Als je een F5 extensie gebruikt moet je iemand quoten om een nieuwe post te plaatsenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef Mirri het volgende:
Wat heeft dat in vredesnaam met mijn post te maken?
Niks eigenlijk. Ik wou reageren, maar toen begon ik mij te ergeren aan BBCquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Lol![]()
Wat heeft dat in vredesnaam met mijn post te maken?
Tenzij je het gewoon leuk vindt om me te quoten![]()
Hij doet het ook meestal als 'ie in het nauw wordt gedrevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef MiLalaa het volgende:
Nadal
simpel
en even opgelet, van alle punten die ik heb gezien, geeneen keer boven de 25sec tussen services.(wel paar keer precies 25)
neemt niet weg dat het een goeie partij isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:39 schreef MiLalaa het volgende:
en dat debiele ge-NOLE komt mij ook de strot uit Mirri![]()
toffe backhandquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:40 schreef TheGeneral het volgende:
Wow toffe rally.
zeker, ik ga dan ook weer vrolijk door met kijkenquote:
Kom me geen reet schelenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:39 schreef MiLalaa het volgende:
en dat debiele ge-NOLE komt mij ook de strot uit Mirri![]()
Nah, het kan allebei eigenlijk..het is alleen de uitspraak.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Weet je het zeker? De servische TV waar ik vaak naar Ana heb gekeken heet Radio Televizija Srbije
En Fed begint zoals 't hoort --> acequote:
stand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |