quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
Federer hakt Gasquet eraf. Als Roddick zich niet was gaan realiseren dat hij in de volgende ronde weer tegen Federer moest had hij gewoon in drie sets gewonnen. Nu gaat hij vanaf dat punt alles halfcourt aangeven aan Gasquet zoals hij het tegen Fed ook altijd doet. Het is raar om te zien dat zo'n jongen die in zijn jeugd zo overstroomde van het zelfvertrouwen en zo excentriek zijn punten vierde nu een mentaal wrak is geworden.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed voorbeeld was de Australian Open van dit jaar, elke keer dezelfde fout van A-Rod.
Pijn aan zijn egoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:16 schreef RayMania het volgende:
Wat heeft Djokovic dan, blessure?
Djokovic redt het never nooit niet meer.quote:Nadal 3-6 3-1 Djokovic
Limping and feeling his back (also troublesome), Djokovic is relying on his serve to get him through, but surely it's not going to be enough, even against a Nadal who is still not entirely in the zone.
"I'm afraid to say that Djokovic is thinking about quitting. He's shaking his head and just moving forward anymore."
BBC Sport analyst Boris Becker
Nadal 3-6 3-0 Djokovic
It looks like Nadal's time has come in this semi-final as he wins 40-15 to go 3-0 up. He's still making the odd unforced error but the force is surely with him now.
Nadal 3-6 2-0 Djokovic
The turning point. Djokovic thinks he has the game won but Nadal challenges a baseline call and this time Hawk-Eye is on his side. He earns breakpoint and converts it with a smash at the net. Boy is he pumped up now.
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:19 schreef MissX het volgende:
godver ik wil zien wat er gebeurd op Court 1
Wat een klassepartij dan weer van Nadal, die gast die is echt fenomenaal aan het tennissen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:21 schreef Mindlight het volgende:
Als ik Djokovic zo zie lopen denk ik ook dat hij zo opgeeft.
Ik beticht hem al vast van een mentaal probleem.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:21 schreef Mindlight het volgende:
Als ik Djokovic zo zie lopen denk ik ook dat hij zo opgeeft.
Rechtdoor naar school en kantoor nu idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:23 schreef Bruce117 het volgende:
Nadal heeft de eerste set gewoon even aangekeken.
Bleek dat hij net een tandje te langzaam speelde.
Tempo iets omhoog en meteen pakt hij Djokovic met boter en suiker in.
Die is voor newbies.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:24 schreef borisz het volgende:
waar blijft de OP ?
We zoeken de OP.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op veler verzoek een OP.
Ach Federer had een WO, maar wie ook de finale haalt, het is altijd verdiend IMO. Neemt niet weg dat ik nog steeds hoop op een wonderquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef TheGeneral het volgende:
Heeft die Nadal toch weer erg veel geluk...
Youzhny: geblesseerd
Berdych: extreme weeromstanddigheden duidelijk in het nadeel van Berdych
Djokovic: geblesseerd
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef TheGeneral het volgende:
Verschil is natuurlijk dat Federer al tegen de grootsten van zowel de vorige als de huidige generatie heeft gewonnen op Wimbledon.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ach Federer had een WO, maar wie ook de finale haalt, het is altijd verdiend IMO. Neemt niet weg dat ik nog steeds hoop op een wonder
Ik doe toch ook niets af aan zijn prestatie?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef Chivu het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk dat Federer al tegen de grootsten van zowel de vorige als de huidige generatie heeft gewonnen op Wimbledon.
Op de ene vamos en de andere Nole (plaatje staat ergens in een van de 36 topicsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
Heeft Djokovic weer die ene schoenen aan met "Vamos Nole" erop?
Nee, maar ik doe wat af aan de "wereldprestatie" van "beste gravelspeler ooit" Nadal.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik doe toch ook niets af aan zijn prestatie?
Djokovic worrdt geholpen. Geen tennis nu dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef morgane het volgende:
Hmpf, waarom wordt Nadal-Djoko nou weer nergens uitgezonden? 'T is nu op Sporza ook alweer Fed-Gasquet.
http://www.youtube.com/watch?v=-0kbqjZuScUquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:31 schreef Mirri het volgende:
Heeft Djokovic weer die ene schoenen aan met "Vamos Nole" erop?
Ik kon het niet goed zien, maar helemaal paars. Zag er in ieder geval goed smerig uitquote:
Ja die bedoel ik. Heeft hij die nu aan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de ene vamos en de andere Nole (plaatje staat ergens in een van de 36 topics).
Ah, dat verklaart. Ik hoop dat ze op Sporza weer terugswitchen straks dan, op de BBC is ook al Fed-Gasquet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Djokovic worrdt geholpen. Geen tennis nu dus.
Ik hoop niet dat je serieus meent dat Nadal lucky is. Dat kun je niet hard maken na 2 wimbledon-finales op rij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef TheGeneral het volgende:
1 toch pas?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus meent dat Nadal lucky is. Dat kun je niet hard maken na 2 wimbledon-finales op rij.
ja maar weet je Nadal kan eigenlijk helemaal niet tennissenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef TheGeneral het volgende:
Geef hem nog een uurtje.quote:
Ik doe het toch gewoon.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus meent dat Nadal lucky is. Dat kun je niet hard maken na 2 wimbledon-finales op rij.
Als je geblesseerd bent speel je niet. Die gasten hebben pijn omdat ze niet tegen hun verlies kunnen of omdat ze boven hun kunnen moeten spelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik doe het toch gewoon.
1e keer: draw
2e keer: wat ik net zei.
Dat is ook onzin. Youzhny stond 2-0 in sets voor, dat heeft niets met tegen verlies kunnen te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:36 schreef XL het volgende:
[..]
Als je geblesseerd bent speel je niet. Die gasten hebben pijn omdat ze niet tegen hun verlies kunnen of omdat ze boven hun kunnen moeten spelen.
Ja, dat filmpje ken ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef AminBen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=-0kbqjZuScU
![]()
en als Nadal zoiets gebeurt is het ineens karakterquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:36 schreef XL het volgende:
[..]
Als je geblesseerd bent speel je niet. Die gasten hebben pijn omdat ze niet tegen hun verlies kunnen of omdat ze boven hun kunnen moeten spelen.
Sommige mensen moet je niet serieus nemen maar enkel om gniffelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Het gaat om drie sets.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat is ook onzin. Youzhny stond 2-0 in sets voor, dat heeft niets met tegen verlies kunnen te maken.
Bullshit, eerste en tweede geplaatst komen altijd tegen elkaar in de finale als ze alles winnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:39 schreef Chivu het volgende:
Eerlijk is eerlijk natuurlijk, Federer had vorig jaar het geluk dat 'ie tegen Nadal kon spelen in de finale dankzij die loting.
Klopt. Het "niet tegen verlies kunnen" argument slaat alleen nergens op. Er was gewoon sprake van een blessure, ja shit happens dat hoort ook gewoon bij tennis. Maar was absoluut geen mentale kwestie bij Youzhny.quote:
Het zal alleen altijd een vraagteken blijven of Youzhny de derde set wel had gewonnen als...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Klopt. Het "niet tegen verlies kunnen" argument slaat alleen nergens op. Er was gewoon sprake van een blessure, ja shit happens dat hoort ook gewoon bij tennis. Maar was absoluut geen mentale kwestie bij Youzhny.
Youzhny speelt anders wel een fantastisch seizoen hoor. In ieder geval met veel beter tennis dan dat van veel van de top10 spelers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:43 schreef Chivu het volgende:
De mentale kwestie was het gevolg van een blessure, waar de Nadal fanboys het doen geloven dat het kwam door zijn fenomenale spel. Vandaar stond 'ie natuurlijk ook gewoon 2-0 achter in sets tegen een verder niet zo'n ontzettend fenomenale speler.
Nadal klopt Fed morgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog ff en dan is Ferrero de morele 2e, omdat hij als enige een set heeft gepakt.
niet gepakt... gekregenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog ff en dan is Ferrero de morele 2e, omdat hij als enige een set heeft gepakt.
Nou dat weerquote:
by farquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:50 schreef Mindlight het volgende:
Maar tenzij het morgen een superfinale wordt in 5 sets en 4,5 uur spel morgen we toch wel concluderen dat gisteren de mooiste dag was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |