Aan de oogballen vastnieten vind ik toch net iets te ver gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Shark.Bait het volgende:
iets dat je leest moet je in je oren knopen?
Leuke foto SL
Zeg, prachtigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef CrazyCharlie het volgende:
SL;
+leuke plaat, fijne kleurtjes, schuine compo doet het goed
- beetje te krappe dof naar mijn mening
- stiften drogen uit zonder dop![]()
Ik kwam deze tegen, niet van vandaag, wel vandaag omgezet naar zwart/wit
[afbeelding]
CC
Ook zeer fijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:26 schreef CaPS_ het volgende:
+ Prachtige wolken idd, fraai ook met silouette op de voorgrond
- De wolken zijn zo dramatisch dat de voorgrond er haast niet bij lijkt te horen
- De donkere meuk aan de bovenkant had van mij best weg gemogen
[[url=http://farm1.static.flickr.com/120/362817753_245986a81e.jpg]afbeelding][/url]
Bordje van een barrak in Auswitz 1. Vorige week bezocht tijdens een reisje naar polen.
+ technisch goed geslaagd, scherp waar je hem scherp wil hebben, goede contrasten, enz Niet zo overdreven HDR wat ik persoonlijk niks vindquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:26 schreef Casemodders het volgende:
+ mooie lichtinval
- Misschien liever toch iets meer scherpte diepte op 1ste auto gezien (ook voorste velg scherp?)
? misschien nog wat aan kleuren tonen doen / warmte?
Een oude farm die deels is ingestort na de storm van donderdag:
[[url=http://www.casemodders.nl/mauricemikkers/gallery/oldfarm/thumbs/farm1.jpg]afbeelding][/url]
Hoop dat jullie het wat vinden heb misschien iets te veel zitten prutsen met me HDR...
+ De bewegende mensen op de roltrap en de beweging van de trap, fijn effectquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:18 schreef Karp het volgende:
[..]
+ technisch goed geslaagd, scherp waar je hem scherp wil hebben, goede contrasten, enz Niet zo overdreven HDR wat ik persoonlijk niks vind
- compositie? wat wilde je hier eigenlijk vastleggen of is het puur een hdr-experiment?
En ik moest weer een roltrap vastleggen![]()
[afbeelding]
oeh! geyl! Jammer van die vignetering linsboven in de hoek...quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef Elefes het volgende:
Dit is mijn mooiste van vandaag, in een poging de indrukwekkende wolken vast te leggen:
[afbeelding]
Ik vind dat altijd wel mooiquote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Geile foto puckzzz.![]()
minpunt: jij hebt em genomen
[..]
oeh! geyl! Jammer van die vignetering linsboven in de hoek...
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Geile foto puckzzz.![]()
minpunt: jij hebt em genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |