Heb de recaties er onder die niet relavant waren over geslagenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ sfeer
- beetje donker voor mijn gevoel, kan aan mijn monitor liggen maar de mensen op 't strand vallen volledig weg omdat 't zo donker is.
+ kleur, sinister/surrealistisch inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef klappernoot2000 het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in een juttersmuseum op Vlieland, een soort van kabouterlandschapje voor kinderen, met een sinister sfeertje er bij in ..
@SuperHarregarre:
+ Mooie dieptewerking en felle kleuren
- de beker had misschien beter een beetje gedraaid kunnen zijn ...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:43 schreef Vampier het volgende:
+ Lekker sfeertje
- Wat is het eigenlijk?
[afbeelding]
+ mooi beestje + kleuren komen mooi uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:43 schreef Vampier het volgende:
+ Lekker sfeertje
- Wat is het eigenlijk?
[afbeelding]
+ mooie symmetrie gezien in de foto! Leuk lijnenspelquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef krapula het volgende:
[..]
+ mooi beestje + kleuren komen mooi uit
- bovenzijde is wel erg krap gesneden
[afbeelding]
foto is al ietsjes ouder, maar ben er wel blij mee
+mooie kleurenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef Esto het volgende:
[..]
+ mooie symmetrie gezien in de foto! Leuk lijnenspel
- de foto staat wat scheef, zonde!
[afbeelding]
heel vet gedaan!!!! Echt vet!quote:
Is dit een kerk?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef krapula het volgende:
[..]
+ mooi beestje + kleuren komen mooi uit
- bovenzijde is wel erg krap gesneden
[afbeelding]
foto is al ietsjes ouder, maar ben er wel blij mee
What the f*ck is he doingquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
+mooie kleuren
-compositie niet zo interessant.
-vlaggenmast(?) paal is irritant
-je naam in de foto![]()
[afbeelding]
Ik vind hem mooiquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:49 schreef krapula het volgende:
[..]
Is een kerkje in Türkü, Finland. Hout van binnen, koper van buiten![]()
Ook die vind ik mooiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:51 schreef Falanx het volgende:
+ mooie lucht regel van derde netjes toegepast.
- de door mensen gemaakte dingen. zoals de paaljes en het huis. ik zou misschien zelfs ales onder de top van het huis eraf knippen. maar dan heb je weer extreem veel lucht.
mijn plaatje van gister. ook een landschapje maar dan anders.
[afbeelding]
+ Mooie geordende foto, perspectief is erg mooi bij al die identieke huizen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
+ Prachtige lucht en lekker scherp!
- Hierdoor valt mijn foto in het niet.
Stiekem van gisteren:
[afbeelding]
Mooie fotoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:51 schreef Falanx het volgende:
+ mooie lucht regel van derde netjes toegepast.
- de door mensen gemaakte dingen. zoals de paaljes en het huis. ik zou misschien zelfs ales onder de top van het huis eraf knippen. maar dan heb je weer extreem veel lucht.
mijn plaatje van gister. ook een landschapje maar dan anders.
[afbeelding]
+ Interessant onderwerpquote:Op zondag 8 juli 2007 14:54 schreef Roi het volgende:
Lieve foto, misschien had de achtergrond wat kleuriger/speelser gemogen. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
De Security Fence in Israel:
[afbeelding]
Over de foto hierhoven:quote:Op zondag 8 juli 2007 15:21 schreef digitalfrog het volgende:
Very nice sky.
It would have been even better from closer, where we could read some Herbrew or so to help situating the picture indeed. Still nice !
[afbeelding]
1. Ga je de vorige persoon nog beoordelen?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:33 schreef DennisQ het volgende:
Mijn zusje, gisteren getrouwd met (nu) mijn zwager Mark! Feli nog![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef Sugar het volgende:
1. Mooie kleuren.
2. Jammer dat de foto niet is uitgesneden rondom het paar. De rest leidt af, vind ik.
[afbeelding]
+ clean en scherpquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef NoXxa het volgende:
Ik vind die van Sugar ook erg zielig.
@ ElizabethR
+ Mooi beestje, je ziet idd goed zijn schutkleur.
- De foto is niet scherp, compositie zou ik anders gedaan hebben. Je onderwerp komt niet goed naar voren.
Gisteren gemaakt op een bruiloft. Bellen blazen in je ranja!
[afbeelding]
Zal denk ik niet echt op prijs gesteld worden. Andere foto's staan veel meer mensen op dus dit was de beste.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ clean en scherp
- achtergrond is echt jammer... volgende keer die stomme mensen wegsturen![]()
Ow?? Echt?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef NoXxa het volgende:
.
compositie zou ik anders gedaan hebben. Je onderwerp komt niet goed naar voren.
Aardig familiekiekje.quote:Gisteren gemaakt op een bruiloft. Bellen blazen in je ranja!
[afbeelding]
Je hoeft niet zo uit de hoogte te doen hoor, ElizabethR. Natuurlijk is het vervelend als dit topic verzandt in een soort familiefotoalbum maar je kunt dat ook op andere manieren laten blijken. Zonderquote:Op zondag 8 juli 2007 23:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow?? Echt?
![]()
Ik heb 15 minuten achter het kreng aangehobbeld, hij wilde namelijk niet luisteren toen ik zei dat ie anders moest gaan staan![]()
[..]
Aardig familiekiekje.
+ Goede foto, mooi scherpte diepte. Kan er technisch gezien weinig op aanmerken.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef NoXxa het volgende:
Ik vind die van Sugar ook erg zielig.
@ ElizabethR
+ Mooi beestje, je ziet idd goed zijn schutkleur.
- De foto is niet scherp, compositie zou ik anders gedaan hebben. Je onderwerp komt niet goed naar voren.
Gisteren gemaakt op een bruiloft. Bellen blazen in je ranja!
[afbeelding]
//edit:quote:Op zondag 8 juli 2007 23:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik doe helemaal niet uit de hoogte, ik doe sarcastisch!
Noxxa zegt namelijk dat de compomsitie niet goed is en dat het onderwerp niet goed naar voren komt. Waarom denk je dat ik het over schutkleur had? Uiteraard komt het niet goed naar voren, dat is juist de bedoeling van de foto!! Naast het blaadje valt ie bijna weg. Schutkleur.
En een krekel manipuleer je niet echt in 'goede composties', omdat die een beetje springen enzo als je in de buurt komt. Ik vond de opmerking over compositie en het niet goed naar voren komen dan ook regelrechte kul!
En die foto van dat jongetje met het glas drinken is toch een aardig familiekiekje?
+ Scherpte (ik neem aan dat dat ding in beweging was) en lekker ook die kleurcombinatie van geel met die lichtblauwe luchtquote:Op maandag 9 juli 2007 11:36 schreef KD-fotografie het volgende:
loehoes.
+++ model, schergrond, scherpte.
- het model zelf zou iets lichter mogen.
Op de kermis gemaakt, 2 mensen in zo'n schietbal.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef KD-fotografie het volgende:
SH, die was idd in beweging, ging verdomde hard dat ding.
Over jouw foto
+ de kleur, mooie kleurweergave
-, ik had nog iets meer van de tak meegenomen, dit is het net niet.
Beetje een snapshotje, kyara.
[afbeelding]
+ ik vind het ook een geweldige foto! Prachtige kat bovendien, En die focus is magnifiek. Echt een heel goede foto.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:47 schreef kvdv het volgende:
[..]
![]()
Wow, supermooie foto!!! Voornamelijk doordat hij zo soft oogt... dit maakt de kat/poes nog aaibaarder.
Ik vind hem geweldig![]()
+ Hele mooie foto! Met die paarde op de voorgrond geeft het een hele wilde ongerepte indruk. Schitterende kleuren, mooi landschap en een nog veel mooiere lucht!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:23 schreef ElizabethR het volgende:
KD, wat hij zegt!!!
[..]
+ ik vind het ook een geweldige foto! Prachtige kat bovendien, En die focus is magnifiek. Echt een heel goede foto.
- Ja echt niet!!
Mijne: Uitbuiken....
[afbeelding]
+ Interessante wolkenformatie, silhouet van trein vind ik erg mooi zo tegen de lichte lage zijde van de lucht. De vorm van de wolk lijkt ook een beetje op een aanstormende koploper.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:41 schreef NoXxa het volgende:
[..]
+ Hele mooie foto! Met die paarde op de voorgrond geeft het een hele wilde ongerepte indruk. Schitterende kleuren, mooi landschap en een nog veel mooiere lucht!
- Ik kan ze niet ontdekken...
Gisteren avond gemaakt, nadien kwam ik erachter dat er stof op de lens zat :|
[afbeelding]
+ Wageningen-hoog met een hoog Frans gehalte. Lijkt eerder alsof je ergens richting het zuiden rijdt en tussendoor gestopt bent. Road-trip-achtig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef martijn877 het volgende:
@SuperHarregarre
Aparte foto. De wolkenpartij heeft een mooie dieptewerking, ik mis alleen wat contrast/helderheid in het geheel
Mijn foto:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt in Wageningen-hoog.
't Was idd een soort road-tripquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ Wageningen-hoog met een hoog Frans gehalte. Lijkt eerder alsof je ergens richting het zuiden rijdt en tussendoor gestopt bent. Road-trip-achtig.![]()
- Geen idee. De flat in de achtergrond is misschien net wat minder.
Idd een franse foto! Soep die flat er ff uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef martijn877 het volgende:
@SuperHarregarre
Aparte foto. De wolkenpartij heeft een mooie dieptewerking, ik mis alleen wat contrast/helderheid in het geheel
Mijn foto:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt in Wageningen-hoog.
Martijn877:quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef martijn877 het volgende:
Haha, vond de flat wel een grappig detail bij zo'n plaatje![]()
Maar vooruit, hier zonder flatje
[afbeelding]
Is het ookquote:
Coolquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:46 schreef Marty26 het volgende:
ElizabethR
+lijkt wel buitenland.
- Kleuren
[afbeelding]
Vraag me af of het hier echt past... Aangezien het zwaar bewerkt is etc... maar het hele over the top verhaal dat hoort dus... en nee het hoeft dus niet echt te lijken
Het is denk ik mooier om evt. wat dichterbij te gaan, en sowieso de achtergrond onscherp te hebben zodat de focus helemaal op de spinnenwebben ligt. Wat een mooie omgeving daarquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
Saffier
+ Heel lieve foto. Oma is duidelijk iets aan het uitleggen wat op straat te zien is. Mooi moment!
- Hij is wat aan de donkere kant, en jammer dat we oma's hand niet zien die wijst, of het gordijn opzij houdt.
Mijne, webjes, heel zwaar van de dauw
[afbeelding]
Je hebt gelijk, had ik niet bij nagedachtquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:38 schreef Elefes het volgende:
[..]
Het is denk ik mooier om evt. wat dichterbij te gaan, en sowieso de achtergrond onscherp te hebben zodat de focus helemaal op de spinnenwebben ligt.
Mooi plaatje!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:46 schreef Marty26 het volgende:
ElizabethR
+lijkt wel buitenland.
- Kleuren
[afbeelding]
Vraag me af of het hier echt past... Aangezien het zwaar bewerkt is etc... maar het hele over the top verhaal dat hoort dus... en nee het hoeft dus niet echt te lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |