Ziet er goed uit. Dat blauwe ding, waar haal je dat eigenlijk? Ik zag laatst een leuke bij M@W maar ze hadden niet mijn maat. Maar verder zie ik zulke dingen nergens.quote:
Gelukkig weet je er weer veel vanaf. Ze waren goedkoper als All-stars. All-stars heb ik ook trouwensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
Geniaal toch; je maakt iets na, máár maakt ze twee keer zo duur! En iedere kneus koopt ze.
Die paarse en 2 gestreepte zien er goed uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef emo.gif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie overhemden.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef emo.gif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omdat de fit altijd regular ralf heeft geheten.. vanwege een aanklacht over de naam heet de fit nu regular alf (sinds 6 maanden).. daaromquote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef Xaverius1337 het volgende:
Wrm zegt iedereen regular Ralf.. op de nudie site staat toch echt Regular Alf
als dat zo is ban ik zijn ip van mynudies!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef revolutionx het volgende:
en op die foto is je "nieuwe" regular alf? of heb je dat fototje stiekum van iemand van mynudies afgejat. En hoop je stiekum dat jouwe ook zo wordt?
Als ie nieuw is, slijt ie wel erg hard bij de kontzakken he?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:07 schreef Xaverius1337 het volgende:
Mijn nieuwe Nudie
[afbeelding]
Regular Alf dray greycast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |