Ik vind hem té krap gekaderd bij hun hoofden (dus links en rechts). Ook mis ik wat scherpte?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:57 schreef KD-fotografie het volgende:
+scherptediepte
-beetje rommelig, misschein zou zwart/wit niet mistaan.
van gisteren, huwelijksreportage.
[afbeelding]
+ kleur, compositie, belichting. Prachtige foto.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:57 schreef KD-fotografie het volgende:
+scherptediepte
-beetje rommelig, misschein zou zwart/wit niet mistaan.
van gisteren, huwelijksreportage.
[afbeelding]
+ Het ouderwetse gevoel. Niet alleen zwart-wit, maar ook het 'vuile sensor'-gevoel. Weet niet precies hoe ik het moet omschrijvenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:39 schreef purplerose het volgende:
@KD-fotografie
+ mooi scherp, de kleuren zacht passend bij het moment
- hooguit wat Xil zei over krap gekaderd
Ik zie geen onscherpte hoor Xil of ik moet slechte ogen krijgen
Ikzelf stapte me balkon op en vond 2 innig verstrengelde vliegen aan het randje van mijn balkon hangen (ja, ze hingen ondersteboven en heb de foto ook gedraaid) Het is geen technisch hoogstandje maar wel de mooiste/leukste van vandaag zo even snel gemaakt
[afbeelding]
krap gekaderd is expres gedaan, dit om de eenheid en het verliefde beter uit te laten komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind hem té krap gekaderd bij hun hoofden (dus links en rechts). Ook mis ik wat scherpte?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:38 schreef ElizabethR het volgende:
KD wat maak je tegenwoordig prachtplaten!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Zeer fraai
Mocht ik mijn trouwen ooit nog eens overdoen dan ben je bij deze uitgenodigd! Moet je wel naar Ierland komen!!!
Ik had er eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan dat ik het hekje ook zo op de foto had kunnen zetten dat je het einde ervan niet zou zien. Maar ik vind het zo wel leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef Igen het volgende:
En nou heeft nog steeds niemand de foto van Big_Boss_Man beoordeeld.
Plus: De foto geeft de sfeer erg goed weer.
Min: Dat hekje links, dat stopt voor de rand van de foto, terwijl alle andere dingen (het andere hekje, de ramen) doorlopen. Of maakt dat het geheel minder saai misschien?
+ Dit keer vind ik het kader wel mooi! Mooi scherp schot. Verdeling over de foto is perfect, wat spiegeld de kade schitterendquote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef ElizabethR het volgende:
Minolta
+ prachtig weids shot, hele mooie lucht
- ik hou niet zo van IR foto's, ik vind bovendien de rij bomen een te groot contrast vormen
Mijne
[afbeelding]
Ja hij is huge he, beetje to much info op 1 plaatje. Kleuren komen mooi uit met nieuwe polariserquote:Op zondag 29 juli 2007 18:59 schreef purplerose het volgende:
Noxxa:
+ mooie heldere kleuren + grappig door de caravan in het water
- misschien een tegroot shot maar dat kan ook gewoon mijn smaak zijn
Mijn bijdrage voor vandaag
[afbeelding]
+ Goede kleurenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:59 schreef purplerose het volgende:
Noxxa:
+ mooie heldere kleuren + grappig door de caravan in het water
- misschien een tegroot shot maar dat kan ook gewoon mijn smaak zijn
Mijn bijdrage voor vandaag
[afbeelding]
Thx guys!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:18 schreef Xirio het volgende:
[..]
+ Goede kleuren
- lijkt oversharped en je hebt een stukje oor geamputeerd (dierenbeul)
![]()
+ mooie foto, lucht is erg mooi en nog genoeg detail in het waterquote:Op zondag 29 juli 2007 20:51 schreef kvdv het volgende:
(...)
Niet van vandaag, maar van een paar dagen terug... ben wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden:
[afbeelding]
Die kleuren zijn niet helemaal origineel...er is wat aan de schuifjes te getrokken in irfanview. (misschien beetje overdone? wat vinden jullie?)
[offtopic]Dat een caravan te water kan raken kan ik me iets bij voorstellen, ongelukje enzo, maar waarom de was buiten hangen als je met je caravan in een gracht staat?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef NoXxa het volgende:
[..]
+ Dit keer vind ik het kader wel mooi! Mooi scherp schot. Verdeling over de foto is perfect, wat spiegeld de kade schitterend
- misschien boven en onder net een randje weglaten.. Zodat je echt alleen de kade en de weerspiegeling ervan ziet.
[afbeelding]
Hey... heet die gast in je foto toevallig Stefan?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:07 schreef Gimmick het volgende:
[..]
+ mooie foto, lucht is erg mooi en nog genoeg detail in het water
- de steep blauwe lucht (onder de wolken) is wat groenig geworden, volgens mij komt dat door iets te enthousiast aan de schuifjes te hebben gehangen.
[afbeelding]
mooie fotoquote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef Xirio het volgende:
Geef ik net wel +/- maar vergeet helemaal zelf te posten
nou bij deze dan nog maar ff
[afbeelding]
Toch nog maar even de vorige ook beoordelen, wel zo netjes lijkt me
@ Gimmick
+ diagonalen positie cellisten, scherpte en kleur
- musikanten op de achtergrond verstoren het beeld... jammerlijk
Thxquote:Op zondag 29 juli 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
mooie foto
had je mee kunnen doen met de macro wedstrijd van de maand
Geen idee, het is het Ricciotti ensemble.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey... heet die gast in je foto toevallig Stefan?
Hij lijkt iig erg sterk op een freelancer die we hier tijdje terug hadden rondlopen voor html/css werk aan een projectquote:Op maandag 30 juli 2007 09:37 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Geen idee, het is het Ricciotti ensemble.
+ Zwart wit vale kleuren misstaan niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef minolta het volgende:
+ Het zeer donkere zonlicht valt wel in mijn smaak.
Ik wil het wel eens in het groot zijn.
[afbeelding]
Zo, terug van vakantie, dus ff het topic door moeten lezenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
+ Zwart wit vale kleuren misstaan niet.
- Het standpunt doet me niet echt heel veel.
Even klikken:
[[url=http://xs317.xs.to/xs317/07312/Tsjechieklein.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |