkens teruggeknokt van een achterstand) maar die aanbidding hier is erg kortzichtig. en heel zuur voor Misa want die had net zo goed kunnen profiteren maar dat heeft ze zelf verknalt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Henin had een offday, Krajicek deed zichzelf mentaal de das om, Jankovic was veel te moe na veel te veel toernooien.
Bartoli profiteerde er elke keer optimaal van, dat is ook niet veel speelsters gegeven, maar dit succes is en blijft veel meer een gevolg van omstandigheden dan van verborgen talent.
Qua niveau misschien overschat, maar een entertainment-factor was er altijd. Helaas is dat met figuren als de Williams-broertjes en Mauresmo tenietgedaan. Zonder dames die meppen als mannen is het spel anders maar zeker niet minder boeiend, dat zag je vanavond wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Nope, vrouwentennis wordt gewoon zwaar overschat. Vrouwentennis staat voor mij in verhouding tot mannentennis als amateurvoetbal staat tot champions league voetbal
Verkerk had zijn toernooi al afgesloten na de halve finale. Bartoli stond er nog heel gewoontjes en ingetogen bij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:20 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik voorspel een soort Martin Verkerk performance van Bartoli morgen
Dus?? Je punt is??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Nope, vrouwentennis wordt gewoon zwaar overschat. Vrouwentennis staat voor mij in verhouding tot mannentennis als amateurvoetbal staat tot champions league voetbal
Inderdaad. Bij de heren is het wachten tot de nummers 1 t/m 4 zijn uitgebald en haalt Fed zijn prijs op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:15 schreef Heero87 het volgende:
Zoals eerder gezegd, de uitslag Fed - Roddick kennen we welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:25 schreef Quippe het volgende:
Deze partij wil ik geen verassing zien, gewoon Roddick door hopelijk![]()
Precies, ik wil Gasquet - Federer wel eens zien op gras.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, de uitslag Fed - Roddick kennen we wel.
dat is ook wel zo, maar ik zie Roddick nou eenmaal graag ver komenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, de uitslag Fed - Roddick kennen we wel.
Even de statistieken van de H2H opgezocht:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, ik wil Gasquet - Federer wel eens zien op gras.
Mwa, Gasquet is ook wel een mooie speler natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:28 schreef Quippe het volgende:
[..]
dat is ook wel zo, maar ik zie Roddick nou eenmaal graag ver komen![]()
Niet in deze vorm, beetje vertrouwenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
Even de statistieken van de H2H opgezocht:
He, he, eindelijk iemand zonder pedofiele neigingen. Al dat gehype van die kleine jongetjes met verrot karakter, of zonder karakterquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:31 schreef MissX het volgende:
komop Andy!!
een beetjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:39 schreef Kansjeloos22 het volgende:
Bartolli viel vandaag wel een beetje mee,
In Halle vorig jaar 76 67 64, dat ziet er toch alweer anders uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even de statistieken van de H2H opgezocht:
Vorig jaar, eerste ronde Wimbledon: 6-3 6-2 6-2 Federer.
Grapje?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:41 schreef MissX het volgende:
Beter draait deze set niet op een tiebreak uit.
Dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:41 schreef MissX het volgende:
Beter draait deze set niet op een tiebreak uit.
De ervaring brengt Andy naar de halve finalequote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:51 schreef MissX het volgende:
nu ff breaken
Waarvan? Want als 'ie zo gaat dweilen op belangrijke punten haalt 'ie die van Wimbledon zeker niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De ervaring brengt Andy naar de halve finale
Tsja, er zit natuurlijk ook een keerzijde aan. Zoveel aces slaan, meer dan 80 winners slaan en nog steeds zoveel moeite hebben om een wedstrijd te winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Gasquet slaat gewoon meer aces dan Roddick.
Het zou wat zijn zegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:02 schreef Vaud het volgende:
Morgen weer een fransoos die ten koste van een nr1 de finale haalt![]()
Zal nu nog wel niet gebeuren. Maar ik denk dat hij de soort speler is die ooit aan de sokkel van federer kan gaan zagen.quote:
Maar die 'zeekoe' pakt morgen mooi wel een paar ton, iets waar jij tien jaar voor moet werken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bartoli. Fan zal ik nķķit van die zeekoe worden
.
Herkenbaar, en ik vrees dat morgen hetzelfde gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef MissX het volgende:
Ik heb alleen geen reet gedaan behalve achter de tv/pc gezeten. Terwijl ik eik een triljoen dingen moest doen
Goh, daar zal ze wel mee zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bartoli. Fan zal ik nķķit van die zeekoe worden
.
en de start van de Tour de France.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wederom een grote verrassing![]()
Morgen dus weer een lekker t.v.-middagje, 2 halve finales (heren) + 1 finale (dames) Wimbledon, Kwalificatie GP Silverstone![]()
Same here.. ('t is dat ik vanochtend gewoon moest werken, dat is toch het productieve deel van de dag geweest).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef MissX het volgende:
Wat een dag![]()
Ik heb alleen geen reet gedaan behalve achter de tv/pc gezeten. Terwijl ik eik een triljoen dingen moest doen
Ik hoop dat ie morgen Federer pakt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
93 winners, fenomenaal!
Ja zeker, valt in het niet bij de sport wmb.quote:
Beelden van de mooiste partij van 't toernooiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even nagenieten met Wimbledon Today @ BBC.
Iets met Tour de France ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kop van L'Equipe morgen in Frankrijk.
Dat schijnt Gasquet-Roddick te zijn geweest, helaas daar maar 1 set van kunnen zien. Hopelijk straks nog wat mooie winners.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beelden van de mooiste partij van 't toernooi.
Onder het bezielende commentaar van McEnroequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Dat schijnt Gasquet-Roddick te zijn geweest, helaas daar maar 1 set van kunnen zien. Hopelijk straks nog wat mooie winners.
Geen van beide, Bartoli was beter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef erkel het volgende:
Ik heb de wedstrijd van Henin tegen Bartoli gemist.
Maar hoe is het mogelijk dat Bartoli heeft gewonnen?Henin had een blessure of werd ze helemaal gek van dat mens?
Geen van allen, vanaf set 2 speelde Bartoli fantastischquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef erkel het volgende:Henin had een blessure of werd ze helemaal gek van dat mens?
Nou ja, respect voor Bartoli dan maarquote:
Kan ik me goed voorstellen, het niveauverschil van (ik blijf zeggen) Bartoli was gigantisch.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou ja, respect voor Bartoli dan maarDan heeft ze het verdient.
Ik heb dan nog wel eerste set grotendeels gezien en daarna niks meer. En ik dacht: Henin walst eroverheen. Het ging zo makkelijk, ik snapte er niks van toen ik die uitslag zag![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, het niveauverschil van (ik blijf zeggen) Bartoli was gigantisch.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:21 schreef Chivu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar ga jij toch ook veel beter van tennissen?
Neuh, die spelen geen tennis.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:17 schreef MissX het volgende:
[..]
Misschien is Miss verkiezingen kijken wat voor jou.
Bijna indentieke partijen als op Roland Garros, alleen Donkey niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
13.00 NL-tijd (tegelijk dus):
Federer - Gasquet
Djokovic - Nadal
Daarna op CC: vrouwenfinale tussen Bartoli en V. Williams.
Dat zou een verrassing morgen alleen nog maar groter en leuker maken. Ik ga er goed voor zitten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Federer heeft een 4setter achter de rug, maar daarvoor vrijwel niks. Nadal een 3setter.
Daartegenover heeft djoko 9 uur in 2 dagen op de baan gestaan, en Gasquet een 5setter die net pas afgelopen is. Terwijl die anderen al de favorieten waren.
*Bookmarkt*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Buakaw het volgende:
Federer geeft die kleuter gewoon een flink pak slaag, reken daar maar op
Dat is ook weer overdreven, ik wilde alleen maar zeggen dat het "op papier" een vrijwel onmogelijke opgave is terwijl ze zich beide zullen voelen alsof ze de hele wereld aankunnenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Buakaw het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:51 schreef borisz het volgende:
Ik ben voor Willams in de vrouwen finale
Successupporterquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Buakaw het volgende:
Vandaag nietquote:
Nee hoord, anders was ik wel voor Nadal net als jij...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
SuccessupporterEcht alleen maar voor de betere spelers. Zo kan ik het ook
![]()
Precies, ook mijn ding niet zo. En goed, hij kan fysiek kapot zitten, maar een pandoering verwacht en hoop ik toch niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
SuccessupporterEcht alleen maar voor de betere spelers. Zo kan ik het ook
![]()
Ik hoop zometeen nog even wat hoogtepuntjes en samenvattingen van ales te kunnen zien, maar dit kan ik zeer waarderen van Heninquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer eerlijke reactie van Henin, ze geeft alle credits aan Bartoli.
Die 'kleuter' versloeg Federer althans wel in 2005, waar slechts drie andere tennissers dat wisten te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Buakaw het volgende:
Ik ga niet eens kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:51 schreef borisz het volgende:
Ik ben voor Willams in de vrouwen finale
Wat een verschil metquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer eerlijke reactie van Henin, ze geeft alle credits aan Bartoli.
Ik vond dat Federer tijdens die wedstrijd gewoon geen zin had om dat tournooi te spelenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die 'kleuter' versloeg Federer althans wel in 2005, waar slechts drie andere tennissers dat wisten te doen.
En dat op 19-jarige leeftijd. Okay, vorig jaar werd hij ingemaakt, maar we zijn nu een jaar verder, een jaar ervaring rijker en een halve finale is anders dan een eerste ronde partij.
Kan niet hč, Australian Open is al gewonnen door Fed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:06 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik vond dat Federer tijdens die wedstrijd gewoon geen zin had om dat tournooi te spelenMaar zou grappig zijn als er weer een Franse verrassing komt. En daarna wint Nadal gewoon wimbledon en haalt hij eerder een gs dan Federer
Ik bedoel dat hij eerder een career gs gaat halen dat Fedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan niet hč, Australian Open is al gewonnen door Fed.
Oh, dat zie ik niet gebeuren. Op gras heeft Nadal denk ik alleen Federer als echte concurrent (misschien Roddick en Djokovic nog), maar op de andere ondergronden kunnen veel meer spelers uit de voeten. De US Open zie ik hem bijvoorbeeld nooit winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij eerder een career gs gaat halen dat Fed![]()
Waarom denk je dat? Gasquet heeft weleens van Federer gewonnen. Niet dat ik overigens iets anders verwacht dan jij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef Buakaw het volgende:
Misschien ben ik te voorbarig als ik zeg dt Federer, Gasquet in de pan gaat hakken.
Maar denk toch dat Federer zonder al te veel moeite van Gasquet wint.
Federer en Djokovic halen de finale, en Williams wint.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van de partijen van morgen? Ik hoop dat Bartoli, Federer en Nadal winnen. Al lijkt me een finale Federer-Djokovic ook wel leuk, als Djokovic tenminste goed speelt.![]()
3 woorden gras ROGER FEDERERquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Gasquet heeft weleens van Federer gewonnen. Niet dat ik overigens iets anders verwacht dan jij.![]()
![]()
Zijn er al tijden bekend?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef Mindlight het volgende:
CC:
Federer-Gasquet
Bartoli - Williams
Court 1:
Djokovic - Nadal
Officiële Wimbledon-site zegt nog niets.quote:
Volgens mij zag ik net 12:00 op bbc? en na fed de dames finale. Iemand die het ook gezien heeft?quote:
Maar nadal heeft dan ook wel eens grote hardcourt tournooien gewonnen, dus hij kan het welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik niet gebeuren. Op gras heeft Nadal denk ik alleen Federer als echte concurrent (misschien Roddick en Djokovic nog), maar op de andere ondergronden kunnen veel meer spelers uit de voeten. De US Open zie ik hem bijvoorbeeld nooit winnen.
Goed voorbeeld was de Australian Open van dit jaar, elke keer dezelfde fout van A-Rod.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
Nu gaat hij vanaf dat punt alles halfcourt aangeven aan Gasquet zoals hij het tegen Fed ook altijd doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |