Van een winkeltje uit m'n dorp.quote:
Ja, oude collectiequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Ja mooi, alleen jammer dat er summer 2006 opstaat
Rofl111!!
De nieuwprijs was 90 dollar, maar ik heb hem via Ebay weten te bemachtigen voor 32 euro incl.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:08 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Leuk.. Was ie wel afgeprijsd?Maaja, geen mens weet dat ie uit '06 is als je 'm aan hebt
![]()
H&M Bikini heb ik maat 36/38 en van de split maat L.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
leuk!! welke maat heb je van h&m bikini en welke van split?
http://www.asos.com/quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:50 schreef Benait het volgende:
yo snowpatrl waar bestel je dat laatste shirt?:P die is keihard!
die bovenste is echt lelijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef Luka1 het volgende:
Mn eerste post op deze forum, dus ik weet niet of ik ze goed plaats maar euhm.. Ik heb hier 2 van gekocht
[afbeelding]
1 in deze kleur en ander beetje paarse kleur.
en deze polo
[afbeelding].
Ben er zelf wel tevreden over, ook de prijs viel me erg mee. Enige wat enigsinds jammer is dat men niet geloofd dat het echt is
![]()
Ik vindt het zelf wel mooi, maar prijs is 80 euro.quote:die bovenste is echt lelijk![]()
kost dat nou?![]()
Je hebt de large-catalogus binnengehad en daar maar lukraak uit besteld?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:47 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Erotica_ het volgende:
Ze lijken wel op elkaar maarja, boeie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die polo is wel mooi. En je moet schijt aan anderen hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef Luka1 het volgende:
Mn eerste post op deze forum, dus ik weet niet of ik ze goed plaats maar euhm.. Ik heb hier 2 van gekocht
[afbeelding]
en deze polo
[afbeelding].
Ben er zelf wel tevreden over, ook de prijs viel me erg mee. Enige wat enigsinds jammer is dat men niet geloofd dat het echt is
![]()
Tuurlijk koop je een shirt, polo in dit geval omdat je het zelf mooi vind..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die polo is wel mooi. En je moet schijt aan anderen hebben.
Ik zie gelijk dat het een echte is. Doordat je goed aansluitende mouwen hebt, de ruitjes niet goor zijn uitgevoerd en doordat de kwaliteit van de polo niet slecht is. Een vriend van me heeft ook wat echte BB polo's á 80 euri en die zien er gewoon veel beter uit dan de average Turkenpolo die grotendeels is bedrukt met ruitenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:57 schreef Luka1 het volgende:
[..]
Tuurlijk koop je een shirt, polo in dit geval omdat je het zelf mooi vind..
Maar het is wel apart dat je op straat wordt aangesproken door mensen die je niet kent met de vraag of je het stoer vind om namaak te dragen![]()
Inderdaad, maar het grappige is.. de reden dat het nep zou zijn was dat er teweinig ruiten warenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie gelijk dat het een echte is. Doordat je goed aansluitende mouwen hebt, de ruitjes niet goor zijn uitgevoerd en doordat de kwaliteit van de polo niet slecht is. Een vriend van me heeft ook wat echte BB polo's á 80 euri en die zien er gewoon veel beter uit dan de average Turkenpolo die grotendeels is bedrukt met ruiten.
Dat je dat allemaal op een foto ziet joh. En het feit dat het op het eerste gezicht geen dikke nep is wil nog niet zeggen dat het dus echt is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie gelijk dat het een echte is. Doordat je goed aansluitende mouwen hebt, de ruitjes niet goor zijn uitgevoerd en doordat de kwaliteit van de polo niet slecht is. Een vriend van me heeft ook wat echte BB polo's á 80 euri en die zien er gewoon veel beter uit dan de average Turkenpolo die grotendeels is bedrukt met ruiten.
True.quote:
Dit vraagt om een real life modeshow natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
[afbeelding]
1. Een shirtje van pall mallWel tof
![]()
2. Shit van Esprit, past mooi boven:
3. Een 3/4broek van Esprit - ik vind 3/4 broeken wel tof. Het is voornamelijk voor de zomervakantie.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nike SB C-mon & Kypski
Hoe trek je zo een broek aan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef revolutionx het volgende:
pie, die shit is duidelijk boring haha! jeziet ook dat het zo bij de sting vandaan komt.
wat van mijn vorige aankopen:
hoody
[afbeelding]
slim jim dry japan
[afbeelding]
riem
[afbeelding]
Nogal saai :/quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
[afbeelding]
1. Een shirtje van pall mallWel tof
![]()
2. Shit van Esprit, past mooi boven:
3. Een 3/4broek van Esprit - ik vind 3/4 broeken wel tof. Het is voornamelijk voor de zomervakantie.
Waar heb je deze hoodie vandaan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef revolutionx het volgende:
pie, die shit is duidelijk boring haha! jeziet ook dat het zo bij de sting vandaan komt.
wat van mijn vorige aankopen:
hoody
[afbeelding]
knip
bij hem zit ie idd niet zo mooi. ik draag em baggy.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:24 schreef saban het volgende:Hoe trek je zo een broek aan?
Moet ik dan je benen voorstellen als lantaarnpalen
Leuk!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Ondanks dat het zomer word kon ik hem niet laten liggen.
Meestal kun je aan het type persoon wel zien of het echt is. Ben jij het Burberry-type?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef Luka1 het volgende:
[afbeelding]
en deze polo
[afbeelding].
![]()
leuk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T-shirt van manonthemoon
Schoenen van Spring court
En mijn Underground Resistance tas![]()
![]()
Excuse my jeans, ze zien er echt shit uit de laatste tijd. Tijd voor een heet water krimp sessie
vette schoenen, en broek! maar die had je alquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T-shirt van manonthemoon
![]()
Excuse my jeans, ze zien er echt shit uit de laatste tijd. Tijd voor een heet water krimp sessie
Waar heb je die kuyichie vandaan? En wat is prijs?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
G-star Core custom black blue chelsea baker wash
[afbeelding]
h&m slim fit
[afbeelding]
kuyichi/dance4life tee (in het zwart)
En een nog een kuyichi tee die ik niet kan vinden.
Turkije en EU ok, maar Turkijke en Nederlandsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef saban het volgende:
[..]
Waar heb je die kuyichie vandaan? En wat is prijs?
Ben je anders bang dat teveel mensen het gaan dragen en het niet meer underground genoeg isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:13 schreef revolutionx het volgende:
uit utrecht. zoek zelf maar uit waar vandaasn.
Spijker - kopquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ben je anders bang dat teveel mensen het gaan dragen en het niet meer underground genoeg is![]()
Nice kleren, ik ga van de week ook nog maar eens wat kopen als ik wat leuks ziequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
G-star Core custom black blue chelsea baker wash
[afbeelding]
h&m slim fit
[afbeelding]
kuyichi/dance4life tee (in het zwart)
En een nog een kuyichi tee die ik niet kan vinden.
G5 in putten (quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef saban het volgende:
[..]
Waar heb je die kuyichie vandaan? En wat is prijs?
Nog altijd beter dan als je jeans uit Japan door de douane zijn gekidnapped.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:08 schreef TwyLight het volgende:
omfg, kut netalsindefilm.nlkrijg ik vandaag EINDELIJK een pakketje van hun (6 juni al wat besteld)
is de inhoud van dat pakketje van heel iemand andersjezus ik bestel daar nooit meer wat
.
p.s. heb al een boze mail gestuurd
quote:Jun 13 14:20 | Awaiting presentation to customs commissioner | AMSTERDAM EXP | NETHERLANDS
Skull 5010XX 6x6quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:33 schreef berent het volgende:
Welke broek, en waar besteld?
Je ziet hier veel meelopers, en die dragen over het algemeen urban en whigger kleding. Weinig mensen met een eigen stijl op Fok.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:47 schreef w00h00 het volgende:
Wat een lelijke dingen kopen jullie allemaal zeg:D
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je ziet hier veel meelopers, en die dragen over het algemeen urban en whigger kleding. Weinig mensen met een eigen stijl op Fok.
Ik denk dat kledingstukken als dit jou niet onbekend voor moeten komen, helaas zijn er behoorlijk wat Fok!kers die dit durven te dragenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is urban stijl eigenlijk ?
Mag ik vragen waar je die schoenen vandaan hebt? erg mooi!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T-shirt van manonthemoon
![]()
Springcourt online shop had ie ze dacht ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die schoenen vandaan hebt? erg mooi!
PUTTEN, daar woon ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:50 schreef jakkop het volgende:
[..]
G5 in putten () voor 35 euro.
Maar je kan em ook op de site van dance4life bestellen.
Je cardigan is echt lovelyquote:
Uiteraard. Gekocht bij de webshop van Spring Court.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die schoenen vandaan hebt? erg mooi!
American Apparel, voor ik geloof, net 30 euro. Ze zitten in Amsterdam of Rotterdam of Online.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:03 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
damn dat vest is erg vet,
waar te koop?
God ja, nu je het zegt. Snel terug naar de winkel!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dat vestje op die foto van pie.cr, dat is toch voor een meisje i.p.v. een jongen?![]()
Wat een goed onderbouwde constructieve post. Helemaal mooi dat het van iemand is die door het posten van zijn unieke en originele kledingkeuzes onmisbare positieve input aan dit topic geeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je ziet hier veel meelopers, en die dragen over het algemeen urban en whigger kleding. Weinig mensen met een eigen stijl op Fok.
Sweety vooral de bovenste foto!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je cardigan is echt lovely!!
Mijn laatste thingies:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, heb eigenlijk nog wel meer gekocht deze maand, natuurlijk. Maar geen camera meer tot beschikking.
Ziet er goed uit. Dat blauwe ding, waar haal je dat eigenlijk? Ik zag laatst een leuke bij M@W maar ze hadden niet mijn maat. Maar verder zie ik zulke dingen nergens.quote:
Gelukkig weet je er weer veel vanaf. Ze waren goedkoper als All-stars. All-stars heb ik ook trouwensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
Geniaal toch; je maakt iets na, máár maakt ze twee keer zo duur! En iedere kneus koopt ze.
Die paarse en 2 gestreepte zien er goed uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef emo.gif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie overhemden.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef emo.gif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omdat de fit altijd regular ralf heeft geheten.. vanwege een aanklacht over de naam heet de fit nu regular alf (sinds 6 maanden).. daaromquote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef Xaverius1337 het volgende:
Wrm zegt iedereen regular Ralf.. op de nudie site staat toch echt Regular Alf
als dat zo is ban ik zijn ip van mynudies!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef revolutionx het volgende:
en op die foto is je "nieuwe" regular alf? of heb je dat fototje stiekum van iemand van mynudies afgejat. En hoop je stiekum dat jouwe ook zo wordt?
Als ie nieuw is, slijt ie wel erg hard bij de kontzakken he?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:07 schreef Xaverius1337 het volgende:
Mijn nieuwe Nudie
[afbeelding]
Regular Alf dray greycast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |