Dit is het Wimbledon topic, traditie dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, het toernooi zit er bijna op.
Wat is het nut van zo'n debiel lange OP?.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, het toernooi zit er bijna op.
Wat is het nut van zo'n debiel lange OP?.
Ik heb alleen dat plaatje van Hingis toegevoegd een keertje, daarna gingen anderen ook plaatjes toevoegen..tsja...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:38 schreef XL het volgende:
Tering.... jullie hadden echt een onhandig lelijke OP gemaakt![]()
![]()
![]()
Come on, Marion.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:43 schreef azaroth het volgende:
wat werd er tegen bartoli geroepen?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:44 schreef Mindlight het volgende:
Zonde, het lijkt nu wel echt voorbij.
Yep, ik vond het leuker dan ik van te voren verwachttequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nou het damestoernooi was weer geweldig
Wat ben jij ontzettend triest om een voorbeeldige tennisster qua gedrag en inzet zo te beledigen, zonder enige rationele aanleiding. Dat geeft toch wel aan op wat voor niveau jij zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
New balls.
Het is gelopen. 5-1
Dag dikke pad.![]()
Oke dan, echte topsporter. WILLIAMS!!![]()
Hantuchova - Serena, gisteren Henin - Bartoli waren toch wel een van de hoogtepunten van deze Wimbledon editie, en vandaag de finale was zeker geen slachtpartijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nou het damestoernooi was weer geweldig
Wat heeft dat mens toch ook weer aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef Mindlight het volgende:
En Serena zit te sms'en terwijl het hele stadion Bartoli een hartverwarmend applaus geeft, zegt weer genoeg
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Oorverdovende applaus voor Bartoli. Ze is de smaakmaker van dit toernooi, ze haalde het voorspelbare eruit en zorgde voor een sensatie.
mooie beeldenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Mindlight het volgende:
Toch vind ik dit wel mooi van de vader van Venus.
Jahah, schitterendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Mindlight het volgende:
Toch vind ik dit wel mooi van de vader van Venus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |