Ach, volgens de Nadal-fans heb je dan gewoon zelfvertrouwen. Niets mis mee dus blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef Mirri het volgende:
Gadverdamme, zag je dat op de borst slaan van Djokovic, echt om te kotsen.
Lijkt wel zo'n ordinaire voetballer, dit doe je toch niet op de tennisbaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zei toch dat ie arrogant is..anders doe je zoiets echt niet.
Tsja, dat hebben die gasten gewoon, Nadal heeft dat ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef Mirri het volgende:
Lijkt wel zo'n ordinaire voetballer, dit doe je toch niet op de tennisbaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben dan ook geen Nadal-fanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, volgens de Nadal-fans heb je dan gewoon zelfvertrouwen. Niets mis mee dus blijkbaar.
Je mag 'm echt niet hèquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef Mirri het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ja, maar Nadal verschilt dan ook van veel andere tennissersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, dat hebben die gasten gewoon, Nadal heeft dat ook.
Baghdatis is in de pauzes in ieder geval hard bezig z'n snot in z'n neus terug te duwen.
It's Srbijaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Je mag 'm echt niet hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AJDE SRBIJEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Godver, gaan ze ook over van Nole en Baghdatis naar Federe.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar Nadal verschilt dan ook van veel andere tennissersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat heeft onze Rafa hier mee te maken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, volgens de Nadal-fans heb je dan gewoon zelfvertrouwen. Niets mis mee dus blijkbaar.
Lolquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
Godver, gaan ze ook over van Nole en Baghdatis naar Federe.
Wat een stel homo's dat ze niet gewoon de partij afmakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van 2 wannabe's naar de beste tennisser ter wereld. Ja, lastige keuze.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
Godver, gaan ze ook over van Nole en Baghdatis naar Federe.
Wat een stel homo's dat ze niet gewoon de partij afmakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je het zeker? De servische TV waar ik vaak naar Ana heb gekeken heet Radio Televizija Srbijequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
It's Srbijaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat heeft trouwens niets met Servië te maken, ik ben dol op Slavische landenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met name Rusland.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop