abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juli 2007 @ 13:49:39 #176
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_51716319
quote:
Op zondag 22 juli 2007 01:03 schreef digitalfrog het volgende:
+nice model
+nice shades of gray - very soft

- the tattoo should be less visible, or show completely

[afbeelding]
gave foto! wat waren ze precies aan het doen? Misschien jammer dat je niet gefocust had op de springer...

hier mijn fototje...paar dagen terug gemaakt met mooie sunset
  zondag 22 juli 2007 @ 13:58:24 #177
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_51716570
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:49 schreef sgoldie het volgende:

[..]

gave foto! wat waren ze precies aan het doen? Misschien jammer dat je niet gefocust had op de springer...

hier mijn fototje...paar dagen terug gemaakt met mooie sunset
[afbeelding]
+ geweldige kleuren en reflectie
- gebouw net iets schuin...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51717899
En het balkon links-onder valt een beetje uit de toon. Maar verder heel erg mooi!

Vandaag heb ik een foto gemaakt van groene energie:
pi_51718877
+ Groen komt er goed uit.
- Ik weet niet goed waar ik naar moet kijken.

Mijne:
pi_51718920
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:35 schreef Igen het volgende:
En het balkon links-onder valt een beetje uit de toon. Maar verder heel erg mooi!

Vandaag heb ik een foto gemaakt van groene energie:
[afbeelding]
Probeer wat meer met je compositie te spelen. Nu staat het onderwerp (de windmolen) wel erg in het midden, vaak is het mooier om het onderwerp uit het midden te plaatsen. Je zou bijvoorbeeld wat meer landschap er bij kunnen nemen door links meer ruimte te nemen en een liggend beeld te gebruiken.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_51726547
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:08 schreef Kremers het volgende:
+ Groen komt er goed uit.
- Ik weet niet goed waar ik naar moet kijken.

Mijne:
[afbeelding]
+ Erg mooi macro shot, hij komt erg goed naar voren. Dof is precies klein genoeg om de voor pootjes en het koppie scherp te hebben.
- Ik hou mijn hoofd schuin om hem goed te bekijken, is de foto verticaal gemaakt of heb je hem gekanteld.

Gisteren avond tussen de buien door.
pi_51728628
Verticaal geschoten
pi_51745556
+ Lekkere licht inval in de wolken
- echter weet ik niet waar ik nou precies naar moet kijken t is foto van de lucht...

-----
Wegens auteursrechten verwijderd! Zie volgende sites.

http://www.indymedia.be/en/node/1590
http://forum.belgiumdigital.com/archive/in...p/t-119321.html (reactie 18)

Helaas!

Groetjes,
Maurice Mikkers

[ Bericht 19% gewijzigd door Casemodders op 23-07-2007 15:30:27 ]
Canon*
  maandag 23 juli 2007 @ 13:37:56 #184
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_51745983
+ lekker symmetrisch en mooi licht
- dat gele ding links stoort.

(eigenlijk vind ik dat ik mijn bek moet houden, want ik kom net kijken in de fotografie)

[ Bericht 8% gewijzigd door tonja op 23-07-2007 13:54:42 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 23 juli 2007 @ 13:38:05 #185
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_51745988
ik vind het een wereldse plaat casemodders!!!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_51748413
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Casemodders het volgende:

De Foto:
[afbeelding]
Groter formaat & exif info Volgt!

* Wordt zodra ik heb bijgewerkt opnieuw geplaatst.
Mooi, alleen heb ik het gevoel dat 'ie een beetje schuin staat.
  maandag 23 juli 2007 @ 16:38:10 #187
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_51752090
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef Casemodders het volgende:
+ Lekkere licht inval in de wolken
- echter weet ik niet waar ik nou precies naar moet kijken t is foto van de lucht...

-----
Wegens auteursrechten verwijderd! Zie volgende sites.

http://www.indymedia.be/en/node/1590
http://forum.belgiumdigital.com/archive/in...p/t-119321.html (reactie 18)

Helaas!

Groetjes,
Maurice Mikkers
Oh, wat jammer. Het was een mooie plaat.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 23 juli 2007 @ 17:08:10 #188
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_51753198
quote:
Op maandag 23 juli 2007 13:37 schreef tonja het volgende:
+ lekker symmetrisch en mooi licht
- dat gele ding links stoort.

(eigenlijk vind ik dat ik mijn bek moet houden, want ik kom net kijken in de fotografie)

[afbeelding]
Ik kom ook net kijken in de fotografie,, ha, ca uhm een week ofzo.

+ lekker paars,
- oefenfoto. (denk ik)

+ Somber omgeving.
- om eerlijk te zijn geen idee. Gister voor het eerst zulke foto's gemaakt. Hij is ook niet al te scherp volgens mij.
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_51753295
Echt triest die regeling met gebouwen. Schurkenstreken, dat zijn het. Dan wil ik trouwens het Atomium aanklagen voor het belemmeren van het uitzicht en vervuiling van de openbare ruimte.

Waarschijnlijk zit er zo'n kansloze piemel hier in FOT rond te neuzen om te kijken of er toevallig een plaatje van een beschermd gebouw tussen zit.
pi_51753815
Capitalism at it's best
pi_51755073
quote:
Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Kremers het volgende:
Verticaal geschoten
Ik heb niks gezegd!
  maandag 23 juli 2007 @ 20:22:46 #192
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_51759371
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:08 schreef dazzled het volgende:

[..]

Ik kom ook net kijken in de fotografie,, ha, ca uhm een week ofzo.

+ lekker paars,
- oefenfoto. (denk ik)

[afbeelding]

+ Somber omgeving.
- om eerlijk te zijn geen idee. Gister voor het eerst zulke foto's gemaakt. Hij is ook niet al te scherp volgens mij.
+ het detail goed gezien, aandacht word netjes getrokken door brandmelder, de ketting die er aan hangt met het " hamertje" maakt de foto " spannend" omdat het de saaie rechte lijnen breekt maar niet geheel in beeld is.

- het lijkt een beetje op een urban foto maar daarvoor is het contrast wat te zacht. had in de bewerking wel wat meer aan de schuifjes getrokken mogen worden.

pi_51763497
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

+ het detail goed gezien, aandacht word netjes getrokken door brandmelder, de ketting die er aan hangt met het " hamertje" maakt de foto " spannend" omdat het de saaie rechte lijnen breekt maar niet geheel in beeld is.

- het lijkt een beetje op een urban foto maar daarvoor is het contrast wat te zacht. had in de bewerking wel wat meer aan de schuifjes getrokken mogen worden.

[afbeelding]
@PKfotografie:
+Mooi het accent gelegd op het gezicht m.b.v. de belichting. Ook kleuren en contrast zijn prima.
-De schaduw op de achtergrond geeft een wat onrustig geheel aan de foto en haar schouderblad lijkt uit te steken. Daarnaast vraag ik me af waar ze nou naar kijkt

FOK!fotograaf maandag 23 juli 2007 @ 22:07:14 #194
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51764212
@PKfotografie: ik zou meer contrast doen tussen de donkeren en lichte delen. Je verschil in belichting is me iets te subtiel. Mag wel wat meer overtrokken om het effect te versterken.

@martijn 877:
+lekkere kleuren en frisse uitstraling
-voor mijn smaak een beetje saaie plaat. De lucht is niet zo veel met detail, omdat je belichting afgesteld is op het veld, maar met je vlakverdeling leg je de nadruk op de lucht. Met de weg had je meer kunnen doen qua compositie.

Mijn plaatje: JunkieXL op Extrema.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_51764258
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef martijn877 het volgende:

[afbeelding]
Oeh mooi! Waarmee heb je deze foto gemaakt, en wat heb je (ongeveer ) bewerkt?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_51769856
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt triest die regeling met gebouwen. Schurkenstreken, dat zijn het. Dan wil ik trouwens het Atomium aanklagen voor het belemmeren van het uitzicht en vervuiling van de openbare ruimte.

Waarschijnlijk zit er zo'n kansloze piemel hier in FOT rond te neuzen om te kijken of er toevallig een plaatje van een beschermd gebouw tussen zit. [afbeelding]
Ja helaas, Maar ik ga er wel wat op vinden heb hem namelijk speciaal gemaakt voor mijn portfolio ging weekendje brussel naast de gezelligheid en het ontdekken van de stad was het hoofddoel fotograferen van dit Monument. Echter kwam ik na het plaatsen van deze foto op internet er al snel achter door een mede fotograaf dat dit niet is toegestaan...

- Onder bepaalde voorwaardes: indien de foto's worden overgenomen in het kader van privé-gebruik. Bv. toeristen die foto's van het Atomium maken en later gebruiken voor privé-doeleinden (vakantie-album, weblogs die slechts toegankelijk zijn voor bepaalde gebruikers , enz.).

Dus ik mag hem plaatsen echter mag hij niet voor ieder toegankelijk zijn! dus online zetten (gebleurd/mozaïek en zodra iemand origineel wil zien klik voor groter formaat en dan ww en username invullen) tenminste dit lijkt mij een goede optie hoop dat dit wel kan.

Zo niet dan maar verwijderen, zodra ik een waarschuwing krijg.

[ Bericht 18% gewijzigd door Casemodders op 24-07-2007 00:25:24 ]
Canon*
  dinsdag 24 juli 2007 @ 00:17:54 #197
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_51769884
Freud, ik ga geen negatief punt noemen, ik vind het gewoonweg een mooie foto.

de mijne van vandaag, 1 van de gekko's.

pi_51770026
@ KD-fotografie
Plus: Lekkere kleuren ,scherp, erg mooie plaat gewoon. Leuk, zo een fotogeniek model in huis
Min: Kan ik niet zo snel vinden, mischien net ietsje minder DOF zodat het pootje er net iets scherper opstaat , maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn van mijn kant.

Mijn bescheiden bijdrage voor vandaag en ook van vandaag gisteravond, ik probeer om ook snachts de camera een beetje onder de knie te krijgen:

Graag jullie commentaar, verkleinen is deze keer iig beter gelukt.
pi_51771404
+belichting erg goed gedaan, sfeervol al is 't misschien jammer dat er links niet nog een lantaarnpaal was met een dito stervormig lichtpunt.
- denk dat het aan de verkleining ligt, maar hij lijkt niet helemaal scherp. Misschien net ietsje pietsje bewogen. Neem aan dat je een statief hebt gebruikt, dus ik denk dat het de verkleining is.
pi_51771646
Dank voor je commentaar, heb wel statief gebruikt, ik denk dat het komt doordat het me nog niet altijd even goed lukt om handmatig scherp te stellen in het donker , zoeker van 350 d is nogal klein.Volgende keer toch maar weer AF gebruiken.
Over punt 1, ik zal morgen de gemeente even mailen dat ze er eentje bij zetten , maar zonder gekheid ik snap je punt, goed idee inderdaad, volgende keer ga ik erop letten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')