quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:53 schreef geenaam het volgende:
[..]
Vandaag bijna een fietser aangereden. KutfietsersIk had dat meisje nooit kunnen zien en dan was het toch mooi mijn fout geweest, omdat fietsers altijd beschermd worden.
![]()
geen idee, heb het wel vaker laatste tijdquote:
Ik was iemand die voorrang 'nam' waar het mocht en ook lang niet altijd oplette of er wel een auto van rechts kwam. Na een paar bijna-aanrijdingen en één geval waarbij een auto de achterkant van m'n fiets meepakte (quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan. Ik ben een fietser en ik let echt aan alle kanten op. Ik stop RUIM vóór een rotonde waar ik geen voorrang heb (o.a. omdat automobilisten denken dat ik voorrang heb en dan krijg je van die verwarrende situaties) en ik gewoon goed om me heen omdat ik weet wat het voor een hel kan zijn voor een automobilist.
Ik zie teveel mensen totaal niet links of rechts kijken bij het oversteken met de fiets. Vooral pubers en oudere mensen.
Heb je er ook meer last van als je uit bed komt dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen idee, heb het wel vaker laatste tijd
mss tijd voor een nieuwe matras ofzo
Het enige leuke van Pokemon dat ik ken is ditquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef geenaam het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gqOg9kuz4SI
Mijn favoriete pokémon beest/dier/ding/iets![]()
kapsones? Ik word er alleen maar bang vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef geenaam het volgende:
Ik ben een schapenfetisjistMaar ssshtt. Niet Sheep vertellen, want anders krijgt 'ie straks nog kapsones.
Zijn er ook ooitjes?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef geenaam het volgende:
Mijn eerste gemaakte AKQSC topic!Feestje waard
Iedereen is uitgenodigd bij mij thuis..
![]()
ik heb er standaard last vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je er ook meer last van als je uit bed komt dan?
Heb er sinds anderhalve week ook wat last van soms maar volgens mij komt dat doordat ik sinds toen ineens behoorlijk aan het sporten ben, iets teveel denk ik dus. Ben zelfs wat afgevallen volgens mij terwijl dat niet echt nodig is
ik ben er alquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:46 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga niet de rest van dit topic alleen verder vullen hoor
Is het langzaam erger geworden dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb er standaard last vanmaar meer nu dan vanochtend
kan ook wel door niet-sporten komen trouwens, dat m'n spieren verslapt zijn ofzo
jepquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is het langzaam erger geworden dan?
Maar fysio kan vaak wel helpen om de spieren rond je ruggegraat te versterken
Het kan natuurlijk ook liggen aan een verkeerde houding, gewoon in het algemeen of als je voor de pc zit bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is het langzaam erger geworden dan?
Maar fysio kan vaak wel helpen om de spieren rond je ruggegraat te versterken
nou, het punt is dat ik ben gestopt met sporten. en daarvoor had ik nooit rugpijn (behalve af en toe spierpijn) dus ik ben er wel zo ongeveer zeker van dat het daardoor komtquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook liggen aan een verkeerde houding, gewoon in het algemeen of als je voor de pc zit bijvoorbeeld.
Ik zit momenteel ook heel erg verkeerd(en eigenljjk bijna altijd als ik voor de pc zit)
Ligt eraan wat de oorzaak is natuurlijk, bij een verkeerde houding kun je bijvoorbeeld weer aan Cesartherapie denkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jep
en ik weet wel wat ik er aan kan doen hoorben gewoon te lui
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou, het punt is dat ik ben gestopt met sporten. en daarvoor had ik nooit rugpijn (behalve af en toe spierpijn) dus ik ben er wel zo ongeveer zeker van dat het daardoor komt
heb geen gewichtenquote:
gevulde statiegeldflessenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb geen gewichten
maar moet idd gaan trainen geloof ik
quote:
En en en en...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en soemp, LB, B., TSE, Nesle, wyccie, jojoortje zijn ook geen kuthoeren
lezenquote:
Ohjaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lezen
je bent nr 3 in het lijstje na LB
Ik ga morgen, dan gaan er wat meer vriendinnen meequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toch maar niet naar de kermis of ben je al terug?of ga je morgen?
Nee, die huppelt hier wel rondquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Nesle het volgende:
Er zat vast een kitten voor het beeldscherm
je wilde geen B.ertha meer hetenquote:
B is primaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je wilde geen B.ertha meer hetenen Bertha was me te lang
maar je was wel nr 3 die in me opkwamquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
B is primamaar LB en dan B, daar lees ik overheen
Kijk je wel uit voor dronken duitsersquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ga morgen, dan gaan er wat meer vriendinnen mee
ehm...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
ZOMG!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben groot filmmuziek-fan. Vooral van Hans Zimmer en John Williams, bijvoorbeeld, maar ook muziek van Nick Glennie-Smith.
Zit ik lekker de soundtrack van Pirates of the Caribbean 3 te luisteren, met daarachteraan de soundtrack van The Davinci Code. Blijkt dat het thema uit het liedje "One Day" (POTC3) vrijwel identiek is aan een heel stuk uit "die mercurii martius" van TDC!
wat een prachtige muziek
* stil is... *![]()
Ik heb de zwarte band.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor dronken duitsers![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar je was wel nr 3 die in me opkwam
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef iamredleader het volgende:
![]()
![]()
ZOMG!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben groot filmmuziek-fan. Vooral van Hans Zimmer en John Williams, bijvoorbeeld, maar ook muziek van Nick Glennie-Smith.
Zit ik lekker de soundtrack van Pirates of the Caribbean 3 te luisteren, met daarachteraan de soundtrack van The Davinci Code. Blijkt dat het thema uit het liedje "One Day" (POTC3) vrijwel identiek is aan een heel stuk uit "die mercurii martius" van TDC!
wat een prachtige muziek
* stil is... *![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |