9 straatjes zitten een hoop leuke winkels ala traders pop (moet je wel kennen). Blijf in ieder geval uit de kalverstraatquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Vette broek.
Ik ga vrijdag shoppen in Amstedam, waar vind je ergens winkels met mooie broeken / kleding ?
Die skull jeans is wel vet, waar gekocht ?
De PC hoofdstraat wel ff checken @ de armani stylz, jeweet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:57 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
9 straatjes zitten een hoop leuke winkels ala traders pop (moet je wel kennen). Blijf in ieder geval uit de kalverstraat
Heul ver wegJapan
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
Jurkje voor diploma uitreiking![]()
[afbeelding]
Leuke jurk! Maar wil je als de bliksem die lelijke legging eronder weg doen?? Je verknalt je hele jurk ermeequote:
Leuk, maar iets meer spek eten kan geen kwaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Wat een rotopmerking, je zegt toch ook niet tegen iemand dat ie te dik isquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuk, maar iets meer spek eten kan geen kwaad.![]()
Dankje, maar doe ik mooi nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Leuke jurk! Maar wil je als de bliksem die lelijke legging eronder weg doen?? Je verknalt je hele jurk ermee.
bij mij valt et ook wel eens op dat ik grote poten heb als ik een smallere broek aan heb, so whatquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:42 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
maar echt he. lange benen, smalle broek + lange pijpen. en dan maatje 44 als schoenen. liever dan broek op half7 met wat van je broek over je schoenen zodat je geen fucking boten eronder hebt
Mooi!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem echt leuk!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Spoiledquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga vrijdag shoppen in Amstedam, waar vind je ergens winkels met mooie broeken / kleding ?
Bedanktquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Spoiled
Velvet Uomo
2PR
Blue Blood
Didato
Tip de Bruin
Bendorff
Metz&Co
Maison de Bonneterie
Shoebaloo