9 straatjes zitten een hoop leuke winkels ala traders pop (moet je wel kennen). Blijf in ieder geval uit de kalverstraatquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Vette broek.
Ik ga vrijdag shoppen in Amstedam, waar vind je ergens winkels met mooie broeken / kleding ?
Die skull jeans is wel vet, waar gekocht ?
De PC hoofdstraat wel ff checken @ de armani stylz, jeweet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:57 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
9 straatjes zitten een hoop leuke winkels ala traders pop (moet je wel kennen). Blijf in ieder geval uit de kalverstraat
Heul ver wegJapan
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
Jurkje voor diploma uitreiking![]()
[afbeelding]
Leuke jurk! Maar wil je als de bliksem die lelijke legging eronder weg doen?? Je verknalt je hele jurk ermeequote:
Leuk, maar iets meer spek eten kan geen kwaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Wat een rotopmerking, je zegt toch ook niet tegen iemand dat ie te dik isquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuk, maar iets meer spek eten kan geen kwaad.![]()
Dankje, maar doe ik mooi nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Leuke jurk! Maar wil je als de bliksem die lelijke legging eronder weg doen?? Je verknalt je hele jurk ermee.
bij mij valt et ook wel eens op dat ik grote poten heb als ik een smallere broek aan heb, so whatquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:42 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
maar echt he. lange benen, smalle broek + lange pijpen. en dan maatje 44 als schoenen. liever dan broek op half7 met wat van je broek over je schoenen zodat je geen fucking boten eronder hebt
Mooi!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem echt leuk!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Spoiledquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga vrijdag shoppen in Amstedam, waar vind je ergens winkels met mooie broeken / kleding ?
Bedanktquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Spoiled
Velvet Uomo
2PR
Blue Blood
Didato
Tip de Bruin
Bendorff
Metz&Co
Maison de Bonneterie
Shoebaloo
te gruwelijk.quote:
dankjequote:
Leuk shirt, alleen die achterkant vind ik niet echt mooi eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:50 schreef Lienzz het volgende:
[afbeelding]
voorkant
[afbeelding]
achterkant
[afbeelding]
opdruk![]()
Die had ik ook bijna gekocht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
dankjevond hem zelf ook leuk.. had ook nog een leuke witte gezien
alleen dat ding scheen door.. en dan was die noggeneens nat
Vanaf waar gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:59 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
9 straatjes ligt rechts van kalverstraat.
Als je met het OV gaat kun je het beste uitstappen bij het Koningsplein en Scheltema, de boekhandel, als vertrekpunt nemen. Daar vandaan ga je rechts, de Prinsengracht, aflopen en dan de eerste brug links over waarna je de Huidenstraat in loopt waar de Zipper is gevestigd. Een straat verder is de Wolvenstraat waar Spoiled tegenwoordig zit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vanaf waar gezien?.
Ligt het achter de magna plaza en die AH food court enzo? Of aan de andere kant, daar langs de Bijenkorf bij de Golden Chopsticks enz?
lekker de bij de sting gehaald jongen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:59 schreef Ronalld het volgende:
[afbeelding]
Gister inkopen gedaan in Groningen. :cheer:
Beetje onduidelijk, maar goed.
Nee sorry.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef revolutionx het volgende:
[..]
lekker de bij de sting gehaald jongen?
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Da's wat duidelijker ja: tegen die Groningse toeristen zeg ik altijd; 'langs hotel ibrainhinhajnavic en dan alsmaar rechtdoor richting gracht.'quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Als je met het OV gaat kun je het beste uitstappen bij het Koningsplein en Scheltema, de boekhandel, als vertrekpunt nemen. Daar vandaan ga je rechts, de Prinsengracht, aflopen en dan de eerste brug links over waarna je de Huidenstraat in loopt waar de Zipper is gevestigd. Een straat verder is de Wolvenstraat waar Spoiled tegenwoordig zit.
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het wordt tijd dat er een user is die weer kleden in het dure segment koopt, want dit topic gaat echt HELEMAAL nergens over.![]()
![]()
![]()
eenschquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
Waar haal je die toffe shirtjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:26 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
etnies sample-sale
ook nog een paar schoenen met wit/bruin/tweed
alles samen voor 70 euro
Liever orginele en goedkopere kleding, dan dat spul van Ralph waar heel hockey holland mee looptquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het wordt tijd dat er een user is die weer kleden in het dure segment koopt, want dit topic gaat echt HELEMAAL nergens over.![]()
![]()
![]()
Dan komt hij weer met zo'n kenkerlelijk Armani shirtje aankakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
maar wel van armani jewaaaaiasd!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef seto het volgende:
[..]
Dan komt hij weer met zo'n kenkerlelijk Armani shirtje aankakken
Je hebt ook gewoon goede merken die er niet belachelijk uit zien als de armani die marokkanen dragen hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef seto het volgende:
[..]
Dan komt hij weer met zo'n kenkerlelijk Armani shirtje aankakken
Nudies blijven tof.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe broek, Nudie Slim Jim Dry Japan. Ja ja klotefoto ik weet het
Idd Gordonquote:
Allemaal dry? Heb 2 Nudies, maar nog steeds geen dryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Idd Gordon
Heb nu 4 verschillende modellen en alle 4 zitten ze compleet anders en draag ik ze compleet anders![]()
leuk shirtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:25 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neppe Vans voor de fun en een relaxed shirtje.
Die hebk ook jong vuillak !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe broek, Nudie Slim Jim Dry Japan. Ja ja klotefoto ik weet het
Ligt eraan, je kunt hem skinny, normaal of zelfs baggy dragenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:40 schreef stijn_ het volgende:
zo slim is die slim jim helemaal niet ja... of ben ik te slim bezig?
Wat een cool shirtquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan ook nog slippers van 5 euro :p
[afbeelding]
Zo aan het kaartje te zien Jack&Jones ofzoquote:
maar jij hebt geen smaak,quote:
shenkie hij heeft een dry japan, jij hebt een regular dryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die hebk ook jong vuillak !
Wat ik wel jammer vind is dat je dat leren ding achterop met die N erop, de riem er niet onder kunt schuiven ( zoals ik wel bij mijn Versace kan ) is toch iets mooier vind ik persoonlijk als je riem eronder kan
Niks gevonden in Amsterdam helaas
En de Bjorkvin winkel niet gevonden
2 dry's en 2 pre washed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Allemaal dry? Heb 2 Nudies, maar nog steeds geen dry![]()
Omdat het lijkt of je broek halverwege je reet hangt. Iedereen kotst op de halfopen bilspleet van bouwvakkers, maar met zo'n broek is het ineens hip.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:23 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
maar jij hebt geen smaak,
wat de fak kan je nou lelijk vinden aan zon fokking nudie?!
De kontzakken zijn lager geplaatst.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat het lijkt of je broek halverwege je reet hangt. Iedereen kotst op de halfopen bilspleet van bouwvakkers, maar met zo'n broek is het ineens hip..
Dat zeg ik. En waarom: zodat het lijkt of je broek laag hangt. Heel gaaf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Pie.cr het volgende:
De kontzakken zijn lager geplaatst.
jazeker, maar ik zal wel weer een nieuw fotootje maken waar ze alle 4 op staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:54 schreef mercurial3 het volgende:
ik heb alleen nog maar
regular ralf dry greycast
average joe slightly used
beide fokking mooi natuurlijk
er komt binnekort nog een lichte en een sjdj bij:P(H)
heb je nog foto's van j andere nudies don?
shit ik heb er BB onderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Ach, als er een leuke boxershort (geen garfield, geen bjorn bjorg, geen 'zijden' gevalletjes) onder zit vind ik een broek op half 7 best geil.
Nee ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
shenkie hij heeft een dry japan, jij hebt een regular dry![]()
![]()
![]()
Volgens mij had je een dry greycast hoor. Moet je maar in het labeltje kijken. Niks moois gevonden in de armani winkel in de PC?quote:
doe niet zo triest over bjorn bjorg man, die dingen zitten gewoon mooi.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Ach, als er een leuke boxershort (geen garfield, geen bjorn bjorg, geen 'zijden' gevalletjes) onder zit vind ik een broek op half 7 best geil.
Als je ze koopt zitten de H&M boxers best ok, maar als je ze een paar keer gewassen hebt zit er geen model meer in. Een BB boxer houdt goed zijn model, en het is relaxt dat ze lange pijpjes heben die niet opkrullen. Als je hem normaal draagt en niet loopt te showen zoals je veel pubertjes wel ziet doen, zijn ze best ok.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:51 schreef De_Brandweer het volgende:
BB's zitten gewoon heul lekker. Gestreepte boxers van de H&M zijn wel mooier en goedkoper. Maar die zitten niet lekker.
niks mis mt die van de H&M, zeker niet omdat ze nu in de sale zijn voor 5equote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:51 schreef De_Brandweer het volgende:
BB's zitten gewoon heul lekker. Gestreepte boxers van de H&M zijn wel mooier en goedkoper. Maar die zitten niet lekker.
Mwah voor datzelfde geld heb je een dikke stapel H&M boxers, en niks zit lekkerder dan een nieuwe Boxerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Als je ze koopt zitten de H&M boxers best ok, maar als je ze een paar keer gewassen hebt zit er geen model meer in. Een BB boxer houdt goed zijn model, en het is relaxt dat ze lange pijpjes heben die niet opkrullen. Als je hem normaal draagt en niet loopt te showen zoals je veel pubertjes wel ziet doen, zijn ze best ok.
ik doe zeker vier keer langer met ene BB dan een H&M boxer, die van de H&M zitten na 3 keer dragen al zwaar irritant, een BB gaat zeker vaker dan 12 keer dragen mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah voor datzelfde geld heb je een dikke stapel H&M boxers, en niks zit lekkerder dan een nieuwe Boxer
Nopez is een dry japan staat erinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij had je een dry greycast hoor. Moet je maar in het labeltje kijken. Niks moois gevonden in de armani winkel in de PC?
iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Als je ze koopt zitten de H&M boxers best ok, maar als je ze een paar keer gewassen hebt zit er geen model meer in. Een BB boxer houdt goed zijn model, en het is relaxt dat ze lange pijpjes heben die niet opkrullen. Als je hem normaal draagt en niet loopt te showen zoals je veel pubertjes wel ziet doen, zijn ze best ok.
Is wel fakking stoer dat jij echte hebt, man.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
en die pubertjes hebben doorgaands ook nog neppe boxers aan die ze in turkije tijdens vakantie hebben gekocht.
nou nee, is niets stoers aan. Maar ik draag sowieso graag alleen originele dingenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:48 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
[..]
Is wel fakking stoer dat jij echte hebt, man.
Het is niet stoerdoen met de echtheid. Echtheid is de norm. Het is juist zielig als je stoer wilt doen met je neppe BB.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:56 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Waarom post je dan van die onzinnige shit als je niet stoer wil doen met je echtheid?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is niet stoerdoen met de echtheid. Echtheid is de norm. Het is juist zielig als je stoer wilt doen met je neppe BB.
BB![]()
Cleasen's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |