quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:18 schreef XL het volgende:
Federer hakt Gasquet eraf. Als Roddick zich niet was gaan realiseren dat hij in de volgende ronde weer tegen Federer moest had hij gewoon in drie sets gewonnen. Nu gaat hij vanaf dat punt alles halfcourt aangeven aan Gasquet zoals hij het tegen Fed ook altijd doet. Het is raar om te zien dat zo'n jongen die in zijn jeugd zo overstroomde van het zelfvertrouwen en zo excentriek zijn punten vierde nu een mentaal wrak is geworden.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed voorbeeld was de Australian Open van dit jaar, elke keer dezelfde fout van A-Rod.
Mwah, Berdych was vandaag echt prut, anders had die het Nadal toch wel een stuk lastiger gemaakt (lees: waarschijnlijk gewonnen). En voor de rest vind ik er met uitzondering van een uitgebluste Agassi niet echt namen tussen zitten waardoor je kan zeggen dat Nadal zich op gras van een hoger niveau kan beschouwen dan de rest. Volgens mij moet Nadal op Wimbledon nog een top 10 speler tegen komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef RayMania het volgende:
Oh, dat zie ik niet gebeuren. Op gras heeft Nadal denk ik alleen Federer als echte concurrent (misschien Roddick en Djokovic nog), maar op de andere ondergronden kunnen veel meer spelers uit de voeten. De US Open zie ik hem bijvoorbeeld nooit winnen.
Ik vind Roddick vaak tegenvallen. Er lijkt zo weinig power in zijn slagen te zitten. Zijn service is hard, maar zijn groudstrokes vind ik niet zo geweldig. En hij blééf maar naar die backhand van Gasquet slaan.quote:
Nog een aantal uur geduld, dan klopt hij.quote:
Had gewoon wat krediet aan helden djoko & gasquet gegevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nog een aantal uur geduld, dan klopt hij.![]()
Jaja, 2 finales op rij. Matige speler die Nadal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:25 schreef Chivu het volgende:
[..]
Mwah, Berdych was vandaag echt prut, anders had die het Nadal toch wel een stuk lastiger gemaakt (lees: waarschijnlijk gewonnen). En voor de rest vind ik er met uitzondering van een uitgebluste Agassi niet echt namen tussen zitten waardoor je kan zeggen dat Nadal zich op gras van een hoger niveau kan beschouwen dan de rest. Volgens mij moet Nadal op Wimbledon nog een top 10 speler tegen komen.
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had gewoon wat krediet aan helden djoko & gasquet gegeven.
krediet moet je verdienen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had gewoon wat krediet aan helden djoko & gasquet gegeven.
0%quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
XL, zie jij Djoko nog een kans maken tegen Nadal
35%quote:en Nadal in de finale nog een kans maken tegen Federer?
Ze hebben toch al laten zien dat ze het verdiend hebben of niet soms?quote:
Gasquet heeft niet gewonnen. Roddick heeft van zichzelf verloren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ze hebben toch al laten zien dat ze het verdiend hebben of niet soms?![]()
Ga toch weg man nepfanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef XL het volgende:
Gasquet heeft niet gewonnen. Roddick heeft van zichzelf verloren.
Djokovic heb ik niet gezien.
Ik vind het wel creatief dat mensen (niet alleen jij) hier toch allemaal nog redenen vinden om te zeggen dat Nadal eigenlijk gewoon geluk heeft gehad dat hij al twee keer in de halve finales op Wimbledon heeft gestaan (dat leid ik af uit wat je schrijft). Nadal is gewoon heel goed. En misschien worden mensen ook tegen Nadal nerveus. Davydenko begon ook enorm te choken tegen Federer op RG.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:25 schreef Chivu het volgende:
[..]
Mwah, Berdych was vandaag echt prut, anders had die het Nadal toch wel een stuk lastiger gemaakt (lees: waarschijnlijk gewonnen). En voor de rest vind ik er met uitzondering van een uitgebluste Agassi niet echt namen tussen zitten waardoor je kan zeggen dat Nadal zich op gras van een hoger niveau kan beschouwen dan de rest. Volgens mij moet Nadal op Wimbledon nog een top 10 speler tegen komen.
Als Roddick de balen zo half court aanspeelt kan ik die winners ook wel maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga toch weg man nepfan. Check z'n winners, dan verdien je nooit geen krediet meer
.
Hetzelfde geldt voor held Bartoliquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het wel creatief dat mensen (niet alleen jij) hier toch allemaal nog redenen vinden om te zeggen dat Nadal eigenlijk gewoon geluk heeft gehad
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:34 schreef XL het volgende:
[..]
Als Roddick de balen zo half court aanspeelt kan ik die winners ook wel maken.
Bartoli.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor held Bartoli.
Ik heb me nergens negatief uitgelaten over Gasquet hoor. Ik ga alleen niet in hosanna-stemming over de straat rennen en doen alsof er een nieuwe tennisgod aan het opstaan is. Die jongen krijgt morgen gewoon in 2 uur 3x 6-3 om zijn oren en heeft een goed toernooi gespeeld. Prima.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jou hoeven we ook niet serieus meer te nemen. Alle respect voor Gasquet, al kreeg ie alle ballen aangespeeld
.
OP's zijn voor VBL.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:38 schreef Daklem het volgende:
waar blijft die OP? Leuk dat je reageert, maar fix die OP eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |