quote:Op zondag 1 juli 2007 13:48 schreef geenaam het volgende:
SepoIk ging écht niet de 300e posten. Ik haat nieuwe topics openen.
Weet je zeker dat je niet stiekem een kloon van mijn vriend bentquote:Op zondag 1 juli 2007 13:44 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ze ergert zich wel eens jaDan wil ze mijn haren gaan doen met haarlak enz..
Vind ik net te ver gaan..
Ik mag ook niet naar de kapper van haar (alsof ik me daar iets van aantrek) want ze wil dat ik het wat langer laat groeien..
Het is al aardig lang dus ik ga volgende week gewoon even langs de kapper..
voor mannen?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet stiekem een kloon van mijn vriend bent![]()
Lang haar is
Lang haar isquote:Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lang haar is
heb je een vriend B.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lang haar is
Floppy hair googelen. Dat is echtquote:Op zondag 1 juli 2007 13:51 schreef geenaam het volgende:
[..]
Lang haar isJe kan er niks mee en het hangt alleen maar in je gezicht. Meest irritante is als ik bijvoorbeeld moet trainen wanneer het hard regent.. Pfff, dan kan ik mijn haren uit gaan wringen.
Nee dat doen we nietquote:Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Moeten we deze nu spammen?
ah toeoeoe? waarom niet :pquote:
jaquote:Op zondag 1 juli 2007 13:52 schreef Etcetera het volgende:
is dat dezelfde als van een tijdje terug waar je niets over wilde zeggen?
Over een half uur kun je ook lerenquote:Op zondag 1 juli 2007 13:53 schreef Etcetera het volgende:
oh een uur gaan we niet redden trouwens
ik denk dat als soemp, Tim en Nem enzo er bij zijn het wel luktmaar moet nu leren
waarom nietquote:
was eerste hit floppy hairquote:
Dan mag je langskomenquote:Op zondag 1 juli 2007 13:53 schreef geenaam het volgende:
[afbeelding]
Floppy hair..
Dan is mijn haar misschien nog wel iets langer..![]()
ja maar ik leer al minder dan ik zou moetenquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan mag je langskomen
Nah, toch maar niet
als we na 20 min 150 posts hebben kan het wel lukkenquote:Op zondag 1 juli 2007 13:54 schreef geenaam het volgende:
60 minuten kan precies lukkenWe zitten nu goed op schema..
Hij is lief, leuk, aardig, langer dan ik (belangrijk), blond en van mijquote:Op zondag 1 juli 2007 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waarom nietmaakt me niet zoveel uit hoor
maar ben nieuwsgierig
Nou, precies, dat beetje minderquote:Op zondag 1 juli 2007 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar ik leer al minder dan ik zou moeten
zo, heb jij hem even goed afgerichtquote:Op zondag 1 juli 2007 13:55 schreef Etcetera het volgende:
mijn vriend gaat zelf wel naar de kapper als het hem te lang wordt
ah, onafhankelijkheidquote:Op zondag 1 juli 2007 13:55 schreef Etcetera het volgende:
mijn vriend gaat zelf wel naar de kapper als het hem te lang wordt
Ben jij zo lang dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij is lief, leuk, aardig, langer dan ik (belangrijk), blond en van mij
SV wat?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:55 schreef Etcetera het volgende:
snappen julliie hoe je letters kunt maken met SVGS
iddquote:Op zondag 1 juli 2007 13:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij is lief, leuk, aardig, langer dan ik (belangrijk), blond en van mij
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:55 schreef Etcetera het volgende:
snappen julliie hoe je letters kunt maken met SVGS
Scalable Vector Graphicsquote:
1,83 en tsjaquote:Op zondag 1 juli 2007 13:56 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ben jij zo lang dan?![]()
En je weet natuurlijk nooit wat hij in zijn vrije tijd doet..
quote:
quote:
Mijn vorige was 2 cm kleinerquote:Op zondag 1 juli 2007 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iddhet kan wel hoor een langer meisje maar ikv ind het altijd een beetje maf staan
wel zielig voor kleine jongens trouwens
waar ken je 'm van
die heeftie niet meerquote:Op zondag 1 juli 2007 13:56 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ben jij zo lang dan?![]()
En je weet natuurlijk nooit wat hij in zijn vrije tijd doet..
Kut, ik ook..quote:
gewoon... duidelijkquote:Op zondag 1 juli 2007 13:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn vorige was 2 cm kleiner
van gewoon..
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:57 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, heb de hele verzameling van Dire Straits gedownload - heerlijke zondagmiddag relax muziek
nog ff jaquote:Op zondag 1 juli 2007 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon... duidelijkdat blijft dus een mysterie
als je doelbewust een FOK!ster als vriendin wilt hebben weet ik wel bij wie je moet zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 13:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kut, ik ook..Nu maak ik geen kans meer.. (deed ik toch al niet
)
Viswijfjequote:Op zondag 1 juli 2007 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je doelbewust een FOK!ster als vriendin wilt hebben weet ik wel bij wie je moet zijn
viel toch wel mee, 2 weken geleden?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga dinsdag naar de kapper. Het begint aardig lang te worden - maar nog niet zo'n krullebol als toen m'n avatar-foto werd genomen
Ik heb niet zo veel geld Breezers in huis.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je doelbewust een FOK!ster als vriendin wilt hebben weet ik wel bij wie je moet zijn
Zo, dat is nogal watquote:Op zondag 1 juli 2007 13:59 schreef iamredleader het volgende:
Asmo stuurde net een SMS-je - is 'ie voor een paar dagen naar Israelzomaar, zonder mij te vragen
![]()
ben nieuwsgierigquote:
moettie toestemming hebben danquote:Op zondag 1 juli 2007 13:59 schreef iamredleader het volgende:
Asmo stuurde net een SMS-je - is 'ie voor een paar dagen naar Israelzomaar, zonder mij te vragen
![]()
quote:
Dat had ik laast ook, ja! Zo lastig als je dat op je voeten hebt. Lopen gaat gewoon een stuk moeilijker, maar ik kreeg een zalfje van de dokter en toen ging het gelukkig wel weer.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Cras cursus velit eu purus. Aenean mattis. Suspendisse commodo, purus vitae imperdiet bibendum, magna tortor gravida magna, nec gravida leo lacus quis sem. Curabitur risus. Donec luctus, turpis vitae congue sagittis, purus tellus mattis erat, eu porta eros pede non tortor. Donec porta pellentesque massa. Donec auctor tristique lectus. Nulla scelerisque sapien eu massa. Mauris aliquam. Pellentesque euismod massa ac tellus. Duis lacus risus, dignissim quis, rutrum ut, rutrum vel, orci. Phasellus a enim. Aliquam dui dolor, dapibus eget, rutrum at, ornare nec, pede. Nunc ultrices faucibus urna.
Generated 1 paragraph, 96 words, 655 bytes of Lorem Ipsum
Ja, 2 weken geleden was het nog niet zo lang. Inmiddels heb ik nekhaar als een wolf, en een krullebol als een schaapquote:
jammer voor jequote:Op zondag 1 juli 2007 13:59 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel geld Breezers in huis.![]()
als je een paar uur geduld hebt, zou ik het voor je kunnen vertalen.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Cras cursus velit eu purus. Aenean mattis. Suspendisse commodo, purus vitae imperdiet bibendum, magna tortor gravida magna, nec gravida leo lacus quis sem. Curabitur risus. Donec luctus, turpis vitae congue sagittis, purus tellus mattis erat, eu porta eros pede non tortor. Donec porta pellentesque massa. Donec auctor tristique lectus. Nulla scelerisque sapien eu massa. Mauris aliquam. Pellentesque euismod massa ac tellus. Duis lacus risus, dignissim quis, rutrum ut, rutrum vel, orci. Phasellus a enim. Aliquam dui dolor, dapibus eget, rutrum at, ornare nec, pede. Nunc ultrices faucibus urna.
Generated 1 paragraph, 96 words, 655 bytes of Lorem Ipsum
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:00 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat had ik laast ook, ja! Zo lastig als je dat op je voeten hebt. Lopen gaat gewoon een stuk moeilijker, maar ik kreeg een zalfje van de dokter en toen ging het gelukkig wel weer.![]()
Kijk, op msn zou ik er EVENTUEEL over willen praten, maar daar doe je niet aanquote:Op zondag 1 juli 2007 14:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben nieuwsgierigwil foto's enzo
[..]
moettie toestemming hebben dan
[..]he shoots, he scoooores!
Dat is op zich wel zo netjes jaquote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, maar hij had z'n beste maat wel even kunnen laten weten dattie weggaat![]()
ik heb soemp op m'n msnquote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, op msn zou ik er EVENTUEEL over willen praten, maar daar doe je niet aan
spammerdespamquote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en toen zaten we al zowat aan pagina 3!
dat heeft hij ook gedaan met een smsjequote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, maar hij had z'n beste maat wel even kunnen laten weten dattie weggaat![]()
van wanneer tot wanneer heb je ze?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb soemp op m'n msnkan jij er ook nog wel bij
maar dat moet dan denk ik wel later anders gaat m'n tentamen de mis in
http://www.lipsum.com/
Maar je kan alles zeggen hoor in de AKQ SC.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, op msn zou ik er EVENTUEEL over willen praten, maar daar doe je niet aan
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat heeft hij ook gedaan met een smsje
heb nog 1 tentamen, morgen, en dan officieel niks meerquote:
er zijn toch echt dingen die ik hier ook niet neerzet hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef geenaam het volgende:
[..]
Maar je kan alles zeggen hoor in de AKQ SC.![]()
Post maar wat foto's van je floppy-hair-vriend
http://www.torrentz.com/search?q=hans+zimmerquote:Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef iamredleader het volgende:
Ben nu naarstig op zoek naar meer muziek van Hans Zimmer, en ook van Battlestar Galactica. Helaas geen seeders (aanbieders) op bittorrent
Dat floppy hair duurt nog wel ff. Staat hem ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef geenaam het volgende:
[..]
Maar je kan alles zeggen hoor in de AKQ SC.![]()
Post maar wat foto's van je floppy-hair-vriend
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
http://www.torrentz.com/search?q=hans+zimmer
bijna vakantie dusquote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb nog 1 tentamen, morgen, en dan officieel niks meer
maar moet nog wat dingen herkansen en inleverenplanning is om dat allemaal volgende week te doen maar hangt niet helemaal van mij af want het is deels groepswerk
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er zijn toch echt dingen die ik hier ook niet neerzet hoor
en hij dus eventueel ookquote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Etcetera het volgende:
al is dat alleen al omdat de hele wereld dit kan lezen
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ff gechecked. Heb niets van H Zimmer in m'n collectie
Ik zie hetquote:Op zondag 1 juli 2007 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
maar MSN staat bij mij even uit. M'n vrouw heeft MSN wel aanstaan
![]()
Gelukkig is een uur zo om!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:06 schreef iamredleader het volgende:
Moet nog stofzuigen en dweilen, mensen, dus dit topic moet heel snel vol! Anders kan ik niet weg!
* iamredleader luistert al de hele dag naar Dire Straits *quote:Op zondag 1 juli 2007 14:06 schreef B.ertha het volgende:
Speaking of which, het is zo stil hier, tijd voor muziek!
Mika en Daan slapen en die ander, die zit thuisquote:Op zondag 1 juli 2007 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe is het met je drie scheetjes?![]()
Ik zet nu de heer Zimmer maar eens aanquote:Op zondag 1 juli 2007 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader luistert al de hele dag naar Dire Straits *
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, en ik denk dat het minder dan een half uur nodig heeft om dit topic vol te krijgen![]()
Als je alles quote, ben je ook snel, dat is net lang genoeg om geen foutmelding te krijgenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik speel een beetje vals... heb de laptop op schoot, en ben tegelijk op de computer aan het postendan kun je sneller achter mekaar posten, en m'n pc is sowiezo vreselijk traag....
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
uhh, hij begint met He's a pirate en daarna de rest
Heb alleen van POTC
Dat lukt je welquote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
maar bijna vakantie idd
moet alleen nog steeds een stageplek regelen (vóór 12 juli)
mannenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
sorry, even telefoon van PhysicsRules
![]()
Nooit de hoop opgeven!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:11 schreef B.ertha het volgende:
Dat redden we noooooooooooit!
pruttelpruttel, tijd voor koffiequote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
prutprutprutprut
telefoon op schouder, onder oor klemmen en typen maarquote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
sorry, even telefoon van PhysicsRules
![]()
Sterk staaltje multitasken, dat is wat wij nodig hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mannengewoon doorposten en bellen tegelijk is te moeilijk
Dat probeerde ik, en toen viel de laptop bijnaquote:Op zondag 1 juli 2007 14:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
telefoon op schouder, onder oor klemmen en typen maar
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sterk staaltje multitasken, dat is wat wij nodig hebben
Dat ene topic dat vol was in 4 minuten, volgens mij waren dat 300 verschillende usersquote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat een topic pas echt snel volkomt als je met een wat grotere groep bent. Denk maar eens hoeveel sneller dit zou gaan als MaJo, PhysicsRules en Nembrionic zouden meeposten
wil je ook een bakkie koffie?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb wel dorst.
Peptalk voor mezelf: Nee, B, je kunt het, even doorzetten!
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat probeerde ik, en toen viel de laptop bijna![]()
andere tafel. Heb je vast wel. Of bij de tv, kun je nog meer tegelijkertijdquote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar staat het toetsenbord van de computer...
en ging over voetbalquote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ene topic dat vol was in 4 minuten, volgens mij waren dat 300 verschillende users
Hehe, tsjonge jonge jonge...quote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nounou poepoe
I agree. Ik zet hier niet mijn echte naam neer, en een foto zal je al helemaal nooit vinden. Ben gesteld op privacy..quote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er zijn toch echt dingen die ik hier ook niet neerzet hoor
Daar heb je wel weer gelijk in... en dit is ook een hele prestatie!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ene topic dat vol was in 4 minuten, volgens mij waren dat 300 verschillende users
Ja, maar dan kan ik weer niet bij de gewone computer om daar te postenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
andere tafel. Heb je vast wel. Of bij de tv, kun je nog meer tegelijkertijd
eerste hitquote:Op zondag 1 juli 2007 14:18 schreef geenaam het volgende:
[..]
I agree. Ik zet hier niet mijn echte naam neer, en een foto zal je al helemaal nooit vinden. Alhoewel, als je op internet geenaam intikt zie je gelijk mijn echte naam + mailadres. En als je mijn echte naam invult, is er zat over mij te vinden..
dan kan ik niet meer spammen hequote:Op zondag 1 juli 2007 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, nee. Maar dan drink je toch uit een glas?
echt wel. Ik ga na dit topic naar buitenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef iamredleader het volgende:
Op de zondagmiddag actief doen hier is ook wat om over te juichen
quote:
Anders vragen we DaviniaHR of we zo'n voed-fles voor de baby mogen lenen. Heeft ze pas over een paar weken nodigquote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dan kan ik niet meer spammen he
Wij hebben wel rietjes
En ik ga stofzuigen, dweilen en de ramen lappen en de vensterbanken.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
echt wel. Ik ga na dit topic naar buiten
Nu niet, ik ben te druk met dit topic vol te spammen.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef geenaam het volgende:
[..]Als de 6e hit bekijkt zie je al mijn mailadres + voornaam..
Ah. Hallo Freekquote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef geenaam het volgende:
[..]Als de 6e hit bekijkt zie je al mijn mailadres + voornaam..
zeg maar dat ze pech heeftquote:Op zondag 1 juli 2007 14:21 schreef iamredleader het volgende:
M'n vrouw begint zich te irriteren aan m'n post-gedragen ze wil haar laptop
mijn mailadres vind je nietquote:Op zondag 1 juli 2007 14:21 schreef geenaam het volgende:
Nu begint het trouwens meer op een verkapte ik-heb-geen-vrienden-en-probeer-zo-op-AKQSC-vrienden-te-maken-die-gaan-zoeken-op-google-en-mijn-mailadres-zien-en-mij-dan-gaan-toevoegen-zodat-ik-een-soort-van-vrienden-heb post..
Oh, dus dát was je bedoeling!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:21 schreef geenaam het volgende:
Nu begint het trouwens meer op een verkapte ik-heb-geen-vrienden-en-probeer-zo-op-AKQSC-vrienden-te-maken-die-gaan-zoeken-op-google-en-mijn-mailadres-zien-en-mij-dan-gaan-toevoegen-zodat-ik-een-soort-van-vrienden-heb post..
Nee, ze heeft geen pech, en het gaan geen half uur meer duren.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zeg maar dat ze pech heeftNog een half uur
Shit!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:22 schreef geenaam het volgende:
Kom op mensen nog 120 posts. We moeten wel de snelheid zoals in het begin vasthouden.. We beginnen weg te zakken.Zo halen we het nooit binnen het uur.
owquote:Op zondag 1 juli 2007 14:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ze heeft geen pech, en het gaan geen half uur meer duren.
Oke danquote:Op zondag 1 juli 2007 14:23 schreef iamredleader het volgende:
We gaan namelijk nu de laatste spurt in, pagina's 5 en 6, en dan is het voorbij
quote:
Ja, dat hadden we allemaal al wel eens gelezenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef iamredleader het volgende:
Poep gebeurt - twee keer per dag als je geluk hebt
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef iamredleader het volgende:
Whehehehe, dat is echt fout
en nu haalt m'n vrouw de mousse au chocolat uit de koelkast... verdikkeme, ik wil gaan!
Halloquote:Op zondag 1 juli 2007 14:26 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ben er nu wel, ga ook even iets zeggen
jaquote:Op zondag 1 juli 2007 14:27 schreef Supersheep het volgende:
Moet dit topic binnen het uur vol?
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:26 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ben er nu wel, ga ook even iets zeggen
Jup. Aangezien we het half uur niet meer reddenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:27 schreef Supersheep het volgende:
Moet dit topic binnen het uur vol?
Hier ookquote:Op zondag 1 juli 2007 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Er was een dooooonder een bliiiiksem
een [i]slag[/ig]toen ik je zag
ik ben veranderd een aaaander
siiihiinds die ene dag
uit m'n hoofd
Ook een mooie:quote:Op zondag 1 juli 2007 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Er was een dooooonder een bliiiiksem
een [i]slag[/ig]toen ik je zag
ik ben veranderd een aaaander
siiihiinds die ene dag
uit m'n hoofd
Welles, ik vroegquote:Op zondag 1 juli 2007 14:28 schreef Tinuviel het volgende:
een, twee, drie ...niemand. Jammer hebben nog wel wat over
Nou, op dit moment is zelfz mijn laptop (te) traag (naar mijn zin)quote:Op zondag 1 juli 2007 14:29 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben het zo zat, ga echt een dezer dagen gewoon een nieuwe kopen!
Ik wil wel een beloningquote:Op zondag 1 juli 2007 14:30 schreef Tinuviel het volgende:
je wel supersheep volhouden. Dan gaat het sneller
wel he. Eigenlijk moet ik de thuispc en de laptops van mn broer en zus ook aanzettenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:30 schreef Tinuviel het volgende:
Handig twee compies in een huishouden, dubbel zo snel slowchatten
dubbel snel slow?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:30 schreef Tinuviel het volgende:
Handig twee compies in een huishouden, dubbel zo snel slowchatten
diesmooiquote:Op zondag 1 juli 2007 14:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ook een mooie:
het dondert en het bliksemt en het regent meters bier
het wordt dus pompen of verzuipen
das de enige manier
om de juiste koers te varen met de wind in onze rug
geniet met volle teugen zulke tijd komt nooit terug
hebben wij een liedje op gemaakt voor onze oudersquote:
spammenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar zijn we nou eigenlijk helemaal mee bezig
spemmenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar zijn we nou eigenlijk helemaal mee bezig
ja, saai hequote:Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef Supersheep het volgende:
wat een dooie boel hier..
De swarovski was te duur?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef Tinuviel het volgende:
Denk dat wij nog even zouden moeten wachten met nieuwe pc
Zwemmenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:34 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ga zo zwemmen, dus dit moet nu af
Neem snel een slok, das zonde!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:34 schreef iamredleader het volgende:
M'n koffie is koud aan het worden...
www.buienradar.nlquote:Op zondag 1 juli 2007 14:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zwemmen
Ik wil ook..
Is het buiten koud?
Vogue, stinkzooiquote:Op zondag 1 juli 2007 14:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens nog 2 verlate geslaagd-cadeautjes gehad
een pakketje van Vogue en lekker parfum
past altijd neem ikquote:Op zondag 1 juli 2007 14:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
oke, het is idd niet warm. Maar zou ik in ons zwembad(je) kjunnen?
Gewoon duikenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
oke, het is idd niet warm. Maar zou ik in ons zwembad(je) kjunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |