Nice kleren, ik ga van de week ook nog maar eens wat kopen als ik wat leuks ziequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
G-star Core custom black blue chelsea baker wash
[afbeelding]
h&m slim fit
[afbeelding]
kuyichi/dance4life tee (in het zwart)
En een nog een kuyichi tee die ik niet kan vinden.
G5 in putten (quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef saban het volgende:
[..]
Waar heb je die kuyichie vandaan? En wat is prijs?
Nog altijd beter dan als je jeans uit Japan door de douane zijn gekidnapped.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:08 schreef TwyLight het volgende:
omfg, kut netalsindefilm.nlkrijg ik vandaag EINDELIJK een pakketje van hun (6 juni al wat besteld)
is de inhoud van dat pakketje van heel iemand andersjezus ik bestel daar nooit meer wat
.
p.s. heb al een boze mail gestuurd
quote:Jun 13 14:20 | Awaiting presentation to customs commissioner | AMSTERDAM EXP | NETHERLANDS
Skull 5010XX 6x6quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:33 schreef berent het volgende:
Welke broek, en waar besteld?
Je ziet hier veel meelopers, en die dragen over het algemeen urban en whigger kleding. Weinig mensen met een eigen stijl op Fok.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:47 schreef w00h00 het volgende:
Wat een lelijke dingen kopen jullie allemaal zeg:D
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je ziet hier veel meelopers, en die dragen over het algemeen urban en whigger kleding. Weinig mensen met een eigen stijl op Fok.
Ik denk dat kledingstukken als dit jou niet onbekend voor moeten komen, helaas zijn er behoorlijk wat Fok!kers die dit durven te dragenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is urban stijl eigenlijk ?
Mag ik vragen waar je die schoenen vandaan hebt? erg mooi!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T-shirt van manonthemoon
Schoenen van Spring court
En mijn Underground Resistance tas![]()
![]()
Excuse my jeans, ze zien er echt shit uit de laatste tijd. Tijd voor een heet water krimp sessie
Springcourt online shop had ie ze dacht ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die schoenen vandaan hebt? erg mooi!
PUTTEN, daar woon ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:50 schreef jakkop het volgende:
[..]
G5 in putten () voor 35 euro.
Maar je kan em ook op de site van dance4life bestellen.
Je cardigan is echt lovelyquote:
Uiteraard. Gekocht bij de webshop van Spring Court.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die schoenen vandaan hebt? erg mooi!
American Apparel, voor ik geloof, net 30 euro. Ze zitten in Amsterdam of Rotterdam of Online.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:03 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
damn dat vest is erg vet,
waar te koop?
God ja, nu je het zegt. Snel terug naar de winkel!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dat vestje op die foto van pie.cr, dat is toch voor een meisje i.p.v. een jongen?![]()
Wat een goed onderbouwde constructieve post. Helemaal mooi dat het van iemand is die door het posten van zijn unieke en originele kledingkeuzes onmisbare positieve input aan dit topic geeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je ziet hier veel meelopers, en die dragen over het algemeen urban en whigger kleding. Weinig mensen met een eigen stijl op Fok.
Sweety vooral de bovenste foto!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je cardigan is echt lovely!!
Mijn laatste thingies:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, heb eigenlijk nog wel meer gekocht deze maand, natuurlijk. Maar geen camera meer tot beschikking.
Ziet er goed uit. Dat blauwe ding, waar haal je dat eigenlijk? Ik zag laatst een leuke bij M@W maar ze hadden niet mijn maat. Maar verder zie ik zulke dingen nergens.quote:
Gelukkig weet je er weer veel vanaf. Ze waren goedkoper als All-stars. All-stars heb ik ook trouwensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
Geniaal toch; je maakt iets na, máár maakt ze twee keer zo duur! En iedere kneus koopt ze.
Die paarse en 2 gestreepte zien er goed uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef emo.gif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie overhemden.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef emo.gif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omdat de fit altijd regular ralf heeft geheten.. vanwege een aanklacht over de naam heet de fit nu regular alf (sinds 6 maanden).. daaromquote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef Xaverius1337 het volgende:
Wrm zegt iedereen regular Ralf.. op de nudie site staat toch echt Regular Alf
als dat zo is ban ik zijn ip van mynudies!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef revolutionx het volgende:
en op die foto is je "nieuwe" regular alf? of heb je dat fototje stiekum van iemand van mynudies afgejat. En hoop je stiekum dat jouwe ook zo wordt?
Als ie nieuw is, slijt ie wel erg hard bij de kontzakken he?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:07 schreef Xaverius1337 het volgende:
Mijn nieuwe Nudie
[afbeelding]
Regular Alf dray greycast
9 straatjes zitten een hoop leuke winkels ala traders pop (moet je wel kennen). Blijf in ieder geval uit de kalverstraatquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Vette broek.
Ik ga vrijdag shoppen in Amstedam, waar vind je ergens winkels met mooie broeken / kleding ?
Die skull jeans is wel vet, waar gekocht ?
De PC hoofdstraat wel ff checken @ de armani stylz, jeweet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:57 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
9 straatjes zitten een hoop leuke winkels ala traders pop (moet je wel kennen). Blijf in ieder geval uit de kalverstraat
Heul ver wegJapan
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
Jurkje voor diploma uitreiking![]()
[afbeelding]
Leuke jurk! Maar wil je als de bliksem die lelijke legging eronder weg doen?? Je verknalt je hele jurk ermeequote:
Leuk, maar iets meer spek eten kan geen kwaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Wat een rotopmerking, je zegt toch ook niet tegen iemand dat ie te dik isquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuk, maar iets meer spek eten kan geen kwaad.![]()
Dankje, maar doe ik mooi nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Leuke jurk! Maar wil je als de bliksem die lelijke legging eronder weg doen?? Je verknalt je hele jurk ermee.
bij mij valt et ook wel eens op dat ik grote poten heb als ik een smallere broek aan heb, so whatquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:42 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
maar echt he. lange benen, smalle broek + lange pijpen. en dan maatje 44 als schoenen. liever dan broek op half7 met wat van je broek over je schoenen zodat je geen fucking boten eronder hebt
Mooi!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem echt leuk!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Spoiledquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga vrijdag shoppen in Amstedam, waar vind je ergens winkels met mooie broeken / kleding ?
Bedanktquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Spoiled
Velvet Uomo
2PR
Blue Blood
Didato
Tip de Bruin
Bendorff
Metz&Co
Maison de Bonneterie
Shoebaloo