quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Erotica_ het volgende:
Na maandenlang gezworen te hebben dat ik nooit een Nudie broek zou kopen..![]()
Slim Jim: straight tubeleg ofzo
Diesel broek in de uitverkoopBest oud model volgens mij.
En een riem van de H&M
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef Luie-princes het volgende:
Ondanks dat het zomer word kon ik hem niet laten liggen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je cardigan is echt lovely!!
Mijn laatste thingies:
Nou ja, heb eigenlijk nog wel meer gekocht deze maand, natuurlijk. Maar geen camera meer tot beschikking.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Pie.cr het volgende:
Mijn skull 5010XX is gearriveerd.
Hopelijk stretchen ze niet teveel. Anders mischien even een 'hot soak' geven.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef don-diablo het volgende:
Een nieuwe broek, Nudie Slim Jim Dry Japan. Ja ja klotefoto ik weet het
quote:
Ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:07 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe North Face jas. Voor de regenachtige zomer/herfstdag. Via internet gekocht van een amerikaanse site. Heerlijk die lage dollar. 78 euro inclusief verzendkosten.
leuke jas idd, wel prijzigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:07 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe North Face jas. Voor de regenachtige zomer/herfstdag. Via internet gekocht van een amerikaanse site. Heerlijk die lage dollar. 78 euro inclusief verzendkosten.
welke site?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:07 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar?? Van die site? daar is ie 80quote:
Ziet er goed uit, waar heb je de broek en het shirt gehaald?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:41 schreef Huppelei het volgende:
[afbeelding]
Nudie Even Steven
[afbeelding]
Paul Frank Join Band
[afbeelding]
Classic Black/White Converse All Stars
Idd niet duur, ik heb precies deze jas vorig jaar in de US gekocht voor iets van 170 dollar geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:07 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, waar heb je de broek en het shirt gehaald?
van Zoovillage.comquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:51 schreef Stansfield het volgende:
http://www.backcountry.co(...)ere-Jacket-Mens.html
@huppelei waar heb je die even steven vandaan?
Thanksquote:
nee niet van die sitequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waar?? Van die site? daar is ie 80
Nice!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:07 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
waar dan welquote:
Ik was daar dus ook al heel lang naar op zoek. Nu zag ik die vrijdag bij de perry sport in Utrecht liggen. Alleen daar lag L en XXL. Kleinere maten weet ik niet zou je ff moeten bellen ofzo denk ik. En hij was lekker dun en toch waterdicht dus precies wat ik zocht. Alleen heb ik een xl nodig.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:48 schreef revolutionx het volgende:
pfff stansfield, ik ben echt al zo lang opzoek naar zon jackie. ik wilde em ook meteen bestellen toen je die website pastte. jammer dat ze em niet meer in s hebben.
weet jij nu eigenlijk wel of die jas gevoerd is, wat voor materiaal enz enz.
Ik vind dat jasje van je wel vet. Want ja ja don-diablo heeft ook een waterdicht jasje nodig. En die van jou is wel erg vet. Persoonlijk heb ik een M nodig en ik zag alleen XL en allesquote:Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik was daar dus ook al heel lang naar op zoek. Nu zag ik die vrijdag bij de perry sport in Utrecht liggen. Alleen daar lag L en XXL. Kleinere maten weet ik niet zou je ff moeten bellen ofzo denk ik. En hij was lekker dun en toch waterdicht dus precies wat ik zocht. Alleen heb ik een xl nodig.
Gewoon ff googlen op geosphere jacket van the north face. Dan kun je vast nog wel wat online sites vinden die wel S hebben. Of bij perry sport langsgaan.
Ik zag de modelnaam in het label staan en op de site staat ook die modelnaam. En hij ziet er exact hetzelfde uit dus ik neem aan dat het precies dezelfde is. Dat er niet 2 soorten geosphere jackets zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:21 schreef revolutionx het volgende:
idd, die shit is moeilijk te krijgen in NL. probleem met the north face is dat ze 300 verschillende modellen hebben. je weet dus nooit precies wat je krijgt als je online bestelt.
hoe duur was hij bij de perry sport? 120+?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik was daar dus ook al heel lang naar op zoek. Nu zag ik die vrijdag bij de perry sport in Utrecht liggen. Alleen daar lag L en XXL. Kleinere maten weet ik niet zou je ff moeten bellen ofzo denk ik. En hij was lekker dun en toch waterdicht dus precies wat ik zocht. Alleen heb ik een xl nodig.
Gewoon ff googlen op geosphere jacket van the north face. Dan kun je vast nog wel wat online sites vinden die wel S hebben. Of bij perry sport langsgaan.
nee 89.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:06 schreef wes55 het volgende:
[..]
hoe duur was hij bij de perry sport? 120+?
Leugens. Jack & Jones verkoopt vrijwel alleen baggerkledingquote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jack & Jones heeft zóveel mooiere kleding dan dit oerlelijke blousje.
Idd, kutkleding daar. Ander probleem is ook dat 3-kwart van de jeugd erin loopt. Hetzelfde met die H&M-gestreepte-hoodiesquote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Leugens. Jack & Jones verkoopt vrijwel alleen baggerkleding
ja tuurlijk krijg je wel dezelfde als op de north face site. maar ik bedoel; je hebt hetzelfde jackie in 5 uitvoeringen. enkelvoudige stof, hypermoderne enkelvoudige stof, stof met voering hypermoderne met voering enz enz.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zag de modelnaam in het label staan en op de site staat ook die modelnaam. En hij ziet er exact hetzelfde uit dus ik neem aan dat het precies dezelfde is. Dat er niet 2 soorten geosphere jackets zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Chuck Norris
American Apparel
American Apparel
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Chuck Norris
American Apparel
American Apparel
Vette hoodie.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:12 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
Chuck Norris
American Apparel
American Apparel
Ja maar jij bent Stone Island, Lacoste en Aquascutum gewendquote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Leugens. Jack & Jones verkoopt vrijwel alleen baggerkleding
Hou je niet van stoere baardmannen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef MisterO het volgende:
Op zich wel toffe kleding, alleen het staat jou niet zo...
Op zich wel vet shirt idd, maar ik zou hem nooit kopen (door the oppositesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:19 schreef jovink het volgende:
stoer shirt alleen jammer van de opposites
dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Op zich wel vet shirt idd, maar ik zou hem nooit kopen (door the opposites)
WTF is daar mis meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:43 schreef jovink het volgende:
knikker die riem is snel weg
Thanksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef Pie.cr het volgende:
Yo die print is wel ill yeah.
Nice. Dat gestreepte vest ziet er echt vet uit, heb je daar meer foto's van?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En weer terug van de Hardcore Sample Sale & Out of the Box Sale...
pickups:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07263/IMG_9669.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vlnr:
DC Striker Canvas
DVS Rogers One Grey Canvas
DC Strikera Chocolate
DC Spider Grey/Mantis
DC Colin McKay Stone/Oak
Ipath Locust
CR Slipons
2e rij:
Matix Longsleeve
4star broek
Blind bieropener riem (ff dat logo eraf schuren)
Consolidated riem
Freshjive Windbreaker (van 160 -> 50)
4star vest met slaapzakachtige voering, heerlijk warm
Al met al niet heel veel speciaals, maar leuk genoeg om ff te checken. Zeker 5 paar voor 50 euro, dat zijn dus die 5 paar DCs geworden vandaag...
Stoer voor een diploma-uitreikingquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:53 schreef ivetje het volgende:
Ook maar even mijn nieuwe kleertjes showen. Heb volgende week donderdag mijn diploma-uitreiking, dus daar moest ik nog iets voor hebben
Deze rok is het geworden :
[afbeelding]
En deze nieuwe gymen eronder :
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er heel blij mee, het is niet super netjes maar wel helemaal mijn stijl en dat heb ik graag
Doe het trouwens ook aan naar een bruiloft de dag erop
Tja, sommige doen een nette jurk aan...zo ben ik gewoon nietquote:
wow wat lievquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'T ging me meer om de tas, maar ik wist niet in welk topic ik het anders neer moest zetten. Hij is zó adorable
.
Super tasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'T ging me meer om de tas, maar ik wist niet in welk topic ik het anders neer moest zetten. Hij is zó adorable
.
He, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En weer terug van de Hardcore Sample Sale & Out of the Box Sale...
pickups:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07263/IMG_9669.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vlnr:
DC Striker Canvas
DVS Rogers One Grey Canvas
DC Strikera Chocolate
DC Spider Grey/Mantis
DC Colin McKay Stone/Oak
Ipath Locust
CR Slipons
2e rij:
Matix Longsleeve
4star broek
Blind bieropener riem (ff dat logo eraf schuren)
Consolidated riem
Freshjive Windbreaker (van 160 -> 50)
4star vest met slaapzakachtige voering, heerlijk warm
Al met al niet heel veel speciaals, maar leuk genoeg om ff te checken. Zeker 5 paar voor 50 euro, dat zijn dus die 5 paar DCs geworden vandaag...
Bjorkvin stylz !quote:
Niet van Funkie House, want de Bjorkvin die ze daar hebben is echtquote:
Je bedoelt het adres dat op hun site staat? Volgens mij is dat een bedrijventerrein en zal het hoofdkantoor NL daar wel zitten. Volgens mij geen winkel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Kwas in Adam opzoek naar de Bjorkvin winkel maar niemand wist waar hij lag / kende de straat
Spoiled verkoopt wel wat van Bjorkvin =)quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Kwas in Adam opzoek naar de Bjorkvin winkel maar niemand wist waar hij lag / kende de straat
Wat is een emoquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef revolutionx het volgende:
ivetje, je bent dus gewoon emo.
Die tas is vet spang lauw heur.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:02 schreef Agrafes het volgende:
[..]
De tas is me wel iets te, maar dat bruine jurkje is echt te lief, zal je mooi staan
![]()
Thanxquote:
Mijne lijken er wel een beetje op, zijn alleen van wit leer ipv kunststof , maar verder ook zo'n zelfde tekening achterop/zijkant enz. Zoek alleen nieuwe want de mijne zijn na 2 jaar niet meer zo wit..quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef ivetje het volgende:
[..]
ThanxWeet ook niet of ze hier in nederland te krijgen zijn, komen nl. uit Frankrijk dus zou wel leuk zijn als ze ze hier dan niet hebben. Eindelijk originaliteit in mijn kleding
Zuigt he. Lullige is dat je eigenlijk al belasting over die jas hebt betaald....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:59 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren is mijn north face jas binnen gekomen. Moest ik alleen nog wat invoorrechten en belastingen betalen. Beetje jammer.
De dry vind ik vetter uitzien dies meer apart, deze is gewoon normaal niet echt heel vetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef Pie.cr het volgende:
Staat beter dan je dry....
65¤ voor een gebruikte broekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:51 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe rofls gek
Bij de MAW was opruiming, deze slim jim used gekocht voor ¤65
[afbeelding]
Best cheap stylz, maarja op de foto is het niet echt duidelijk maar hijs zwart/grijsachtigvond hem wel leuk voor erbij
Moet dat vest nog een keer scoren met capuchon, maar hier in Arnhem was ie alleen bij The Globe te krijgen, in te grote matenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
draag je broeken altijd zo hoogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:51 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe rofls gek
Bij de MAW was opruiming, deze slim jim used gekocht voor ¤65
[afbeelding]
Best cheap stylz, maarja op de foto is het niet echt duidelijk maar hijs zwart/grijsachtigvond hem wel leuk voor erbij
Die adidas vesten/jasjes zijn eigenlijk wel vetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
Hele leuke combinatie!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
cool, Vooral dat vest van Fuctquote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Pick-ups van deze warme zomerdag:
Tee's:
[afbeelding]
2 Diamond Supply Co. shirts
1 Freshjive shirt
1 DC shirt
Vest:
[afbeelding]
1 Fuct vest
Totale damage 240 euro
Omdat ik zo'n aardige gozer ben (en afwist van de sale bij concrete) 60 euro
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
Tja , ik heb altijd Altra's gedragen en wil echt nooit meer andere. Liep altijd op donker rode varianten en zwart kan ik ook onder een pak aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef De_Brandweer het volgende:
die schoenen vind ik niks, maar die broek en riem zien er goed uit. Alleen die onderkant van de broek zit er wat vreemd uit. Heb je hem laten inkorten?
Ik heb ook een paar van Bommeltjes, tja je hebt toch wat nette schoenen nodig voor onder je pakkenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef mercurial3 het volgende:
van bommels zijn mooie schoenen calvijntje!
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind die schoenen ook wel mooi.. Netjes én sportief..
Wat kosten die Diamond tees?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Tee's:
[afbeelding]
1 Freshjive shirt
1 DC shirt
Vest:
[afbeelding]
1 Fuct vest
Totale damage 240 euro
Daimond Tees kosten 40 euro.quote:
true thatquote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef jovink het volgende:
ikzie een average joe,
half fok loopt nui in nudies hah
Heavens Playground.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef Maxxieh het volgende:
Vet shirt huppelei, waarvandaan?
@Pie.cr, relaxte schoenen. Die heb ik ook, krijg alleen maar complimentjes.
true thatquote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
God, kan dat merk nu echt niets zelf verzinnen......
Tis sowieso nutteloos, en welke statement willen ze hiermee maken?
"wij apen graag Japanse hype-kledingmerken na"
Vest van H&M, 30 Euro.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef fonzzzie het volgende:
dope vest en 3kwarts broek huppelei !!
Mag ik mischien vragen waar je het hebt gekocht? en wat voor merk t is?![]()
amen to that! Gsus is gewoon kut en ik draag het al lang niet meer gelukkig vind het steeds erger en onorigineler worden..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
God, kan dat merk nu echt niets zelf verzinnen......
Tis sowieso nutteloos, en welke statement willen ze hiermee maken?
"wij apen graag Japanse hype-kledingmerken na"
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Vest van H&M, 30 Euro.
Broek van de Sting, 50 Euro.
En waar heb je de t-shirts vandaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Vest van H&M, 30 Euro.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:05 schreef jovink het volgende:
zien dr aardig jack en jonesig uit ./. ik vind alleen die roze mooi
Ja, die 2 grijze waren van de Jack & Jones. Niks mis met die winkel trouwens. Die zwarte met roze + die witte met die paarse robots komen allebei van Heavens Playground.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef w00h00 het volgende:
Waar heb je die zwart/oze vandaan?
Nee in de sale was het gewoon onderhandelen met Dirk. Mooi prijsje van 10 euro per shirt gemaakt. En 20 voor het fuct vest wat normaal 80 euro is.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ze waren in de sale alsnog 40? Tering.
het is hier geen waywt treathquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
Daar kom ik net achter inderdaad !quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dept is toch de vrouwenlijn van JC Rags?
Tof! Ik vind alle kleding die jij laat zien eigenlijk wel leukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
New Era
Adidas Firebird TT 2007
Vans
Die schoenen met AC/DC-oplader zijn echt vet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Tof! Ik vind alle kleding die jij laat zien eigenlijk wel leuk![]()
Echt vet die Diamond Supply Co. shirts, waar gekocht?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Tee's:
[afbeelding]
1 Freshjive shirt
1 DC shirt
Vest:
[afbeelding]
1 Fuct vest
Totale damage 240 euro
broek en riem zijn vet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:19 schreef An.onymous het volgende:
[[url=http://xs317.xs.to/xs317/07273/04072007046.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
leuke kleding, mooie foto.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:23 schreef KD-fotografie het volgende:
ik heb ook nieuwe kleren, nu ik 12 kilo ben afgevallen kan ik eindelijk wat meer dragen wat ik leuk vind.
[afbeelding]
Schoolstraat Den-Haag en Spuistraat Amsterdam.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
Echt vet die Diamond Supply Co. shirts, waar gekocht?(Concrete? waar zit dat?)
vette winkel, binnekort maar ff langs gaan danquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:12 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Schoolstraat Den-Haag en Spuistraat Amsterdam.
Maar grote kans dat ze er niet meer hangen, nieuwe MHI/FHI collectie is net binnen de een hoop Crooks&Castles en 10Deep stuff. Maar je kan altijd even mailen of er nog ergens 1 rondslingerd in het magazijn. info@concrete.nl
Sfeershots!:
Amsterdam:
[afbeelding]
Den-Haag:
[afbeelding]
Die slippers ook van H&M?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Vest van H&M, 30 Euro.
Wij snappen elkaarquote:Op maandag 9 juli 2007 19:55 schreef GlazenKaak het volgende:
BirdyDie bikini heb ik vandaag ook gekocht
great minds think alike.
ben je mee genaaidquote:Op zondag 8 juli 2007 19:53 schreef Stansfield het volgende:
150
echt wel!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:58 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Wij snappen elkaarhij is leuk he!
was je ook in amsterdam?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:06 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
echt wel!
ok hier zijn mijn aanwinsten van vandaag:
[afbeelding]
Broekje (H&M), lekker voor in de tropenKleur klopt alleen niet op de foto.
[afbeelding]
Hemdje, kleur klopt ook niet
Dit is meer de kleur:
[afbeelding]
Sorry voor de gare pose
[afbeelding]
Nog een broekje
![]()
Nu nog een spijkerbroek en nog twee hemdjes en ik ben klaar voor de zomer..kan beter een regenpak kopen eigenlijk![]()
ja ^^ kalvertoren!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:10 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
was je ook in amsterdam?![]()
2e broekje is leukk!
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:24 schreef Stansfield het volgende:
Even wat andere fototjes gemaakt van mijn nieuwe diesel broek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ook nog eentje van mijn north face jas.
[afbeelding]
Via een site uit de VS. moest wel douane toeslag en zo betalen. Anders was die 80 euro ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nice!
Waar heb je die jas gekocht en voor hoeveel doekoes?
Mooi. Waar gekocht?quote:
heb je die site nog.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Via een site uit de VS. moest wel douane toeslag en zo betalen. Anders was die 80 euro ofzo.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
H&M is ook gewoon vieze troep....de mannen afdeling dan he.
Er zijn heel veel winkels bijgekomen het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:52 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Heb er twee jaar gewoond... En het kleding aanbod vond ik nou niet zo super spetterend. En dat 't nog steeds zo is blijkt wel.
ik weet niet wat jij met je wasmachine doet maar ik ben sinds een tijdje overgestapt van overpriced merk kleding naar H&M en de betere goedkopere onbekende merken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef W00fer het volgende:
Heel de H&M is gewoon kut eigenlijk. Vind je het gek dat iedereen er altijd zovaak binnenkomt. Het oude is op, versleten, veel te snel uit de mode of verkleurd. Tja dan schaffen ze weer nieuw aan en management H&M knijpt in haar vuistjes.
Zelfs de cheap ass kleding is er nog overpriced. Betaal liever iets meer maar dan heb je ook stukken betere kwaliteit. Iedere maand iets "nieuws" kopenwaarom ?
solid luxury, niet echt bekendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:14 schreef kookie_monster het volgende:
Welk merk is die overhemd?
Neequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef AFX. het volgende:
Ben ik de enige die negatief denkt over slim fit jeans bij mannen?
mag je tuurlijk denken. et maakt mij niet uit hoe jij erover denkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef AFX. het volgende:
zeker niet! Denk je ook negatief over rode nike's met lichtblauwe veters?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef AFX. het volgende:
Ik vind dat toch ZÓ lelijkquote:
Het logo is van een soort stof waarachter lampjes ofzo zitten. Die worden gevoed middels een kabeltje naar een batterijpack welke je aan je broek kan clippen.quote:
Grappig systeem, maar het logo vind ik niet zo mooi...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het logo is van een soort stof waarachter lampjes ofzo zitten. Die worden gevoed middels een kabeltje naar een batterijpack welke je aan je broek kan clippen.
Zal vanavond wel even foto's maken van het technisch vernuft erachter
Ohja, het ding kan op drie verschillende standen knipperen
Waarom zou je als jongen het doen willen lijken alsof je brede heupen hebt? Ik snap het niet. Ik vind de wortelbroek bij de meeste meisjes al vreselijk, maar bij jongens ronduit onbegrijpelijk. Laatst zag ik nog iets grappigs: iemand had een wortelbroek aan, maar dit gecombineerd met de "afzakmode", dus de broek begon pas halverwege z'n kont met daarboven een ongetwijfeld heel hippe onderbroek. Dit was serieus het meest onflatteuze outfitje dat ik ooit heb gezien.quote:
Ze hebben ook nog een Autobot versie ervanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Grappig systeem, maar het logo vind ik niet zo mooi...
bij vrouwen is het juist geweldig mits juist figuur. en ow ow je zult ook is wat anders dragen dan het gros nee dat wordt te gek. gister mijn geile blauwe cheap monday opgehaaldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom zou je als jongen het doen willen lijken alsof je brede heupen hebt? Ik snap het niet. Ik vind de wortelbroek bij de meeste meisjes al vreselijk, maar bij jongens ronduit onbegrijpelijk. Laatst zag ik nog iets grappigs: iemand had een wortelbroek aan, maar dit gecombineerd met de "afzakmode", dus de broek begon pas halverwege z'n kont met daarboven een ongetwijfeld heel hippe onderbroek. Dit was serieus het meest onflatteuze outfitje dat ik ooit heb gezien.
Wie zegt dat jongens dat dragen om te doen willen lijken dat ze brede heupen hebben?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom zou je als jongen het doen willen lijken alsof je brede heupen hebt? Ik snap het niet. Ik vind de wortelbroek bij de meeste meisjes al vreselijk, maar bij jongens ronduit onbegrijpelijk. Laatst zag ik nog iets grappigs: iemand had een wortelbroek aan, maar dit gecombineerd met de "afzakmode", dus de broek begon pas halverwege z'n kont met daarboven een ongetwijfeld heel hippe onderbroek. Dit was serieus het meest onflatteuze outfitje dat ik ooit heb gezien.
Mensen die het dragen zijn juist mensen zonder eigen smaak: ze hebben zoiets gezien en denken: dat ga ik ook doen. Zonder er rekening mee te houden of het ze staat ja of nee. Voor mij zijn de echte stylish mensen: zij die kleding combineren, oud en nieuw, mode of geen mode, duur of niet duur en het dan dragen bij hun figuur passend, met combinaties waarvan je denkt wow, dat heb ik nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:59 schreef jovink het volgende:
[..]
bij vrouwen is het juist geweldig mits juist figuur. en ow ow je zult ook is wat anders dragen dan het gros nee dat wordt te gek. gister mijn geile blauwe cheap monday opgehaald![]()
Ik denk niet dat ze dat willen maar het gebeurd. Zo te zien heeft Dzire een heel normaal figuur, maar in deze broek lijkt ie wel op Lambiek.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie zegt dat jongens dat dragen om te doen willen lijken dat ze brede heupen hebben?![]()
Het staat gewoon tof![]()
Nou ja, ieder zn ding.. Ik vind het wel tof staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat willen maar het gebeurd. Zo te zien heeft Dzire een heel normaal figuur, maar in deze broek lijkt ie wel op Lambiek.
leuke mening heb jij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, ieder zn ding.. Ik vind het wel tof staan.
Waar hou jij van dan?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef roburt het volgende:
[..]
leuke mening heb jij.
ik weet zeker dat je dat > 2 jaar geleden, 't voor nerds vond
fotos! Ik ga ook een blauwe broek halen denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:59 schreef jovink het volgende:
[..]
bij vrouwen is het juist geweldig mits juist figuur. en ow ow je zult ook is wat anders dragen dan het gros nee dat wordt te gek. gister mijn geile blauwe cheap monday opgehaald![]()
ik zal is even wat proberen te fixen, kep ook nog n kenker drukke nw era pet gehaaldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:15 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
fotos! Ik ga ook een blauwe broek halen denk ik.
nee, het is nog lelijker dan uggs bij vrouwen. Heb het ook al zo vaak geroepen dat elke zichzelf respecterende man geen slimfit draagt omdat het er gewoon ronduit raar / onmannelijk uitziet, maar volgens mij maakt dat in die al die metero-man-kringen niet uit als je erbij loopt als 'n vrouw. (get-in-touch-with-your-feminine-side etc)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef AFX. het volgende:
fullsquats baby, gespierde benen, hell yeahquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:04 schreef revolutionx het volgende:
ik lach me kapot om mannetjes zoals jij. ik draag wat ik wil en toevallig heb ik geen dikke bovenbenen
smaakquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:08 schreef kevne het volgende:
^kom op, JIJ vind het er niet uitzien (en natuurlijk zij er ook andere). Hou voorderest gewoon je mond en lever geen onnodig commentaar. Het leuke van kleding (en eigenlijk bijna alles) is dat iedereen een andere smaak heeft, en dus ook als het gaat of iets er leuk of niet leuk uit ziet.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Heel aparte broek.
Word je ook wel eens door mannen in de billen geknepen als je deze op straat draagt ?
Daarmee wil ik niet zeggen dat de broek lelijk is hoor
Die eerste is een schaamteloze D&G kopie van 1 á 2 jaar terugquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
vandaag gekocht.
boeit me niet, i love the A-teamquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die eerste is een schaamteloze D&G kopie van 1 á 2 jaar terug.
die broek zou mij leuk staan!quote:
hahahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
vandaag gekocht.
Je spreekt jezelf tegen ouwe. Sommige mensen kunnen wortelbroeken simpelweg wel hebben, gaat er niet om of jij ze mooi vindt of niet. Je moet er alleen geen gigantische heupen of dikke poten voor hebben, dan staat het bij voorbaat al niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen die het dragen zijn juist mensen zonder eigen smaak: ze hebben zoiets gezien en denken: dat ga ik ook doen. Zonder er rekening mee te houden of het ze staat ja of nee. Voor mij zijn de echte stylish mensen: zij die kleding combineren, oud en nieuw, mode of geen mode, duur of niet duur en het dan dragen bij hun figuur passend, met combinaties waarvan je denkt wow, dat heb ik nog niet eerder gezien.
Skinny jeans/Wortelbroeken vallen daar NIET onder.
Miereneuker! he, he nogal logisch dat niet iedere bijzondere combi ook stylish is, je kan ook een post verkeerd wíllen lezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen ouwe. Sommige mensen kunnen wortelbroeken simpelweg wel hebben, gaat er niet om of jij ze mooi vindt of niet. Je moet er alleen geen gigantische heupen of dikke poten voor hebben, dan staat het bij voorbaat al niet.
En combinaties waarvan je zegt 'wow heb ik nog nooit eerder gezien' is toch niet automatisch stylish manAls ik een afgeknipte australian broek koop en een gat bij m'n kruis knip waar dan een string met olifantenslurf er aan doorheen steek, daaronder 2 verschillende kaplaarzen aantrek, met holdup-kousen en daarboven weer een nethemdje heb ik waarschijnlijk ook een combinatie aan waarvan jij zegt, goh nog NOOIT gezien. Maar dat maakt me niet stylish.
Hmzzz, zoiets vind ik dus echt zwaar lelijk, ik snap ook niet dat iemand dit mooi kan vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:57 schreef revolutionx het volgende:
zal ik ook maar ff pix maken danjovink, mijn vriendin zeurt nu al dat ze em vant weekend aan wil. mooi niet dus he!
[afbeelding]
broek is bekend geloof ikt-shirt en vestje van american apparel
p.s. ik heb geen buik maar foto ff snel genomen.
Het zit lekkerder dan je zou denken. Ik heb zelf een rode van Dr. Denim en die zit echt onwijs lekker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:09 schreef joenp het volgende:
klopt, en als het er zo uit ziet wil ik het niet eens weten ook, maar f serieus... je moet het natuurlijk zelf weten hoor maar zo strak dat zit toch niet lekker![]()
ik vind het gaaf staan, tis iets wat je niet vaak ziet vooral die blauwe kleur. en daar hou ik van.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:15 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hmzzz, zoiets vind ik dus echt zwaar lelijk, ik snap ook niet dat iemand dit mooi kan vinden.
Leg eens uit waarom je het mooi vind
Noord-brabantquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef revolutionx het volgende:
[..]
ik vind het gaaf staan, tis iets wat je niet vaak ziet vooral die blauwe kleur. en daar hou ik van.
de brandweer: tis precies dezelfde broek, jovink heeft namelijk het adres van mij. komt gewoon door de lichtinval. ik had ook flits uitstaan.
jij zegt dat je niet snapt dat iemand at mooi kan vinden, maar zeg eens. waar woon je? in het oosten of noorden zeker. in de randstad zie je dit wel meer en vliegen dit soort broeken de toonbank over. als ik in nijmegen of zwolle loop zie ik alleen maar h&m, gstar en nike air max.
daar heb je wel een punt ja... al zie ik het hier ook nog niet zoveel... of ik let er niet op, het is totaal niet mijn smaak dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef revolutionx het volgende:
[..]
ik vind het gaaf staan, tis iets wat je niet vaak ziet vooral die blauwe kleur. en daar hou ik van.
de brandweer: tis precies dezelfde broek, jovink heeft namelijk het adres van mij. komt gewoon door de lichtinval. ik had ook flits uitstaan.
jij zegt dat je niet snapt dat iemand at mooi kan vinden, maar zeg eens. waar woon je? in het oosten of noorden zeker. in de randstad zie je dit wel meer en vliegen dit soort broeken de toonbank over. als ik in nijmegen of zwolle loop zie ik alleen maar h&m, gstar en nike air max.
dat zegt genoegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Noord-brabant
En ik het nog noooit gezien![]()
revolution daar kon je wel is verkeerd mee zitten,quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Ligt het nou aan mij of is de broek van jovink blauer dan die van revolution?
Waar hebben jullie de broeken gekocht? En is het Cheap Monday of Dr. Denim?
mooi woord, gebruik hem zelf ook vrij vaak/ vrijwel niemand weet wat het betekend en je kunt er goed mee patsen/quote:
hier in Noord-Brabant zie ik gele en paarsequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Noord-brabant
En ik het nog noooit gezien![]()
Het is anders prima van toepassing op veel reacties in dit topicquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:14 schreef jovink het volgende:
[..]
mooi woord, gebruik hem zelf ook vrij vaak/ vrijwel niemand weet wat het betekend en je kunt er goed mee patsen/
heb je wel helemaal gelijk in jahquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:30 schreef jovink het volgende:
vieftig euro ik verwahct hem de eerste 10 jaar hier niet tegen te komen in t hoge noorden dus dat is mooi meegenomen/
Ja maar goed, ik vind de kleur gewoon echt niet mooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dat zegt genoeg.
Doe eens een dagje Rotterdam, dan kijk je je ogen uit.
Wat lul je nu manquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef jovink het volgende:
joooooo dies ook vet!!!! waar kan ik die krijgen?? hoeveel kost die?? Joooooo.!!!!! mooi model ook beetje baggy en toch niet joooooooo!!! die wil ik!!!
www.score.nlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef De_Brandweer het volgende:
die broek die jij post Soldier2000 is vet. waar? welk merk? hoe duur?
Als je dat aantrekt en er ook de stad mee ingaat ben je wel mijn heldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen ouwe. Sommige mensen kunnen wortelbroeken simpelweg wel hebben, gaat er niet om of jij ze mooi vindt of niet. Je moet er alleen geen gigantische heupen of dikke poten voor hebben, dan staat het bij voorbaat al niet.
En combinaties waarvan je zegt 'wow heb ik nog nooit eerder gezien' is toch niet automatisch stylish manAls ik een afgeknipte australian broek koop en een gat bij m'n kruis knip waar dan een string met olifantenslurf er aan doorheen steek, daaronder 2 verschillende kaplaarzen aantrek, met holdup-kousen en daarboven weer een nethemdje heb ik waarschijnlijk ook een combinatie aan waarvan jij zegt, goh nog NOOIT gezien. Maar dat maakt me niet stylish.
Rip off van welk model dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:51 schreef kookie_monster het volgende:
120 pleuro's voor een directe rip-off van G-star![]()
Ga iemands kledingsmaak ergens anders lopen afzeiken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef The_Mich het volgende:
Waarom een rip off? Waarom zou Chasin minder zijn dan G-star? Als ik me niet vergis komt het allemaal van dezelfde lopende band.
Maar die blauwe wortelgevallen moet je trouwens nooit weggooien als je ze niet meer gaat dragen..
Over een jaar of 5 kun je ze weer prima aan naar een travestietenparty!
En geloof me: zelfs dan loop je er nog mee voor schut!
uhm...dat gebeurt de hele tijd hier hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Ga iemands kledingsmaak ergens anders lopen afzeiken...
Ik neem aan dat mensen hier hun kleding komen showen om daarover een mening te vragen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Ga iemands kledingsmaak ergens anders lopen afzeiken...
ik heb die vale ook aangehad. die was al gedragen. ik neem aan door een medewerkster van zipper zelf. en dat er een vale en een velle versie is is gewoon bsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:03 schreef jovink het volgende:
[..]
revolution daar kon je wel is verkeerd mee zitten,
want ik heb 2 broeken gepast 1 in nog een maat groter en die was faler cq lichter dan die ik heb hoor. Maar kon ook idd gewoon door licht inval komen. Maar er is iig een fale en een donkere versie
en dan kan het nog wel een ripoff zijn. een ripoff begint bij het ontwerp, kleurstelling, washing, materiaal enz enz. je kan toch niet zeggen dat als iets in dezelfde fabriek wordt geproduceerd het meteen een ripoff is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef The_Mich het volgende:
Waarom een rip off? Waarom zou Chasin minder zijn dan G-star? Als ik me niet vergis komt het allemaal van dezelfde lopende band.
ik heb t ook gevraagd, en die fale was de gewassen versie dat bedoelik dr meequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:05 schreef revolutionx het volgende:
[..]
ik heb die vale ook aangehad. die was al gedragen. ik neem aan door een medewerkster van zipper zelf. en dat er een vale en een velle versie is is gewoon bs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |