jazeker, maar ik zal wel weer een nieuw fotootje maken waar ze alle 4 op staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:54 schreef mercurial3 het volgende:
ik heb alleen nog maar
regular ralf dry greycast
average joe slightly used
beide fokking mooi natuurlijk
er komt binnekort nog een lichte en een sjdj bij:P(H)
heb je nog foto's van j andere nudies don?
shit ik heb er BB onderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Ach, als er een leuke boxershort (geen garfield, geen bjorn bjorg, geen 'zijden' gevalletjes) onder zit vind ik een broek op half 7 best geil.
Nee ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
shenkie hij heeft een dry japan, jij hebt een regular dry![]()
![]()
![]()
Volgens mij had je een dry greycast hoor. Moet je maar in het labeltje kijken. Niks moois gevonden in de armani winkel in de PC?quote:
doe niet zo triest over bjorn bjorg man, die dingen zitten gewoon mooi.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Ach, als er een leuke boxershort (geen garfield, geen bjorn bjorg, geen 'zijden' gevalletjes) onder zit vind ik een broek op half 7 best geil.
Als je ze koopt zitten de H&M boxers best ok, maar als je ze een paar keer gewassen hebt zit er geen model meer in. Een BB boxer houdt goed zijn model, en het is relaxt dat ze lange pijpjes heben die niet opkrullen. Als je hem normaal draagt en niet loopt te showen zoals je veel pubertjes wel ziet doen, zijn ze best ok.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:51 schreef De_Brandweer het volgende:
BB's zitten gewoon heul lekker. Gestreepte boxers van de H&M zijn wel mooier en goedkoper. Maar die zitten niet lekker.
niks mis mt die van de H&M, zeker niet omdat ze nu in de sale zijn voor 5equote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:51 schreef De_Brandweer het volgende:
BB's zitten gewoon heul lekker. Gestreepte boxers van de H&M zijn wel mooier en goedkoper. Maar die zitten niet lekker.
Mwah voor datzelfde geld heb je een dikke stapel H&M boxers, en niks zit lekkerder dan een nieuwe Boxerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Als je ze koopt zitten de H&M boxers best ok, maar als je ze een paar keer gewassen hebt zit er geen model meer in. Een BB boxer houdt goed zijn model, en het is relaxt dat ze lange pijpjes heben die niet opkrullen. Als je hem normaal draagt en niet loopt te showen zoals je veel pubertjes wel ziet doen, zijn ze best ok.
ik doe zeker vier keer langer met ene BB dan een H&M boxer, die van de H&M zitten na 3 keer dragen al zwaar irritant, een BB gaat zeker vaker dan 12 keer dragen mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah voor datzelfde geld heb je een dikke stapel H&M boxers, en niks zit lekkerder dan een nieuwe Boxer
Nopez is een dry japan staat erinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij had je een dry greycast hoor. Moet je maar in het labeltje kijken. Niks moois gevonden in de armani winkel in de PC?
iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Als je ze koopt zitten de H&M boxers best ok, maar als je ze een paar keer gewassen hebt zit er geen model meer in. Een BB boxer houdt goed zijn model, en het is relaxt dat ze lange pijpjes heben die niet opkrullen. Als je hem normaal draagt en niet loopt te showen zoals je veel pubertjes wel ziet doen, zijn ze best ok.
Is wel fakking stoer dat jij echte hebt, man.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
en die pubertjes hebben doorgaands ook nog neppe boxers aan die ze in turkije tijdens vakantie hebben gekocht.
nou nee, is niets stoers aan. Maar ik draag sowieso graag alleen originele dingenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:48 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
[..]
Is wel fakking stoer dat jij echte hebt, man.
Het is niet stoerdoen met de echtheid. Echtheid is de norm. Het is juist zielig als je stoer wilt doen met je neppe BB.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:56 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Waarom post je dan van die onzinnige shit als je niet stoer wil doen met je echtheid?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is niet stoerdoen met de echtheid. Echtheid is de norm. Het is juist zielig als je stoer wilt doen met je neppe BB.
BB![]()
Cleasen's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |