quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nike SB C-mon & Kypski
Hoe trek je zo een broek aan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef revolutionx het volgende:
pie, die shit is duidelijk boring haha! jeziet ook dat het zo bij de sting vandaan komt.
wat van mijn vorige aankopen:
hoody
[afbeelding]
slim jim dry japan
[afbeelding]
riem
[afbeelding]
Nogal saai :/quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
[afbeelding]
1. Een shirtje van pall mallWel tof
![]()
2. Shit van Esprit, past mooi boven:
3. Een 3/4broek van Esprit - ik vind 3/4 broeken wel tof. Het is voornamelijk voor de zomervakantie.
Waar heb je deze hoodie vandaan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef revolutionx het volgende:
pie, die shit is duidelijk boring haha! jeziet ook dat het zo bij de sting vandaan komt.
wat van mijn vorige aankopen:
hoody
[afbeelding]
knip
bij hem zit ie idd niet zo mooi. ik draag em baggy.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:24 schreef saban het volgende:Hoe trek je zo een broek aan?
Moet ik dan je benen voorstellen als lantaarnpalen
Leuk!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Ondanks dat het zomer word kon ik hem niet laten liggen.
Meestal kun je aan het type persoon wel zien of het echt is. Ben jij het Burberry-type?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef Luka1 het volgende:
Mn eerste post op deze forum, dus ik weet niet of ik ze goed plaats maar euhm.. Ik heb hier 2 van gekocht
[afbeelding]
1 in deze kleur en ander beetje paarse kleur.
en deze polo
[afbeelding].
Ben er zelf wel tevreden over, ook de prijs viel me erg mee. Enige wat enigsinds jammer is dat men niet geloofd dat het echt is
![]()
leuk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T-shirt van manonthemoon
Schoenen van Spring court
En mijn Underground Resistance tas![]()
![]()
Excuse my jeans, ze zien er echt shit uit de laatste tijd. Tijd voor een heet water krimp sessie
vette schoenen, en broek! maar die had je alquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T-shirt van manonthemoon
Schoenen van Spring court
En mijn Underground Resistance tas![]()
![]()
Excuse my jeans, ze zien er echt shit uit de laatste tijd. Tijd voor een heet water krimp sessie
Waar heb je die kuyichie vandaan? En wat is prijs?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
G-star Core custom black blue chelsea baker wash
[afbeelding]
h&m slim fit
[afbeelding]
kuyichi/dance4life tee (in het zwart)
En een nog een kuyichi tee die ik niet kan vinden.
Turkije en EU ok, maar Turkijke en Nederlandsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef saban het volgende:
[..]
Waar heb je die kuyichie vandaan? En wat is prijs?
Ben je anders bang dat teveel mensen het gaan dragen en het niet meer underground genoeg isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:13 schreef revolutionx het volgende:
uit utrecht. zoek zelf maar uit waar vandaasn.
Spijker - kopquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ben je anders bang dat teveel mensen het gaan dragen en het niet meer underground genoeg is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |