Ach, volgens de Nadal-fans heb je dan gewoon zelfvertrouwen. Niets mis mee dus blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef Mirri het volgende:
Gadverdamme, zag je dat op de borst slaan van Djokovic, echt om te kotsen.
Lijkt wel zo'n ordinaire voetballer, dit doe je toch niet op de tennisbaan![]()
Ik zei toch dat ie arrogant is..anders doe je zoiets echt niet.
Tsja, dat hebben die gasten gewoon, Nadal heeft dat ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef Mirri het volgende:
Ik ben dan ook geen Nadal-fanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, volgens de Nadal-fans heb je dan gewoon zelfvertrouwen. Niets mis mee dus blijkbaar.
Je mag 'm echt niet hèquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef Mirri het volgende:
Ja, maar Nadal verschilt dan ook van veel andere tennissersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, dat hebben die gasten gewoon, Nadal heeft dat ook.
Baghdatis is in de pauzes in ieder geval hard bezig z'n snot in z'n neus terug te duwen.
It's Srbijaquote:
Godver, gaan ze ook over van Nole en Baghdatis naar Federe.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar Nadal verschilt dan ook van veel andere tennissers![]()
Wat heeft onze Rafa hier mee te maken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, volgens de Nadal-fans heb je dan gewoon zelfvertrouwen. Niets mis mee dus blijkbaar.
Lolquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
Godver, gaan ze ook over van Nole en Baghdatis naar Federe.
Wat een stel homo's dat ze niet gewoon de partij afmaken![]()
Van 2 wannabe's naar de beste tennisser ter wereld. Ja, lastige keuze.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
Godver, gaan ze ook over van Nole en Baghdatis naar Federe.
Wat een stel homo's dat ze niet gewoon de partij afmaken![]()
Weet je het zeker? De servische TV waar ik vaak naar Ana heb gekeken heet Radio Televizija Srbijequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
It's Srbija![]()
En dat heeft trouwens niets met Servië te maken, ik ben dol op Slavische landen![]()
Met name Rusland.![]()
Als je een F5 extensie gebruikt moet je iemand quoten om een nieuwe post te plaatsenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef Mirri het volgende:
Wat heeft dat in vredesnaam met mijn post te maken?
Niks eigenlijk. Ik wou reageren, maar toen begon ik mij te ergeren aan BBCquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Lol![]()
Wat heeft dat in vredesnaam met mijn post te maken?
Tenzij je het gewoon leuk vindt om me te quoten![]()
Hij doet het ook meestal als 'ie in het nauw wordt gedrevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef MiLalaa het volgende:
Nadal
simpel
en even opgelet, van alle punten die ik heb gezien, geeneen keer boven de 25sec tussen services.(wel paar keer precies 25)
neemt niet weg dat het een goeie partij isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:39 schreef MiLalaa het volgende:
en dat debiele ge-NOLE komt mij ook de strot uit Mirri![]()
toffe backhandquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:40 schreef TheGeneral het volgende:
Wow toffe rally.
zeker, ik ga dan ook weer vrolijk door met kijkenquote:
Kom me geen reet schelenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:39 schreef MiLalaa het volgende:
Nah, het kan allebei eigenlijk..het is alleen de uitspraak.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Weet je het zeker? De servische TV waar ik vaak naar Ana heb gekeken heet Radio Televizija Srbije
En Fed begint zoals 't hoort --> acequote:
stand?quote:
Ik word er ook een beetje zenuwachtig van.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:39 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje zenuwachtig van.
Maar ik heb met mijn geRafa geen recht van spreken he.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:46 schreef BVO het volgende:
Ik word er ook een beetje zenuwachtig van.
Maar ik heb met mijn geRafa geen recht van spreken he.
Hij is held van beroep. Hij wordt nooit zenuwachtig, heeft een geweldige service en ik geef hem de beste kansen om bij Federer en Nadal in de buurt te komen. Hopelijk zien we daar morgen al wat van.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:47 schreef Mirri het volgende:
Ik wil nog antwoord op mijn vraag: Wat is er leuk aan Djokovic?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:46 schreef Mirri het volgende:
Zeg MilaLaa, vind jij het niet vreselijk jammer dat Youzhny eruit ligt dan?
Ik bedoel, ik ken je nu al een tijdje, en ik vind Youzhny veel beter bij jouw smaak passen eigenlijk.![]()
ik vind Djokovic wel grappig. En leuk spelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:47 schreef Mirri het volgende:
Ja, als ik op mijn rode knop druk gaat mijn tv uit!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:50 schreef Chivu het volgende:
Hit the fuckin' red button! De BBC is echt shit dit jaar.
Maar dat hij een beetje overdreven en een beetje te leuk doet maakt niet uit dus?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is held van beroep. Hij wordt nooit zenuwachtig, heeft een geweldige service en ik geef hem de beste kansen om bij Federer en Nadal in de buurt te komen. Hopelijk zien we daar morgen al wat van.
Dat haarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind Djokovic wel grappig. En leuk spelen.
Maar de laatste tijd vind ik em minder omdat ie zichzelf volgens mij nogal gaaf vindt.
Oh en z'n haar is raar![]()
Het is een goede tennisser, enorm sportief en dat bevalt mij wel! Hij laat zijn emoties nooit zo erg zien. Hij slaat niet met rackets. doet niet raar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar dat hij een beetje overdreven en een beetje te leuk doet maakt niet uit dus?![]()
Het is gewoon een vraag trouwens he, voordat je weer gaat schelden tegen me.
Hmm, ik vind juist dat ie zn emotie (af en toe driftig) niet goed kan onderdrukken. Ik heb hem wel regelmatig boos gezien en zelfs een keer met een racket zien gooienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
Het is een goede tennisser, enorm sportief en dat bevalt mij wel! Hij laat zijn emoties nooit zo erg zien. Hij slaat niet met rackets. doet niet raar.
Ik ben geen grote fan van Djokovic, maar hij speelt best een aardig potje tennis
Ik vind niet dat 'ie dat doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar dat hij een beetje overdreven en een beetje te leuk doet maakt niet uit dus?![]()
Het is gewoon een vraag trouwens he, voordat je weer gaat schelden tegen me.
Neee ik wil Roddick - Federer als finalequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Bruce117 het volgende:
Laat de Finale maar gewoon Federer - Nadal worden.
Is en blijft gewoon het mooiste affiche.
Nadal kan proberen om ook op gras de, op dat moment, beste te worden,
en Federer kan weer een stukje tennisgeschiedenis schrijven.
Ik teken ervoor.
Dat kan alleen nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neee ik wil Roddick - Federer als finale![]()
Die filmpjes heb ik gevonden en hier gepostquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind niet dat 'ie dat doet.
Hij is alleen al held door z'n volgende acties:
http://www.youtube.com/watch?v=hjCSZTYlN7Q
http://www.youtube.com/watch?v=gRn0zkUeFmA&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=pB4aTqMz6N8&mode=related&search=
Het is maar te hopen dat Bush niet zit te kijken en op de rode knop druktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja, als ik op mijn rode knop druk gaat mijn tv uit!!!
Kut BBC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadver, moet ik kiezen tussen een finale Federer - Nadal of Federer - Djokovicquote:
Z'n ogen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:47 schreef Mirri het volgende:
Wie niet? Maargoed, volgend jaar weer een kansquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar ik wilde gewoon Youzhny in de finale![]()
![]()
Jij bent nu wel heel erg bezig Mirri.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die zijn eng juist, zag je hem niet raar doen met zn ogen in de tiebreak ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |