Met mijn Canon A610quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Elefes het volgende:
[..]
Oeh mooi! Waarmee heb je deze foto gemaakt, en wat heb je (ongeveer) bewerkt?
Daar heb je wel een punt ja, had ik niet aan gedacht.Toch nog beter op letten de volgende keerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:07 schreef freud het volgende:
-voor mijn smaak een beetje saaie plaat. De lucht is niet zo veel met detail, omdat je belichting afgesteld is op het veld, maar met je vlakverdeling leg je de nadruk op de lucht. Met de weg had je meer kunnen doen qua compositie.
Lekkere kleuren, ook contrast in zijn bril is erg lekker. Maar beetje meer DOF (desnoods gesoept) was ook lekker geweest. Welke F stop had je daar? Ik heb buiten bijna alles op f8 gedaan, damn fel licht!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:51 schreef Marty26 het volgende:
@Darkminded.
+compo
- Kleuren vind ik niet echt mooi overkomen.. .beetje te geel... en te blauwe lucht...
[afbeelding]
Extrema afgelopen weekend. Toch wel weer leuk om een keer een gast te plaatsen ipv een mooie dame.
geen idee....... Kwam net binnen toen.. Dus zou ik thuis eens moeten checken... Let daar nooit zo op is altijd gewoon op gevoelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:40 schreef freud het volgende:
[..]
Lekkere kleuren, ook contrast in zijn bril is erg lekker. Maar beetje meer DOF (desnoods gesoept) was ook lekker geweest. Welke F stop had je daar? Ik heb buiten bijna alles op f8 gedaan, damn fel licht!
Whehehe, use the force loek!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
geen idee....... Kwam net binnen toen.. Dus zou ik thuis eens moeten checken... Let daar nooit zo op is altijd gewoon op gevoel![]()
Mooie foto, wel iets krap rond de ogen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef purplerose het volgende:
Hmm, Freud heeft me over kunnen halen om ook een keer te posten
Ben nog bekend aan het raken met me nieuwe camera Kodak C613 so be gentle
[afbeelding]
Done.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie foto, wel iets krap rond de ogen.
Lees je ook even de openingspost van dit topic? Anders wordt je foto overgeslagen.
Nee PR, ze bedoelt dat je commentaar moet geven op de vorige foto...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Done.
Ja, heb verschillende crops geprobeerd maar als ik maar een beetje meer ruimte gaf zag je alweer dingen op de foto die de foto onrustig zouden maken
Ja dat weet ik, zie mijn editsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef freud het volgende:
[..]
Nee PR, ze bedoelt dat je commentaar moet geven op de vorige foto...
Haha , nu je het zegt , had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:57 schreef tonja het volgende:
Het is net een kip met 2 paar ogen.
+ Schitterend scherp shot, mooie kleuren. Mooie compoquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:46 schreef DarkMinded het volgende:
plus: lekker kleurig , mooi scherp! Ook leuk om om de rand in een een toepasselijke kleur te maken, versterkt het zomerse sfeertje.
min: niks eigenlijk, kan het zo niet verzinnen.
mijn bijdrage van vandaag, onze kip Egbert (ja, van Eeeeeeeeegbeeeeeeert! )
[afbeelding]
+ leuk idee en die fles ziet er gaaf uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:16 schreef NoXxa het volgende:
[..]
+ Schitterend scherp shot, mooie kleuren. Mooie compo
- tja... euh.... Ik vind het kader niet zo. Kan eigenlijk niks te verbeteren verzinnen.
Ik ga eventjes vals spelen, deze is al iets ouder. Maar ik kwam em tegen en wilde em jullie niet onthouden.
Ik vind hem zelf leuk omdat het water de achtergrond ondersteboven weerspiegeld.
[afbeelding]
Wat een schatje, mooie pose. Maar iets onscherp.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef harley het volgende:
net tijdens nieuwe camera testen die ik eerst niet in orde vond (zie ander topic)
deze geschoten en vond hem erg netjes:
[afbeelding]
Mooi plaatje ElizabethR!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
harley
+ mooi scherp, leuke compositiehoek
- tweemaal je eigen reflectie, maar dat kan ook bijna niet anders met al dat chroom
Mijne, het was weer wattig
[afbeelding]
quote:
Wellicht dat je hem via adobe RGB hebt gedaan? Anders je digitaal negatief even als sRGB in Photoshop importeren. (geen idee overigens hoe je binnen fotoshop de kleurspace aanpast, iemand?)quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:44 schreef Dutch50 het volgende:
+ kinderen = altijd goed , mooi scherp
- misschien wat te flets, iets meer kleurverzadiging had gemogen
Bijdorp 25-7 (niet bewerkt, alleen resized)
[[url=http://xs317.xs.to/xs317/07304/leeuw.jpg]afbeelding][/url]
is helaas fletser dan origineel (...of mijn monitor klopt niet)
dank ..zapper Ik heb al eerder met aRGB en sRGB lopen knoeien en na eigen ondervinding en advies van anderen (nu ook van jou dus) alles op sRGB gezet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wellicht dat je hem via adobe RGB hebt gedaan? Anders je digitaal negatief even als sRGB in Photoshop importeren. (geen idee overigens hoe je binnen fotoshop de kleurspace aanpast, iemand?)
Adobe RGB wordt namelijk alleen door Safari ondersteund.
werd ff meegesleeptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Xilantof het volgende:
Dutch50: 't is in dit topic de bedoeling dat je 1 foto plaatst. Echt je paradepaardje van die dag.
Mocht je er meer willen posten kun je in 't centrale topic voor dierentuin foto's terecht of je open een show/testcase met een hele serie erin.
+ Mooi scherp plaatjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef tonja het volgende:
+ Houding van de leeuw
- Onderwerp teveel in het midden en een rommelige achtergrond.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |