Openingstheme van Six Feet Under is ook van hemquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef Supersheep het volgende:
De muziek van Thomas Newman uit American Beauty is ook heel mooi, daar kan ik zo bij wegdromen
SOG?quote:
2 dagen en een avond.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Soempie, hoe lang ga je naar Barcelona? Ik ben zooooo jaloers, Barcelona is echt tof!!!![]()
Het leven is hardquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit net zo bij Grey's Anatomy nu..... voorjaar 2008 begint seizoen 4 pas![]()
Ja, maar dat is ook alweer drie jaar terug.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:16 schreef LadyBlack het volgende:
Het paviljoen van Mies van der Rohe, op het wereldtentoonstellingsgebiedZeer gaaf.
Ik dacht dat jij zo'n goed cijfer voor architectuurgeschiedenis had?
Je bent er niet op zondag toch? Dan speelt er om 12:00 een oude-mannen-orkest op de trappen van de kathedraal en dansen de Barcelonezen (?) op het plein. Gearmd, in grote kringen en iedereen mag meedoenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef Soempie het volgende:
Ik zie net dat we dichtbij die kathedraal overnachten
priveestrandquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:27 schreef LadyBlack het volgende:
Beetje wel ja![]()
Hoe krijg je zulke luxe voor elkaar? Teach me please
Zorgen dat je door de juiste persoon wordt aangereden als je roekeloos door de stad fietstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal wel iets soempie achtig zijn![]()
Mijn geheim.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, hehe, da's dus nog serieus een optie voor mij![]()
Ze ziet me aankomen nu: "haaaaaaaaaai"![]()
Gezellig, alleen kort. Iedereen was nogal gaar van de afgelopen tentamenperiode.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe was het trouwens in de stad soempie?
misschien kan je via soempie infiltrerenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, hehe, da's dus nog serieus een optie voor mij![]()
Ze ziet me aankomen nu: "haaaaaaaaaai"![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:36 schreef Soempie het volgende:
Ik ben ook jaloers op LB![]()
Jij gaat naar Florence![]()
Ja, ik heb ook het idee dat alle moeheid van het hele jaar nu in een keer boven komt. Vanmiddag vooral.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:37 schreef LadyBlack het volgende:
Sowieso een beetje het eind van het jaar he? Ik kom ook al steeds zo vroeg uit de kroeg terug....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |