gave foto! wat waren ze precies aan het doen? Misschien jammer dat je niet gefocust had op de springer...quote:Op zondag 22 juli 2007 01:03 schreef digitalfrog het volgende:
+nice model
+nice shades of gray - very soft
- the tattoo should be less visible, or show completely
[afbeelding]
+ geweldige kleuren en reflectiequote:Op zondag 22 juli 2007 13:49 schreef sgoldie het volgende:
[..]
gave foto! wat waren ze precies aan het doen? Misschien jammer dat je niet gefocust had op de springer...
hier mijn fototje...paar dagen terug gemaakt met mooie sunset
[afbeelding]
Probeer wat meer met je compositie te spelen. Nu staat het onderwerp (de windmolen) wel erg in het midden, vaak is het mooier om het onderwerp uit het midden te plaatsen. Je zou bijvoorbeeld wat meer landschap er bij kunnen nemen door links meer ruimte te nemen en een liggend beeld te gebruiken.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:35 schreef Igen het volgende:
En het balkon links-onder valt een beetje uit de toon. Maar verder heel erg mooi!
Vandaag heb ik een foto gemaakt van groene energie:
[afbeelding]
+ Erg mooi macro shot, hij komt erg goed naar voren. Dof is precies klein genoeg om de voor pootjes en het koppie scherp te hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:08 schreef Kremers het volgende:
+ Groen komt er goed uit.
- Ik weet niet goed waar ik naar moet kijken.
Mijne:
[afbeelding]
Mooi, alleen heb ik het gevoel dat 'ie een beetje schuin staat.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Casemodders het volgende:
De Foto:
[afbeelding]
Groter formaat & exif info Volgt!
* Wordt zodra ik heb bijgewerkt opnieuw geplaatst.
Oh, wat jammer. Het was een mooie plaat.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Casemodders het volgende:
+ Lekkere licht inval in de wolken
- echter weet ik niet waar ik nou precies naar moet kijken t is foto van de lucht...
-----
Wegens auteursrechten verwijderd! Zie volgende sites.
http://www.indymedia.be/en/node/1590
http://forum.belgiumdigital.com/archive/in...p/t-119321.html (reactie 18)
Helaas!
Groetjes,
Maurice Mikkers
Ik kom ook net kijken in de fotografie,, ha, ca uhm een week ofzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:37 schreef tonja het volgende:
+ lekker symmetrisch en mooi licht
- dat gele ding links stoort.
(eigenlijk vind ik dat ik mijn bek moet houden, want ik kom net kijken in de fotografie)
[afbeelding]
+ het detail goed gezien, aandacht word netjes getrokken door brandmelder, de ketting die er aan hangt met het " hamertje" maakt de foto " spannend" omdat het de saaie rechte lijnen breekt maar niet geheel in beeld is.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:08 schreef dazzled het volgende:
[..]
Ik kom ook net kijken in de fotografie,, ha, ca uhm een week ofzo.
+ lekker paars,![]()
- oefenfoto. (denk ik)
[afbeelding]
+ Somber omgeving.
- om eerlijk te zijn geen idee. Gister voor het eerst zulke foto's gemaakt. Hij is ook niet al te scherp volgens mij.
@PKfotografie:quote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
+ het detail goed gezien, aandacht word netjes getrokken door brandmelder, de ketting die er aan hangt met het " hamertje" maakt de foto " spannend" omdat het de saaie rechte lijnen breekt maar niet geheel in beeld is.
- het lijkt een beetje op een urban foto maar daarvoor is het contrast wat te zacht. had in de bewerking wel wat meer aan de schuifjes getrokken mogen worden.
[afbeelding]
Oeh mooi! Waarmee heb je deze foto gemaakt, en wat heb je (ongeveerquote:
Ja helaas, Maar ik ga er wel wat op vinden heb hem namelijk speciaal gemaakt voor mijn portfolio ging weekendje brussel naast de gezelligheid en het ontdekken van de stad was het hoofddoel fotograferen van dit Monument. Echter kwam ik na het plaatsen van deze foto op internet er al snel achter door een mede fotograaf dat dit niet is toegestaan...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt triest die regeling met gebouwen.Schurkenstreken, dat zijn het. Dan wil ik trouwens het Atomium aanklagen voor het belemmeren van het uitzicht en vervuiling van de openbare ruimte.
![]()
Waarschijnlijk zit er zo'n kansloze piemel hier in FOT rond te neuzen om te kijken of er toevallig een plaatje van een beschermd gebouw tussen zit.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |