Dat geeft natuurlijk helemaal nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Oh.. Zoveel verstand heb ik er niet van..
Maar die mailtjes zijn zo geschreven dat geen van mijn vrienden dat gedaan kan hebben. Die zijn niet slim genoeg om zo te kunnen schrijven..quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geeft natuurlijk helemaal niet
dat laten ze je denkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Maar die mailtjes zijn zo geschreven dat geen van mijn vrienden dat gedaan kan hebben. Die zijn niet slim genoeg om zo te kunnen schrijven..
Er zijn best wel wat sites waar je zulke grapmailtjes vandaan kunt halen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Maar die mailtjes zijn zo geschreven dat geen van mijn vrienden dat gedaan kan hebben. Die zijn niet slim genoeg om zo te kunnen schrijven..
Waar? Waar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn best wel wat sites waar je zulke grapmailtjes vandaan kunt halen.
Beetje goochelen moet je wel een eind mee komenquote:
Van de Aldi..quote:
Welke is dat?quote:
WTF? Dan ga je met een rotgevoel naar huis?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:40 schreef Nesle het volgende:
ik heb nog nooit zo lang stilgezeten
Eerst 2 uur en een kwartier naar de tweeling zitten kijken
Leraar: "aaaaaaaaaah wat leuk, de tweeling komt zelf naar de tweeling kijken" mijn zus was er overigens niet bij dus zoals jullie kunnen lezen wordt ik door die leraar met tweeling aangesproken
daarna had ik een halfuurtje pauze en toen hoppa 2.5 uur der untergang
maar de indrukwekkendste stukjes werden overgeslagen omdat je anders met een rotgevoel naar huis zou gaan
![]()
. Ik had hem allang in de bios gezien maar een paar waren het er grondig mee eens om die stukjes over te slaan. Maar goed ik heb dus een houten reet nu.
![]()
Dat zeg je alleen maar om de Dragonbuster 2000 grap te kunnen makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En Yuri's ava is volgens mij een Dragonite, dus ik ben ook een nerd!
Ik weet het ik zat ook al te zuchten en te steunen. Het zelfmoordstukje van Hitler en alle anderen waren dus overgeslagen. We gingen van het ene moment naar het einde, hoppa en meneer zei: "Ja nu heeft iedereen dus zelfmoord gepleegd." Een paar jongens voor mij ook: "Ja hallo meneer, ik ben 17 hoor. Nu snap ik nog niets van de filmquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Dan ga je met een rotgevoel naar huis?
Dat is nou het hele DOEL van die film
Als ze dat niet willen dan moeten ze Hitler in een roze konijnenpak zetten en regenbogen projecteren.
Waar gaat het heen
Ik moest gelijk hier aan denken:quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:40 schreef Nesle het volgende:
Leraar: "aaaaaaaaaah wat leuk, de tweeling komt zelf naar de tweeling kijken" mijn zus was er overigens niet bij dus zoals jullie kunnen lezen wordt ik door die leraar met tweeling aangesproken
maar de indrukwekkendste stukjes werden overgeslagen omdat je anders met een rotgevoel naar huis zou gaan
![]()
. Ik had hem allang in de bios gezien maar een paar waren het er grondig mee eens om die stukjes over te slaan. Maar goed ik heb dus een houten reet nu.
![]()
stukjes over slaan in een film was het zo engquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:40 schreef Nesle het volgende:
![]()
![]()
Nerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En Yuri's ava is volgens mij een Dragonite, dus ik ben ook een nerd!
Nietes, en ik heb de 9000quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om de Dragonbuster 2000 grap te kunnen maken
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Dan ga je met een rotgevoel naar huis?
Dat is nou het hele DOEL van die film
Als ze dat niet willen dan moeten ze Hitler in een roze konijnenpak zetten en regenbogen projecteren.
Waar gaat het heen
Dat zei ik tochquote:
En hoe ging je tentamen?quote:
Excuses..de 2 zit naast de 9quote:
Ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef Homdeck het volgende:
ik ben nog het minst nerd geloof ik. ik game NOOIT, hou NIET van sci-fi en als het moet tyf ik mijn computer het raam uit.
Kon niet beter.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie door de bosjes een klein autootje naar boven rijden met 2 ouwe lijken, hevig in discussie. Waarschijnlijk over de nieuwste brijpatronen in de Libelle.
Feestje in Groningen..quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kon niet beter.![]()
Bij de eerste vraag had ik al zoiets van: schurft, dat zou ik nog opzoeken!![]()
Maargoed, geen idee. Ik heb alle 30 vragen ingevuld. Het was af en toen nog erger dan ik dacht. In plaats van 'noem de 6 voordelen van..' was het 'noem de voordelen van'.
Heb wel een voldoende, dat wel.![]()
Kun je lachen maar we hadden het er nét over gehadquote:
Je bent ge-GHB-ed door 3 grote negers?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
Feestje in Groningen..Alleen vertrouw ik feestjes in Groningen sinds kort niet meer.
![]()
ja, das waar. Ik ben net van m'n fiets gelazerd voor een bus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je lachen maar we hadden het er nét over gehad
Ik heb niet zoveel zin om Hiv op te lopen..quote:
Vreemde toetsenbord-indeling heb je danquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Excuses..de 2 zit naast de 9
Een typefout is zo gemaakt
Je mag niet vanavond is de nacht van assen en jij komt uit meppelquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:56 schreef Nesle het volgende:
Ik ga vanavond naar de kermis in Assendenk ik.. nog even overleggen
leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:56 schreef Nesle het volgende:
Ik ga vanavond naar de kermis in Assendenk ik.. nog even overleggen
Duitsquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vreemde toetsenbord-indeling heb je dan
* Hawaii_Tim googlet naar Duitse lay-outquote:
Kan me niet schelen, ik ga al drie jaar heenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je mag niet vanavond is de nacht van assen en jij komt uit meppel![]()
Joaaaaa, wel redelijk. Maar gewoon alle standaardzooi staat er hoorquote:
Foeiquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef Nesle het volgende:
Kan me niet schelen, ik ga al drie jaar heen![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim googlet naar Duitse lay-out
quote:
Vanaf de pont een kilometertje of 29.quote:
Ik zou nog eens met je reisgezelschap gaan praten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanaf de pont een kilometertje of 29.
Maarja..eerst nog 10 km naar de stad om op de trein te komen.
Nou...hij zei: "we kunnen altijd morgen nog anders beslissen"quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou nog eens met je reisgezelschap gaan praten.![]()
![]()
Hoe dan? Met het openbaar vervoer? Ja, dat is een optiequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Soempie het volgende:
Of, jij gaat lekker niet met de fiets. Dan komen zij verzopen aan, terwijl jij zo staat:![]()
En daarop zei hij?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...hij zei: "we kunnen altijd morgen nog anders beslissen"
Ja fijn
Dan moet ik wel eerst op een kutmanier naar de pont komen om dan te beslissen dat we alsnog met de auto gaan. En dan kan ik mijn fiets weer nergens kwijt
Dat heb ik nog niet gezegd.quote:
Niets aan het handje. Die kan je 5 minuten voor je vertrekt nog afsluitenquote:
Nou kijk, daar heb je het alquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
![]()
Gelukkig net gevonden dat ik via achmea de verzekering per direct in zou kunnen laten gaan.![]()
Ja, thank God.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niets aan het handje. Die kan je 5 minuten voor je vertrekt nog afsluiten
Nou, zie. Laat de rest maar lekker fietsen, als ze dat zo graag willen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net dat het met openbaar vervoer 2 uur en 7 minuten duurt om daar te komen. En dat is vanaf huis. Dat is heel zo slecht nog niet
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig reageer je dan niet al te overdreven.
quote:
daar heb ik een vriend voorquote:
ik dacht dat nou wel algemeen bekend was hierquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:53 schreef geenaam het volgende:
[..]
Vandaag bijna een fietser aangereden. KutfietsersIk had dat meisje nooit kunnen zien en dan was het toch mooi mijn fout geweest, omdat fietsers altijd beschermd worden.
![]()
geen idee, heb het wel vaker laatste tijdquote:
Ik was iemand die voorrang 'nam' waar het mocht en ook lang niet altijd oplette of er wel een auto van rechts kwam. Na een paar bijna-aanrijdingen en één geval waarbij een auto de achterkant van m'n fiets meepakte (quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan. Ik ben een fietser en ik let echt aan alle kanten op. Ik stop RUIM vóór een rotonde waar ik geen voorrang heb (o.a. omdat automobilisten denken dat ik voorrang heb en dan krijg je van die verwarrende situaties) en ik gewoon goed om me heen omdat ik weet wat het voor een hel kan zijn voor een automobilist.
Ik zie teveel mensen totaal niet links of rechts kijken bij het oversteken met de fiets. Vooral pubers en oudere mensen.
Heb je er ook meer last van als je uit bed komt dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen idee, heb het wel vaker laatste tijd
mss tijd voor een nieuwe matras ofzo
Het enige leuke van Pokemon dat ik ken is ditquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef geenaam het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gqOg9kuz4SI
Mijn favoriete pokémon beest/dier/ding/iets![]()
kapsones? Ik word er alleen maar bang vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef geenaam het volgende:
Ik ben een schapenfetisjistMaar ssshtt. Niet Sheep vertellen, want anders krijgt 'ie straks nog kapsones.
Zijn er ook ooitjes?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef geenaam het volgende:
Mijn eerste gemaakte AKQSC topic!Feestje waard
Iedereen is uitgenodigd bij mij thuis..
![]()
ik heb er standaard last vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je er ook meer last van als je uit bed komt dan?
Heb er sinds anderhalve week ook wat last van soms maar volgens mij komt dat doordat ik sinds toen ineens behoorlijk aan het sporten ben, iets teveel denk ik dus. Ben zelfs wat afgevallen volgens mij terwijl dat niet echt nodig is
ik ben er alquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:46 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga niet de rest van dit topic alleen verder vullen hoor
Is het langzaam erger geworden dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb er standaard last vanmaar meer nu dan vanochtend
kan ook wel door niet-sporten komen trouwens, dat m'n spieren verslapt zijn ofzo
jepquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is het langzaam erger geworden dan?
Maar fysio kan vaak wel helpen om de spieren rond je ruggegraat te versterken
Het kan natuurlijk ook liggen aan een verkeerde houding, gewoon in het algemeen of als je voor de pc zit bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is het langzaam erger geworden dan?
Maar fysio kan vaak wel helpen om de spieren rond je ruggegraat te versterken
nou, het punt is dat ik ben gestopt met sporten. en daarvoor had ik nooit rugpijn (behalve af en toe spierpijn) dus ik ben er wel zo ongeveer zeker van dat het daardoor komtquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook liggen aan een verkeerde houding, gewoon in het algemeen of als je voor de pc zit bijvoorbeeld.
Ik zit momenteel ook heel erg verkeerd(en eigenljjk bijna altijd als ik voor de pc zit)
Ligt eraan wat de oorzaak is natuurlijk, bij een verkeerde houding kun je bijvoorbeeld weer aan Cesartherapie denkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jep
en ik weet wel wat ik er aan kan doen hoorben gewoon te lui
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou, het punt is dat ik ben gestopt met sporten. en daarvoor had ik nooit rugpijn (behalve af en toe spierpijn) dus ik ben er wel zo ongeveer zeker van dat het daardoor komt
heb geen gewichtenquote:
gevulde statiegeldflessenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb geen gewichten
maar moet idd gaan trainen geloof ik
quote:
En en en en...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en soemp, LB, B., TSE, Nesle, wyccie, jojoortje zijn ook geen kuthoeren
lezenquote:
Ohjaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lezen
je bent nr 3 in het lijstje na LB
Ik ga morgen, dan gaan er wat meer vriendinnen meequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toch maar niet naar de kermis of ben je al terug?of ga je morgen?
Nee, die huppelt hier wel rondquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Nesle het volgende:
Er zat vast een kitten voor het beeldscherm
je wilde geen B.ertha meer hetenquote:
B is primaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je wilde geen B.ertha meer hetenen Bertha was me te lang
maar je was wel nr 3 die in me opkwamquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
B is primamaar LB en dan B, daar lees ik overheen
Kijk je wel uit voor dronken duitsersquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ga morgen, dan gaan er wat meer vriendinnen mee
ehm...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
ZOMG!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben groot filmmuziek-fan. Vooral van Hans Zimmer en John Williams, bijvoorbeeld, maar ook muziek van Nick Glennie-Smith.
Zit ik lekker de soundtrack van Pirates of the Caribbean 3 te luisteren, met daarachteraan de soundtrack van The Davinci Code. Blijkt dat het thema uit het liedje "One Day" (POTC3) vrijwel identiek is aan een heel stuk uit "die mercurii martius" van TDC!
wat een prachtige muziek
* stil is... *![]()
Ik heb de zwarte band.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor dronken duitsers![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar je was wel nr 3 die in me opkwam
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
ZOMG!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben groot filmmuziek-fan. Vooral van Hans Zimmer en John Williams, bijvoorbeeld, maar ook muziek van Nick Glennie-Smith.
Zit ik lekker de soundtrack van Pirates of the Caribbean 3 te luisteren, met daarachteraan de soundtrack van The Davinci Code. Blijkt dat het thema uit het liedje "One Day" (POTC3) vrijwel identiek is aan een heel stuk uit "die mercurii martius" van TDC!
wat een prachtige muziek
* stil is... *![]()
hmm misschien moet ik toch maar eens house gaan kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
Ieeehin House gingen ze met een naald door een pupil
Dat vind ik echt maar eng
Er is nu een kind met lichaamsvreem DNA in zn hart en hallucinaties over aliensquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hmm misschien moet ik toch maar eens house gaan kijken![]()
Hoaxquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is nu een kind met lichaamsvreem DNA in zn hart en hallucinaties over aliens
Deze is beterquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef B.ertha het volgende:
POTC muziek is wel mooi jaHeb het ook ertussen staan
ken ik al, die isquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Deze is beter
http://www.youtube.com/watch?v=VJdsCm2PV80
je kunt hetquote:
Wat voor werk doe je nog maar weer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:50 schreef Soempie het volgende:
Functioneringsgesprek gehad. Helemaal goed.![]()
ik ga lekker nog heel even de stad in zo
Oppassen op een jochie van 11 met een autistische stoornis en z'n broertje van 6.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat voor werk doe je nog maar weer?
Wel voor het oppassen, heb je daar een Functioneringsgesprek voor nodigquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:56 schreef Soempie het volgende:
Oppassen op een jochie van 11 met een autistische stoornis en z'n broertje van 6.![]()
Blijkbaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel voor het oppassen, heb je daar een Functioneringsgesprek voor nodig![]()
Nee, hij is denk ik naar Death Proof. Hij is in elk geval ook niet op msn.quote:
Weet ook wel dat het meer is dan toezivht houden maar een functioneringsgesprek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Het is niet de bedoeling dat ik ze achter een spel zet en zelf met een tijdschrift op de bank ga zitten.'t Houdt wel wat meer in, vooral dus omdat de oudste autistisch is.
![]()
Ik ben weg![]()
![]()
dat hoort ie vast graagquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 'm nodig.
Dat zal ie minder vindenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ah laat maar zitten, heb Nem niet meer nodig.
Hoi wycsiequote:Hoi Sheep.
Die is mooi jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Deze is beter
http://www.youtube.com/watch?v=VJdsCm2PV80
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
Heeft de film dezelfde titel als het liedje?
Ja, dat zag ik pas ook maar dacht dat jij het een aantal maanden geleden het daar hier (of in de AKQ) over had, zal wel iemand anders zijn geweest dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef wyccie het volgende:
Nee, iemand anders had wel Extremely loud and incredibly close gelezen. Ik denk dat dat Etc. was.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik wil zo veel boeken nog lezen, maar als ik eenmaal de computer aanzet kom ik er ook niet meer vanaf.
Ik doe al wel veel, werk sommige weken full time. Maar ik zou zo graag eens wat meer boeken lezen in plaats van alleen kopen. En zelfs een avondje film kijken lukt vaak al niet eens (soms omdat ik gewoon te moe ben om wakker te blijven).quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:26 schreef Supersheep het volgende:Ik herken het wel
Niet dat ik nou zoveel boeken wil lezen maar gewoon in het algemeen meer wil doen
Heb hem nog nooit gezienquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die is mooi ja
Moet die film eigenlijk eens een keer opnieuw kijken
Het zal iig meer een kwestie zijn van jezelf ertoe zetten om wat anders te doen met de tijd die je hebt en dan maar hopen dat iets anders dan juist de gewenning wordtquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe al wel veel, werk sommige weken full time. Maar ik zou zo graag eens wat meer boeken lezen in plaats van alleen kopen. En zelfs een avondje film kijken lukt vaak al niet eens (soms omdat ik gewoon te moe ben om wakker te blijven).
Echt de helft van mijn dvd-collectie heb ik nog niet gezien, en dat geldt voor mijn boekencollectie zelfs voor waarschijnlijk 75%.
Misschien moet ik maar eens twee weekjes écht vakantie houden en niet extra gaan werken. Maar dat vind ik weer zo....decadent.
Ik één keer maar toen was ik vrij jong en herinner me eigenlijk alleen wat 'conquest'-gedoe zelfquote:
Openingstheme van Six Feet Under is ook van hemquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
De muziek van Thomas Newman uit American Beauty is ook heel mooi, daar kan ik zo bij wegdromen
SOG?quote:
2 dagen en een avond.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Soempie, hoe lang ga je naar Barcelona? Ik ben zooooo jaloers, Barcelona is echt tof!!!![]()
Het leven is hardquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit net zo bij Grey's Anatomy nu..... voorjaar 2008 begint seizoen 4 pas![]()
Ja, maar dat is ook alweer drie jaar terug.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:16 schreef LadyBlack het volgende:
Het paviljoen van Mies van der Rohe, op het wereldtentoonstellingsgebiedZeer gaaf.
Ik dacht dat jij zo'n goed cijfer voor architectuurgeschiedenis had?
Je bent er niet op zondag toch? Dan speelt er om 12:00 een oude-mannen-orkest op de trappen van de kathedraal en dansen de Barcelonezen (?) op het plein. Gearmd, in grote kringen en iedereen mag meedoenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef Soempie het volgende:
Ik zie net dat we dichtbij die kathedraal overnachten
priveestrandquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:27 schreef LadyBlack het volgende:
Beetje wel ja![]()
Hoe krijg je zulke luxe voor elkaar? Teach me please
Zorgen dat je door de juiste persoon wordt aangereden als je roekeloos door de stad fietstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal wel iets soempie achtig zijn![]()
Mijn geheim.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, hehe, da's dus nog serieus een optie voor mij![]()
Ze ziet me aankomen nu: "haaaaaaaaaai"![]()
Gezellig, alleen kort. Iedereen was nogal gaar van de afgelopen tentamenperiode.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe was het trouwens in de stad soempie?
misschien kan je via soempie infiltrerenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, hehe, da's dus nog serieus een optie voor mij![]()
Ze ziet me aankomen nu: "haaaaaaaaaai"![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:36 schreef Soempie het volgende:
Ik ben ook jaloers op LB![]()
Jij gaat naar Florence![]()
Ja, ik heb ook het idee dat alle moeheid van het hele jaar nu in een keer boven komt. Vanmiddag vooral.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:37 schreef LadyBlack het volgende:
Sowieso een beetje het eind van het jaar he? Ik kom ook al steeds zo vroeg uit de kroeg terug....
1 vond ik bijzonder gaaf, 2 is ook kicken maar heb ik iets te vaak gezien en ik weet niet zeker of ik 3 ooit gezien heb...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je van lekkere ongecompliceerde dikke actie houdt wel. Wat vond je van de vorige Die Hards?
Succes met de bende morgen, veel plezier met winkelen en voor nu: welterustenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:44 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm ik ga maar eens naar bed... morgen komt mn moeder hier, en tis een grote teringzooihoudt in morgenochtend opruimen.....
![]()
Daarna fijn met mammie winkelen hoop ik, misschien sleep ik nog wel wat moois in de wacht
Altijd maken.... je weet maar nooit of je m toevallig haalt maar dan ben je er wel mooi vanaf!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:47 schreef Mikkie het volgende:
Owh btw, help mij eens met beslissen.
Situatie: morgen tentamen, niet geleerd.
Optie 1: wel gaan. Weinig slapen, hopen dat ik veel goed gok/invul en het met veel mazzel haal, maar door m'n slaapgebrek 's middags niet meer goed kunnen leren.
Optie 2: niet gaan, meer slapen, en 's middags nog redelijk kunnen leren voor m'n vakken van volgende week.
Ik neig zelf naar twee, maar ik vind het dan zo zonde als ik een kans verneuk (en vlak na de intro waarin ik mentor ben en 10 dagen ga stappen dan moet herren)...
Wanneer zijn die eerste vakken van volgende week?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:47 schreef Mikkie het volgende:
Optie 1: wel gaan. Weinig slapen, hopen dat ik veel goed gok/invul en het met veel mazzel haal, maar door m'n slaapgebrek 's middags niet meer goed kunnen leren.
Optie 2: niet gaan, meer slapen, en 's middags nog redelijk kunnen leren voor m'n vakken van volgende week.
Ik neig zelf naar twee, maar ik vind het dan zo zonde als ik een kans verneuk (en vlak na de intro waarin ik mentor ben en 10 dagen ga stappen dan moet herren)...
Nu naar bed, morgen wel je tentamen maken en daarna gewoon leren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:47 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:53 schreef Etcetera het volgende:
ehm...
linkje
enne, wat is ZOMFG? ik ken OMG, ik ken OMFG maar waar slaat die Z op
quote:
Zie eerste opmerking: ben op werk en kan helaas niet kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Etcetera het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2G2_RMlI4Hk deze red?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef B.ertha het volgende:
POTC muziek is wel mooi jaHeb het ook ertussen staan
Yes, een kenner!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
De muziek van Thomas Newman uit American Beauty is ook heel mooi, daar kan ik zo bij wegdromen
Jawohl..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:23 schreef LadyBlack het volgende:
Da's die nieuwe van Tarantino toch?
Nog niet zeker. Heb net gebeld en hij is er nog niet over uit maar echt zin om te fietsen heeft 'ie niet op dit moment. Dus waarschijnlijk wordt het toch met de auto. En dat is wel gunstigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef Soempie het volgende:
al over uit hoe je heen gaat?
Ga je met Coert?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog niet zeker. Heb net gebeld en hij is er nog niet over uit maar echt zin om te fietsen heeft 'ie niet op dit moment. Dus waarschijnlijk wordt het toch met de auto. En dat is wel gunstig
Maar nog even fingers crossed.
m'n zomerkleding van vorig jaar is te grootquote:
Vooral die modem is erg belangrijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
m'n zomerkleding van vorig jaar is te groot
dus, veel zomerkledingshirtjes, rokjes, korte broeken, etc
schoenen x2
zonnebrandcreme
modem
cadeautje voor iemand
en misschien kom ik nog wel meer prut tegen wat ik accuut wil hebben.![]()
Zeker, anders zit ik morgen zonder internetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral die modem is erg belangrijk
tssk, had niet van hem verwacht dat hij terug zou krabbelen om een beetje wind en regen.quote:
Ik ben een doelgerichte shopper. Misschien niet zo doelgericht als de gemiddelde man, maar zeker wel meer dan de gemiddelde vrouw.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef Mikkie het volgende:
Typisch vrouwen...helemaal lyrisch worden als ze gaan shoppen
Ik ook niet. En dat heeft 'ie ook nog niet. En hem kennende is er inderdaad echt nog niets zeker en zou het zomaar kunnen dat 'ie stras toch op de fiets staptquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
tssk, had niet van hem verwacht dat hij terug zou krabbelen om een beetje wind en regen.
Was jij het niet die vorige keer terugkwam met niet 1 item van het originele lijstje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben een doelgerichte shopper. Misschien niet zo doelgericht als de gemiddelde man, maar zeker wel meer dan de gemiddelde vrouw.![]()
Thanksquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:05 schreef Soempie het volgende:
ik ben naar de stad
Nem, veel plezier bij concert at sea.![]()
Dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was jij het niet die vorige keer terugkwam met niet 1 item van het originele lijstje?
Maar als doelgerichte koper ga je dan gewoon naar huis natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijktoen was alleen de V&D open.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |