Heb de recaties er onder die niet relavant waren over geslagenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ sfeer
- beetje donker voor mijn gevoel, kan aan mijn monitor liggen maar de mensen op 't strand vallen volledig weg omdat 't zo donker is.
+ kleur, sinister/surrealistisch inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef klappernoot2000 het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in een juttersmuseum op Vlieland, een soort van kabouterlandschapje voor kinderen, met een sinister sfeertje er bij in ..
@SuperHarregarre:
+ Mooie dieptewerking en felle kleuren
- de beker had misschien beter een beetje gedraaid kunnen zijn ...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:43 schreef Vampier het volgende:
+ Lekker sfeertje
- Wat is het eigenlijk?
[afbeelding]
+ mooi beestje + kleuren komen mooi uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:43 schreef Vampier het volgende:
+ Lekker sfeertje
- Wat is het eigenlijk?
[afbeelding]
+ mooie symmetrie gezien in de foto! Leuk lijnenspelquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef krapula het volgende:
[..]
+ mooi beestje + kleuren komen mooi uit
- bovenzijde is wel erg krap gesneden
[afbeelding]
foto is al ietsjes ouder, maar ben er wel blij mee
+mooie kleurenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef Esto het volgende:
[..]
+ mooie symmetrie gezien in de foto! Leuk lijnenspel
- de foto staat wat scheef, zonde!
[afbeelding]
heel vet gedaan!!!! Echt vet!quote:
Is dit een kerk?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef krapula het volgende:
[..]
+ mooi beestje + kleuren komen mooi uit
- bovenzijde is wel erg krap gesneden
[afbeelding]
foto is al ietsjes ouder, maar ben er wel blij mee
What the f*ck is he doingquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
+mooie kleuren
-compositie niet zo interessant.
-vlaggenmast(?) paal is irritant
-je naam in de foto![]()
[afbeelding]
Ik vind hem mooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:49 schreef krapula het volgende:
[..]
Is een kerkje in Türkü, Finland. Hout van binnen, koper van buiten![]()
Ook die vind ik mooiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:51 schreef Falanx het volgende:
+ mooie lucht regel van derde netjes toegepast.
- de door mensen gemaakte dingen. zoals de paaljes en het huis. ik zou misschien zelfs ales onder de top van het huis eraf knippen. maar dan heb je weer extreem veel lucht.
mijn plaatje van gister. ook een landschapje maar dan anders.
[afbeelding]
+ Mooie geordende foto, perspectief is erg mooi bij al die identieke huizen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
+ Prachtige lucht en lekker scherp!
- Hierdoor valt mijn foto in het niet.
Stiekem van gisteren:
[afbeelding]
Mooie fotoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:51 schreef Falanx het volgende:
+ mooie lucht regel van derde netjes toegepast.
- de door mensen gemaakte dingen. zoals de paaljes en het huis. ik zou misschien zelfs ales onder de top van het huis eraf knippen. maar dan heb je weer extreem veel lucht.
mijn plaatje van gister. ook een landschapje maar dan anders.
[afbeelding]
+ Interessant onderwerpquote:Op zondag 8 juli 2007 14:54 schreef Roi het volgende:
Lieve foto, misschien had de achtergrond wat kleuriger/speelser gemogen. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
De Security Fence in Israel:
[afbeelding]
Over de foto hierhoven:quote:Op zondag 8 juli 2007 15:21 schreef digitalfrog het volgende:
Very nice sky.
It would have been even better from closer, where we could read some Herbrew or so to help situating the picture indeed. Still nice !
[afbeelding]
1. Ga je de vorige persoon nog beoordelen?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:33 schreef DennisQ het volgende:
Mijn zusje, gisteren getrouwd met (nu) mijn zwager Mark! Feli nog![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef Sugar het volgende:
1. Mooie kleuren.
2. Jammer dat de foto niet is uitgesneden rondom het paar. De rest leidt af, vind ik.
[afbeelding]
+ clean en scherpquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef NoXxa het volgende:
Ik vind die van Sugar ook erg zielig.
@ ElizabethR
+ Mooi beestje, je ziet idd goed zijn schutkleur.
- De foto is niet scherp, compositie zou ik anders gedaan hebben. Je onderwerp komt niet goed naar voren.
Gisteren gemaakt op een bruiloft. Bellen blazen in je ranja!
[afbeelding]
Zal denk ik niet echt op prijs gesteld worden. Andere foto's staan veel meer mensen op dus dit was de beste.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ clean en scherp
- achtergrond is echt jammer... volgende keer die stomme mensen wegsturen![]()
Ow?? Echt?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef NoXxa het volgende:
.
compositie zou ik anders gedaan hebben. Je onderwerp komt niet goed naar voren.
Aardig familiekiekje.quote:Gisteren gemaakt op een bruiloft. Bellen blazen in je ranja!
[afbeelding]
Je hoeft niet zo uit de hoogte te doen hoor, ElizabethR. Natuurlijk is het vervelend als dit topic verzandt in een soort familiefotoalbum maar je kunt dat ook op andere manieren laten blijken. Zonderquote:Op zondag 8 juli 2007 23:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow?? Echt?
![]()
Ik heb 15 minuten achter het kreng aangehobbeld, hij wilde namelijk niet luisteren toen ik zei dat ie anders moest gaan staan![]()
[..]
Aardig familiekiekje.
+ Goede foto, mooi scherpte diepte. Kan er technisch gezien weinig op aanmerken.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef NoXxa het volgende:
Ik vind die van Sugar ook erg zielig.
@ ElizabethR
+ Mooi beestje, je ziet idd goed zijn schutkleur.
- De foto is niet scherp, compositie zou ik anders gedaan hebben. Je onderwerp komt niet goed naar voren.
Gisteren gemaakt op een bruiloft. Bellen blazen in je ranja!
[afbeelding]
//edit:quote:Op zondag 8 juli 2007 23:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik doe helemaal niet uit de hoogte, ik doe sarcastisch!
Noxxa zegt namelijk dat de compomsitie niet goed is en dat het onderwerp niet goed naar voren komt. Waarom denk je dat ik het over schutkleur had? Uiteraard komt het niet goed naar voren, dat is juist de bedoeling van de foto!! Naast het blaadje valt ie bijna weg. Schutkleur.
En een krekel manipuleer je niet echt in 'goede composties', omdat die een beetje springen enzo als je in de buurt komt. Ik vond de opmerking over compositie en het niet goed naar voren komen dan ook regelrechte kul!
En die foto van dat jongetje met het glas drinken is toch een aardig familiekiekje?
+ Scherpte (ik neem aan dat dat ding in beweging was) en lekker ook die kleurcombinatie van geel met die lichtblauwe luchtquote:Op maandag 9 juli 2007 11:36 schreef KD-fotografie het volgende:
loehoes.
+++ model, schergrond, scherpte.
- het model zelf zou iets lichter mogen.
Op de kermis gemaakt, 2 mensen in zo'n schietbal.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef KD-fotografie het volgende:
SH, die was idd in beweging, ging verdomde hard dat ding.
Over jouw foto
+ de kleur, mooie kleurweergave
-, ik had nog iets meer van de tak meegenomen, dit is het net niet.
Beetje een snapshotje, kyara.
[afbeelding]
+ ik vind het ook een geweldige foto! Prachtige kat bovendien, En die focus is magnifiek. Echt een heel goede foto.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:47 schreef kvdv het volgende:
[..]
![]()
Wow, supermooie foto!!! Voornamelijk doordat hij zo soft oogt... dit maakt de kat/poes nog aaibaarder.
Ik vind hem geweldig![]()
+ Hele mooie foto! Met die paarde op de voorgrond geeft het een hele wilde ongerepte indruk. Schitterende kleuren, mooi landschap en een nog veel mooiere lucht!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:23 schreef ElizabethR het volgende:
KD, wat hij zegt!!!
[..]
+ ik vind het ook een geweldige foto! Prachtige kat bovendien, En die focus is magnifiek. Echt een heel goede foto.
- Ja echt niet!!
Mijne: Uitbuiken....
[afbeelding]
+ Interessante wolkenformatie, silhouet van trein vind ik erg mooi zo tegen de lichte lage zijde van de lucht. De vorm van de wolk lijkt ook een beetje op een aanstormende koploper.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:41 schreef NoXxa het volgende:
[..]
+ Hele mooie foto! Met die paarde op de voorgrond geeft het een hele wilde ongerepte indruk. Schitterende kleuren, mooi landschap en een nog veel mooiere lucht!
- Ik kan ze niet ontdekken...
Gisteren avond gemaakt, nadien kwam ik erachter dat er stof op de lens zat :|
[afbeelding]
+ Wageningen-hoog met een hoog Frans gehalte. Lijkt eerder alsof je ergens richting het zuiden rijdt en tussendoor gestopt bent. Road-trip-achtig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef martijn877 het volgende:
@SuperHarregarre
Aparte foto. De wolkenpartij heeft een mooie dieptewerking, ik mis alleen wat contrast/helderheid in het geheel
Mijn foto:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt in Wageningen-hoog.
't Was idd een soort road-tripquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ Wageningen-hoog met een hoog Frans gehalte. Lijkt eerder alsof je ergens richting het zuiden rijdt en tussendoor gestopt bent. Road-trip-achtig.![]()
- Geen idee. De flat in de achtergrond is misschien net wat minder.
Idd een franse foto! Soep die flat er ff uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef martijn877 het volgende:
@SuperHarregarre
Aparte foto. De wolkenpartij heeft een mooie dieptewerking, ik mis alleen wat contrast/helderheid in het geheel
Mijn foto:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt in Wageningen-hoog.
Martijn877:quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef martijn877 het volgende:
Haha, vond de flat wel een grappig detail bij zo'n plaatje![]()
Maar vooruit, hier zonder flatje
[afbeelding]
Is het ookquote:
Coolquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:46 schreef Marty26 het volgende:
ElizabethR
+lijkt wel buitenland.
- Kleuren
[afbeelding]
Vraag me af of het hier echt past... Aangezien het zwaar bewerkt is etc... maar het hele over the top verhaal dat hoort dus... en nee het hoeft dus niet echt te lijken
Het is denk ik mooier om evt. wat dichterbij te gaan, en sowieso de achtergrond onscherp te hebben zodat de focus helemaal op de spinnenwebben ligt. Wat een mooie omgeving daarquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
Saffier
+ Heel lieve foto. Oma is duidelijk iets aan het uitleggen wat op straat te zien is. Mooi moment!
- Hij is wat aan de donkere kant, en jammer dat we oma's hand niet zien die wijst, of het gordijn opzij houdt.
Mijne, webjes, heel zwaar van de dauw
[afbeelding]
Je hebt gelijk, had ik niet bij nagedachtquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:38 schreef Elefes het volgende:
[..]
Het is denk ik mooier om evt. wat dichterbij te gaan, en sowieso de achtergrond onscherp te hebben zodat de focus helemaal op de spinnenwebben ligt.
Mooi plaatje!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:46 schreef Marty26 het volgende:
ElizabethR
+lijkt wel buitenland.
- Kleuren
[afbeelding]
Vraag me af of het hier echt past... Aangezien het zwaar bewerkt is etc... maar het hele over the top verhaal dat hoort dus... en nee het hoeft dus niet echt te lijken
Trouwens vind ik de compositie zo wel mooi, goede verdeling van het beeldquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, had ik niet bij nagedacht
+ Heeft wel een soort sfeertjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef ide het volgende:
plus: ongewone hoek
minus: achtergrond druk
oorlogs/verzets-museum in overloon:
[afbeelding]
+ inderdaad leuk sfeertjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef ide het volgende:
plus: ongewone hoek
minus: achtergrond druk
oorlogs/verzets-museum in overloon:
[afbeelding]
Wacht.. is het de binnenkant van een tank, de besturingspedalen enzo? Is er zoveel ruimte in een tank?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
- iets te onduidelijk wat het is misschien
+ de vallende serie druppels is op zich wel oké, al had je beter daarop scherp kunnen stellen dan op de wasbak, en dat met wat meer dof was het nog best tof geweestquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
+ inderdaad leuk sfeertje
[afbeelding]
Tja wat superharige zegt. Ik vind die kleine blauwe lichtpuntjes in het water dan wel weer een leuk effect. Denk dat je wat meer omgeving in de foto had moeten laten zien, of iets in die richting.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
+ inderdaad leuk sfeertje
[afbeelding]
+ Mooi lijnenspelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Roi het volgende:
+ Wat is het? Mooie kleuren.
- Wat is het? Doet me niet zoveel, niet echt heel interesant.
[afbeelding]
http://www.flickr.com/photos/shiratski/809278783/
pssst, een verotte container...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ik ziet het. Gek joh. Nu ik er zo naar staar word ik zelfs een beetje misselijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:34 schreef Roi het volgende:
Mja volgens mij is die leuning/het plafond gewoon niet recht! Want als ik het bovenste gedeelte recht maak is het onderste gedeelte niet meer recht
![]()
Het is een oude legervrachtwagen. Wat je ziet is de versnellingspook en een aantal pedalen die dienen ter voortbeweging van het verhikelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ Heeft wel een soort sfeertje
- Wat is 't?
Oké.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:32 schreef ide het volgende:
[..]
Het is een oude legervrachtwagen. Wat je ziet is de versnellingspook en een aantal pedalen die dienen ter voortbeweging van het verhikel
nu is superharige me alweer voor maar okquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
+ Mooie skyline van Berlijn. Lichten komen goed uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:32 schreef iroQuai het volgende:
+ Mooi contrast.
- Ik had een andere kadering gekozen; ik had het mooi gevonden als je zag dat de loop van het geweer daadwerkelijk in zijn buik prikte. Zou goed passen bij de soort van ongelukkige blik die hij trekt.
Deze foto vorig weekend gemaakt in Berlijn.
[afbeelding,link]
Wow, ik vind 'm erg mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
+ mooie omgevingquote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef Babsie22 het volgende:
+ mooie compositie
- kan zo even niets bedenken wat ik negatief aan deze foto zou vinden
[afbeelding]
Ronda in Andalusie, Spanje
+ contrast bewokling en zonnestral op de witte huizen
- niet helemaal scherp (ook maar met een simpele compact camera genomen)
+Mooi lichtspel idd, je laat wel duidelijk zien wat je bedoelt met de foto.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef Babsie22 het volgende:
+ mooie compositie
- kan zo even niets bedenken wat ik negatief aan deze foto zou vinden
[afbeelding]
Ronda in Andalusie, Spanje
+ contrast bewokling en zonnestral op de witte huizen
- niet helemaal scherp (ook maar met een simpele compact camera genomen)
Mja zag het net ook toen ik em van de camera haalde...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:23 schreef Ynske het volgende:
@noxxa, probeer eens wat meer met je focus te spelen. t is zo jammer dat de kop/ogen van de kip niet scherp is.
zonder je voor het hoofd te willen trappenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:29 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Mja zag het net ook toen ik em van de camera haalde...Heb het diafragma te veel open gegooid.
Mja dat gevoel heb ik ook wel hoor. Maar ik ben dan toch op zoek naar ander commentaar. Of er nog andere dingen zijn die ik kan verbeteren. Meestal post ik geen onscherpe foto's maar vond deze toch erg leuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonder je voor het hoofd te willen trappen
maar kun je me dan misschien uitleggen waarom je hem dan toch in dit topic post?
ik betrek t even op mezelf, als ik zie dat de foto niet scherp is, ben ik niet tevreden, hoe leuk de opzet ook is, en zou ik m dus wegdoen en niet tonen.
Ik vind juist dat je die ene muur links er wel op moet laten, het vormt een soort kader voor de foto en dat geeft vaak wel een prettig beeld om te kijken. De kwaliteit van de foto is heel slecht zoals wij 'm nu zien, en dat is wel jammer.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef Babsie22 het volgende:
het is alleen maar een muur, geen heel kasteel.. verder niet zo interessant om hem er helemaal op te zetten.. Het was ook meer een snapshot waarvan ik later het speciale effect pas zag. Maar bedankt voor de feedback!
Dan nog zou er iets scherp moeten kunnen zijn in de foto (hoofd van kip, mens of ezel), nu ligt denk ik de focus gewoon verkeerd. Als je een kleiner diafragma neemt wordt er wellicht weer te veel scherp.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:29 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Mja zag het net ook toen ik em van de camera haalde...Heb het diafragma te veel open gegooid.
+ De bruid is scherp weergegeven en de achtergrond meer egaal en wazig en kleuren komen goed over. Het rode van het boeket geeft mooi contrast met het de witte jurk.quote:
+ Hele mooie kleuren combi!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:27 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
+ De bruid is scherp weergegeven en de achtergrond meer egaal en wazig en kleuren komen goed over. Het rode van het boeket geeft mooi contrast met het de witte jurk.
- Mss mooier als het boeket er helemaal of helemaal niet op de foto had gestaan (niet half).
Bloem van een courgette met vlieg:
[afbeelding]
+ Aparte bloemquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:27 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
+ De bruid is scherp weergegeven en de achtergrond meer egaal en wazig en kleuren komen goed over. Het rode van het boeket geeft mooi contrast met het de witte jurk.
- Mss mooier als het boeket er helemaal of helemaal niet op de foto had gestaan (niet half).
[img=578xnull]http://i163.photobucket.com/albums/t300/PARELS/courgette.jpg[/img]
+ lekker scherp al die haartjesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:39 schreef NoXxa het volgende:
[..]
+ Hele mooie kleuren combi!
- de vlieg is wat mij een beetje stoort, en mogelijk had de bloem/omgeving verdeling anders gemogen.
Maar hoe dan ook een leuk plaatje.
[afbeelding]
Om het goed te maken van gisteren.
Onthouden waar je gebleven was met lezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
- Weet niet zo goed wat ik met alleen 't oor van een ezel moet.![]()
+ mooi effect met het tegenlichtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:32 schreef ElizabethR het volgende:
Meneer draak
+ heel leuke compositie, het schuine beeld verhoogt die mijns inziens. Mooie focus op het eten, en mooi blurry gras ervoor
- Ik had de foto zonder schimmetje van een huis erachter gemaakt, dus alleen gras en bloemkens
Mijne, met tegenlicht van de zon
[afbeelding]
Smaken zullen wel verschilllen, maar ik vind hem gaaf zo... alleen dat oor!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:39 schreef NoXxa het volgende:
[..]
- de vlieg is wat mij een beetje stoort, en mogelijk had de bloem/omgeving verdeling anders gemogen.
[afbeelding]
+ mooi! scherptediepte en scherpe "rem"spoor op de voorgrond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:48 schreef KD-fotografie het volgende:
+ idd mooi tegenlicht, de kleine druppeltjes op de haren
- toch ook de grote hoeveelheid ruis, vooral bij een bloem vind ik dat niet zo passen.
Ik heb vandaan een oude Amerikaanse politieauto op de foto gezet.
[afbeelding]
Edit: zie nu pas het witte paaltje achterin![]()
Wat Noxxa al enigszins aangeeft, probeer de indeling van je foto wat anders te maken. Nu staat je onderwerp prompt in het midden, en dat is meestal niet de meest interessante manier om iets op de foto te zetten. Probeer een wat andere compositie te maken zodat het beeld leuker wordt om naar te kijken (meestal zet je je onderwerp dan ongeveer op 1/3 van het beeld, of op de snijpunten van denkbeeldige lijnen die op 1/3 van je beeld door de foto lopen).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:27 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bedoelt denk ik minderquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ Aparte bloem
- Kleuren zijn wat flets en de achtergrond rommelig. Misschien beter geweest met meer scherptediepte.
+ beetje illuster sfeertje, mooi met dat tegenlicht ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:06 schreef svdheijden het volgende:
+Mooie scherptediepte! En een orgineel idee![]()
-[mierenneukmodus] wit paaltje op de achtergrond [/mierenneukmodus]
(klikkie op de foto voor wat mooiere randjes)
[afbeelding]
+ wat een schatje!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:19 schreef klappernoot2000 het volgende:
+ mooie broeierige atmosfeer.
- misschien de wolken wat te weinig detail?
Nieuwschierig konijn (ik ben voor een week bevorderd tot babysit)![]()
[afbeelding]
+ weet even nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:19 schreef klappernoot2000 het volgende:
[img=578xnull]http://i14.tinypic.com/4zndv8x.jpg[/img]
Dan ben ik hem in no time kwijt, hij is trouwens ook op systematische wijze bezig om het gaas van het hok te slopen, daar moet ik eerst even mee knutselen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ weet even niet
- niet echt speciale foto, misschien meer iets voor in het huisdierenkiekjestopic. Misschien kun je 'm beter even uit z'n kooitje halen en 'm dan op van een laag standpunt fotograferen met minder (ja toch?) scherptediepte.
Wow die vindt ik echt gaaf. Ik zou hem wel iets meer naar links doen zodat je dat middelste stukje niet meer ziet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:39 schreef NoXxa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pardonquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:19 schreef klappernoot2000 het volgende:
Beetje hard licht in het midden van de wolken wat het detail wat wegneemt ..quote:
Wij hebben sinds kort ook weer twee konijntjes en in tegenstelling tot onze vorige konijnen zijn deze erg brutaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:04 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Dan ben ik hem in no time kwijt, hij is trouwens ook op systematische wijze bezig om het gaas van het hok te slopen, daar moet ik eerst even mee knutselen..![]()
Deze is ook erg geinteresseerd in mijn krat met lege bierflessen, zit er de hele tijd aan te snuffelenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort ook weer twee konijntjes en in tegenstelling tot onze vorige konijnen zijn deze erg brutaal.De vorigen durfden ook niet op het parket te lopen omdat ze zo gleden maar deze lopen gewoon de hele kamer door en knagen allerlei draden kapot. Echt irritant.
![]()
Alco(nijn)hol.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Deze is ook erg geinteresseerd in mijn krat met lege bierflessen, zit er de hele tijd aan te snuffelen
+mooi konijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:19 schreef klappernoot2000 het volgende:
[afbeelding]
+ mooie plek, rustgevend shotquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:20 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
+mooi konijn![]()
-beetje te hoog snapshot gehalte, probeer zoals hierboven al genoemd om wat meer op het konijn in te zoomen, volgens mij is het beestje nog redelijk goed fotografeerbaar
mijn fotovind hem zelf wel aardig geslaagd alleen mis ik toch iets aan de foto, kan alleen niet bedenken wat
[afbeelding]
Mja het origineel was ook groter, heb de foto een stuk bijgesneden, miss. was/is het origineel ook wel beter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ mooie plek, rustgevend shot
- ik zou qua compositie toch iets anders hebben gedaan. Ligt misschien aan mij () maar ik zou minder ingezoomd hebben (of verder weg gaan staan natuurlijk, of andere lens) en dan meer een soort overviewshot met dit bootje als onderwerp. (en dan niet in het midden maar op ongeveer 1/3 rechts of linksonderin)
[afbeelding]
+ de weerspiegelingquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:20 schreef Pr0-n00b het volgende:
mijn fotovind hem zelf wel aardig geslaagd alleen mis ik toch iets aan de foto, kan alleen niet bedenken wat
[afbeelding]
+ mooie kleur, lekker scherpquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:19 schreef Dickies het volgende:
[..]
+ de weerspiegeling
- persoonlijk vind ik het wat te donker
[afbeelding,link]
Volgende keer je diafragma ff op 2.8 zettenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:19 schreef Dickies het volgende:
[..]
+ de weerspiegeling
- persoonlijk vind ik het wat te donker
[[url=http://www.teracon.nl/IMG_2241_klein.jpg]afbeelding][/url]
Ik mis hier ruimte; veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ruimte. Neem de volgende keer de foto eens ruim zodat het bootje slechts een deel van het beeld is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:20 schreef Pr0-n00b het volgende:
[afbeelding]
Zou de bloem op zich dan niet te vaag worden? Ik had begrepen dat bij macro je beter een hoge F kan gebruiken. De achtergrond zou best wat vager mogen jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer je diafragma ff op 2.8 zettenBij een compact is dat goed te doen op de macrostand
Is de F niet het hele idee van de scherptediepte?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:17 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zou de bloem op zich dan niet te vaag worden? Ik had begrepen dat bij macro je beter een hoge F kan gebruiken. De achtergrond zou best wat vager mogen ja
Kom je maar op een manier achterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:17 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zou de bloem op zich dan niet te vaag worden? Ik had begrepen dat bij macro je beter een hoge F kan gebruiken. De achtergrond zou best wat vager mogen ja
@ Kvdv.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:46 schreef kvdv het volgende:
+ Kleur, uitsnede.
- Achtergrond maakt het wat te rommelig.
Gisteren, A2 bij nacht:
[afbeelding]
edit: niemand had nog iets gezegd over de foto, dus ik pas 'm snel even aan... (verdomme vergeet ook altijd de juiste witbalans... voortaan maar 's in RAW schieten)
dit was de vorige:http://www.kvdv.nl/foto/A2_lights.jpg
Oe...da's een mooie. Paar kleine opmerkinkjes:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef VVVogels het volgende:
[afbeelding]
Gisterochtend in de ochtendschemering
Vind de achtergrond op zich wel kunnen, alleen valt het met een witte achtergrond meer op dat het onderwerp zelf niet zo goed belicht is. Komt nu een beetje donker/flets over. Tweede puntje is dat de toppen van de bladeren er net iets afgekapt zijn aan de bovenkant.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:26 schreef Dickies het volgende:
[..]
+ de hoek
- niet helemaal duidelijk (voor mij dan) wat het nou is
[afbeelding,link]
Zelf niet tevreden over de achtergond..
Ik vind het een schitterende foto. Je horizon zou idd op 1/3e van de foto kunnen. Maar dan mis je de mooie kleuren in de lucht of de strepen die de eenden achterlaten in het water. Kiezen dus...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef VVVogels het volgende:
+ mooie compositie
- inderdaad de achtergrond
[afbeelding]
Gisterochtend in de ochtendschemering
Mooie foto, een wat ander standpunt dan normaal zo zonder lucht. Wat ik wel mis is links en rechts nog een stukje, ik heb het gevoel dat daar meer hoort te zitten als ik naar de foto kijk.quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie foto, een wat ander standpunt dan normaal zo zonder lucht. Wat ik wel mis is links en rechts nog een stukje, ik heb het gevoel dat daar meer hoort te zitten als ik naar de foto kijk.
Sorry,,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lees de OP even door dazzled.
En als er tussendoor gepost is, gewoon comment geven op de laatste foto die geplaatst is.
+ De omgeving, Positie van cam. Kleuren. Droombeeldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:04 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
Heel veel vakantiefoto's gemaakt, dus niet van vandaag, maar goed, vandaag heb ik alleen maar staan wassen en poetsen.
Weet niet zeker of ik deze het mooist vind, er zitten veel mooie tussen.
Foto van die zwanen, vind de kleuren heel erg mooi!
Van mij had de horizon ook iets anders gemogen, maar jeetje, waar lullen we over, het is gewoon een mooie foto!
Ook jij kan een punt bedenken aan de foto wat je iets minder vindtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:56 schreef dazzled het volgende:
[..]
+ De omgeving, Positie van cam. Kleuren. Droombeeld
- zijn er in eerste instantie niet. (ben beginner kan niet zo snel fouten ontdekken)
En dan m'n eigen foto.
Zonnewijzer is wit. Die valt super op.
[afbeelding]
Dat is juist goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:40 schreef herpetofan het volgende:
jouw foto,
+ mooie fotospot(een beetje renecance frans achtig)
- vrij donker en de zonnewijzer uit het midden van de foto.
mijn foto, zandhagedis vrouwtje
[afbeelding]
Ik doe maar een gooi hier, maar misschien is dat wel op te lossen door een meervlaksmeting te doen i.p.v. centraal of met nadruk op 't midden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:28 schreef DarkMinded het volgende:
Euh, ik kan wel de plus en min punten van de kikker op gaan noemen, daarom maar even over de foto daarvoor:
+ Geeft mij een beetje het gevoel van een zwoele zomeravond ,erg mooie tuin ook.
- Beetje uitgebeten lucht, heb ik zelf trouwens ook erg vaak last van.
+ lekker kleurcontrast rood<->groen, scherptedieptequote:Mijn foto niet zo mooi als het origineel vanwege het verkleinen met paint, maar bij gebrek aan een beter progje op dit moment:
[img=578xnull]http://i18.tinypic.com/4kmg56p.jpg[/img]
+ Geweldige hoek + opstelling. Mooie kleuren met de achtergrond en de bij zo!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:08 schreef kvdv het volgende:
+ Kleurcontrast, scherptediepte. Ook leuk dat die haartjes nog goed zichtbaar zijn. Bovendien is het een apparte bloem zo met die rechte blaadjes!
- De JPEG compressie verpest een paar stukken van de foto, zoals bij de naam en sommige stukken achtergrond.
edit: ow ik lees dat mijn minpunt komt door gebrek aan software... dan trek ik mijn woorden terug
De mijne:
[afbeelding]
Geschoten met Canon EOS350D en 18-55mm kitlens.
Jammer dat het geen hommel is. Die hebben een hogere aaibaarheidsfactor.quote:
gave foto! wat waren ze precies aan het doen? Misschien jammer dat je niet gefocust had op de springer...quote:Op zondag 22 juli 2007 01:03 schreef digitalfrog het volgende:
+nice model
+nice shades of gray - very soft
- the tattoo should be less visible, or show completely
[afbeelding]
+ geweldige kleuren en reflectiequote:Op zondag 22 juli 2007 13:49 schreef sgoldie het volgende:
[..]
gave foto! wat waren ze precies aan het doen? Misschien jammer dat je niet gefocust had op de springer...
hier mijn fototje...paar dagen terug gemaakt met mooie sunset
[afbeelding]
Probeer wat meer met je compositie te spelen. Nu staat het onderwerp (de windmolen) wel erg in het midden, vaak is het mooier om het onderwerp uit het midden te plaatsen. Je zou bijvoorbeeld wat meer landschap er bij kunnen nemen door links meer ruimte te nemen en een liggend beeld te gebruiken.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:35 schreef Igen het volgende:
En het balkon links-onder valt een beetje uit de toon. Maar verder heel erg mooi!
Vandaag heb ik een foto gemaakt van groene energie:
[afbeelding]
+ Erg mooi macro shot, hij komt erg goed naar voren. Dof is precies klein genoeg om de voor pootjes en het koppie scherp te hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:08 schreef Kremers het volgende:
+ Groen komt er goed uit.
- Ik weet niet goed waar ik naar moet kijken.
Mijne:
[afbeelding]
Mooi, alleen heb ik het gevoel dat 'ie een beetje schuin staat.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Casemodders het volgende:
De Foto:
[afbeelding]
Groter formaat & exif info Volgt!
* Wordt zodra ik heb bijgewerkt opnieuw geplaatst.
Oh, wat jammer. Het was een mooie plaat.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Casemodders het volgende:
+ Lekkere licht inval in de wolken
- echter weet ik niet waar ik nou precies naar moet kijken t is foto van de lucht...
-----
Wegens auteursrechten verwijderd! Zie volgende sites.
http://www.indymedia.be/en/node/1590
http://forum.belgiumdigital.com/archive/in...p/t-119321.html (reactie 18)
Helaas!
Groetjes,
Maurice Mikkers
Ik kom ook net kijken in de fotografie,, ha, ca uhm een week ofzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:37 schreef tonja het volgende:
+ lekker symmetrisch en mooi licht
- dat gele ding links stoort.
(eigenlijk vind ik dat ik mijn bek moet houden, want ik kom net kijken in de fotografie)
[afbeelding]
+ het detail goed gezien, aandacht word netjes getrokken door brandmelder, de ketting die er aan hangt met het " hamertje" maakt de foto " spannend" omdat het de saaie rechte lijnen breekt maar niet geheel in beeld is.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:08 schreef dazzled het volgende:
[..]
Ik kom ook net kijken in de fotografie,, ha, ca uhm een week ofzo.
+ lekker paars,![]()
- oefenfoto. (denk ik)
[afbeelding]
+ Somber omgeving.
- om eerlijk te zijn geen idee. Gister voor het eerst zulke foto's gemaakt. Hij is ook niet al te scherp volgens mij.
@PKfotografie:quote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
+ het detail goed gezien, aandacht word netjes getrokken door brandmelder, de ketting die er aan hangt met het " hamertje" maakt de foto " spannend" omdat het de saaie rechte lijnen breekt maar niet geheel in beeld is.
- het lijkt een beetje op een urban foto maar daarvoor is het contrast wat te zacht. had in de bewerking wel wat meer aan de schuifjes getrokken mogen worden.
[afbeelding]
Oeh mooi! Waarmee heb je deze foto gemaakt, en wat heb je (ongeveerquote:
Ja helaas, Maar ik ga er wel wat op vinden heb hem namelijk speciaal gemaakt voor mijn portfolio ging weekendje brussel naast de gezelligheid en het ontdekken van de stad was het hoofddoel fotograferen van dit Monument. Echter kwam ik na het plaatsen van deze foto op internet er al snel achter door een mede fotograaf dat dit niet is toegestaan...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt triest die regeling met gebouwen.Schurkenstreken, dat zijn het. Dan wil ik trouwens het Atomium aanklagen voor het belemmeren van het uitzicht en vervuiling van de openbare ruimte.
![]()
Waarschijnlijk zit er zo'n kansloze piemel hier in FOT rond te neuzen om te kijken of er toevallig een plaatje van een beschermd gebouw tussen zit.![]()
[afbeelding]
Met mijn Canon A610quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Elefes het volgende:
[..]
Oeh mooi! Waarmee heb je deze foto gemaakt, en wat heb je (ongeveer) bewerkt?
Daar heb je wel een punt ja, had ik niet aan gedacht.Toch nog beter op letten de volgende keerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:07 schreef freud het volgende:
-voor mijn smaak een beetje saaie plaat. De lucht is niet zo veel met detail, omdat je belichting afgesteld is op het veld, maar met je vlakverdeling leg je de nadruk op de lucht. Met de weg had je meer kunnen doen qua compositie.
Lekkere kleuren, ook contrast in zijn bril is erg lekker. Maar beetje meer DOF (desnoods gesoept) was ook lekker geweest. Welke F stop had je daar? Ik heb buiten bijna alles op f8 gedaan, damn fel licht!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:51 schreef Marty26 het volgende:
@Darkminded.
+compo
- Kleuren vind ik niet echt mooi overkomen.. .beetje te geel... en te blauwe lucht...
[afbeelding]
Extrema afgelopen weekend. Toch wel weer leuk om een keer een gast te plaatsen ipv een mooie dame.
geen idee....... Kwam net binnen toen.. Dus zou ik thuis eens moeten checken... Let daar nooit zo op is altijd gewoon op gevoelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:40 schreef freud het volgende:
[..]
Lekkere kleuren, ook contrast in zijn bril is erg lekker. Maar beetje meer DOF (desnoods gesoept) was ook lekker geweest. Welke F stop had je daar? Ik heb buiten bijna alles op f8 gedaan, damn fel licht!
Whehehe, use the force loek!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
geen idee....... Kwam net binnen toen.. Dus zou ik thuis eens moeten checken... Let daar nooit zo op is altijd gewoon op gevoel![]()
Mooie foto, wel iets krap rond de ogen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef purplerose het volgende:
Hmm, Freud heeft me over kunnen halen om ook een keer te posten
Ben nog bekend aan het raken met me nieuwe camera Kodak C613 so be gentle
[afbeelding]
Done.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie foto, wel iets krap rond de ogen.
Lees je ook even de openingspost van dit topic? Anders wordt je foto overgeslagen.
Nee PR, ze bedoelt dat je commentaar moet geven op de vorige foto...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Done.
Ja, heb verschillende crops geprobeerd maar als ik maar een beetje meer ruimte gaf zag je alweer dingen op de foto die de foto onrustig zouden maken
Ja dat weet ik, zie mijn editsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef freud het volgende:
[..]
Nee PR, ze bedoelt dat je commentaar moet geven op de vorige foto...
Haha , nu je het zegt , had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:57 schreef tonja het volgende:
Het is net een kip met 2 paar ogen.
+ Schitterend scherp shot, mooie kleuren. Mooie compoquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:46 schreef DarkMinded het volgende:
plus: lekker kleurig , mooi scherp! Ook leuk om om de rand in een een toepasselijke kleur te maken, versterkt het zomerse sfeertje.
min: niks eigenlijk, kan het zo niet verzinnen.
mijn bijdrage van vandaag, onze kip Egbert (ja, van Eeeeeeeeegbeeeeeeert! )
[afbeelding]
+ leuk idee en die fles ziet er gaaf uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:16 schreef NoXxa het volgende:
[..]
+ Schitterend scherp shot, mooie kleuren. Mooie compo
- tja... euh.... Ik vind het kader niet zo. Kan eigenlijk niks te verbeteren verzinnen.
Ik ga eventjes vals spelen, deze is al iets ouder. Maar ik kwam em tegen en wilde em jullie niet onthouden.
Ik vind hem zelf leuk omdat het water de achtergrond ondersteboven weerspiegeld.
[afbeelding]
Wat een schatje, mooie pose. Maar iets onscherp.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef harley het volgende:
net tijdens nieuwe camera testen die ik eerst niet in orde vond (zie ander topic)
deze geschoten en vond hem erg netjes:
[afbeelding]
Mooi plaatje ElizabethR!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
harley
+ mooi scherp, leuke compositiehoek
- tweemaal je eigen reflectie, maar dat kan ook bijna niet anders met al dat chroom
Mijne, het was weer wattig
[afbeelding]
quote:
Wellicht dat je hem via adobe RGB hebt gedaan? Anders je digitaal negatief even als sRGB in Photoshop importeren. (geen idee overigens hoe je binnen fotoshop de kleurspace aanpast, iemand?)quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:44 schreef Dutch50 het volgende:
+ kinderen = altijd goed , mooi scherp
- misschien wat te flets, iets meer kleurverzadiging had gemogen
Bijdorp 25-7 (niet bewerkt, alleen resized)
[[url=http://xs317.xs.to/xs317/07304/leeuw.jpg]afbeelding][/url]
is helaas fletser dan origineel (...of mijn monitor klopt niet)
dank ..zapper Ik heb al eerder met aRGB en sRGB lopen knoeien en na eigen ondervinding en advies van anderen (nu ook van jou dus) alles op sRGB gezet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wellicht dat je hem via adobe RGB hebt gedaan? Anders je digitaal negatief even als sRGB in Photoshop importeren. (geen idee overigens hoe je binnen fotoshop de kleurspace aanpast, iemand?)
Adobe RGB wordt namelijk alleen door Safari ondersteund.
werd ff meegesleeptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Xilantof het volgende:
Dutch50: 't is in dit topic de bedoeling dat je 1 foto plaatst. Echt je paradepaardje van die dag.
Mocht je er meer willen posten kun je in 't centrale topic voor dierentuin foto's terecht of je open een show/testcase met een hele serie erin.
+ Mooi scherp plaatjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef tonja het volgende:
+ Houding van de leeuw
- Onderwerp teveel in het midden en een rommelige achtergrond.
[afbeelding]
Ik vind hem té krap gekaderd bij hun hoofden (dus links en rechts). Ook mis ik wat scherpte?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:57 schreef KD-fotografie het volgende:
+scherptediepte
-beetje rommelig, misschein zou zwart/wit niet mistaan.
van gisteren, huwelijksreportage.
[afbeelding]
+ kleur, compositie, belichting. Prachtige foto.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:57 schreef KD-fotografie het volgende:
+scherptediepte
-beetje rommelig, misschein zou zwart/wit niet mistaan.
van gisteren, huwelijksreportage.
[afbeelding]
+ Het ouderwetse gevoel. Niet alleen zwart-wit, maar ook het 'vuile sensor'-gevoel. Weet niet precies hoe ik het moet omschrijvenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:39 schreef purplerose het volgende:
@KD-fotografie
+ mooi scherp, de kleuren zacht passend bij het moment
- hooguit wat Xil zei over krap gekaderd
Ik zie geen onscherpte hoor Xil of ik moet slechte ogen krijgen
Ikzelf stapte me balkon op en vond 2 innig verstrengelde vliegen aan het randje van mijn balkon hangen (ja, ze hingen ondersteboven en heb de foto ook gedraaid) Het is geen technisch hoogstandje maar wel de mooiste/leukste van vandaag zo even snel gemaakt
[afbeelding]
krap gekaderd is expres gedaan, dit om de eenheid en het verliefde beter uit te laten komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind hem té krap gekaderd bij hun hoofden (dus links en rechts). Ook mis ik wat scherpte?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:38 schreef ElizabethR het volgende:
KD wat maak je tegenwoordig prachtplaten!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Zeer fraai
Mocht ik mijn trouwen ooit nog eens overdoen dan ben je bij deze uitgenodigd! Moet je wel naar Ierland komen!!!
Ik had er eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan dat ik het hekje ook zo op de foto had kunnen zetten dat je het einde ervan niet zou zien. Maar ik vind het zo wel leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef Igen het volgende:
En nou heeft nog steeds niemand de foto van Big_Boss_Man beoordeeld.
Plus: De foto geeft de sfeer erg goed weer.
Min: Dat hekje links, dat stopt voor de rand van de foto, terwijl alle andere dingen (het andere hekje, de ramen) doorlopen. Of maakt dat het geheel minder saai misschien?
+ Dit keer vind ik het kader wel mooi! Mooi scherp schot. Verdeling over de foto is perfect, wat spiegeld de kade schitterendquote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef ElizabethR het volgende:
Minolta
+ prachtig weids shot, hele mooie lucht
- ik hou niet zo van IR foto's, ik vind bovendien de rij bomen een te groot contrast vormen
Mijne
[afbeelding]
Ja hij is huge he, beetje to much info op 1 plaatje. Kleuren komen mooi uit met nieuwe polariserquote:Op zondag 29 juli 2007 18:59 schreef purplerose het volgende:
Noxxa:
+ mooie heldere kleuren + grappig door de caravan in het water
- misschien een tegroot shot maar dat kan ook gewoon mijn smaak zijn
Mijn bijdrage voor vandaag
[afbeelding]
+ Goede kleurenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:59 schreef purplerose het volgende:
Noxxa:
+ mooie heldere kleuren + grappig door de caravan in het water
- misschien een tegroot shot maar dat kan ook gewoon mijn smaak zijn
Mijn bijdrage voor vandaag
[afbeelding]
Thx guys!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:18 schreef Xirio het volgende:
[..]
+ Goede kleuren
- lijkt oversharped en je hebt een stukje oor geamputeerd (dierenbeul)
![]()
+ mooie foto, lucht is erg mooi en nog genoeg detail in het waterquote:Op zondag 29 juli 2007 20:51 schreef kvdv het volgende:
(...)
Niet van vandaag, maar van een paar dagen terug... ben wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden:
[afbeelding]
Die kleuren zijn niet helemaal origineel...er is wat aan de schuifjes te getrokken in irfanview. (misschien beetje overdone? wat vinden jullie?)
[offtopic]Dat een caravan te water kan raken kan ik me iets bij voorstellen, ongelukje enzo, maar waarom de was buiten hangen als je met je caravan in een gracht staat?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef NoXxa het volgende:
[..]
+ Dit keer vind ik het kader wel mooi! Mooi scherp schot. Verdeling over de foto is perfect, wat spiegeld de kade schitterend
- misschien boven en onder net een randje weglaten.. Zodat je echt alleen de kade en de weerspiegeling ervan ziet.
[afbeelding]
Hey... heet die gast in je foto toevallig Stefan?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:07 schreef Gimmick het volgende:
[..]
+ mooie foto, lucht is erg mooi en nog genoeg detail in het water
- de steep blauwe lucht (onder de wolken) is wat groenig geworden, volgens mij komt dat door iets te enthousiast aan de schuifjes te hebben gehangen.
[afbeelding]
mooie fotoquote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef Xirio het volgende:
Geef ik net wel +/- maar vergeet helemaal zelf te posten
nou bij deze dan nog maar ff
[afbeelding]
Toch nog maar even de vorige ook beoordelen, wel zo netjes lijkt me
@ Gimmick
+ diagonalen positie cellisten, scherpte en kleur
- musikanten op de achtergrond verstoren het beeld... jammerlijk
Thxquote:Op zondag 29 juli 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
mooie foto
had je mee kunnen doen met de macro wedstrijd van de maand
Geen idee, het is het Ricciotti ensemble.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey... heet die gast in je foto toevallig Stefan?
Hij lijkt iig erg sterk op een freelancer die we hier tijdje terug hadden rondlopen voor html/css werk aan een projectquote:Op maandag 30 juli 2007 09:37 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Geen idee, het is het Ricciotti ensemble.
+ Zwart wit vale kleuren misstaan niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef minolta het volgende:
+ Het zeer donkere zonlicht valt wel in mijn smaak.
Ik wil het wel eens in het groot zijn.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |