quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:06 schreef pekel het volgende:
Staat daar nou een Nederlandse politieagent?
Bartoli stijgt boven zichzelf uit en Henin haalt geen fractie van het niveau van de eerste set meer. Dan kun je inderdaad spreken van weggespeeld worden. Dat ben ik met je eens hoor ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:05 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ga weg met je kut smoesjes....als henin versnelt dan versnelt Bartoli erna meteen en loopt henin weer achter de feiten...ze wordt weggespeeld klaar uit
Nee, is niet niveaudaling Henin, met name flinke niveaustijging Bartoli, prachtig!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bartoli stijgt boven zichzelf uit en Henin haalt geen fractie van het niveau van de eerste set meer. Dan kun je inderdaad spreken van weggespeeld worden. Dat ben ik met je eens hoor ...
ben de enige die de mening deelt met deze Vlaming blijkbaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bartoli stijgt boven zichzelf uit en Henin haalt geen fractie van het niveau van de eerste set meer. Dan kun je inderdaad spreken van weggespeeld worden. Dat ben ik met je eens hoor ...
Hahhahaquote:
Tom Boonen neemt het stokje overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, nu kunnen we ons als Belg tenminste rustig op de Tourproloog concentreren morgen. Bedankt Justine !
Ik lachte haar al weg na set 1 tegen Jankovic. Het lachen is me inmiddels wel vergaan. Inplaats van te lachen zit ik nu steeds heel hard MOOOOEEEEE!!!! te roepen voor de TV.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:06 schreef Mindlight het volgende:
Eigenlijk is het wel leuk om eens een postoverzichtje te maken van mensen die Bartoli weglachten na set 1.
Ook wel een enorme niveaudaling van Henin natuurlijk. Als Henin op topniveau is, klopt ze iedereen, zelfs Bartoli.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, is niet niveaudaling Henin, met name flinke niveaustijging Bartoli, prachtig!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:08 schreef J_CDA het volgende:
Sorry, hoor maar het zegt toch genoeg over het vrouwentennis dat een vrouw met ruim 10 kilo overgewicht de finale van wimbledon haalt.
Typisch. VRT begon ook pas tennis uit te zenden toen er een paar dames succesvol werden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, nu kunnen we ons als Belg tenminste rustig op de Tourproloog concentreren morgen. Bedankt Justine !
je hebt de wedstrijd gemist zekerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:08 schreef J_CDA het volgende:
Sorry, hoor maar het zegt toch genoeg over het vrouwentennis dat een vrouw met ruim 10 kilo overgewicht de finale van wimbledon haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |