Jij BENT Nadalquote:Op zondag 8 juli 2007 11:46 schreef Norrage het volgende:
Hup Nadal! Ik kan niks zien, want ik speel zelf een finale
Maar ik ben zo hard voor Nadal! Ik hoop echt voor het tennis dat Nadal de #1 positie echt gaat bedreigen. Fed is dit hele jaar nog niet echt top geweest, erg wisselvallig. Zelfs in zijn wedstrijden hier op Wimby, en Nadal is echt nog beter dan vorig jaar.
Mijn stem gaat naar Nadal vandaag!
Maar wel leuk als dat een keer anders is toch ?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:50 schreef erkel het volgende:
Ik hoop dat Federer wint.
De beste tennisser van het moment en met de mooiste techniek, dan behoor je WImbledon te winnen. Nadal goeie werktennisser met ook uitstekende techniek uiteraard, maar Roland Garros is meer zijn terrein.
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:51 schreef Norrage het volgende:
Ik denk ook wel dat Fed wint, maar ik ben voor Nadal.
Neh, voor mijn part wint Nadal nooit Wimbledon en Federer nog 5x opéénvolgend. Van Federer krijg ik nooit genoeg en hoop dat hij een record aantal Wimbledon overwinningen behaald, zodat niemand ooit er nog overheen gaatquote:Op zondag 8 juli 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar wel leuk als dat een keer anders is toch ?
Om een of andere reden ben ik het met je eens, maar als je dan naar de statistieken kijktquote:Op zondag 8 juli 2007 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Federer op de een of andere manier een beetje sleets deze Wimbledon... hij tennist nog wel fantastisch maar hij heeft niet meer dat onaantastbare naar mijn mening... ik zie Nadal echt stunten vanmiddag...
Hij heeft wel een redelijk makkelijk programma gehad... zijn eerste serieuze opponent was eigenlijk Haas en die gaf een walk-over...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om een of andere reden ben ik het met je eens, maar als je dan naar de statistieken kijkt. Hij heeft al 1 set verloren
. Gister haalde ie z'n niveau gewoon, dus het zal wel aan alle regen gelegen hebben.
Ik heb alle vertrouwen in gewoon straight sets.
Hmm..dat zullen we nog wel eens zienquote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Vaud het volgende:
Ik ga voor Nadal in 4 sets. Zou het eigenlijk niet eens een stunt noemen. Federer heeft het altijd moeilijk tegen Nadal en dit keer ligt er veel druk op Fed. En inderdaad, deze Wimbledon is hij niet zo onaantastbaar als vorig jaar.
Jij moet genoten hebben van Bartoli he meidquote:Op zondag 8 juli 2007 12:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hmm..dat zullen we nog wel eens zien![]()
Ik denk dat Federer wint in 3 sets![]()
Ze lachen zo verliefd naar elkaarquote:Op zondag 8 juli 2007 12:19 schreef TheGeneral het volgende:
Hier nog een filmpje van Jelena Jankovic en Murray. Lijkt wel of ze een stelletje zijn:
http://www.dailymotion.com/kiera123/video/x2hgwq_jj-jm-2
quote:
Nadal is wel wat anders dan Gonzo en Roddick hoor....Nadal staat niet iets van 10-0 achter in onderlinge ontmoetingen, en Nadal deed het toch echt wel erg goed tegen Fed vorig jaar...en nu is hij alleen maar beter en meer ervaren en Fed minder goed...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:23 schreef TheGeneral het volgende:
Ach deze discussie hebben we altijd. AO, dachten veel mensen dat Gonzalez wel zou winnen. US Open 2006, Roddick was zo goed bezig, die zou wel winnen, vorig jaar Wimbledon, Nadal haalde de finale, die zou hij toen wel winnen. En wie won er elke keer? Federer. Gewoon zoals het vandaag ook gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |