Volgens mij staat Fed, op rg na, nooit langer op de baan dan z'n tegenstander.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nadal heeft er ook voor geknokt met z'n 5setters, z'n partij in 4 dagen enz.
Als je het over verdienen hebt staat Nadal bovenaan deze keer.
Die kontkrabber heeft gewoon geluk gehad dat hij 2 geblesseerde tegen zich had...En tegen Soderling kwam hij gewoon goed weg...nee Federer gaat heeel makelijk winnen....quote:Op zondag 8 juli 2007 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien pleegt die Bjeurn Bòrg wel een moordaanslag, zodat zijn records blijven staan.
maar tegen zijn grootste angstgegner Berdych speelde hij natuurlijk helemaal niet goed hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 12:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die kontkrabber heeft gewoon geluk gehad dat hij 2 geblesseerde tegen zich had...En tegen Soderling kwam hij gewoon goed weg...nee Federer gaat heeel makelijk winnen....
SCHANDEquote:Op zondag 8 juli 2007 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
En Nadal heeft toch 3 gelukspartijen gehad Toch nog ff provoceren![]()
Ah, zo bedoelde ik het niet. Eerder op basis van zijn hele carrière. Federer verdient het imo om bij de besten te horen, en de beste heeft op dit momet 5 Wimbledon-zeges op rij, dus moet hij dat ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Federer is zenuwachtig voor de finale vandaag hoor. Tegen Nadal is hij dat altijd. Op Roland Garros speelde hij ook slechter tegen Nadal dan in de rest van het toernooi. Anders was die partij 100x mooier geweest. Vandaag is hij ook zenuwachtig, maar vandaag kan hij dat prima hebben. De ondergrond is nu in zijn voordeel. Nadal op gras is weliswaar de op-een-na-beste grasspeler, het verschil met nummer 2 is te groot. Nadal is op gras niet anders dan een Gonzalez in supervorm op de AO of Roddick in supervorm op US Open of een Amerikaanse TMS.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:26 schreef mitt het volgende:
Het lijkt voor Roger steeds moeilijker te worden zich te motiveren voor de potjes tegen jongens waarvan hij al 8 keer heeft gewonnen.
Tegen Safin is dat niet zo, en daar liet hij echt een supertempo zien. Hetzelfde verwacht ik vandaag, een scherpe Federer waardoor Nadal geen kans heeft.
Maar wie had het kunnen verwachten, Nadal weer in de finale van Wimbledon. Sensationeel!
Oh no, de relschoppers zijn terugquote:Op zondag 8 juli 2007 13:02 schreef XL het volgende:
Fed in 3, no doubt.
Praat eens over tennis en niet alleen op de persoon. Ik heb het begrepen. Je mag me niet, prima. Ik jou ook niet.quote:
Dude, ik zet er een smiley achterquote:Op zondag 8 juli 2007 13:06 schreef XL het volgende:
Praat eens over tennis en niet alleen op de persoon. Ik heb het begrepen. Je mag me niet, prima. Ik jou ook niet.
ok, sorry.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dude, ik zet er een smiley achter.
Hangt ook veel af van de openingsfase, denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:07 schreef Mindlight het volgende:
Ben ook bang voor Fed in 3 maar heb toch nog ijdele hoop op een spannende pot.
Hmm maar Federer begint het hele toernooi al met een 6-4 of 7-5 natuurlijk in de eerste set. Het zal wel tot 4-4 of 5-5 gelijk op gaan, dan zet Federer even een halve set aan, en staat hij een set en een break voor. Eigenlijk vrij voorspelbaarquote:Op zondag 8 juli 2007 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hangt ook veel af van de openingsfase, denk ik.
Dat zet toch een stempel.
Bjorn was meer van de moordaanslagen op zichzelf geloof ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien pleegt die Bjeurn Bòrg wel een moordaanslag, zodat zijn records blijven staan.
Waarom wordt er uberhaupt over sport gepraat? Dat is toch juist het mooie eraan?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:12 schreef Daklem het volgende:
Waarom speculeren als je over anderhalf uur de partij live kunt zien? Iedereen heeft er zo zijn meninge over.
Dan hadden we precies 26 topics gehaald, de leeftijd waarop Borg onverwachts is gestopt met tennissen (vanwege moordaanslagen op zichzelf).quote:Op zondag 8 juli 2007 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
Als we er niet over hadden gepraat hadden we niet op 38 topics gezeten. Dus het moest wel.
Het leukste vind ik over resultaten praten, ipv speculeren wie gaat winnen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waarom wordt er uberhaupt over sport gepraat? Dat is toch juist het mooie eraan?
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:19 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 50 dagen trouwens, dan begint de US open.
Ik snap sowieso niet waarom die partij zo laat gespeeld moet worden? Zeker nudat ze dit soort informatie weten..quote:Op zondag 8 juli 2007 13:22 schreef TheGeneral het volgende:
Headline:
Dry and sunny this morning. Showers breaking out this afternoon.
Als het maar niet gaat regenen...
Als wedder is het speculeren ook uiterst belangrijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:19 schreef Daklem het volgende:
Het leukste vind ik over resultaten praten, ipv speculeren wie gaat winnen.
Ja dan begin je toch gewoon 2,5 uur vroeger in een leeg stadion.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die partij zo laat gespeeld moet worden? Zeker nudat ze dit soort informatie weten..![]()
Wimbledon en die tradities![]()
Preciesquote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef APK het volgende:
[..]
Als wedder is het speculeren ook uiterst belangrijk.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:27 schreef Miss_S het volgende:
ik hoop dat het gaat regenen ben pas rond 7 uur thuis
Ja, waarom niet? Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ja dan begin je toch gewoon 2,5 uur vroeger in een leeg stadion.
waarom snap ik deze niet?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef APK het volgende:
[..]
Als wedder is het speculeren ook uiterst belangrijk.![]()
Misschien om dezelfde reden niet als het eerder beginnen niet snappen.quote:
Ja, die snaptte ik ook totaal nietquote:Op zondag 8 juli 2007 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien om dezelfde reden niet als het eerder beginnen niet snappen.
Inderdaad!quote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 50 minuten dan begint in ieder geval de voorbeschouwing. Hebben we wat om naar te kijken.
Of dat hij Federer kan stangen wanneer hij de beker aan nadal geeftquote:Op zondag 8 juli 2007 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
Borg doet toch ook de prijsuitreiking? Of niet? Zou wel tof zijn als hij Federer zijn 5e beker overhandigd.
Dat zal hij niet doen. Hij wil juist dat Federer wint.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:48 schreef Vaud het volgende:
[..]
Of dat hij Federer kan stangen wanneer hij de beker aan nadal geeft![]()
Federer weer huilen?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
Borg doet toch ook de prijsuitreiking? Of niet? Zou wel tof zijn als hij Federer zijn 5e beker overhandigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |