Met mijn Canon A610quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Elefes het volgende:
[..]
Oeh mooi! Waarmee heb je deze foto gemaakt, en wat heb je (ongeveer) bewerkt?
Daar heb je wel een punt ja, had ik niet aan gedacht.Toch nog beter op letten de volgende keerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:07 schreef freud het volgende:
-voor mijn smaak een beetje saaie plaat. De lucht is niet zo veel met detail, omdat je belichting afgesteld is op het veld, maar met je vlakverdeling leg je de nadruk op de lucht. Met de weg had je meer kunnen doen qua compositie.
Lekkere kleuren, ook contrast in zijn bril is erg lekker. Maar beetje meer DOF (desnoods gesoept) was ook lekker geweest. Welke F stop had je daar? Ik heb buiten bijna alles op f8 gedaan, damn fel licht!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:51 schreef Marty26 het volgende:
@Darkminded.
+compo
- Kleuren vind ik niet echt mooi overkomen.. .beetje te geel... en te blauwe lucht...
[afbeelding]
Extrema afgelopen weekend. Toch wel weer leuk om een keer een gast te plaatsen ipv een mooie dame.
geen idee....... Kwam net binnen toen.. Dus zou ik thuis eens moeten checken... Let daar nooit zo op is altijd gewoon op gevoelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:40 schreef freud het volgende:
[..]
Lekkere kleuren, ook contrast in zijn bril is erg lekker. Maar beetje meer DOF (desnoods gesoept) was ook lekker geweest. Welke F stop had je daar? Ik heb buiten bijna alles op f8 gedaan, damn fel licht!
Whehehe, use the force loek!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
geen idee....... Kwam net binnen toen.. Dus zou ik thuis eens moeten checken... Let daar nooit zo op is altijd gewoon op gevoel![]()
Mooie foto, wel iets krap rond de ogen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef purplerose het volgende:
Hmm, Freud heeft me over kunnen halen om ook een keer te posten
Ben nog bekend aan het raken met me nieuwe camera Kodak C613 so be gentle
[afbeelding]
Done.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie foto, wel iets krap rond de ogen.
Lees je ook even de openingspost van dit topic? Anders wordt je foto overgeslagen.
Nee PR, ze bedoelt dat je commentaar moet geven op de vorige foto...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Done.
Ja, heb verschillende crops geprobeerd maar als ik maar een beetje meer ruimte gaf zag je alweer dingen op de foto die de foto onrustig zouden maken
Ja dat weet ik, zie mijn editsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:28 schreef freud het volgende:
[..]
Nee PR, ze bedoelt dat je commentaar moet geven op de vorige foto...
Haha , nu je het zegt , had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:57 schreef tonja het volgende:
Het is net een kip met 2 paar ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |