Die sprongen maakt ze om zich te concentreren.......net als Nadal bij elke service aan zijn broek staat te sjorren...en Djokovic die de bal 90x laat stuiteren voordat hij slaat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb hard moeten lachen om Bartoli omdat ze die sprongen maakte de hele tijd tegen Krajicek ( Haar wedstrijd tegen Henin en Williams heb ik niet gezien)
Die sprongen zijn om haar spieren scherp te zetten. Ze is klein en moet dus hoog springen. Door die even te springen zet ze haar spieren op scherp en kan ze hoger springen zegt ze.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die sprongen maakt ze om zich te concentreren.......net als Nadal bij elke service aan zijn broek staat te sjorren...en Djokovic die de bal 90x laat stuiteren voordat hij slaat.
Bartoli speelde geweldig tegen Henin, tegen Williams zag je dat maar af en toe.... Williams terrecht winnaar, maar Bartoli meer dan terecht de sensatie van dit toernooi...
Of zo als McEnroe zei: De nieuwe Monica Seles....
Ik zit ook te kijken ja. Jankovic vindt ik toch wel erg tof zeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi om te zien die Murray en Jankovic, staan gewoon alweer een break voor in de halve finale en ze staan maar te lachen na ieder punt.
Ja, ze is heel schattig. Da's nou het eerste meisje op de WTA-tour dat ik echt leuk vind.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:15 schreef Quippe het volgende:
Zit nu naar Bartoli ff te kijken op de BBC, lief![]()
Ja, dat zit er inderdaad wel in. Toch hoop ik dat het spannend wordt. Als Federer dik wint, vind ik er weinig aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, is Federer zijn Nike logo. Hij, Woods en Ronaldinho hebben een eigen Nike logo.
Ik denk dat Federer wint. 4 sets. Nadal is toch kwetsbaar geweest tegen spelers als Soderling, Youzhny, Djokovic die laatste 2 waren helaas geblesseerd.Hij is best vaak gebroken door hun en heeft het vaak lastig gehad op zijn servicegames. En Federer staat toch nog een heel stuk boven die 3 spelers. Dus ik verwacht dat hij ook Nadal het heel moeilijk kan maken, en dus winnen van hem.
Interviewde Sue Pierce Brosnan en Federer tegelijk?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
hahahaa die Sue na het interviewtje met 007 en Fed "two good looking legends and Gary"![]()
![]()
En dan zitten wij met Babs![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Interviewde Sue Pierce Brosnan en Federer tegelijk?![]()
Heeft iemand het (al) op YouTube zien staan? Ik wil het heel graag zien.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
Die Jankovic, beetje kloten met een ballenjongen
.
Nee, halve finale. Geweldig om te zien en geweldig hoe die Jankovic zich gewoon tot publiekslieveling maaktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Jankovic![]()
Is dit nu de finale, ik val er net in?
Ze heeft gewoon iets vertederends... ik vind het een schatjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, halve finale. Geweldig om te zien en geweldig hoe die Jankovic zich gewoon tot publiekslieveling maakt.
Jankovic is cute.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://nl.youtube.com/watch?v=ae1WeTvdT94
Ja, ik ook. Ze loopt zelfs tíjdens de punten nog te lachen. Ik vind het ook vooral mooi dat ze niet eens van plan waren te gaan dubbelen (toch?) en dan zover komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon iets vertederends... ik vind het een schatje
Hé, ik sta in je sig!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:20 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
hahahaa die Sue na het interviewtje met 007 en Fed "two good looking legends and Gary"![]()
![]()
En dan zitten wij met Babs![]()
Hopelijk zenden ze morgen ook nog wat van die dubbels uit, komt vaak een leuke rally in voorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch wel de charme van Wimbledon, zo'n mixed-dubbel in de schemering met een dol-enthousiast publiek én spelers... ok er staat een Brit op de baan maar toch
Als Jankovic en Murray de finale halen wordt het zeker uitgezondenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze morgen ook nog wat van die dubbels uit, komt vaak een leuke rally in voor.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef Buakaw het volgende:
[afbeelding]
![]()
Maar ze is wel een schatje hoor...![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
haha. Iemand uit het publiek roept: Jelena I love you!
Draait ze zich om: You do?
Allemaal lachend natuurlijk
dit heb ik gemistquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Bij Bartoli riep ook iemand dat. Dat was ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien riep je wel zo hard dat ze het hoorde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij Bartoli riep ook iemand dat. Dat was ik.![]()
Alleen zat ik thuis.![]()
Zou dat echt kunnen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Misschien riep je wel zo hard dat ze het hoorde.
Tuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou dat echt kunnen?Ik riep echt wel heel hard.
Marion, als je dit leest: ja, ik wil.![]()
Romantisch hè?![]()
Het genoegen is geheel aan mijn kantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hé, ik sta in je sig!Wat een eer.
![]()
![]()
Ik begrijp niet wat er nu gebeurd met die ballenjongen. Waarom zit ie op die stoel, wat is er aan vooraf gegaan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://nl.youtube.com/watch?v=ae1WeTvdT94
Echt?quote:
En ze verdienen dus gewoon evenveel. Echt gelijkheidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef TheGeneral het volgende:
Ook leuk:
Henin deed er zo'n 5 uur over om de halve finale te halen.
Djokovic deed er zo'n 17 uur over. Klein verschil.
Waarom hij er precies ging zitten weet ik niet. Waarschijnlijk zei Jankovic dat. Murray was op dat moment een plaspauze aan het houden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:46 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat er nu gebeurd met die ballenjongen. Waarom zit ie op die stoel, wat is er aan vooraf gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |