Ja, want Henin is echt een koekebakkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:01 schreef BigFire het volgende:
wat had Krajicek hier een makkie gehad zeg![]()
zo'n kans om Wimbledon finale te halen krijgt ze nooit meer
niks dat is het 'mquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef pekel het volgende:
Wat is er met Henin?
Niks, dat is het mooie. Bartoli is gewoon beter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef pekel het volgende:
WHAT THE FUCK
Ik schakel net in en schrik me kapot!
Wat is er met Henin?
Dat zou ik nu toch ook niet zeggen. Moet je eens kijken naar het percentage aan missers dat ze vandaag slaat. Voor haar is dat ongezien ...quote:
In de rally wordt ze gewoon weggeslagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat zou ik nu toch ook niet zeggen. Moet je eens kijken naar het percentage aan missers dat ze vandaag slaat. Voor haar is dat ongezien ...
Te danken aan het goede spel van Bartoliquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zou ik nu toch ook niet zeggen. Moet je eens kijken naar het percentage aan missers dat ze vandaag slaat. Voor haar is dat ongezien ...
nee, de beste v d wereld. maar ze heeft vandaag juist een off-day. daarom zeg ik het..quote:
ga weg met je kut smoesjes....als henin versnelt dan versnelt Bartoli erna meteen en loopt henin weer achter de feiten...ze wordt weggespeeld klaar uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze wordt ook constant de hoeken in gemept, gek dan je dan fouten maaktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als belg mag je dit zeggen, maar echt realistisch is het nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |