Waar haal je die toffe shirtjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:26 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
etnies sample-sale
ook nog een paar schoenen met wit/bruin/tweed
alles samen voor 70 euro
Liever orginele en goedkopere kleding, dan dat spul van Ralph waar heel hockey holland mee looptquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het wordt tijd dat er een user is die weer kleden in het dure segment koopt, want dit topic gaat echt HELEMAAL nergens over.![]()
![]()
![]()
Dan komt hij weer met zo'n kenkerlelijk Armani shirtje aankakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
maar wel van armani jewaaaaiasd!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef seto het volgende:
[..]
Dan komt hij weer met zo'n kenkerlelijk Armani shirtje aankakken
Je hebt ook gewoon goede merken die er niet belachelijk uit zien als de armani die marokkanen dragen hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef seto het volgende:
[..]
Dan komt hij weer met zo'n kenkerlelijk Armani shirtje aankakken
Nudies blijven tof.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe broek, Nudie Slim Jim Dry Japan. Ja ja klotefoto ik weet het
Idd Gordonquote:
Allemaal dry? Heb 2 Nudies, maar nog steeds geen dryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Idd Gordon
Heb nu 4 verschillende modellen en alle 4 zitten ze compleet anders en draag ik ze compleet anders![]()
leuk shirtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:25 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neppe Vans voor de fun en een relaxed shirtje.
Die hebk ook jong vuillak !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe broek, Nudie Slim Jim Dry Japan. Ja ja klotefoto ik weet het
Ligt eraan, je kunt hem skinny, normaal of zelfs baggy dragenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:40 schreef stijn_ het volgende:
zo slim is die slim jim helemaal niet ja... of ben ik te slim bezig?
Wat een cool shirtquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan ook nog slippers van 5 euro :p
[afbeelding]
Zo aan het kaartje te zien Jack&Jones ofzoquote:
maar jij hebt geen smaak,quote:
shenkie hij heeft een dry japan, jij hebt een regular dryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die hebk ook jong vuillak !
Wat ik wel jammer vind is dat je dat leren ding achterop met die N erop, de riem er niet onder kunt schuiven ( zoals ik wel bij mijn Versace kan ) is toch iets mooier vind ik persoonlijk als je riem eronder kan
Niks gevonden in Amsterdam helaas
En de Bjorkvin winkel niet gevonden
2 dry's en 2 pre washed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Allemaal dry? Heb 2 Nudies, maar nog steeds geen dry![]()
Omdat het lijkt of je broek halverwege je reet hangt. Iedereen kotst op de halfopen bilspleet van bouwvakkers, maar met zo'n broek is het ineens hip.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:23 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
maar jij hebt geen smaak,
wat de fak kan je nou lelijk vinden aan zon fokking nudie?!
De kontzakken zijn lager geplaatst.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat het lijkt of je broek halverwege je reet hangt. Iedereen kotst op de halfopen bilspleet van bouwvakkers, maar met zo'n broek is het ineens hip..
Dat zeg ik. En waarom: zodat het lijkt of je broek laag hangt. Heel gaaf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Pie.cr het volgende:
De kontzakken zijn lager geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |