haha, ben wel benieuwd hoe die situatie is onstaan danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waarom hij er precies ging zitten weet ik niet. Waarschijnlijk zei Jankovic dat. Murray was op dat moment een plaspauze aan het houden.
Ze zaten toen gewoon leuk met elkaar te praten, Jankovic vroeg of hij haar handdoek wilde en zij toen Murray terug kwam dat ze een nieuwe partner had enz.
je hebt daar wel een punt, maar Ze moeten gewoon ook 5 sets spelenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:50 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Dat is een drogredenering. Denk je nou echt dat Henin ook meer 1 minuut minder traint dan Federer.
Het werkt alleen vanuit Nederland naar London, andersom helaas niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:51 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
[..]
Ik zit voor mn pc te schreeuwen maar het blijft verdacht stil...
wow, dan ga ik nu allemaal lieve woordjes schreeuwenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het werkt alleen vanuit Nederland naar London, andersom helaas niet.![]()
Mag ook slecht want ze kunnen je toch niets maken want ze weten niet wie het is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
[..]
wow, dan ga ik nu allemaal lieve woordjes schreeuwen
dank je, maarNee, het zijn verschillende lichamen die je niet even hard kan belasten, daarvan gaat de kwaliteit van het spel achteruit en je sluit een grote groep tennisters uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Vaud het volgende:
[..]
je hebt daar wel een punt, maar Ze moeten gewoon ook 5 sets spelen![]()
ja..., dan stop ik ermee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mag ook slecht want ze kunnen je toch niets maken want ze weten niet wie het is.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel aan mijn kant![]()
De functienaam bijft gewoon hetzelfde of ze nou 1, 3, 5 of 7 sets spelen. Maar ja, heb eigenlijk ook geen zin om naar die eerste ronden veegpartijen te zien bij de dames. Misschien zouden ze kunnen beginnen met een vijfzetter in de gs finalequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
dank je, maarNee, het zijn verschillende lichamen die je niet even hard kan belasten, daarvan gaat de kwaliteit van het spel achteruit en je sluit een grote groep tennisters uit.
Vrouwen en mannen moeten in dezelfde functie, gelijk beloond worden. En die functie is wimbledon-speler. Dat is ware invulling aan gelijkheid geven.zo ik ben scherp op een zaterdagavond![]()
Prachtig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
haha. Iemand uit het publiek roept: Jelena I love you!
Draait ze zich om: You do?
Allemaal lachend natuurlijk
Net een klein stukje op bbc, dat "gepest" tijdens de pauzesquote:Op zondag 8 juli 2007 00:09 schreef Norrage het volgende:
Niks leuker dan mixdubbels bij een zonsondergang op zaterdagavond
Jamie en Jelena![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 10:34 schreef Burghardt het volgende:
Jankovic/Murray gewoon geprogrammeerd op Centre Court na de herenfinale.
Onzin natuurlijk. Je moet het zien uit het oogpunt van het marktmechanisme. Meer mensen interesseren zich voor de mannen, meer reclame inkomsten, meer prijzengeld. Zo is het niets anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
dank je, maarNee, het zijn verschillende lichamen die je niet even hard kan belasten, daarvan gaat de kwaliteit van het spel achteruit en je sluit een grote groep tennisters uit.
Vrouwen en mannen moeten in dezelfde functie, gelijk beloond worden. En die functie is wimbledon-speler. Dat is ware invulling aan gelijkheid geven.zo ik ben scherp op een zaterdagavond![]()
quote:Donald Young heeft zich geplaatst voor de finale van het jeugdtoernooi van Wimbledon. De inmiddels zeventienjarige Amerikaan versloeg in twee sets de Australier Greg Jones.
Young is de jongste speler die ooit een jeugd grandslam won. Op vijftienjarige leeftijd won hij de Australian Open en haalde hij op Wimbledon de halve finale. Young besloot op zestienjarige leeftijd geen jeugdtoernooien meer te spelen en zijn heil te zoeken bij de ATP. Nu speelt hij echter toch weer op jeugdslams.
Dankzij zijn jeugdprestaties kreeg hij wildcards voor verschillende grote toernooien en haalde hij een dik sponsorcontract bij Nike binnen. In 10 ATP-toernooien won hij slechts 1 van de 23 sets die hij speelde. Dat was in de eerste ronde van de US open in 2006 tegen de halve finalist van deze editie van Wimbledon, Novak Djokovic.
De stap naar ATP niveau bleek groot, Young gaat nu echter proberen via kleine Challengers en Futures de stap alsnog te maken. In April won hij zijn eerste future al. Verder zal hij ook het jongenstoernooi van de US Open spelen.
Fed is een levende legende die in stand gehouden moet worden. We vertellen onze kleinkinderen straks over de grote Fedquote:Op zondag 8 juli 2007 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
Overtuig me eens ?
Waarom voor Federer ? of waarom voor Nadal ?
Federer vanwege het perfect tennis.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
Overtuig me eens ?
Waarom voor Federer? Omdat ie geschiedenis schrijft als ie 5 keer op rij wint...quote:Op zondag 8 juli 2007 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
Overtuig me eens ?
Donald Young komt er weer aanquote:Op zondag 8 juli 2007 11:28 schreef TheVulture het volgende:
en we een serieuze strijd krijgen om de nmr 1 positie...
Als deze mannen een ace record op elkaar gaan slaan is dat ook fantastisch hoor, zeker Nadal krijgt normaal gesproken niet veel aces om zijn oren.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Mooie uitleg thx
Dat dilemma heb ik dus ook.
5x is geweldig, maar ondanks zijn sokjes optrekkerij gun ik het dat haantje wel om Raf even op zn plek te zetten.
Jammer dat ik geen echte voorkeur heb. Maar een strijd in 5 setten met prachtig tennis is ook wat waard. Beter dan een 3 setter met een Ace record.
Beetje rare carriemove heeft die maar ik denk dat ie nu wel het juiste pad kiest.... maar die is wel hard met zijn neus op de feiten gedrukt jaquote:
Het zijn allemaal mannetjes met een ego & een dikke bankrekening. Tuurlijk is het makkelijk maar kom op zie de humor er van in. Het is echt niet kwetsend of zoquote:Op zondag 8 juli 2007 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ook zag ik dat filmpje van het "Nadal nadoen "
Eerst vond ik het wel grappig, maar naderhand eigenlijk sneu.
Iedereen heeft zn maniertjes............. nadoen is zooooooooooo makkelijk.
Hij is nog steeds maar 17 en staat 292 op de wereldranglijst.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje rare carriemove heeft die maar ik denk dat ie nu wel het juiste pad kiest.... maar die is wel hard met zijn neus op de feiten gedrukt ja
Ja, maar als hij ze wint zijn ze ook minder bijzonder.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:38 schreef mitt het volgende:
Alleen jammer dat Federer geen legendarische wedstrijden wint, maar juist verliest.
Kloptquote:Op zondag 8 juli 2007 11:35 schreef XL het volgende:
[..]
Als deze mannen een ace record op elkaar gaan slaan is dat ook fantastisch hoor, zeker Nadal krijgt normaal gesproken niet veel aces om zijn oren.
i knowquote:Op zondag 8 juli 2007 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mannetjes met een ego & een dikke bankrekening. Tuurlijk is het makkelijk maar kom op zie de humor er van in. Het is echt niet kwetsend of zo.
Ik vond het leuk, vooral die service van Sharapova
.
Voor wie ben jij Mitt ?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:38 schreef mitt het volgende:
Alleen jammer dat Federer geen legendarische wedstrijden wint, maar juist verliest.
mitt is voor Sergio Roitmanquote:
In het voetbal word je kampioen door je slechte wedstrijden te winnen. Federer is een legende doordat hij zijn matige voorrondes gewoon al-tijd doorkomtquote:Op zondag 8 juli 2007 11:46 schreef Norrage het volgende:
Fed is dit hele jaar nog niet echt top geweest, erg wisselvallig. Zelfs in zijn wedstrijden hier op Wimby, en Nadal is echt nog beter dan vorig jaar.
Jij BENT Nadalquote:Op zondag 8 juli 2007 11:46 schreef Norrage het volgende:
Hup Nadal! Ik kan niks zien, want ik speel zelf een finale
Maar ik ben zo hard voor Nadal! Ik hoop echt voor het tennis dat Nadal de #1 positie echt gaat bedreigen. Fed is dit hele jaar nog niet echt top geweest, erg wisselvallig. Zelfs in zijn wedstrijden hier op Wimby, en Nadal is echt nog beter dan vorig jaar.
Mijn stem gaat naar Nadal vandaag!
Maar wel leuk als dat een keer anders is toch ?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:50 schreef erkel het volgende:
Ik hoop dat Federer wint.
De beste tennisser van het moment en met de mooiste techniek, dan behoor je WImbledon te winnen. Nadal goeie werktennisser met ook uitstekende techniek uiteraard, maar Roland Garros is meer zijn terrein.
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:51 schreef Norrage het volgende:
Ik denk ook wel dat Fed wint, maar ik ben voor Nadal.
Neh, voor mijn part wint Nadal nooit Wimbledon en Federer nog 5x opéénvolgend. Van Federer krijg ik nooit genoeg en hoop dat hij een record aantal Wimbledon overwinningen behaald, zodat niemand ooit er nog overheen gaatquote:Op zondag 8 juli 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar wel leuk als dat een keer anders is toch ?
Om een of andere reden ben ik het met je eens, maar als je dan naar de statistieken kijktquote:Op zondag 8 juli 2007 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Federer op de een of andere manier een beetje sleets deze Wimbledon... hij tennist nog wel fantastisch maar hij heeft niet meer dat onaantastbare naar mijn mening... ik zie Nadal echt stunten vanmiddag...
Hij heeft wel een redelijk makkelijk programma gehad... zijn eerste serieuze opponent was eigenlijk Haas en die gaf een walk-over...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om een of andere reden ben ik het met je eens, maar als je dan naar de statistieken kijkt. Hij heeft al 1 set verloren
. Gister haalde ie z'n niveau gewoon, dus het zal wel aan alle regen gelegen hebben.
Ik heb alle vertrouwen in gewoon straight sets.
Hmm..dat zullen we nog wel eens zienquote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef Vaud het volgende:
Ik ga voor Nadal in 4 sets. Zou het eigenlijk niet eens een stunt noemen. Federer heeft het altijd moeilijk tegen Nadal en dit keer ligt er veel druk op Fed. En inderdaad, deze Wimbledon is hij niet zo onaantastbaar als vorig jaar.
Jij moet genoten hebben van Bartoli he meidquote:Op zondag 8 juli 2007 12:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hmm..dat zullen we nog wel eens zien![]()
Ik denk dat Federer wint in 3 sets![]()
Ze lachen zo verliefd naar elkaarquote:Op zondag 8 juli 2007 12:19 schreef TheGeneral het volgende:
Hier nog een filmpje van Jelena Jankovic en Murray. Lijkt wel of ze een stelletje zijn:
http://www.dailymotion.com/kiera123/video/x2hgwq_jj-jm-2
quote:
Nadal is wel wat anders dan Gonzo en Roddick hoor....Nadal staat niet iets van 10-0 achter in onderlinge ontmoetingen, en Nadal deed het toch echt wel erg goed tegen Fed vorig jaar...en nu is hij alleen maar beter en meer ervaren en Fed minder goed...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:23 schreef TheGeneral het volgende:
Ach deze discussie hebben we altijd. AO, dachten veel mensen dat Gonzalez wel zou winnen. US Open 2006, Roddick was zo goed bezig, die zou wel winnen, vorig jaar Wimbledon, Nadal haalde de finale, die zou hij toen wel winnen. En wie won er elke keer? Federer. Gewoon zoals het vandaag ook gaat.
Die Brit wordt leuk dankzij Jelenaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |