Dit is het Wimbledon topic, traditie dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, het toernooi zit er bijna op.
Wat is het nut van zo'n debiel lange OP?.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, het toernooi zit er bijna op.
Wat is het nut van zo'n debiel lange OP?.
Ik heb alleen dat plaatje van Hingis toegevoegd een keertje, daarna gingen anderen ook plaatjes toevoegen..tsja...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:38 schreef XL het volgende:
Tering.... jullie hadden echt een onhandig lelijke OP gemaakt![]()
![]()
![]()
Come on, Marion.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:43 schreef azaroth het volgende:
wat werd er tegen bartoli geroepen?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:44 schreef Mindlight het volgende:
Zonde, het lijkt nu wel echt voorbij.
Yep, ik vond het leuker dan ik van te voren verwachttequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nou het damestoernooi was weer geweldig
Wat ben jij ontzettend triest om een voorbeeldige tennisster qua gedrag en inzet zo te beledigen, zonder enige rationele aanleiding. Dat geeft toch wel aan op wat voor niveau jij zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
New balls.
Het is gelopen. 5-1
Dag dikke pad.![]()
Oke dan, echte topsporter. WILLIAMS!!![]()
Hantuchova - Serena, gisteren Henin - Bartoli waren toch wel een van de hoogtepunten van deze Wimbledon editie, en vandaag de finale was zeker geen slachtpartijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nou het damestoernooi was weer geweldig
Wat heeft dat mens toch ook weer aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef Mindlight het volgende:
En Serena zit te sms'en terwijl het hele stadion Bartoli een hartverwarmend applaus geeft, zegt weer genoeg
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Oorverdovende applaus voor Bartoli. Ze is de smaakmaker van dit toernooi, ze haalde het voorspelbare eruit en zorgde voor een sensatie.
mooie beeldenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Mindlight het volgende:
Toch vind ik dit wel mooi van de vader van Venus.
Jahah, schitterendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Mindlight het volgende:
Wat deed hij nou? De vader van Bartoli troosten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Mindlight het volgende:
Hij zal iets moois gezegd hebben, want hij barstte in tranen uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat deed hij nou? De vader van Bartoli troosten?
Nope.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
Heeft Venus de fans wel bedankt, geloof het niet?
Wat je niet hebt kan je niet bedankenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
Heeft Venus de fans wel bedankt, geloof het niet?
Tegenstander kwam ook pas later natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Lol, dat is volgens mij een standaard. Je tegenstander en de fans en je eigen groep.
Ik heb me verzet maar een tweetal relschoppers hebben 't verziektquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:12 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Ben je even een paar dagen druk en afwezig is de OP gehalveerd en in eerdere topics helemaal verdwenen![]()
![]()
![]()
Totaal irrelevant natuurlijk maar het maakte het wel speciaal en fun. Nu het is het een topic als alle anderen..
Het is een schande![]()
Ik vind het ook een schande. Wij moeten gewoon het volgende topic openen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb me verzet maar een tweetal relschoppers hebben 't verziekt. En op 't eind kregen ze nog achterban ook
.
Deal, met meer plaatjes en luchtige comments dan ooitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind het ook een schande. Wij moeten gewoon het volgende topic openen.
Nou, dat valt wel mee vind ik. Hij slaat ook prachtige volleys en dropshots en hij heeft enorm veel spelinzicht. Heb je bijvoorbeeld die duikvolley tegen Soderling gezien? Dat soort volleys zie ik verder alleen spelers als Sampras en Federer slaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb hard moeten lachen om Bartoli omdat ze die sprongen maakte de hele tijd tegen Krajicek ( Haar wedstrijd tegen Henin en Williams heb ik niet gezien)
Hoop dat morgen Federer wint, op de een of andere manier vind ik Nadal weinig uitstraling hebben, en ik stoor me aan zijn sokken-neurose. Nadal komt over als een van de velen Spanjaarden die ooit getennisd hebben op de een of andere manier. ( niet racistisch bedoeld) Vooral het slagen arsenaal dus en de techniek ook, alsof het bij hem alleen maar rammen is tegen de bal.
Mooie avatar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind het ook een schande. Wij moeten gewoon het volgende topic openen.
Heb niet het complete toernooi gevolgd omdat ik geen zin had om steeds te wachten op het vervolg van de partij door de regen. Heb wel fragmenten gezien en dan trek ik een conclusie op gevoel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee vind ik. Hij slaat ook prachtige volleys en dropshots en hij heeft enorm veel spelinzicht. Heb je bijvoorbeeld die duikvolley tegen Soderling gezien? Dat soort volleys zie ik verder alleen spelers als Sampras en Federer slaan.
Je kijkt via sport1 of zo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:55 schreef Mindlight het volgende:
Krajicek slaat op 2e service nog ff 135 mph
Erg grappig deze wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |